quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is nog allemaal onwerkelijk. Vandaag geweest bij mijn ouders en Oma. Verteld (die mensen leefde ook mee tijdens de dagen dat we in het ziekenhuis bezig waren). De foto van de test uitgeprint, in een lijstje en gegeven aan mijn moeder. Die begon te gillen en meteen samen janken. Toen kwam mijn vader die begreep er niet veel van tot hij het testje zag. Ook met hem samen janken.
Bij mijn Oma. Die schold me eerst uit, want ik moest geen kadootjes voor dr kopen
Toen ik zei dat ze niet moest zeiken maar moest open maken zag ik dr kijken van: Ja en?!?! Dus ik zei haar: Das een zwangerschapstestje.. Zegt ze: uhm.. oke.. Maar nog met een gezicht van wat moet ik hier meeDus ik zei die is positief!! Ik ben zwanger.. Zegt ze: Ja dat zie ik toch niet, ik heb mijn verkeerde bril op. En toen begon ze te huilen. O wat mooi. O wat gelukkig. O wat een goed nieuws
Straks nog even naar mijn schoonouders. En voor de rest houden we het voor ons zelf natuurlijk (sure!).
Het voelt allemaal nog onwaar. Mijn eerste echo heb ik gepland op 30 augustus. Dan ben ik ruim 7 weken zwanger zei de gyn en gaan we kijken hoeveel het er zijn. De gyn was ook erg blij voor me. En zo klonk ze ook. Wat geweldig. Wat super. Wat mooi... en dat ging zo wel een tijdje door
Maar soms wrijf ik over mn buik en denk ik: Ik ben zwanger
quote:
quote:
quote:
game on!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:die oma...
(zoals jouw moeder, zo reageerde mijn moeder ook toen het bij mij uiteindelijk misging... (dat wisten we toen nog niet...) dat was echtik hoor haar nog keer op keer tegen mijn vader zeggen: je wordt opa... je wordt opa...
)
Dat riep mijn moeder dus ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:die oma...
(zoals jouw moeder, zo reageerde mijn moeder ook toen het bij mij uiteindelijk misging... (dat wisten we toen nog niet...) dat was echtik hoor haar nog keer op keer tegen mijn vader zeggen: je wordt opa... je wordt opa...
)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:
)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Jose81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
JAAAAAA!!!TALLY!!! WAT GEWELDIG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat gewoon met tranen in mijn ogen... ik hoopte al zo dat het bloeden en de krampen gestopt waren... en dat was dus ook zo... Oh, wat![]()
GE-WEL-DIG
![]()
na zo'n lange tijd! En wat een mooie en lieve reacties van je familie. Ik kan me zo voorstellen hoe dat gegaan is...
[..]
dat moet een fijne, bijzondere herinnering voor je zijn...
Dank je wel lieverdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:20 schreef Litpho het volgende:
Tally![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettend fijn voor jullie.
dat kan ik me helemaal voorstellen... en als je straks gewoon weer zwanger bent, zul je gewoon wéten hoe je moeder gereageerd zou hebben...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef mijsje het volgende:daar heb ik echt warme gevoelens bij, en iedere keer als ik eraan denk, dan voel ik de tranen achter m'n ogen... niet van het verdriet, maar van het gevoel dat ik had toen we het hun gingen vertellen...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tally twins gaat krijgenGeen idee waarom...
En toch vind ik deze topicreeks een van de mooiste en warmste van Fok!Er wordt zo ontzettend veel met elkaar gedeeld en de vreugde voor elkaar is zo oprecht, zo puur. En dat terwijl het toch ook heel schrijnend en zwaar is en blijft.
Mijsje, Pze en WS ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger zullen zijn. En dat er dan maar nooit meer iemand in deze reeks hoeft te posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je lieverd!
ik hoop het ook... manlief zei vanavond: "ik moet volgende maand maar veel koffiemelk kopen... het schijnt dat er zwangere vrouwen zijn die dat puur lekker vinden..." (ik eerst:pure koffiemelk... en daarna:
volgende maand? en daarna:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |