Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef mijsje het volgende:ik ga voor de 3-ling, ben ik meteen klaar met het hele gezin
nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben een T, we hebben een P, we hebben een TERUGPLAATSING!
![]()
Mijsje het gaat nu echt gebeuren, ik voel het aan mijn (vele) water! Jullie gaan vanmiddag je popje ophalen
.
Ja maar... iets haken om aan te doen kan ik niet. Ik denk meer in de richting van een roze of blauwe granny square.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter?ik wil wel dat al m'n kinderen iets Yppyaans aan kunnen hoor...
Ah wat lief!! Tnx!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef twentemeisje het volgende:
Hoi Madonna! Welkom.
Voor jou natuurlijk ook een dikkevoor een succesvolle TP!!! Hoeveel embryo's zijn er teruggeplaatst? En wanneer kan je nu testen? Succes meis!
Wat megaspannend! Volgens de 'regels' van dit topic ben je nu dus PUPO: pregnant until proven otherwisequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Ah wat lief!! Tnx!![]()
Er is er 1 teruggeplaatst (ik hoor alleen maar dat ze dat nog doen?) en ik moet volgende week woensdag voor een bloedonderzoek naar het ziekenhuis. Dan hoor ik 's middags telefonisch of ik zwanger ben of niet.
Whaah!!
Klopt, ben uit 77. ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
Ik een IVF. En ik ben 2 jaar jonger dan jij bent (ik neem tenminste aan dat je uit '77 komt). Net weer een echo gehad. Want het ging de laatste dagen niet goed. Veel bloed verloren om het even in het kort uit te leggen.
Maar we hebben net 2 kloppende hartjes gezienDus alles is goed.
En mijsje![]()
![]()
![]()
Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Klopt, ben uit 77. ;-)
Enneh:![]()
![]()
![]()
voor de twee kloppende hartjes!! Lijkt me ongelooflijk!
NEEEE wat een verhaal!! Over ongeloof gesproken. Wat fijn zeg!! Al blijft de stress vast nog wel even hangen... We gaan uit van een prachtige en vooral sterke tweeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |