abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85679191
*O* Mijsje *O* een terugplaatsing *O* dat is al mooi!
Succes :*
Fake it till you make it...
pi_85680224
Mijsje, je bent vanmiddag gewoon pupo! :o
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_85680437
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef mijsje het volgende:
:P ik ga voor de 3-ling, ben ik meteen klaar met het hele gezin ~O>
Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat. :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85681088
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa EEN TP EEN TP EEN TP!!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oooooh Mijsje wat FIJN! :*

Succes vanmiddag! ^O^ ^O^ ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85681983
Hoera, wat een goed nieuws mijsje! *O* *O* *O*

Ik ben heel benieuwd hoeveel eitjes er bevrucht zijn, maar één is natuurlijk al goed genoeg voor één heel mooi kindje!

Héél veel succes vanmiddag! *O* *O* *O*
pi_85682240
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat. :P
nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter? :P ik wil wel dat al m'n kinderen iets Yppyaans aan kunnen hoor... ;)

:* bedankt weer allemaal! Ik schiet helemaal vol als ik zie hoeveel mensen hier komen kijken en komen posten voor mij... ;( dat voelt goed! O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:49:29 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85682398
*O* We hebben een T, we hebben een P, we hebben een TERUGPLAATSING! *O*

Mijsje het gaat nu echt gebeuren, ik voel het aan mijn (vele :D ) water! Jullie gaan vanmiddag je popje ophalen O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 25-08-2010 11:52:45 (nieuwe mobiel) ]
pi_85682649
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef twentemeisje het volgende:
*O* We hebben een T, we hebben een P, we hebben een TERUGPLAATSING! *O*

Mijsje het gaat nu echt gebeuren, ik voel het aan mijn (vele :D ) water! Jullie gaan vanmiddag je popje ophalen O+ .
O+ O+ O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:05:06 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85683022
Mijsje, wat een goed nieuws zeg!!! *O* Zo gaaf dat jullie vanmiddag een TP hebben. Heel veel succes vanmiddag!! ^O^ :* dat was de pijnlijke punctie zeker wel waard...
Make love, not war ☮
pi_85683457
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef mijsje het volgende:

[..]

nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter? :P ik wil wel dat al m'n kinderen iets Yppyaans aan kunnen hoor... ;)
Ja maar... iets haken om aan te doen kan ik niet. Ik denk meer in de richting van een roze of blauwe granny square. ):O
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:33:59 #286
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85684044
Mijsje vanmiddag PUPO *O* wat geweldig *O* wat spannend *O* dit wordt 'm hoor O+ *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:35:36 #287
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85684105
Mijsje ik duim hier heel hard voor jullie en hoop dat dit het mooiste kindje (of drie) mag worden. Dikke knuffel
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:35:58 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85684122
*O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O* Yes *O*
Vanaf vanmiddag PUPO O+

De duimen draaien hier hoor, laat je ze vastzetten met pattex? Dan kunnen we over een maandje of 8,5 nog eens voor je jompelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85684686
Mijsje, wat super! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85684706
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
wat goed nieuws meid!
geweldig.
nou lekker nestelen en voor broedkip spelen.
dikke knuffel
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 13:16:44 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_85685739
Heerlijk nieuws!! O+ *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_85685891
Hey lieve allemaal,

lurk al een tijdje mee hier, loop zelf een paar dagen voor op mijsje (vrijdag TP gehad en nu geduldig aan het wachten) en wilde nu toch ff meedoen. Als 't mag natuurlijk... :@
Weet nog niet precies hoe het allemaal moet, heb hier helemaal een account voor aangemaakt haha.
Dus vergeef mij m'n fouten!

Ik wilde ff zeggen dat ik ook dacht dat ik bij mijn TP zou horen hoeveel 'eskimo's' er ingevroren zouden worden, maar ik krijg net een uurtje terug een brief binnen waarin stond dat we 1 rietje met 2 embryo's in de vriezer hebben zitten. Goed nieuws toch?!? (waarom wil je altijd meer??)
Kortom mijsje: ik kreeg het niet te horen, ik kreeg een brief thuis.

Dit had ik graag zelf van tevoren geweten, dus hopelijk lees je dit nog. Oh, nog beter: hopelijk hoor jij het wel meteen. Dat je in een ander ziekenhuis zit dan ik bijvoorbeeld, met een ander beleid.

Nou heel veel geluk allemaal, ik blijf hier zeker hangen en ik duim voor jullie allemaal!!!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:51:01 #293
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85687211
Hoi Madonna! Welkom :) .

Voor jou natuurlijk ook een dikke *O* voor een succesvolle TP!!! Hoeveel embryo's zijn er teruggeplaatst? En wanneer kan je nu testen? Succes meis!
pi_85687947
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef twentemeisje het volgende:
Hoi Madonna! Welkom :) .

Voor jou natuurlijk ook een dikke *O* voor een succesvolle TP!!! Hoeveel embryo's zijn er teruggeplaatst? En wanneer kan je nu testen? Succes meis!
Ah wat lief!! Tnx! O+
Er is er 1 teruggeplaatst (ik hoor alleen maar dat ze dat nog doen?) en ik moet volgende week woensdag voor een bloedonderzoek naar het ziekenhuis. Dan hoor ik 's middags telefonisch of ik zwanger ben of niet.
Whaah!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:13:51 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85688230
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Ah wat lief!! Tnx! O+
Er is er 1 teruggeplaatst (ik hoor alleen maar dat ze dat nog doen?) en ik moet volgende week woensdag voor een bloedonderzoek naar het ziekenhuis. Dan hoor ik 's middags telefonisch of ik zwanger ben of niet.
Whaah!!
Wat megaspannend! Volgens de 'regels' van dit topic ben je nu dus PUPO: pregnant until proven otherwise :). Voel je al wat in je lijf?

Bij Tally zijn er trouwens zeer recent 2 teruggeplaatst, zeer succesvol ook want ze is in verwachting van een tweeling *O*.

Morgenvroeg gaan wij weer voor een echo, ben best nerveus... Hopelijk goed doorgegroeid sinds vorige week en nu goed te bepalen hoe ver ik ben. Ik ga uit van ongeveer 8 weken (om en nabij). Hopelijk weer gelijk net zo'n duidelijk hartje als vorige week maandag O+.
pi_85688516
Oeh twentemeisje, voor jou dus ook evengoed weer spannend!! Jeetje zeg... Houdt het dan ook nooit op?? :P We gaan er vanuit dat het goed gaat!! *O*

Fijn dat je even uitlegt wat PUPO betekent, want ik zat me al af te vragen wat dat was haha. Vrijdag voelde ik me wel heel erg semi-pregnant, omdat je dan net dat levende klompje in je buik hebt gekregen. Nu is dat gevoel weer wat minder. Maar toch ben je idd zwanger tot het tegendeel bewezen is.

Lichamelijk voel ik weinig. Had de afgelopen dagen af en toe een licht krampje rond mijn baarmoeder (golvende kramp, echt heel licht), maar verder niks.
Geestelijk is het lastiger. Je wilt hopen, positiviteit uitstralen, maar dan wil je jezelf tegelijkertijd weer beschermen tegen het slechte nieuws. Het welbekende verhaal dus.

Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze steeds dat ze nog maar 1 terugplaatsing tegelijkertijd doen. Gek he? Misschien leeftijdsgebonden?? Geen idee.

Wij hadden trouwens ICSI, en jullie?
pi_85689301
Ik een IVF. En ik ben 2 jaar jonger dan jij bent (ik neem tenminste aan dat je uit '77 komt). Net weer een echo gehad. Want het ging de laatste dagen niet goed. Veel bloed verloren om het even in het kort uit te leggen.
Maar we hebben net 2 kloppende hartjes gezien O+ Dus alles is goed.

En mijsje O+ O+ O+ O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85689589
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
Ik een IVF. En ik ben 2 jaar jonger dan jij bent (ik neem tenminste aan dat je uit '77 komt). Net weer een echo gehad. Want het ging de laatste dagen niet goed. Veel bloed verloren om het even in het kort uit te leggen.
Maar we hebben net 2 kloppende hartjes gezien O+ Dus alles is goed.

En mijsje O+ O+ O+ O+
Klopt, ben uit 77. ;-)

Enneh: *O* *O* *O* *O* voor de twee kloppende hartjes!! Lijkt me ongelooflijk!
pi_85689796
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Klopt, ben uit 77. ;-)

Enneh: *O* *O* *O* *O* voor de twee kloppende hartjes!! Lijkt me ongelooflijk!
Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85689971
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen. O+
NEEEE wat een verhaal!! Over ongeloof gesproken. Wat fijn zeg!! Al blijft de stress vast nog wel even hangen... We gaan uit van een prachtige en vooral sterke tweeling. O+ O+

(en hadden ze er bij jou wel 2 terug geplaatst? Ken de verhalen van iedereen niet uit mijn hoofd, ook al heb ik veel meegelezen. Sorry!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')