abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85568480
Heee, klap net voor het eerst vandaag mijn laptop open en ik denk: even checken of Mijsje toevallig gepost heeft en ik val met mijn neus in de boter :D !
Gefeliciteerd met 13 :D ^O^ *O* eicellen! Wauw, wat een goede score zeg!
Hoe je het beschrijft klinkt erg herkenbaar, heb er alleen nog nooit een katheter bij hoeven te hebben, dat lijkt me ook heel rot :X .
Lekker onder een dekentje op de bank of gewoon naar bed (heb bij de laatste punctie echt de hele middag liggen slapen geloof ik ;) )

O ja, en for what it's worth: ik heb een goed gevoel voor je bij deze poging :Y .
pi_85568587
13 is een prachtige score Mijsje!! En weer door naar de volgende achtbaan van emoties: zijn er bevruchtingen...
Ik duim voor veel bevruchtingen, zodat ze de mooiste kunnen uitzoeken en die kunnen terugplaatsen! O+ Nu lekker bijkomen, laat je goed verwennen, maar dat zit wel goed denk ik :)

(bij de 3e en laatste ivf, waar Leia van is, had ik ook 13 eitjes bij de punctie! Tis voor mij dus een 'geluksgetal' geworden ;) hoop dat dat voor jou ook geld!)
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:46:16 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85568661
13 is goed! ^O^ Ik heb er nog nooit zo veel gehad ;) Ik hoop op mooie bevruchtingen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85569166
Wauw, 13 stuks! Goed gedaan joh. Ik duim mee voor woensdag. :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:12:56 #155
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85569505
Wauw *O* 13 stuks.. Ik hoop dat er veel bevruchtingen tussen zitten.. Ik ga heel hard duimen.. :*
Be happy with the little things in life
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:19:36 #156
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85569686
Super 13 stuks!!! Nu doorduimen voor de bevruchting!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85569791
Mijsje wat super *O* 13 eicellen *O*
Alleen jammer dat het zo vervelend is gegaan, hopelijk knap je snel op :*
pi_85569806
Wat vervelend dat het zo'n pijn deed, maar 13 stuks klinkt wel heel positief! *O*

En nu allemaal even drie dagen duimen draaien tot woensdag! ^O^
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:43:59 #159
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85570440
Wat een nare ervaring Mijsje :* maar de oogst is er niet minder om wel 13 *O*
pi_85571803
Ach Mijsje toch :* Wat een emoties weer allemaal hé? Maarrrr... 13 DERTIEN! DERTIEN! 13 eitjes! Wiiihoeeeee!!! *O* Dat is een super-score! Dit gaat gewoon helemaal goed komen, ik heb er ook een heel positief gevoel bij :Y Spannend hoor, nu alweer wachten... Maar jij krijgt je kindje, echt wel hoor, dat kan nu gewoon niet anders meer :*

Lekker bijkomen vandaag, laat Joene je maar flink verwennen ;)
#geen
pi_85574295
13 *O* :*
Fake it till you make it...
pi_85574701
13 eicellen, wat goed zeg! :o :D
Daar komen vast een boel bevruchtingen uit.
Ik hoop dat je snel weer opknapt. :*
pi_85574869
Mijsje, wat goed, wat fijn! 13 potentiële MiniMijsjes! *O*
minder dat de punctie een hel was... -O- stom dat ze dat nou niet pijnloos kunnen maken, maargoed.
pi_85575208
13 eitjes, wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* Ik ben nooit verder gekomen dan 5. En dat vond ik al heel pijnlijk. -O-
Veel sterkte met de napijn. Laat je goed verwennen en gebiet van die prachtige score! *O*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85576216
O+ ik lag helemaal te slapen nog van de medicatie, word ik net wakker, lees ik hier en O+ :'( O+ wat een lieve reacties! bedankt weer allemaal! ik ben ook heel blij met 13 eicellen! :D en ik hoop dat er inderdaad veel bevruchtingen van kunnen komen zodat er na eventuele tp ook nog veel kan worden in gevroren voor als dat nodig is...
ik heb er nu ook een goed gevoel over, al ben ik nu dus heeeeel zenuwachtig voor woensdag.
de napijn is alom aanwezig. branderig en stekend. ik hoop dat dat gauw minder wordt, in het boekje stond dat als het morgen nog zo is of erger, we het AMC weer moeten bellen hierover... ik hoop dat ik woensdag pas hoef te bellen, en dan over hoeveel bevruchtingen er zijn en of er dus een tp is...
ik voel me nu op het moment niet heel erg in die emotionele achtbaan verder, voel me nog erg vlak en duf van de valium en de pethidine. (maar ik snap nog steeds niet dat ik er niet van in slaap viel... vond ik wel jammer...) maar dat komt nog wel... :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:10:40 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_85576442
Wat ontzettend kloterig eigenlijk dat het zo pijnlijk is en dat dat niet gewoon onder narcose ofzo kan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85577087
mijsje, ik wil je hier even heel veel succes wensen en ik duim voor je dat het gelukt is hoor deze keer!! Snap ongeveer hoe het voelt om zolang te moeten proberen (niet helemaal, aangezien ik helemaal niet in het medische zit)

*rent weer weg uit het topic*
pi_85577091
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:10 schreef Troel het volgende:
Wat ontzettend kloterig eigenlijk dat het zo pijnlijk is en dat dat niet gewoon onder narcose ofzo kan?
op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:34:41 #169
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85577279
Mijsje, 13 eicellen, wat een mooie score zeg. Balen dat het zo pijnlijk was. Sterkte en beterschap met herstellen en hopelijk woensdag een aantal goede bevruchtingen. Spannend!! :*
Make love, not war ☮
pi_85577609
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef mijsje het volgende:

[..]

op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...

Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85578212
Mijsje 13!!!!!!! :o Nou als daar geen beebje of twee uit komt weet ik het ook niet meer hoor!!! Rust maar lekker uit...en laat het snel woensdag zijn!

Mefke dank je! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85578572
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...

Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
:@ ik ben ook zo'n piepert... maar ook zonder narcose zou ik het zo weer doen met dat doel voor ogen...

en inderdaad isla, kom maar op woensdag! :*
pi_85578594
Mijsje, wat een goede score! Nu even lekker niks doen :* en dan duimen we weer verder naar woensdag!

Isla, ik hoop zo dat het morgen door gaat!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85579382
Mijsje, wat goed zeg, 13 eicellen! Wat een mooie score! *O*
En net als Madelieve heb ook ik een goed gevoel bij deze eerste IVF ronde voor jullie!! :Y ^O^ *O*

En ik heb gelukkig nooit een punctie ondergaan, maar hier was de bevalling niet je-van-het... Ik denk dat het gewoon per persoon erg verschilt, zowel een punctie als een bevalling. Net als hoe een HSG voor de ene een hel kan zijn en voor de ander een stuk minder vervelend. :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85579480
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef mijsje het volgende:

[..]

:@ ik ben ook zo'n piepert... maar ook zonder narcose zou ik het zo weer doen met dat doel voor ogen...

en inderdaad isla, kom maar op woensdag! :*
maar piepen mag best hoor! Het doet ook gewoon pijn. Misschien kun je beter vragen naar wat meer roes. Al moet ik zeggen dat 2 en 3 me makkelijker afgingen, puur omdat je weet wat je te wachten staat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85579506
Dank je wel D.M.Lizzy! Ik hoop het ook.... maar ik weet het echt niet. Ovupijntjes zijn over, maar wel nog slijm..en ik was vanochtend veel te vroeg wakker, dus mijn temp is ook niet betrouwbaar. Weet dus niet of ie nou wel of niet geweest is..

Mijsje mijsje mijsje ik ben zo blij voor je! :*
pi_85579508
Isla, veel succes morgen! Hopelijk loopt alles zoals gepland. Enne... vraag alles wat je weten wil he?! :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:43:17 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_85579535
quote:

[..]

Mwah, ik had gewoon een ruggeprik bij de bevalling hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85579618
quote:

[..]

Waarom, in hemelsnaam? Waarom pijn lijden als het niet nodig is? In Belgie is het zelfs vrij standaard volgens mij, een narcose bij een punctie.
Bovendien kan jij wel vinden dat de pijn meeviel, bij een ander kan dat heel anders zijn, niet alleen voelen maar ook zijn. Dus in jouw geval zou het misschien overdreven zijn maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
En ook voor een bevalling is pijnstilling mogelijk.
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:47:01 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85579652
Mijsje wat een fijn bericht: DER-TIEN stuks. Ik ben zo blij voor jullie, het begin is er!!! Nu maar hopen op hele goede bevruchtingen en een succesvolle tp *O* :*. Op naar woensdag!!

Wel naar dat je er zoveel pijn van hebt gehad. Hopelijk hoef je helemaal nooit weer joh! Wij duimen voort!

Ben het niet helemaal met je eens Tico. Bij de tandarts krijg je ook voor elke scheet een verdoving aangeboden, waarom zou je dan anno nu nog spartaans pijn moeten lijden omdat "je er iets moois voor terug krijgt"? Ik vind sowieso dat pijnbestrijding rondom de bevalling geen issue zou moeten zijn. Uiteraard mits verantwoord en ongevaarlijk voor de baby! Dat staat altijd voorop. Maar das uiteraard mijn personal view :).
pi_85579733
En wat TM zegt over de tandarts, daar verbaas ik me ook altijd zo over.
pi_85579784
Isla, succes morgen!
Fake it till you make it...
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:51:38 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85579813
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Ahava het volgende:
En wat TM zegt over de tandarts, daar verbaas ik me ook altijd zo over.
:Y Volgens mij krijgen sommige mensen al een verdoving wanneer de tandarts zijn spiegeltje in hun mond steekt :D.
pi_85581211
Nijna en PZE, thanks! :*

Ken een dame die in Engeland woont en afgelopen zomer bevallen is. Zij kreeg geen ruggeprik maar lachgas... :D Nog noooooit van gehoord. Maar het schijnt de scherpe kantjes er af te halen.. Een vrolijke bevalling dus!
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:36:32 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85581284
Mijn tandarts heeft mij nog nooit verdoving aangeboden....

Isla, heel veel succes morgen. Hoe laat mag je komen? Ik hoop dat het nog op tijd is... en goed dat jullie het nog even gedaan hebben dit weekend. ^O^
Make love, not war ☮
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:41:42 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85581471
PZE, ik heb jouw post gisteren even helemaal over het hoofd gezien. Maar je hebt 'de buit' binnen! I'm crossing my fingers for you!!! :*

Isla: morgen is het zover *O*. En mocht het stiekem toch te laat zijn, dan hebben jullie toch nog een kans door jullie prive-inseminatie :D. :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:47:26 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85581687
Narcose doen ze niet zo snel omdat narcose veel meer 'gedoe' en risico's geeft dan een kwartiertje doorbijten. Een narcose kun je nog heel lang last van hebben en moe van zijn, moet je een complete dagopname voor hebben, moet in de OK gebeuren..
Terwijl een punctie in 99 van de 100 gevallen een kwartiertje doorbijten is, dan lekker naar huis en je bed in en vertroeteld worden en de volgende dag heb je bijna nergens meer last van. j
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85582053
Spannende tijden hier zeg...ik lees mee hoor. Succes allemaal de komende dagen!!
pi_85582276
Thanks TM en Diaan!

Ik mag morgen om 12:30. Hopelijk maken ze nog wel even een echotje om te kijken of het zin heeft. Maar heb er geen goed gevoel over... :N

Nienna, lief! :* Hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen?
Al de bekende kwaaltjes? :r ;)
pi_85583022
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef IslaBonita het volgende:

Nienna, lief! :* Hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen?
Al de bekende kwaaltjes? :r ;)
Heel veel succes morgen Isla!! Je hebt PM ;)
pi_85583345
zo zijn er inderdaad voors en tegens over narcose te melden. als de keuze helemaal bij mij zou liggen, zou ik voor de narcose gaan, heb ik ook verschillende keren gehad voor een poliklinische behandeling, maar misschien is het gewoon beter dat die keuze niet bij mij persoonlijk ligt... hier kom ik ook wel weer bovenop, en net wat Tico zegt, (zei de arts ook) piepen tijdens de ingreep is helemaal niet erg... misschien zie ik er de volgende keer (die natuurlijk gewoon helemaal niet komt ;) ) minder tegenop inderdaad omdat ik dan weet wat te verwachten... maar goed, dit hebben we achter de rug, en nu woensdag afwachten voor de bevruchtingen... (als dat al niks is, dan weten we ook gelijk waar het al die tijd aan gelegen heeft... maar ik moet zeggen dat ik met 13 eicellen goede hoop heb :) )
straks lekker slapen en dan zal de pijn morgen wel weer een stuk over zijn... :W

Isla, ik duim voor je hoor meid! ^O^ Misschien is er nog geen man overboord... ik hoop dat ze de echo wel even willen maken voor je voor de inseminatie :*
pi_85583420
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef E.T. het volgende:
Narcose doen ze niet zo snel omdat narcose veel meer 'gedoe' en risico's geeft dan een kwartiertje doorbijten. Een narcose kun je nog heel lang last van hebben en moe van zijn, moet je een complete dagopname voor hebben, moet in de OK gebeuren..
Terwijl een punctie in 99 van de 100 gevallen een kwartiertje doorbijten is, dan lekker naar huis en je bed in en vertroeteld worden en de volgende dag heb je bijna nergens meer last van. j
Weet ik ET en ik snap de terughoudendheid van artsen dan ook goed. Zelf zou ik ook niet voor een narcose kiezen. Maar om voor een ander te bepalen of dat overdreven is, vind ik ver gaan. Het hangt er gewoon van af hoe erg de pijn is.
pi_85583452
PZE, ik heb ook helemaal gemist dat de buit binnen is bij jou. Je bent PUPO!
pi_85583526
Thanks Mijs! :* En nu lekker gaan slapen jij, je hebt een zware dag gehad! :Z
pi_85583864
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Mijs! :* En nu lekker gaan slapen jij, je hebt een zware dag gehad! :Z
:*
inderdaad, even avatar afkijken en dan gaan de luiken hier dicht... :Z
tot morgen weer! :W
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:38:19 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85584046
Isla voor dat ik het vergeet heel veel succes morgen :*

Mijsje slaap lekker :*

[ klaagmodus] mijn lijf is echt van slag, het lijkt net of ik een week te vroeg ongesteld ben geworden. Ik word helemaal gek van mezelf, heb al een paar dagen last van gerommel in mijn buik, net of ik ongesteld moest worden en een trekkerig en zeurderig gevoel. Ik ga er maar vanuit dat de pil nog mijn lichaam uit moet. Baal er wel van vorige keer naar het stoppen had ik meteen een mooie cyclus van 28 dagen [einde klaagmodus] deze maand tellen we nog niet mee vanaf september beginnen we aan het half jaar wil eerst 2x ongesteld zijn geworden zodat ik ongeveer weet hoe mijn cyclus is
pi_85584691
Droomvrouwtje, wat vervelend joh. Kan het ook nog goed nieuws zijn? :*

Ik pupo? Nee toch, toch niet na een iui? :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:55:28 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85585033
PZE geen idee.. ik durf eerlijk gezegt niks meer te hopen.. Het is zo'n bizar jaar geweest dat een bizare cyclus wel in het plaatje past.. ach ja komt vast goed..

PUPO why not meis.. klinkt wel goed toch??
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:58:36 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85585216
goede score, mijsje! _O_ ik hoop dat zich nu allemaal mooie delingen voordoen in de petri-schaaltjes. (ik ken viavia overigens een meisje dat Petri heet. zou die ook via IVF verwekt zijn, vraag ik me af...? ;) ).
sterkte met bijkomen van de pijnlijke punctie en wachten maar...! spannennnnd!
in de haak.
pi_85585579
Misschien eigenlijk niet inderdaad, PZE. Maar het klinkt wel leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')