abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85538771
Bijna Mijsje! Zondagen zijn goede dagen om kindjes te laten maken of ze te baren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85538825
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Bijna Mijsje! Zondagen zijn goede dagen om kindjes te laten maken of ze te baren.
inderdaad! (hier beide gedaan ;))

mijsje, spannend hoor! heel veel succes morgen!
pi_85543443
PZE hoe is het gegaan vandaag? De buit is weer binnen?

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla, als ik zelf aan het rekenen sla is maandag ook wel een beetje laat hoor. Mijn ei is nu met 2mm per dag gegroeid, wat zou betekenen dat hij maandag bijna 25mm is... dat lijkt me erg groot dan. Maar het is een beetje gek gegaan ja. Je ei kan volgens mij niet te klein zijn, omdat ze je pas laten spuiten als hij minimaal 18mm is. Tenminste, in mijn ziekenhuis dan. ;)
Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...
Heb net een ovulatie testje gedaan, knalpositief. Dat betekent in de regel dat ik dezelfde of de volgende dag mijn eisprong heb. En vanavond moet ik de Pregnyl injectie halen om de inseminatie maandagmiddag te doen. Ik snap er helemaal niks meer van, stelt die injectie mijn eisprong nou wel of niet uit? Want als ie morgen al komt heeft de inseminatie maandag toch geen zin? Dames kunnen jullie me advies geven? :?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85543484
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef mijsje het volgende:

[..]

:* dank je! dat bakkie komt er nog niet erg van he? ;) ik kom anders wel gewoon een bakkie bij je doen als we komende maand allebei een positieve test hebben ;)
en je eitje kan wel nog wat te klein zijn hoor, maar dan is je follikel (niet met elkaar te verwarren, de follikel is het blaasje met vocht waarin het eitje rijpt) nog niet zo groot. vanaf ongeveer 18mm is je eitje rijp genoeg dat de pregnyl geprikt kan worden. ik had van de week 1 follikel van 22mm... (gisteren bij de echo) daarna is nog een dosis gonal gespoten voor er vanavond dus pregnyl nodig was...

maar goed, om half 10 vanavond is de pregnyl gespoten bij mij (lekker zelf gedaan...) en nu is er wat mij betreft geen weg meer terug... (was er al niet, maar toen stond het nog veel verder weg... nu heb ik met de pregnyl dus de "kookwekker opgedraaid" voor de punctie... :) morgen nog een rustig dagje en dan zondag aan de slag... vanaf dan worden er weer kindjes geknutseld in het AMC... ;)

O+ en bedankt weer voor alle gelukswensen! :* dat doet echt heel goed, ik sta er weer een stuk positiever in dan afgelopen week.... :* ik wil jullie daar ook mede "de schuld" van geven, dat het nu weer beter gaat! Bedankt! :*
Dat bakkie komt inderdaad nog wel, jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd! ;) Inderdaad, samen gezellig zwanger gewoon een bakkie doen! ^O^

Ik ga mijn biologieboek maar eens opzoeken, want ik heb het inderdaad even door elkaar gehaald, die eieren en follikels... :@
pi_85544103
Wat is het hier onwijs druk en spannend voor jullie. Ik duim mee en hoop dat er deze maand veel kindjes gebakken worden in dit topic :*
pi_85544571
Daar zijn we weer! Alles is goed gegaan, de buit is binnen met een beweeglijkheid van 80% deze keer. Dat is best goed. :D Nu weer 2 fijne weken voor de boeg.

Isla, bij mij gaat het zo, bij jou zus. Het is echt een kwestie van afwachten en je niet al teveel zorgen maken. Iedereen is anders, bij mij wilden ze ook maandag doen maar de gyn heeft besloten het toch vandaag te doen. Ook gek, maar ik ga er maar gewoon in mee. Te vroeg of te laat, het blijft een gok. Pregnyl zorgt er volgens mij voor dat je ei na 36 uur springt. Maar als hij eerder springt, dan weet ik het ook niet... sorry. Bij vragen: bel ze gewoon op, daar zijn ze voor. :*
pi_85544682
Tja je zijn niet open in het weekend.... daarom vraag ik het jullie.

Fijn dat de zwemmers zoveel beter waren! Hoop dat het eindelijk resulteert in een prachtig beebje voor jullie...Spannend..... ^O^
pi_85544737
Ja weet je, het is zo verschillend overal... Wij kunnen daar gewoon niks over zeggen omdat er zoveel factoren een rol spelen. Ik zou het maandag wel even vragen, waarom ze voor die dag hebben gekozen. Dan heb je misschien wat rust en niet het gevoel dat je het voor niks doet allemaal.
pi_85546092
Ja dat ga ik sowieso doen. En anders komende cyclus over naar het AMC als dat kan.
:* voor jou!
pi_85546864
isla, de eisprong wordt aardig goed tegengehouden door de pregnyl op zich. behalve als de follikels echt te groot zijn, maar dan hebben we het over ongeveer 2,2 of nog groter... (als ik mijn gyn mag geloven) maar jouw eitjes hadden die grootte toch nog niet? en anders geef je het maandag even aan, dat je twijfelt, misschien kunnen ze nog wel even een echootje tussendoor doen... :*
en van die eitjes en follikels, dat had ik ook niet op school gehad hoor... :) dat heb ik geleerd in de tijd dat het nu dus lastiger gaat... (hebben we dus wel even de tijd voor gehad...)
en samen zwanger een bakkie doen, dat is altijd wel gezellig :) (ook wel als jij alleen zwanger bent hoor, dan lust ik ook wel een bakkie... ;) )
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:57:55 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85547822
Pze oeh de buit is weer binnen.. Ik ga heel hard voor je duimen..
Mijsje het is al bijna zondag, hoe gaat het met de zenuwen?
Isla mag maandag, jullie gaan met z'n 3en gelijk op. Gaan jullie voor een datum drieling?? O+
Be happy with the little things in life
pi_85548512
Ja da's een goed idee Mijsje. Dan weten we zeker of het zin heeft. Nouja, er is nu toch niets meer aan te doen, dus ik zal maar even moeten afwachten..

En dat bakkie mag je ook komen halen als jij alleen zwanger bent hoor. Of thee, ik hoor dat koffie vaak niet meer smaakt...
De uitnodiging staat in ieder geval nog steeds, maar geen haast, ik hoor wel wanneer je een keer zin en tijd hebt. Doordeweeks mag ook, ben dan ook vaak vrij. :*

Droomvrouwtje en Leonieke, jullie zijn lief! :*

Mijsje het is al bijna morgen! Waaaaaaaah :D spannend! Oeh sorry wil je niet nog nerveuzer maken..
Maar ben gewoon heel blij voor je dat er morgen wat gaat gebeuren!!!! *O*
pi_85549685
:) samen bakkies doen is gezellig! :*
:D hahaha, dank je hoor Isla, lief van je! maar inderdaad, nerveus/zenuwachtig/bang ben ik wel... (maar ik geloof niet dat je het erger kan maken... :P )
bleh... lekker hoor, die hormonen, zit al de hele tijd te snotteren bij de cappies-awards... :')
pi_85549872
mijsje, hormonen zijn gekke dingen... Het is al bijna morgen! :*
pi_85550089
:* gelukkig maar pze... :*
*O* ik had je berichtje vanmiddag helemaal gemist... *O* wat goed dat de beweeglijkheid zo goed is zeg! *O*
pi_85550128
Ik dacht al, ze vergeet mij helemaal... :'( :P :+
pi_85550246
:'( sorry, dat was helemaal niet de bedoeling!!! ;( :*
:+
pi_85550545
Nou, vooruit dan maar. Trouwens, wij hadden ook al een koffiedate staan... je krijgt het nog druk. o|O :*
pi_85551760
:P ik hou van bakkies... ;) we moeten maar gewoon eens agenda's trekken... ;)
pi_85552666
Toch nog maar eens een Meet proberen te plannen? (met z'n allen) :*
pi_85552894
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef IslaBonita het volgende:
PZE hoe is het gegaan vandaag? De buit is weer binnen?
[..]

Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...
Heb net een ovulatie testje gedaan, knalpositief. Dat betekent in de regel dat ik dezelfde of de volgende dag mijn eisprong heb. En vanavond moet ik de Pregnyl injectie halen om de inseminatie maandagmiddag te doen. Ik snap er helemaal niks meer van, stelt die injectie mijn eisprong nou wel of niet uit? Want als ie morgen al komt heeft de inseminatie maandag toch geen zin? Dames kunnen jullie me advies geven? :?
Even kort, niet verder bijgelezen maar ik zie jouw vraag. Sorry dus als dit een spuit-elf-reactie is. Het kan zijn dat je ei toch springt. k heb het bij een IVF-poging gehad. Min follikels waren nog niet zo groot dat de gyn een eisprong verwachtte. Aan de hormoonwaarden in mijn bloed zagen ze echter dat mijn eisprong er toch aan zat te komen dus toen moest ik toch Pregnyl spuiten. Helaas bleek toen ze de punctie wilden doen dat mijn eisprong al was geweest; er waren geen follikels meer te vinden.

Pregnyl is trouwens een luteïniserend hormoon, bedoeld om de eisprong te stimuleren en niet tegen te houden, volgens mij. Als je dat spuit, krijg je ca. 36 uur later een eisprong. Het voorkomt echter niet dat dat eerder gebeurt als je lijf zelf al een eisprong heeft gezet, zoals ik het heb begrepen.

Het is niet echt wat je wilde horen, denk ik, sorry!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85553700
Decapeptyl houdt een eisprong tegen.
pi_85554166
Mijsje.. over minder dan 12 uur ben je aan de beurt in het AMC... Spannend! Ik ga heel hard duimen dat het je heel erg meevalt! :Y ^O^ :*

PZE, jij hebt het alweer achter de rug... spannend weer de komende twee weken... :X :*

Isla, jij alvast heel veel succes voor maandag!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85554659
Zondag rules idd, ik ben op zondag bevallen!

Veel sterkte Mijs!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85554693
Dank voor jullie reacties, jullie zijn lief :* !

PZE, we gaan weer duimen!
Mijsje, heel veel succes morgen! Ik was vandaag in het AMC (en morgen, en overmorgen etc :') ) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd ;) .
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:39:54 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85555289
PZE ^O^ en dan nu de 2 lange wachtweken. Heel veel succes!!

Isla, als ik me goed herinner had ik bij de 1e IUI op vrijdag een ei van rond de 18,5 cm.. en kreeg ik maandag de inseminatie. Ik twijfelde toen ook of ik niet de eisprong had gehad. We hebben toen zekerheidshalve nog sex gehad 3 dagen voor de inseminatie, binnen 3 dagen mocht dat niet. Ik moest toen ook op zaterdag Pregnyl spuiten. Ik hoop dat voor je dat het maandag gewoon doorgaat!! ik was toen meteen zwanger

Mijsje, het komt nu echt dichterbij. Succes komende nacht en morgenvroeg. :*
Make love, not war ☮
pi_85555341
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef IslaBonita het volgende:
Toch nog maar eens een Meet proberen te plannen? (met z'n allen) :*
:Y goed idee! :)

:* bedankt allemaal... :) de volgende keer dat ik hier kom, is het al achter de rug... :*

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Madelieve het volgende:
Dank voor jullie reacties, jullie zijn lief :* !

PZE, we gaan weer duimen!
Mijsje, heel veel succes morgen! Ik was vandaag in het AMC (en morgen, en overmorgen etc :') ) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd ;) .
jij ook heel veel succes en sterkte de komende tijd weer... ik hoop echt dat je mannetje weer wat opknapt... :*
en CVV, here we come! w/
pi_85555654
PZE, spannend! We duimen!

Isla, ik hoop dat het lukt het uit te stellen tot maandag!

Mijsje, morgen :o Heel veel succes ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85556226
Madelieve.. ik vergat helemaal op jou te reageren, terwijl ik dat eigenlijk als eerst wilde doen net :o ... Mèn wat een hel zeg, waar jullie doorheen gaan! Je man die alleen maar achteruit gaat, steeds die twijfel en onzekerheid.. Wat moet het onwijs moeilijk zijn voor jullie... ;(
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen... alleen dat ik het allemaal echt zo erg voor jullie vind.. Ik hoop dat er ook voor jullie zon komt na deze donkere onweersbuien... :* :* :* Heel veel sterkte voor jullie allebei... :* :* :*
pi_85556572
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef McLaura het volgende:
Zondag rules idd, ik ben op zondag bevallen!

:Y :Y :Y Evi is ook een zondagskindje O+

PZE wat een goed nieuws, nu maar lekker broeden! :D

Mijs & Joene, nog geen 12 uur meer! Ik zal zo aan jullie denken! Echt razend spannend hier!

Isla ook bijna aan de beurt... *O*

Jullie gaan gewoon met zijn drieën naar het Z&G-topic volgende maand! (En het liefst samen met nog meer anderen natuurlijk :*)
#geen
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:36:18 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85557046
ik wilde mijsje ook nog even een goede nachtrust wensen, en natuurlijk een pijnloze maar vooral zeer succesvolle punctie morgen! :*

en madelieve, wat moeilijk inderdaad, op zoveel fronten tegelijk. ;( erg veel sterkte, ik hoop zo dat 't allemaal toch wat beter zal mogen gaan en dat er toch nog een (vruchtbare) poging gedaan kan worden. heel veel sterkte voor jullie beiden! en een kusje voor je lieve jasja.
in de haak.
pi_85558980
Ahava en Ticootje, bedankt voor jullie antwoord. Ik was er al bang voor.... Ik heb nog steeds ovulatie pijnen, omstebeurt aan de linker en dan weer aan de rechterkant. Dit zullen die twee eitjes wel zijn? Zolang ik de pijntjes af en toe nog voel is/zijn mijn ei/eren nog niet gesprongen denk ik. Ik hoop dat misschien door die twee eitjes ik zo'n knalpositieve ovulatietest had en dat die piek morgen nog aanhoudt. Dan kan mijn ei maandag nog springen...Nouja ik kan er niets meer aan doen, ik vraag maandag nog wel om een echo. Maar dames in ieder geval bedankt voor alle advies! En de rest van de dames voor de lieve woorden en jompels! :*

Mijsje, je leest dit vast niet meer, maar ik wens je heel veel succes en zal aan je denken morgen! Maandag weer meldplicht!!!! ^O^ ^O^ ^O^
pi_85559047
Diaan, wij hebben het vandaag nog wel gedaan, maar dat moest ook, om de zwemmers te verversen. En mocht mijn eisprong morgen zijn, hebben we het in ieder geval twee keer gedaan. Wat fantastisch dat je toen meteen zwanger was...dat geeft de burger moed! :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:57:58 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_85563538
mijsje :*

Heel veel succes vandaag :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85563617
Mijsje succes!
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:12:49 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85563739
Mijsje succes straks!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:27:46 #137
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85563808
Mijsje heel veel succes zometeen! Ik duim voor een zo pijnloos mogelijke en uiteraard zeer succesvolle punctie! :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:32:15 #138
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85563830
Mijsje succes straks :*
pi_85563850
Mijsje, heel veel succes straks :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85563885
Mijsje, succes straks!
Fake it till you make it...
pi_85563887
Mijsje, you go girl! :*
pi_85564035
mijsje, ik duim voor je dat 't meevalt!
Madelieve heel veel sterkte.
Isla ik hoop voor je dat de iui gewoon doorgaat!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85564064
Zet m op mijsje!! Ik hoop dat t wat meevalt, hopelijk is vandaag het begin van de rest van jullie leven!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85564084
Mijsje,als het goed is is het al helemaal achter de rug nu! Ik hoop voor je dat 't is meegevallen. Nu mag je je lekker laten verwennen door manlief! :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:22:12 #145
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85564144
Mijsje!!! Succes!!! Ik duim heel hard mee
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85564246
Succes vandaag Mijsje. :*
pi_85564940
Mijsje...hoe is het gegaan?
#geen
pi_85567522
Mijsje, hoe is het gegaan vanmorgen? Was het een beetje te doen? :*
pi_85568210
ik ben er weer :W

bedankt allemaal voor die lieve gelukswensen, is heel fijn! :*

ik ben nog duf van de medicatie, maar het gaat wel... de punctie zelf was heel pijnlijk, vooral aan de rechterkant waar de meeste eitjes zaten. ik moest ook even flink huilen toen ze rechts klaar was en de gyn wachtte heel lief tot ik weer voelde dat we door konden gaan. links was zo klaar, daar had ze maar 2 of 3 follikels aangeprikt... ik hoopte op een roesje dat ik half in slaap zou zijn, maar dat ging mooi niet door... de valium die ik vanmorgen innam, daar merkte ik eigenlijk helemaal niks van terwijl het best een hoge dosis was...) en ook van de pethidine en nog een ander middel dat in m'n bovenbeen gespoten werd, merkte ik voor m'n gevoel toen weinig. (het zal wel gewerkt hebben, anders was het helemaal hell...) maar goed, ik merkte er weinig van. alles werd stap voor stap uitgelegd en laten zien voor ze iets deden, en Joene mocht bij me blijven en hield steeds een hand op m'n hoofd. het brandde en prikte gigantisch. uiteindelijk had ik van de naald die door de wand heen ging richting de follikels nog de minste last, het aanprikken was echt niet fijn... ;( maar goed, doorademen en puffen en gewoon doorgaan... ik wilde niet dat ze tussendoor aan de rechterkant zou stoppen als "pauze" tussendoor, want dan wist ik zeker dat ik niet meer door wilde...
maar goed, dat is het punctiemoment zelf. daarna bleef ik nog lekker liggen dommelen/doezelen (echt slapen was het niet) op de uitslaapkamer. ik moest meteen heel veel drinken, want ik ben ook nog gekatetheriseerd en dan moet je minimaal 2 liter water drinken om de bacterieen daarvan goed uit te kunnen plassen. (ik en veel drinken gaat niet altijd goed samen...)
om ongeveer half 12/10 over half 12 kwam de verpleegkundige weer naar me toe om te vertellen wat de buit was: er waren 13 eicellen geoogst *O* gelukkig heb ik dit niet voor niks gedaan... en nu woensdag bellen om te horen of en hoeveel bevruchtingen hebben plaats gevonden, en of er dus een terugplaatsing is... wel een heel spannende tijd op het moment... je gaat van spannend momentje naar spannend momentje toe...
Ik zou het zo weer doen als het moest, als de kans bestaat dat we er toch een zwangerschap van krijgen, maar ik vond het afschuwelijk...
straks maar even slapen en bijkomen. de wandeling terug naar de auto was al vervelend genoeg, ik ben kapot en duf.... :*
pi_85568311
Ja en morgen heb je nog een beurs gevoel, maar je knapt snel op hoor!
Ik hoop op veel bevruchtingen en een prachtig embryo voor de tp.
pi_85568480
Heee, klap net voor het eerst vandaag mijn laptop open en ik denk: even checken of Mijsje toevallig gepost heeft en ik val met mijn neus in de boter :D !
Gefeliciteerd met 13 :D ^O^ *O* eicellen! Wauw, wat een goede score zeg!
Hoe je het beschrijft klinkt erg herkenbaar, heb er alleen nog nooit een katheter bij hoeven te hebben, dat lijkt me ook heel rot :X .
Lekker onder een dekentje op de bank of gewoon naar bed (heb bij de laatste punctie echt de hele middag liggen slapen geloof ik ;) )

O ja, en for what it's worth: ik heb een goed gevoel voor je bij deze poging :Y .
pi_85568587
13 is een prachtige score Mijsje!! En weer door naar de volgende achtbaan van emoties: zijn er bevruchtingen...
Ik duim voor veel bevruchtingen, zodat ze de mooiste kunnen uitzoeken en die kunnen terugplaatsen! O+ Nu lekker bijkomen, laat je goed verwennen, maar dat zit wel goed denk ik :)

(bij de 3e en laatste ivf, waar Leia van is, had ik ook 13 eitjes bij de punctie! Tis voor mij dus een 'geluksgetal' geworden ;) hoop dat dat voor jou ook geld!)
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:46:16 #153
3011 E.T.
pi_85568661
13 is goed! ^O^ Ik heb er nog nooit zo veel gehad ;) Ik hoop op mooie bevruchtingen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85569166
Wauw, 13 stuks! Goed gedaan joh. Ik duim mee voor woensdag. :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:12:56 #155
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85569505
Wauw *O* 13 stuks.. Ik hoop dat er veel bevruchtingen tussen zitten.. Ik ga heel hard duimen.. :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:19:36 #156
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85569686
Super 13 stuks!!! Nu doorduimen voor de bevruchting!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85569791
Mijsje wat super *O* 13 eicellen *O*
Alleen jammer dat het zo vervelend is gegaan, hopelijk knap je snel op :*
pi_85569806
Wat vervelend dat het zo'n pijn deed, maar 13 stuks klinkt wel heel positief! *O*

En nu allemaal even drie dagen duimen draaien tot woensdag! ^O^
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:43:59 #159
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85570440
Wat een nare ervaring Mijsje :* maar de oogst is er niet minder om wel 13 *O*
pi_85571803
Ach Mijsje toch :* Wat een emoties weer allemaal hé? Maarrrr... 13 DERTIEN! DERTIEN! 13 eitjes! Wiiihoeeeee!!! *O* Dat is een super-score! Dit gaat gewoon helemaal goed komen, ik heb er ook een heel positief gevoel bij :Y Spannend hoor, nu alweer wachten... Maar jij krijgt je kindje, echt wel hoor, dat kan nu gewoon niet anders meer :*

Lekker bijkomen vandaag, laat Joene je maar flink verwennen ;)
#geen
pi_85574295
13 *O* :*
pi_85574701
13 eicellen, wat goed zeg! :o :D
Daar komen vast een boel bevruchtingen uit.
Ik hoop dat je snel weer opknapt. :*
pi_85574869
Mijsje, wat goed, wat fijn! 13 potentiële MiniMijsjes! *O*
minder dat de punctie een hel was... -O- stom dat ze dat nou niet pijnloos kunnen maken, maargoed.
pi_85575208
13 eitjes, wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* Ik ben nooit verder gekomen dan 5. En dat vond ik al heel pijnlijk. -O-
Veel sterkte met de napijn. Laat je goed verwennen en gebiet van die prachtige score! *O*
pi_85576216
O+ ik lag helemaal te slapen nog van de medicatie, word ik net wakker, lees ik hier en O+ :'( O+ wat een lieve reacties! bedankt weer allemaal! ik ben ook heel blij met 13 eicellen! :D en ik hoop dat er inderdaad veel bevruchtingen van kunnen komen zodat er na eventuele tp ook nog veel kan worden in gevroren voor als dat nodig is...
ik heb er nu ook een goed gevoel over, al ben ik nu dus heeeeel zenuwachtig voor woensdag.
de napijn is alom aanwezig. branderig en stekend. ik hoop dat dat gauw minder wordt, in het boekje stond dat als het morgen nog zo is of erger, we het AMC weer moeten bellen hierover... ik hoop dat ik woensdag pas hoef te bellen, en dan over hoeveel bevruchtingen er zijn en of er dus een tp is...
ik voel me nu op het moment niet heel erg in die emotionele achtbaan verder, voel me nog erg vlak en duf van de valium en de pethidine. (maar ik snap nog steeds niet dat ik er niet van in slaap viel... vond ik wel jammer...) maar dat komt nog wel... :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:10:40 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_85576442
Wat ontzettend kloterig eigenlijk dat het zo pijnlijk is en dat dat niet gewoon onder narcose ofzo kan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85577087
mijsje, ik wil je hier even heel veel succes wensen en ik duim voor je dat het gelukt is hoor deze keer!! Snap ongeveer hoe het voelt om zolang te moeten proberen (niet helemaal, aangezien ik helemaal niet in het medische zit)

*rent weer weg uit het topic*
pi_85577091
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:10 schreef Troel het volgende:
Wat ontzettend kloterig eigenlijk dat het zo pijnlijk is en dat dat niet gewoon onder narcose ofzo kan?
op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:34:41 #169
114177 Diaan73
pi_85577279
Mijsje, 13 eicellen, wat een mooie score zeg. Balen dat het zo pijnlijk was. Sterkte en beterschap met herstellen en hopelijk woensdag een aantal goede bevruchtingen. Spannend!! :*
Make love, not war ☮
pi_85577609
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef mijsje het volgende:

[..]

op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...

Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
pi_85578212
Mijsje 13!!!!!!! :o Nou als daar geen beebje of twee uit komt weet ik het ook niet meer hoor!!! Rust maar lekker uit...en laat het snel woensdag zijn!

Mefke dank je! :*
pi_85578572
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...

Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
:@ ik ben ook zo'n piepert... maar ook zonder narcose zou ik het zo weer doen met dat doel voor ogen...

en inderdaad isla, kom maar op woensdag! :*
pi_85578594
Mijsje, wat een goede score! Nu even lekker niks doen :* en dan duimen we weer verder naar woensdag!

Isla, ik hoop zo dat het morgen door gaat!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85579382
Mijsje, wat goed zeg, 13 eicellen! Wat een mooie score! *O*
En net als Madelieve heb ook ik een goed gevoel bij deze eerste IVF ronde voor jullie!! :Y ^O^ *O*

En ik heb gelukkig nooit een punctie ondergaan, maar hier was de bevalling niet je-van-het... Ik denk dat het gewoon per persoon erg verschilt, zowel een punctie als een bevalling. Net als hoe een HSG voor de ene een hel kan zijn en voor de ander een stuk minder vervelend. :Y
pi_85579480
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef mijsje het volgende:

[..]

:@ ik ben ook zo'n piepert... maar ook zonder narcose zou ik het zo weer doen met dat doel voor ogen...

en inderdaad isla, kom maar op woensdag! :*
maar piepen mag best hoor! Het doet ook gewoon pijn. Misschien kun je beter vragen naar wat meer roes. Al moet ik zeggen dat 2 en 3 me makkelijker afgingen, puur omdat je weet wat je te wachten staat.
pi_85579506
Dank je wel D.M.Lizzy! Ik hoop het ook.... maar ik weet het echt niet. Ovupijntjes zijn over, maar wel nog slijm..en ik was vanochtend veel te vroeg wakker, dus mijn temp is ook niet betrouwbaar. Weet dus niet of ie nou wel of niet geweest is..

Mijsje mijsje mijsje ik ben zo blij voor je! :*
pi_85579508
Isla, veel succes morgen! Hopelijk loopt alles zoals gepland. Enne... vraag alles wat je weten wil he?! :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:43:17 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_85579535
quote:

[..]

Mwah, ik had gewoon een ruggeprik bij de bevalling hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85579618
quote:

[..]

Waarom, in hemelsnaam? Waarom pijn lijden als het niet nodig is? In Belgie is het zelfs vrij standaard volgens mij, een narcose bij een punctie.
Bovendien kan jij wel vinden dat de pijn meeviel, bij een ander kan dat heel anders zijn, niet alleen voelen maar ook zijn. Dus in jouw geval zou het misschien overdreven zijn maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
En ook voor een bevalling is pijnstilling mogelijk.
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:47:01 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85579652
Mijsje wat een fijn bericht: DER-TIEN stuks. Ik ben zo blij voor jullie, het begin is er!!! Nu maar hopen op hele goede bevruchtingen en een succesvolle tp *O* :*. Op naar woensdag!!

Wel naar dat je er zoveel pijn van hebt gehad. Hopelijk hoef je helemaal nooit weer joh! Wij duimen voort!

Ben het niet helemaal met je eens Tico. Bij de tandarts krijg je ook voor elke scheet een verdoving aangeboden, waarom zou je dan anno nu nog spartaans pijn moeten lijden omdat "je er iets moois voor terug krijgt"? Ik vind sowieso dat pijnbestrijding rondom de bevalling geen issue zou moeten zijn. Uiteraard mits verantwoord en ongevaarlijk voor de baby! Dat staat altijd voorop. Maar das uiteraard mijn personal view :).
pi_85579733
En wat TM zegt over de tandarts, daar verbaas ik me ook altijd zo over.
pi_85579784
Isla, succes morgen!
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:51:38 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85579813
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Ahava het volgende:
En wat TM zegt over de tandarts, daar verbaas ik me ook altijd zo over.
:Y Volgens mij krijgen sommige mensen al een verdoving wanneer de tandarts zijn spiegeltje in hun mond steekt :D.
pi_85581211
Nijna en PZE, thanks! :*

Ken een dame die in Engeland woont en afgelopen zomer bevallen is. Zij kreeg geen ruggeprik maar lachgas... :D Nog noooooit van gehoord. Maar het schijnt de scherpe kantjes er af te halen.. Een vrolijke bevalling dus!
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:36:32 #185
114177 Diaan73
pi_85581284
Mijn tandarts heeft mij nog nooit verdoving aangeboden....

Isla, heel veel succes morgen. Hoe laat mag je komen? Ik hoop dat het nog op tijd is... en goed dat jullie het nog even gedaan hebben dit weekend. ^O^
Make love, not war ☮
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:41:42 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85581471
PZE, ik heb jouw post gisteren even helemaal over het hoofd gezien. Maar je hebt 'de buit' binnen! I'm crossing my fingers for you!!! :*

Isla: morgen is het zover *O*. En mocht het stiekem toch te laat zijn, dan hebben jullie toch nog een kans door jullie prive-inseminatie :D. :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:47:26 #187
3011 E.T.
pi_85581687
Narcose doen ze niet zo snel omdat narcose veel meer 'gedoe' en risico's geeft dan een kwartiertje doorbijten. Een narcose kun je nog heel lang last van hebben en moe van zijn, moet je een complete dagopname voor hebben, moet in de OK gebeuren..
Terwijl een punctie in 99 van de 100 gevallen een kwartiertje doorbijten is, dan lekker naar huis en je bed in en vertroeteld worden en de volgende dag heb je bijna nergens meer last van. j
pi_85582053
Spannende tijden hier zeg...ik lees mee hoor. Succes allemaal de komende dagen!!
pi_85582276
Thanks TM en Diaan!

Ik mag morgen om 12:30. Hopelijk maken ze nog wel even een echotje om te kijken of het zin heeft. Maar heb er geen goed gevoel over... :N

Nienna, lief! :* Hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen?
Al de bekende kwaaltjes? :r ;)
pi_85583022
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef IslaBonita het volgende:

Nienna, lief! :* Hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen?
Al de bekende kwaaltjes? :r ;)
Heel veel succes morgen Isla!! Je hebt PM ;)
pi_85583345
zo zijn er inderdaad voors en tegens over narcose te melden. als de keuze helemaal bij mij zou liggen, zou ik voor de narcose gaan, heb ik ook verschillende keren gehad voor een poliklinische behandeling, maar misschien is het gewoon beter dat die keuze niet bij mij persoonlijk ligt... hier kom ik ook wel weer bovenop, en net wat Tico zegt, (zei de arts ook) piepen tijdens de ingreep is helemaal niet erg... misschien zie ik er de volgende keer (die natuurlijk gewoon helemaal niet komt ;) ) minder tegenop inderdaad omdat ik dan weet wat te verwachten... maar goed, dit hebben we achter de rug, en nu woensdag afwachten voor de bevruchtingen... (als dat al niks is, dan weten we ook gelijk waar het al die tijd aan gelegen heeft... maar ik moet zeggen dat ik met 13 eicellen goede hoop heb :) )
straks lekker slapen en dan zal de pijn morgen wel weer een stuk over zijn... :W

Isla, ik duim voor je hoor meid! ^O^ Misschien is er nog geen man overboord... ik hoop dat ze de echo wel even willen maken voor je voor de inseminatie :*
pi_85583420
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef E.T. het volgende:
Narcose doen ze niet zo snel omdat narcose veel meer 'gedoe' en risico's geeft dan een kwartiertje doorbijten. Een narcose kun je nog heel lang last van hebben en moe van zijn, moet je een complete dagopname voor hebben, moet in de OK gebeuren..
Terwijl een punctie in 99 van de 100 gevallen een kwartiertje doorbijten is, dan lekker naar huis en je bed in en vertroeteld worden en de volgende dag heb je bijna nergens meer last van. j
Weet ik ET en ik snap de terughoudendheid van artsen dan ook goed. Zelf zou ik ook niet voor een narcose kiezen. Maar om voor een ander te bepalen of dat overdreven is, vind ik ver gaan. Het hangt er gewoon van af hoe erg de pijn is.
pi_85583452
PZE, ik heb ook helemaal gemist dat de buit binnen is bij jou. Je bent PUPO!
pi_85583526
Thanks Mijs! :* En nu lekker gaan slapen jij, je hebt een zware dag gehad! :Z
pi_85583864
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Mijs! :* En nu lekker gaan slapen jij, je hebt een zware dag gehad! :Z
:*
inderdaad, even avatar afkijken en dan gaan de luiken hier dicht... :Z
tot morgen weer! :W
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:38:19 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85584046
Isla voor dat ik het vergeet heel veel succes morgen :*

Mijsje slaap lekker :*

[ klaagmodus] mijn lijf is echt van slag, het lijkt net of ik een week te vroeg ongesteld ben geworden. Ik word helemaal gek van mezelf, heb al een paar dagen last van gerommel in mijn buik, net of ik ongesteld moest worden en een trekkerig en zeurderig gevoel. Ik ga er maar vanuit dat de pil nog mijn lichaam uit moet. Baal er wel van vorige keer naar het stoppen had ik meteen een mooie cyclus van 28 dagen [einde klaagmodus] deze maand tellen we nog niet mee vanaf september beginnen we aan het half jaar wil eerst 2x ongesteld zijn geworden zodat ik ongeveer weet hoe mijn cyclus is
pi_85584691
Droomvrouwtje, wat vervelend joh. Kan het ook nog goed nieuws zijn? :*

Ik pupo? Nee toch, toch niet na een iui? :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:55:28 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85585033
PZE geen idee.. ik durf eerlijk gezegt niks meer te hopen.. Het is zo'n bizar jaar geweest dat een bizare cyclus wel in het plaatje past.. ach ja komt vast goed..

PUPO why not meis.. klinkt wel goed toch??
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:58:36 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85585216
goede score, mijsje! _O_ ik hoop dat zich nu allemaal mooie delingen voordoen in de petri-schaaltjes. (ik ken viavia overigens een meisje dat Petri heet. zou die ook via IVF verwekt zijn, vraag ik me af...? ;) ).
sterkte met bijkomen van de pijnlijke punctie en wachten maar...! spannennnnd!
in de haak.
pi_85585579
Misschien eigenlijk niet inderdaad, PZE. Maar het klinkt wel leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')