abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85735994
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.
tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85736114
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Tally het volgende:

[..]

tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.
Ik hoop ook op dat moment! O-) We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!
pi_85736195
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Ik hoop ook op dat moment! O-) We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!
Ik wist het pas zeker (mijn gevoel dan en savonds een live! live! live! zwangerschapstest hier) 2 dagen voor ik eigenlijk mocht testen :)
pi_85736423
Even speciaal voor M&M: *O* ^O^ *O* :* *O* :* *O* w/ *O* _O_
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs :+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85736856
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Jose81 het volgende:
Even speciaal voor M&M: *O* ^O^ *O* :* *O* :* *O* w/ *O* _O_
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs :+
haha, ja eigenlijk cru he? De ironie.

Maar heeeel erg bedankt voor de support!!!! Whooh!
pi_85736932
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug :D
Ook voelde ik dat het er 2 waren :D Zie ook dat topic :P
Ik voelde helemaal niets en er begon wat te dagen toen ik stond te kokhalzen boven de schone was... En toen was ik "opeens" 9 weken zwanger...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85740762
Vraagje dames,

ik ben al een paar dagen zoooooo moe... :O terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85743421
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef IslaBonita het volgende:
Vraagje dames,

ik ben al een paar dagen zoooooo moe... :O terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?
Van de pregnyl zou kunnen. Ik had er ook last van. :) Of het normaal is weet ik niet.
Misschien eens vragen aan de huisarts/gynaecoloog?
pi_85743786
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...

bah, ik heb last van maagzuur... }:| de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
pi_85743903
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...

bah, ik heb last van maagzuur... }:| de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
Dat heb ik nu al 5 weken :D
pi_85744238
Hoe voel je je (behalve het maagzuur ;) ) Tally?
pi_85744299
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe voel je je (behalve het maagzuur ;) ) Tally?
Vandaag wat last van mijn buik. Veel steken. Voor de rest gaat het wel :)
pi_85744598
Steken zijn naar, maar ze hoeven gelukkig ook echt niets te betekenen. Dat zag je maar weer aan mijn echo vanmorgen. Ik had de afgelopen week namelijk een paar keer echt vervelende steken waar ik bloednerveus van werd!

Fijn dat je je verder goed voelt! Hopelijk komt je zwangerschap nu in lekker rustig vaarwater terecht! :*
pi_85744686
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel! :o
pi_85744757
:* TM en Tally
steken zijn echt zo vervelend... ik zou er echt ontzettend bang van worden... blij dat het bij jullie gewoon nog helemaal goed zit! :*

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al 5 weken :D
kan toch niet al de eerste dag na de tp? en zo wel, doe mij dan ook maar een week of 5 dat maagzuur... :')

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef IslaBonita het volgende:
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel! :o
ik hoop het... :*
pi_85744823
Die vermoeidheid is toch echt wel een mogelijk echt zwangerschapsverschijnsel Isla!
Maar ik snap heel goed dat je daar op zo'n korte termijn nog niet aan wilt/durft/gaat! Ik had zelf trouwens (achteraf terug te redeneren) een week na de bevruchting al zere boobies en vermoeidheid...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:53:29 #92
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85745136
Regla PH is een perfect middel tegen brandend maagzuur als je zwanger bent. Ik had hem standaard op mn nachtkastje staan toen ik zwanger was. :Y
Make love, not war ☮
pi_85745164
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!
pi_85745378
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef IslaBonita het volgende:
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!binnenkort!

Dat is misschien ook een beetje te positief gedacht van mij... Dacht per ongeluk even aan een tp. Maar Isla, het gaat gebeuren! Is het niet nu dan is het gewoon snel! :*
pi_85745429
TM, wat een mooi twentekindje! ^O^ *O*

Isla, 3 dagen na de iui is het vast de pregnyl. Maar dat neemt niet weg dat je het nooooit zeker weet natuurlijk. ;)
Ik voel nog steeds een licht beursig gevoel daar beneden, verder niks hoor. Maar ik zit natuurlijk ook pas 5 dagen na iui. Dus al zou ik iets voelen... dan is het nog pregnyl of ingebeeld. Of een virus. :P Thanks for asking.
pi_85746561
Klopt TM! :*

PZE, oh ik ben jaloers, jij bent al twee nee drie dagen verder dan ik! ;)
Laten we hopen dat 3x scheepsrecht is!!!! :*
pi_85747252
In mijn geval moet 4 keer dan scheepsrecht zijn. :P
pi_85747573
Ohw wat ben ik suf! :@ Ik dacht dat dit je derde IUI was...

Ahem...inderdaad. 4 keer is scheepsrecht! :D
pi_85747706
Mijn vriend plukte van de week een klavertje drie voor me, een klavertje vier kon hij niet vinden, gek he? ;) Dus hebben we klavertjes drie maar even omgedoopt tot geluks brengers. Ik vind dat wij zelf de regels mogen bepalen! O-)
pi_85749674
Tuurlijk! Veel chocola eten brengt ook geluk. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')