tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.

Ik hoop ook op dat moment!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.

Ik wist het pas zeker (mijn gevoel dan en savonds een live! live! live! zwangerschapstest hier) 2 dagen voor ik eigenlijk mocht testenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op dat moment!We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!

haha, ja eigenlijk cru he? De ironie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Jose81 het volgende:
Even speciaal voor M&M:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs![]()

Ik voelde helemaal niets en er begon wat te dagen toen ik stond te kokhalzen boven de schone was... En toen was ik "opeens" 9 weken zwanger...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug
Ook voelde ik dat het er 2 warenZie ook dat topic

Van de pregnyl zou kunnen. Ik had er ook last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef IslaBonita het volgende:
Vraagje dames,
ik ben al een paar dagen zoooooo moe...terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?

Dat heb ik nu al 5 wekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...
bah, ik heb last van maagzuur...de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...

Vandaag wat last van mijn buik. Veel steken. Voor de rest gaat het welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe voel je je (behalve het maagzuur) Tally?

kan toch niet al de eerste dag na de tp? en zo wel, doe mij dan ook maar een week of 5 dat maagzuur...quote:
ik hoop het...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef IslaBonita het volgende:
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel!

Dat is misschien ook een beetje te positief gedacht van mij... Dacht per ongeluk even aan een tp. Maar Isla, het gaat gebeuren! Is het niet nu dan is het gewoon snel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef IslaBonita het volgende:
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!binnenkort!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |