abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 23:58:00 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85712573
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
Hallo , het Mijsje is moe en ligt al lekker even op bed. O+ Dit was me het dagje wel...
:') wat mooi :')
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_85713210
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef just me het volgende:

[..]

:') wat mooi :')
Ja ;(
Vooral omdat ik er nu pas achter kom dat Mijsje Joen's meisje is. :o :@

Gefeliciteerd! *O* Ik ga ook hard meeduimen... al was het maar omdat ik zeker weet dat Joen zo'n lieve papa zal zijn. O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Redactie Frontpage donderdag 26 augustus 2010 @ 00:58:13 #53
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_85714886
12 :o

Joene, hoe denk je over een heel elftal?

Ik ben zo blij voor jullie beiden *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85717721
Mijsje, ik zit hier met kippevel op de bank. Ik ga zoooooooooo voor jullie duimen de komende 2 weken. Wat hoop ik dat dit het begin is van een hele mooie baby die in jou zal groeien.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:05:27 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85717796
Mijsje wat geweldig, je bent PUPO *O*
En wat een mooi aantal bevruchtingen :o. We duimen ons helemaal suf hier :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:25:33 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85718953
Mijsje, :o wow wat een geweldige score zeg!! Ik ga ontzettend hard meeduimen de komende 2 weken. ^O^ ^O^ ^O^ :*
Make love, not war ☮
pi_85720126
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijsje is pupo *O* Wat geweldig _O_
* CrazyPrincess duimen in de hoogste stand zet O+
pi_85722677
MIJSJE PUPOOOOOOOOOO!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dit gaat m worden dit gaat m worden!!!!! ^O^ ^O^ ^O^
oO<
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85723074
Madonna ook PUPOOOOOOO! Heel veel succes, duimen draaien hier ook voor jou hoor, ook al kennen we jou nog maar net! ^O^ ^O^ ^O^

Kolonia wat fijn dat het allemaal een beetje snel gaat. Hopelijk is het niet nodig en raak je ondertussen gewoon zwanger... :*

PZE al vage klachtjes? Anders dan anders? Je zei dat je je beurs voelde... buikpijn ofzo? Hoop dat het te maken heeft met de innesteling... ^O^ ^O^ ^O^

Droomvrouwtje wat balen van je cyclus. Hoop dat het gauw een beetje regelmatig wordt!

Jose dank je wel voor je peptalk. Wel apart he dat de tweede van je vriendin spontaan gelukt is.. Je weet inderdaad maar nooit. Gaat wel wat beter nu hoor, ben weer wat positiever! :) Maar deze berichtjes geven weer hoop dus keep them coming! :*
pi_85723230

O+ *; O+ *; O+

Komen net terug uit het ziekenhuis en alles is goed! Wat een opluchting wederom :D. En gelukkig komt de duur ook overeen met wat ik zelf dacht en hoopte :). 8 Weken en 3 dagen, met een uitgerekende datum van 4 april. Nu durf ik in het Z&G-lijstje!

Je kunt gewoon ook al heel goed de stompjes voor de armpjes en beentjes zien! O+ En het allerbelangrijkst, een kloppend hartje natuurlijk O+. Het bovenste kruisje is de bovenkant van het hoofdje. Zie dat armpje!
* twentemeisje smelt bij het idee van een twentebabietje in haar buik... zwijmel...

We zijn zo blij *O*

Ik krijg vandaag nog een telefoontje over de Utrogestan. Ze gaan met Dusseldorf overleggen over het afbouwschema. Over 2,5 week de volgende afspraak bij de gynaecoloog met wederom een echo. :)

sorry voor deze jubelende egopost :@

Zie net dat ze de tijd en de datum van de echomasjien ook wel eens aan mogen passen :D
pi_85723792
Oh TM wat FIJN! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd meid! Wat een wondertje! O+ O+ O+

Was al op zoek naar je in Z&G maar daar ben je dus nog niet geweest! Time to say goodbye now... :W :*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:00:07 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85724100
hey tukkergirl, goed zeg! gefeliciteerd! ^O^
in de haak.
pi_85724201
Wat een boel eitjes Mijs.
Je hebt er vast maar eentje nodig. :*

Gefeliciteerd en veel plezier in Z&G, twentemeisje. :W
pi_85725031
O+ O+ O+ dank jullie! ik word bijna verlegen van zoveel lieve reacties! O+ O+ O+

*O* TM ik had in het Z&G topic ook al gereageerd, maar GEWELDIG om dit te kunnen zien!!! O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:41:38 #65
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85725653
TM, wat een mooie echo O+ en terecht dat je nu gewoon in Z&G (verder) gaat posten.
Make love, not war ☮
pi_85726023
Lieverds! :*

Ik blijf hier ook gewoon kletsen hoor! Maar ik durf me nu inderdaad aan te melden op het lijstje bij de overburen O+ . In de hoop en vol vertrouwen dat jullie, nu er twee schapen over de dam zijn (me en Tally), snel zullen volgen!!

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 26-08-2010 13:38:17 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:37:17 #67
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85728138
Ja een mooi kindje in wording *O*
pi_85729639
TM *O* mooooi
Fake it till you make it...
pi_85731978
Isla bedankt! Lief! O+

Heb vandaag ff een slechte dag. Begon weer op school (ja ik ben juf) met een vergadering vandaag, waarin 1 mannelijke collega vertelt dat hij vader wordt en 1 vrouwelijke collega vertelt dat ze 13 weken zwanger is. Viel me een beetje rauw op mijn dak, hoopte juist dat mijn werk even een goede afleiding zou zijn. Heb nog nooit zoveel tranen gehuild als vandaag... En het is nog maar 15.00 uur!! :@ Sorry, moest ff mijn hart luchten.

Twentemeisje: wat bijzonder!! Gek idee toch, dat dat in jouw buik zit? Hopelijk zwaait de baby de volgende keer wel ff op de echo hoor. ;)

Mijsje, hoe voel jij je? Ik vond het vooral de eerste dag van de terugplaatsing een hele bijzondere dag, omdat je dan ook nog zeker weet dat het leeft enzo. Als je snapt wat ik bedoel. Nu voel ik helemaal niks, alleen nog hoop. (maar zelfs dat durf ik niet goed)
:* voor jou.
pi_85733926
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder... :{
pi_85734052
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder... :{
*) that makes 2 of us *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85734136
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

*) that makes 2 of us *)
O+ gelukkig, ligt het niet helemaal aan mij... O+
pi_85734895
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!

Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.

En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden ;)
(ok... met mate dan)
pi_85735152
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:20 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!

Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.

En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden ;)
(ok... met mate dan)
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug :D
Ook voelde ik dat het er 2 waren :D Zie ook dat topic :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85735862
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug :D
Ook voelde ik dat het er 2 waren :D Zie ook dat topic :P
Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')