quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
Hallo , het Mijsje is moe en ligt al lekker even op bed.Dit was me het dagje wel...
Jaquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder...
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder...
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:20 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!
Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.
En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden![]()
(ok... met mate dan)
Hmm. Ok.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug
Ook voelde ik dat het er 2 warenZie ook dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |