bij mij brengt het dat ik weet dat ik toch weer ongesteld ga worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tuurlijk! Veel chocola eten brengt ook geluk.
Met een beetje geluk is dat over een maand of acht/negen wel wegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...
bah, ik heb last van maagzuur...de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is dat over een maand of acht/negen wel weg
ik zou zo graag met z'n 3tjes doorgaan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
PZE, Isla en mijsje: ik moet telkens aan jullie denken! Wat is het toch spannend en het zou toch wat zijn, alledrie tegelijk...
maar ik jou ook!!!quote:
Dat zou wel super mooi zijn.. ik ga voor jullie duimenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Vergeet ik jou helemaal Madonna!
![]()
![]()
We hebben er dus vier in de aanbieding!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
SPOILER: ieuwww bah...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
TMik hoop het ook, maar ik verwacht dat het nog wel ff gaat duren, ik sta er gelukkig wel rustiger in dan dik een jaar geleden.. Ik weet dat ik altijd nog terug kan naar de gyn en dat biedt in mijn hoofd wel een bepaalde soort rust
Hahaha pze ik was ook wel blij, gelukkig kan ik het hier lekker roepen, mijn lieve man hoort niet graag dit soort details hihihi
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef mijsje het volgende:droomvrouwtje, mijn man wordt al groen in z'n snoet als ik daarover begin...
Wacht maar tot tijdens en na de bevallingSPOILER: ieuwww bah...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duim heel erg hard voor iedereen hiero en even extra hard voor de 4 dames waar het nu heel dicht bij komt...![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
O jee!!! Dat gaat wat worden dan
*ondanks de ranzigheid dit toch echt wil mee maken*
Nee joh, vast niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:03 schreef Madonna77 het volgende:
Voelt alsof ik ongesteld moet worden....
maar zo hoort het ook te voelen hoor, dat betekent dat je baarmoeder gaat groeien dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:03 schreef Madonna77 het volgende:
Voelt alsof ik ongesteld moet worden....
beter!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, vast niet.
Hou je positieve vibe vast
ik had niet zoveel en grote stolsels. Iets groter en iets meer dan met menstruatie. Ik had na 2 dagen al voldoende met 1 kraamverband en na 1 week kon ik al met een (groot) maandverband vooruit
Ja! Dat wilde ik nou ook net vragen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef trui het volgende:
ahava, hoe is 't met jou eigenlijk?
ik hoop hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef Saffier het volgende:
Mijsje je loopt nu bijna gelijk op met mijn eerste poging. Die bleef niet plakken, de eerstvolgende poging, een cryo-poging begon in november met terugplaaatsing op 8-12. De tijd ertussen lijkt nu lang maar was toen zó om, eerder waren ik en mijn lijf er niet aan toe nl. Het resultaat ligt nu te slapen in de box naast me.
Maar jij hoeft helemaal niet te wachten tot oktober! Dit is gewoon raak!
samen vlinderen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar mijsje, dat van die vlinders had ik deze keer voor het eerst. Heel bijzonder, maar helaas van korte duur. Hopelijk vinden we ze snel terug.
HUH!? Wat raar dan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef McLaura het volgende:
Madonna, hier werd juist gezegd dat die kutpillen de test NIET kunnen beinvloeden. Pregnyl wel, maar Utrogestan niet.
Groot gelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
HUH!? Wat raar dan!![]()
Nou ja, ik ben nu al zo dichtbij de bloedtest, ik wacht dat gewoon wel af.
Maar grote kans dat ik morgen toch stiekem een test ga halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |