Madonna, dat is inderdaad heel vreemd, dat ze dat tegen jou gezegd hebben... in het AMC zeiden ze ook dat je gewoon zelf ook mag testen, maar dat je, ongeacht de uitslag van die test, sowieso ook de bloedtest moet doen. en stiekem een test halen...

prima toch? en gewoon doen als je het wil, maar als je het niet wil ook gewoon laten...

(ik weet ook niet zeker of ik het wel aandurf om voor 9 september zelf te testen... ik wil wel, maar ik ben zo bang voor het antwoord... ik wacht denk ik maar gewoon af of ik voor 9 september al ongesteld wordt... we hebben tests in huis van de kruidvat, die waren de vorige keer ook prima, die zijn nog steeds allebei heel mooi en duidelijk. alleen zo jammer dat daar geen resultaat van was, anders had het nu al gelopen en de eerste woordjes/zinnetjes gezegd...
en deze week zal wel raar blijven op school... er is een hele nare stemming, wat weer helemaal logisch is. een collega heeft deze week haar 25jarig jubileum, maar ze heeft de activiteiten op school afgelast en wil dat het sober gaat. (t.o.v. het jubileumsfeest dan...) alleen in de avond gaan de collega's samen naar de bowling om het daar samen te vieren.
Mefke!!!

ik wil je klavertjes4 wel vangen!!!

ik ben echt zo blij voor je!

nu nog even van de schrik bekomen meid, en proberen vertrouwen te krijgen in je lijf!