abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85891741
Madonna, dat is inderdaad heel vreemd, dat ze dat tegen jou gezegd hebben... in het AMC zeiden ze ook dat je gewoon zelf ook mag testen, maar dat je, ongeacht de uitslag van die test, sowieso ook de bloedtest moet doen. en stiekem een test halen... ;) prima toch? en gewoon doen als je het wil, maar als je het niet wil ook gewoon laten... :) (ik weet ook niet zeker of ik het wel aandurf om voor 9 september zelf te testen... ik wil wel, maar ik ben zo bang voor het antwoord... ik wacht denk ik maar gewoon af of ik voor 9 september al ongesteld wordt... we hebben tests in huis van de kruidvat, die waren de vorige keer ook prima, die zijn nog steeds allebei heel mooi en duidelijk. alleen zo jammer dat daar geen resultaat van was, anders had het nu al gelopen en de eerste woordjes/zinnetjes gezegd...
en deze week zal wel raar blijven op school... er is een hele nare stemming, wat weer helemaal logisch is. een collega heeft deze week haar 25jarig jubileum, maar ze heeft de activiteiten op school afgelast en wil dat het sober gaat. (t.o.v. het jubileumsfeest dan...) alleen in de avond gaan de collega's samen naar de bowling om het daar samen te vieren.

Mefke!!! *O* *O* ik wil je klavertjes4 wel vangen!!! *O* *O* ik ben echt zo blij voor je! :* nu nog even van de schrik bekomen meid, en proberen vertrouwen te krijgen in je lijf! :*
pi_85901296
Ahava, wat ellendig allemaal.
Ik hoop dat snel de zon weer voor jullie gaat schijnen. :*

Wat moeten die wachtdagen lang zijn als je pupo bent. :*
Maar Madonna mag morgen al testen.
Ik hoop zo voor je dat we morgen voor je kunnen juichen.

Ik wil ook wel zo'n klavertje Mefke. :D
pi_85904613
Ahava :*
#geen
pi_85916203
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Ahava, wat ellendig allemaal.
Ik hoop dat snel de zon weer voor jullie gaat schijnen. :*

Wat moeten die wachtdagen lang zijn als je pupo bent. :*
Maar Madonna mag morgen al testen.
Ik hoop zo voor je dat we morgen voor je kunnen juichen.

Ik wil ook wel zo'n klavertje Mefke. :D
Morgen is D-day!! Heb besloten niet zelf te gaan testen. Ik laat het van morgen afhangen. Als het positief zou zijn, zou ik denken dat het nog door de hormonen komt. Negatief zou ik niet willen geloven O-) , dus dan maar tot morgen wachten. Al is het wel 10x door mijn hoofd gegaan: "zou ik toch ff langs de drogist rijden..? Nee..."

Adem in..... Adem uit....
pi_85916824
Spannend madonna!
Fake it till you make it...
pi_85917054
Madonna, heb je dan juist wel of helemaal geen voorgevoel?
pi_85917653
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Madonna, heb je dan juist wel of helemaal geen voorgevoel?
Voel echt niks, dus mijn voorgevoel is negatief... ;(

Hoop wel nog steeds dat ik positief verrast word. Want word heel verdrietig bij het idee dat het niet is gelukt. Maar goed, dat hoef ik jullie allemaal niet uit te leggen...
pi_85920911
Ik hoop met je mee, succes morgen! Hopelijk is het snel duidelijk.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:25:14 #159
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85924304
Madonna de duimen draaien voor je :Y
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:40:27 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85924855
Madonna, morgen sta je in het update topic en jompelt iedereen voor je. Wedden? :*
Hoe is het met de andere pupo-dames?
pi_85925634
:* Madonna, ik duim ook met je mee! en dat verdriet als het mislukt, dat ken ik inderdaad... (niet van de ivf dan, maar van ronde op ronde op ronde zonder resultaat... al ruim 3 jaar... -O- )

ik moet morgen niet vergeten even het ziekenhuis te bellen, ik moet de afspraak voor het lab nog even maken om bloed te prikken op dag 18... (9 september...)

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Asyniur het volgende:
Madonna, morgen sta je in het update topic en jompelt iedereen voor je. Wedden? :*
Hoe is het met de andere pupo-dames?
ik heb steeds ook van die ongesteld-worden-krampjes onder in m'n rug... verder nog niks dan zere tetten (zoals altijd in deze tijd van de cyclus...)

een kennis van me heeft van de week gehoord dat haar terugplaatsing niet door ging omdat er geen bevruchting was gelukt... ze had 7 eitjes... -O-
pi_85926126
Oh mijsje we lopen gelijk op, ik zit ook na mijn eisprong (normaal gezien) en moet nog anderhalve week wachten haha Maar dat doet er niet toe, ik duim voor je hoor!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:14:38 #163
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85926310
Madonna spannend :* mijn duimen draaien volop..

Mijsje,pze en isla mijn duimen draaien ook voor jullie!!! :*
Be happy with the little things in life
pi_85926436
Bedankt voor de lieve reacties, meiden! :*

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh Ahava, wat een verhaal zeg. Je klinkt wel heel sterk, verdrietig, maar sterk. Ik hoop voor je dat je snel van de medicatie af bent en jullie weer kunnen starten met IVF. Na regen... kwam vandaag in elk geval zonneschijn. :*
Gelukkig voel ik me ook sterk, PZE. Grappig dat jij dat ook zo leest in mijn woorden. Ik vind het zelf weleens wat tegenstrijdig want ik loop soms ook over van zelfmedelijden :@ maar uiteindelijk vind ik toch weer iets waardoor ik er weer tegenaan wil gaan. En voor de zomervakantie wilde ik er ook helemaal voor gaan, niet eens zo zeer de IVF, maar gewoon voor alles. En nu kan dat dus niet, frustrerend, maar goed, het ergste is achter de rug dus we gaan richting die zonneschijn!

Spannende dag morgen, Madonna! Ik denk aan je.

En PZE, mijsje en Isla (toch?), houden jullie het nog een beetje vol?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85928535
Ahava, good thinking. :*

Tsja, ik voel niks bijzonders. Dus kan er nog weinig van zeggen. Mijsje ook al niet, misschien hangt Isla al kotsend boven de plee? Pardon my french. ;)
pi_85930173
I WISH! Nothing here. Ja zere boobies, en net wel misselijk, maar ik rij ook zo waardeloos, zou iedereen misselijk van worden! :')

Wat is jullie NOD PZE en Mijsje? Die van mij is a.s zaterdag.

Madonna de duimen draaien hier! Laat jij nou ons grote voorbeeld zijn van niks voelen maar wel zwanger zijn! ^O^ ^O^ ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85930683
Thanks iedereen! Zou graag jullie "niks voelen" voorbeeld zijn! ;-)
bedankt voor alle duimen. Doet me goed! Mijn duimen draaien hier voor jullie.
pi_85931115
Ik ook dit weekend Isla. Misselijk is het halve werk! ;)
pi_85931883
Drukjes hier, dus weinig tijd om te posten en bij te lezen.

Ik zag Madonna, die nieuw is :W en morgen mag testen. Welkom hier en hopelijk mag je snel weer weg!

PZE en Isla die richting NOD gaan, spannend meiden, mijn duimen draaien overuren!

Mijsje; nog een week wachten voor jou, ook weer spannend! Weet je eigenlijk al hoeveel cryo's er zijn ingevroren?

Ahava; wat een rot nieuws van jouw kant. Heel veel sterkte er mee! :*

Iedereen die ik vergeten ben, sorry, maar wel een dikke knuffel :*
pi_85935232
ik weet nog niet precies wanneer m'n NOD is Isla, ik ga uit van 2 weken na de eisprong (is in dit geval de punctie) en dat is komende zondag... maar ik denk niet dat ik dan al ga testen... (tenzij manlief dat echt graag wil die dag...) maar 2 weken na de terugplaatsing is de woensdag erna... en de donderdag erna moet ik al heen voor een bloedtest, dus ik weet niet of ik überhaubt wel zelf ga testen... (voor de uitslag van de bloedtest dan...)
het aantal cryo's weet ik nog niet Poezebeest... ik weet ook niet meer zeker of we erover gebeld zouden worden, of dat we daar een brief over zouden krijgen... ik vraag het wel als ik toch de afspraak moet maken voor de bloedtest... :*
en hier ook regelmatig misselijk hoor, maar ik wijt dat aan het slechte ritme en verkeerd gegeten van het weekend... (patat en gegrilde kip tijdens het kermisweekend... je wil toch een beetje meegenieten, en alcohol heb ik ook al laten staan... :D ) en ik ben erg moe, maar dat komt gewoon omdat ik nu dus recht uit de kermis dus 2 dagen heb gewerkt... en wat voor dagen... pfffff blij dat ik morgen weer vrij ben... ;)
pi_85938511
PZE, spannend! Voor jou dan, hier alweer de eerste tekenen van de menstruatie...
Maar voor jou duim ik nog even door, 4 keer is scheepsrecht! ^O^

Mijsje, ik hoop dat je het vol kunt houden, wachten met testen... Oh ik hoop gewoon ZO dat het raak is.....
^O^

Poezebeest, je bent lief! :*

Madonna...wo bist du? Heb je al nieuws? ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85939162
Wat een spannende tijd voor veel meiden weer.
Daar moeten toch wat succesjes uitrollen. :*

Madonna is vast druk met vreugdetranen plengen. :Y
pi_85939243
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!

Wat een dag.... Ga nu ff film kijken. Dan zijn er zo weer 2 uurtjes om. ;)

Lief dat jullie zo aan me denken. O+
pi_85939260
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!

Succes :* Die uurtjes zijn zo om O+ En dan kan je genieten ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85939465
Madonna; wat ontzettend spannend! Mijn duimen draaien overuren! Dat de tijd maar snel gaat vandaag!
  woensdag 1 september 2010 @ 10:37:02 #176
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85940798
wat een dag madonna. ik duim mee voor goed nieuws!
in de haak.
pi_85940827
Oe madonna, ik duim!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85941947
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:

^O^ ^O^ ^O^
  woensdag 1 september 2010 @ 11:18:27 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85942045
Madonna, veel succes de komende uurtjes.. ik duim ook mee. ^O^ ^O^ ^O^
Make love, not war ☮
pi_85942343
Oeh Madonna...spannend! Ik duim!
#geen
  woensdag 1 september 2010 @ 11:30:05 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85942423
De eerste twee uurtjes zijn om. Ik duim dat ze snel bellen na half 2 en je niet to half vier moet wachten..... En uiteraard met een positief bericht.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:38:23 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85944938
Spannend madonna!! :*
pi_85945360
M'n man is net binnen gekomen. Samen wachten is toch wat gezelliger. O+

Oeehhh ik wil het nog niet horen jongens.... Laat me nog ff in de hoop-houd-fase.... :X
pi_85945962
:* Madonna, die snap ik helemaal... hoop houden is fijn... maar het weten is straks ook fijn... zo niet, kun je weer door, maar zo wel, dan is het helemaal *O* *O* *O*
zit jij dus vandaag op dag 18 na de punctie?
pi_85946913
Madonna wat ontzettend spannend! Mijn duimen draaien hard voor je! Ik hoop dat je niet al te lang in spanning gehouden wordt :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85947065
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef mijsje het volgende:
:* Madonna, die snap ik helemaal... hoop houden is fijn... maar het weten is straks ook fijn... zo niet, kun je weer door, maar zo wel, dan is het helemaal *O* *O* *O*
zit jij dus vandaag op dag 18 na de punctie?
Moet ik ff rekenen.... Ik heb de punctie op een dinsdag gehad, 2 weken geleden. Nee ik zit dan op dag 15.

Ging precies om half 2 de telefoon... is het mijn schoonmoeder! Heb niet opgenomen overigens... :P
pi_85947201
Boh, wat een moment om te bellen zeg.

Ik duim heel hard hoor ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85947203
Oh, het is hier spannend!

Succes Madonna, ik ga ook voor je in duimodus!

Ik denk dat ik hier binnenkort ook weer kom. Mn cyclus is van slag dus ik denk dat ik mn fertiliteitsarts maar even bel om 'eieren te laten tellen' En dan zo gauw mogelijk weer aan de clomid en pregnyl :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85947333
Madonna...ik kom hier weer even binnenvallen, zie ik dat je tussen half 2 en half 4 gebeld wordt... dan kan dus elk moment het verlossende telefoontje komen!! :o :X SPANNEND!! :X Ik duim heel hard mee! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85947420
ik heb nog nooit zo hard gehuild als net.

De test was positief....
Een beginnende zwangerschap....

:@ w/ *O* w/ :@

WTF?? Die zag ik niet aankomen....

Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat alles goed blijft gaan.
Ik hoop zo dat jullie snel volgen. Kom op he Mijsje. (I know, de statistieken... maar kom op!!!!)

Snap er nog ff niks van. Moet ff bezinken... :o
  woensdag 1 september 2010 @ 13:47:33 #191
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85947440
gefeliciteerd! *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85947472
Jaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85947474
Madonna *O* *O* *O* wauwie!!!
Fake it till you make it...
  woensdag 1 september 2010 @ 13:48:25 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85947477
WHAAH! Wat goed Madonna! Supergefeliciteerd, ik heb er meteen kippenvel van! *O* *O* Wens je een superzwangerschap toe :Y
3!
pi_85947487
Gefeliciteerd Madonna! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85947516
Wat goed zeg Madonna!
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Je bereid je er helemaal op voor dat het toch wel negatief zal zijn en dan dit. O+
Laat het bezinken en geniet ervan!
*O* *O* *O*
pi_85947539
*O* *O* *O* gefeliciteerd *O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85947555
*O* *O* *O* *O*

Super!

*O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 september 2010 @ 13:52:54 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85947658
Hier ook kippenvel... *O* *O* wat een supernieuws zeg!! *O* *O* En wat hebben ze lekker op tijd gebeld!! ^O^

Al het lange wachten en medische gedoe niet voor niets geweest!!
Make love, not war ☮
pi_85947684
Wat een goed nieuws! Ontzettend gefeliciteerd en geniet er van!
Ben de jompelcode weer vergeten, maar jompel wel heel hard voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')