Morgen is D-day!! Heb besloten niet zelf te gaan testen. Ik laat het van morgen afhangen. Als het positief zou zijn, zou ik denken dat het nog door de hormonen komt. Negatief zou ik niet willen gelovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Ahava, wat ellendig allemaal.
Ik hoop dat snel de zon weer voor jullie gaat schijnen.![]()
Wat moeten die wachtdagen lang zijn als je pupo bent.![]()
Maar Madonna mag morgen al testen.
Ik hoop zo voor je dat we morgen voor je kunnen juichen.
Ik wil ook wel zo'n klavertje Mefke.
Voel echt niks, dus mijn voorgevoel is negatief...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Madonna, heb je dan juist wel of helemaal geen voorgevoel?
ik heb steeds ook van die ongesteld-worden-krampjes onder in m'n rug... verder nog niks dan zere tetten (zoals altijd in deze tijd van de cyclus...)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Asyniur het volgende:
Madonna, morgen sta je in het update topic en jompelt iedereen voor je. Wedden?
Hoe is het met de andere pupo-dames?
Gelukkig voel ik me ook sterk, PZE. Grappig dat jij dat ook zo leest in mijn woorden. Ik vind het zelf weleens wat tegenstrijdig want ik loop soms ook over van zelfmedelijdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh Ahava, wat een verhaal zeg. Je klinkt wel heel sterk, verdrietig, maar sterk. Ik hoop voor je dat je snel van de medicatie af bent en jullie weer kunnen starten met IVF. Na regen... kwam vandaag in elk geval zonneschijn.
Succesquote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!
Wat een dag.... Ga nu ff film kijken. Dan zijn er zo weer 2 uurtjes om.![]()
Lief dat jullie zo aan me denken.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!
Wat een dag.... Ga nu ff film kijken. Dan zijn er zo weer 2 uurtjes om.![]()
Lief dat jullie zo aan me denken.
Moet ik ff rekenen.... Ik heb de punctie op een dinsdag gehad, 2 weken geleden. Nee ik zit dan op dag 15.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef mijsje het volgende:Madonna, die snap ik helemaal... hoop houden is fijn... maar het weten is straks ook fijn... zo niet, kun je weer door, maar zo wel, dan is het helemaal
![]()
![]()
![]()
zit jij dus vandaag op dag 18 na de punctie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |