Jaaa!!! Ik zei het toch!! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef Madonna77 het volgende:
ik heb nog nooit zo hard gehuild als net.
De test was positief....
Een beginnende zwangerschap....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?? Die zag ik niet aankomen....
Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat alles goed blijft gaan.
Ik hoop zo dat jullie snel volgen. Kom op he Mijsje. (I know, de statistieken... maar kom op!!!!)
Snap er nog ff niks van. Moet ff bezinken...
ik heb alleen deel 4, helaas voor jou dusquote:Op woensdag 1 september 2010 16:45 schreef mijsje het volgende:
grmbl... ik vind magazine Flow heel leuk... kan er uren in bladeren, lekker mij-tijd... had ik nummer 1, 2 en 3 van dit jaar besteld... maar nu kreeg ik alleen maar nummer 2 en 3 binnen... ik bellen, bleek dat nummer 1 was uitverkocht, maar ook pas net... nadat de laatste was verkocht, was ik de nummer 2 die het blad bestelde...en ik wilde zo graag het hele jaar compleet hebben...
naja, nu nummer 2 en 3 lezen, fijne afleiding...
das jammer...maar wel bedankt!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb alleen deel 4, helaas voor jou dus
Dan ga je weer zorgen maken tot je over die 12 weken heen zitquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Madonna77 het volgende:
Ik denk ook heel erg aan jullie. Juist nu. Zo krom. Kom ik ff binnenvallen...
Maar goed, de blijdschap is erg op de rem hier, want ik hoop toch wel dat het volgende week goed is allemaal. Dan kan ik pas echt blij zijn.
Iedereen die wacht en bezig is: ik denk aan en duim voor jullie!![]()
![]()
![]()
Dat is waar... ;-)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ga je weer zorgen maken tot je over die 12 weken heen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |