abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 10:54:19 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85978655
Isla :* -O-
pze :* toch blijf ik nog even voor je duimen!!!
Be happy with the little things in life
pi_85979842
PZE en Isla :* geef de moed nog niet op!
#geen
pi_85981525
Een tweeling krijg ik niet meer. We hebben net een echo gehad. 1 van de 2 embryo's is overleden. Geen hart activiteit meer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85981590
Tally dat valt zwaar tegen, sterkte ermee, het lijkt me lastig om met zoiets om te gaan

:*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85981625
Tally :{ wat een domper :*. En wat een dubbel gevoel zal dat zijn...
Fake it till you make it...
pi_85981722
Och tally toch.... wat verdrietig! Alsof je niet al genoeg tegenslagen hebt gehad... Sterkte meis! :* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85981733
Tally :'(
pi_85981804
Met de andere is wel alles goed?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85982604
Tally. :*
Was met jou en de andere embryo verder alles goed?
  donderdag 2 september 2010 @ 14:38:38 #260
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85985547
oh wat verdrietig tally.... :*
in de haak.
pi_85986134
Tally wat kl*te... :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 september 2010 @ 14:58:36 #262
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85986241
Tally wat verdrietig :*
  donderdag 2 september 2010 @ 15:10:21 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85986622
Oh tally :* bah wat klote. Heel veel sterkte, zal ook wel heel dubbel voelen
pi_85986630
Wat ontzettend verdrietig, Tally. Sterkte.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:27:31 #265
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85987165
Tally, wat een verdrietig nieuws... -O- Sterkte :*
Make love, not war ☮
pi_85987223
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh tally :* bah wat klote. Heel veel sterkte, zal ook wel heel dubbel voelen
Voelt ook dubbel. Het andere vruchtje is goed. En het hartje klopte mooi. En gegroeid. En je ziet al bijna een echt kindje. En daar hopen we nu natuurlijk op, dat daar alles goed mee komt en dat ik toch de zwangerschap volledig kan volbrengen.

Aan de andere kant.. Het waren er 2. Vorige week nog 2 hartjes gezien. Beide even groot. En vandaag gewoon niet te zien. Niet te vinden ook bijna, het embryootje. Mijn man heeft nog hoop en die hoopt op hetzelfde als in Duitsland. Ene dag niets te zien en 2 dagen later een kloppend hartje. Maar die hoop heb ik niet. Ik ben bang dat het andere embryootje dus echt niet is mee gegroeid en gestopt is met kloppen (het hartje dus).
pi_85987636
Och Tally... da's ook wat.. tjonge... weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu. ;( :*

PZE... hou de moed er nog even in... ik blijf nog even stug voor jullie doorduimen in ieder geval! :*

Isla... -O- :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 2 september 2010 @ 15:52:22 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85988029
Tally ;( Verdrietig nieuws. Sterkte meis :*

PZE en Isla ook voor jullie een welgemeende knuffel :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85988069
tally, wat lijkt me dan ongelofelijk moeilijk. Tuurlijk ben je blij om het ene kindje, maar je verliest wel een ander kindje.

Isla :*

En PZE, wat ET zegt is echt waar, ik herken het ook zo bij mezelf. Ik duim nog voor je door!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85989644
Och nee... Tally... Wat verdrietig. -O- Na alles wat jullie al hebben doorstaan. Weet niet goed wat ik nu moet zeggen. Sterkte. :*
  donderdag 2 september 2010 @ 17:04:25 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85990469
Tally dat is idd dubbel enerzijds het geluk van een kindje anderzijds het verdriet om het andere kindje.. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, vind het zo k*t voor je!! Heel veel sterkte :*
pi_85991756
Oh Tally, wat een naar nieuws zeg.. Sterkte met het verwerken van dit, ik hoop dat je het een plaats kunt geven en dat je straks kan genieten van de zwagerschap van het overgebleven wondertje :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85992026
Oh Tally wat ontzettend verdrietig, ik word er stil van. Ik snap dat jouw lief hoopt op een wondertje, dat het kindje gewoon niet te vinden was op de echo. Maar ik snap ook helemaal dat jij daar niet meer van uitgaat. He bah, wat had ik het je anders gegund. Dikke knuffel en dito :*!

Isla... hmmm, dit was niet de bedoeling! Verdorie! ook voor jou een hele dikke knuffel! :*

PZE, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb de eerste weken niets anders gevoeld dan de 'pijn' van een naderende menstruatie. Maar mooi dat ik nu bijna 10 weken zwanger ben O+ .
Maar om eerlijk te zijn moet ik bekennen dat ik nog bij iedere kramp (en dat is echt elke dag meerdere malen) toch wel wat angstige momenten heb. Waarbij ik me maar vasthoud aan de gedachten dat ik die krampjes al vanaf het begin heb en het vorige week gewoon allemaal nog helemaal super was!

Mijsje, hou je het nog?? :*

Madonna, wat ontzettend super wow te gek *O* . Gefeliciteerd!!! Dringt het al een beetje door? :*
pi_85992804
oh Tally... -O- wat ontzettend klote zeg... -O- lijkt me inderdaad een dubbel gevoel, blij dat er eentje nog zit en gegroeid is, maar oh zo verdrietig over het verlies van de andere... ik wens jou en je man heel veel sterkte bij dit verlies... :*
pi_85992904
PZE, nog geen bloed? hmmm... dan lijkt me dat er toch wel hoop is... ik heb nu al 5 dagen die kramp, en heb ook nog geen bloed gezien... toch wel spannend dus...

Isla, -O- dat hadden we ook niet helemaal afgesproken... jammer meid... :*

TM, ik weet het niet, ik zit tussen hoop en vrees, letterlijk... ik vind die krampgevoelens zo eng, want het kan nu nog allebei betekenen, zowel dat ik ongesteld ga worden als dat ik wel zwanger zou zijn... m'n tetten doen zeer, ik weet het gewoon niet... ik wil het zo graag weten, als het wel raak is, maar ook als het niet raak is... ik wil duidelijkheid en zekerheid...
pi_85994179
Tally, wat naar moet het zijn om plots nog maar een hartje te zien. Gelukkig was de ander mooi gegroeid, maar toch... :*

Isla, ik ga met je mee naar volgende maand hoor. Ik zie al heel lichte spotting, dus tsja... Niks groeiende baarmoeder.

Mijsje, zere tetten is goed, toch? :*
pi_85996074
-O- dan is de hoop van deze maand wel weg ja pze... :* hoevaak zouden jullie nu nog doen voor er weer werd geevalueerd? nog 2 keer? (dan hebben jullie er 6 in totaal, toch?)

ja, zere tetten is wel goed, maar ze zijn niet meer zo knoerthard als van de week... ik weet het dus echt niet... kan vriezen, kan dooien...
pi_85996756
Shit pze! -O- Ik had zo gehoopt dat je een prinses met erwt zou zijn. Bah, ellendig! :* Hoe licht is lichte spotting? Ik heb in het begin ook wat roze verlies gehad...

Mijsje, ook de 'hardheid' van en pijn in mijn tetten varieert van dag tot dag... hou moed lieverd!!! Het kan toch niet bij jullie alledrie niet raak zijn??? Dat mag niet hoor!

Het was niet mijn bedoeling om hier een 'dat had ik ook'-show van te maken :@

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 02-09-2010 20:28:42 ]
pi_85997145
Mijs, we hebben 14 september een afspraak bij de gyn. Dan hebben we nog twee pogingen over. We zullen zien...

Ik hoop zo dat het bij jou wel gelukt is.

TM, ik weet het. Lief van je, ik geloof niet dat het er in zit deze maand. :*
pi_85997254
Och Tally, wat naar! Vanaf het moment dat je die 2 hartjes zag op de echo en het besef kwam dat er toch echt 2 kindjes in je buik groeiden veranderden je toekomstdromen naar het leven met die 2 kindjes! En dat hele beeld is zomaar ineens onder je weggetrapt -O- Dat 1 van die kindjes vorige week nog zo levendig was en nu ineens zelfs al niet meer te vinden lijkt rijmt gewoon niet in je hoofd, dan ben je verdrieitg om het kindje wat er niet meer is en o zo blij dat het andere kindje het desondanks zo goed doet, en dat voelt als een ongelooflijke achtbaan! Sterkte! :*

Lieve dames, ook ik duim ontzettend hard voor jullie allemaal :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85999174
Wat ontzettend verdrietig, Tally. ;( Net wat Poppedein zegt, je had die 2 kleintjes al in je hart gesloten. Het is zo verdrietig dat je nu 1 van hen niet zult leren kennen.

PZE, wat een k*zooi weer. :( En bij Isla ook al. Bah. :*

Het blijft nog spannend voor jou, mijsje. Ik kan me goed voorstellen dat je bijna niet meer uithoudt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_86004625
PZE.. klinkt inderdaad alsof deze poging niet gelukt is... jammer, zeg.. weer niet raak.. ;( -O- :*

Uuhmm... over "tetten" enzo... het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, dat je gevoelige tetten hebt, he? Dat is echt heel verschillend per persoon en per zwangerschap. Super overbodig om te zeggen natuurlijk, maar ik wilde het toch even neerzetten... :@
pi_86004949
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Jose81 het volgende:
PZE.. klinkt inderdaad alsof deze poging niet gelukt is... jammer, zeg.. weer niet raak.. ;( -O- :*

Uuhmm... over "tetten" enzo... het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, dat je gevoelige tetten hebt, he? Dat is echt heel verschillend per persoon en per zwangerschap. Super overbodig om te zeggen natuurlijk, maar ik wilde het toch even neerzetten... :@
:* lief! ik ga eigenlijk automatisch uit van mijn vorige zwangerschap, die niet lang mocht duren... daar deden m'n tetten echt zo ongelofelijk zeer, niet te filmen... maar goed... weten doen we dus nog steeds niks... en nu begint me dat wel op te breken...
pi_86005192
Jeetje Tally, wat ontzettend naar.... sterkte... :(

En voor PZE ook een knuffel..

En mijsje, het al dan niet hebben van zere boobs zegt inderdaad niks... ik had dat de eerste zwangerschap ook en de tweede zwangerschap helemaal niet... we blijven gewoon duimen voor je!
  donderdag 2 september 2010 @ 23:03:57 #285
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86005527
Tally... :*

En ook voor de andere meiden die er hard een kunnen gebruiken :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86009158
Tally! Wat verdrietig, wat een achtbaan van emoties...je had je nu toch ingesteld op 2 beebjes...en dan... :'(
Sterkte :*
#geen
pi_86013181
PZE wat balen zeg...
Goed dat je een afspraak hebt om misschien IVF te gaan bespreken. Dit schiet ook niet op. Sta je al op een wachtlijst of wordt je ergens tussen geschoven?
Nouja je bent in ieder geval niet alleen, we gaan Mijsje deze maand komende week samen uitzwaaien. ;) :*

Mijsje ik kan me zo goed voorstellen dat het je begint op te breken... het duurt ook allemaal zo lang en je voelt van alles en dan weer helemaal niets..... Ik hoop echt zo hard dat dit het is, dat jij nu echt eindelijk zwanger bent, en dat we jou uit kunnen zwaaien... ^O^ ^O^ ^O^ w/ :*

Tally hoe voel je je? Hopelijk gaat het wat beter met je ondanks het verdrietige nieuws. Ik hoop ook nog steeds dat ie gewoon even niet te zien was hoor...en dat ie er nog gewoon zit...
Sterkte meid.. :*

Kus voor alle dames hier met hun lieve woorden! :*
pi_86013344
Isla, ik weet het niet. Geen idee of ze eerst de iui afmaken met aangepaste hormonen ofzo of dat ivf in de planning staat. En of er een wachtlijst is? Geen idee. Conclusie: ik weet niks en het is verdomd spannend de 14e. :X

Mijsje, red je het nog? Zondag testen he? :*
pi_86014050
PZE de wachtlijst staat meestal per behandeling op de site van het ziekenhuis. Maar als de wachttijd 6 maanden bedraagt ga je meestal na zes rondes IUI meteen door voor IVF omdat je al bij dat ziekenhuis "loopt", dus ben je de wachttijd al door. Maar je zult het vanzelf wel horen. Spannend! :D
pi_86021609
:* Isla en Pze :*

Pze, je hebt nog niet met extra hormonen gespoten toch? meestal willen ze dat wel eerst proberen, omdat dat ook een stuk goedkoper is dan IVF, en als de kans vergroot wordt op een kindje met IUI met extra hormonen, gaan ze dat vaak wel eerst proberen. Ik duim voor je voor een goed gesprek! :* ^O^

en zondag testen... ik weet het nog niet of ik dat wel durf... ligt ook een beetje aan manlief, of die het wel durft en wil... :@
pi_86024047
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef IslaBonita het volgende:
Tally hoe voel je je? Hopelijk gaat het wat beter met je ondanks het verdrietige nieuws. Ik hoop ook nog steeds dat ie gewoon even niet te zien was hoor...en dat ie er nog gewoon zit...
Sterkte meid.. :*
Ik voel me goed. Heel raar maar ik heb op een of andere manier niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. Hubbie krijgt steeds meer hoop dat het ukkie gewoon niet te zien was omdat ik gewoon nergens last van heb en geen bloed verlies. Ik zelf kan ook gewoon nog niet geloven dat het er maar eentje zou worden. En het enige wat we kunnen doen is wachten wachten wachten..

PZE bij mij deden ze eerst het hele riedeltje met hormonen. Clomid en puregon. En daarna pas IVF. Omdat je bij IVF ook puregon (of iets in die richting gaat gebruiken) willen ze wel (bij ons dan) weten hoe je lichaam er mee om gaat. De wachtlijst was bij ons 3 maanden. En in die 3 maanden kreeg ik gewoon IUI. Dus leek het helemaal niet op wachten. En die 3 maanden waren dus ook zo voorbij.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:39:07 #292
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86025457
PZE, heeft je menstruatie al doorgezet dan?

Tally, wanneer krijg je weer een echo? Ik geloof dat het nu nog 'lastiger' is voor je dan de afgelopen weken. Wel zwanger/niet zwanger.. tweeling/eenling/tweeling/eenling.. :{
Een mens zou van minder gestoord worden :*

Mijsje, ik ben benieuwd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86026205
Tal, wat fijn dat je je goed voelt. Al kan ik me ook voorstellen dat je je liever heel zwanger zou voelen nu. :*

Ja E.T., het begint toch echt op bloed te lijken. Morgen de doorbraak, dat staat wel vast. Ik kon op de website van het ziekenhuis geen wachtlijst vinden, dat zal ik de 14e ook wel horen dan. Ik ben benieuwd of ik inderdaad aan de hormonen moet. Clomid ken ik, daar werd ik niet blij van... Nu spuit ik alleen 1 ampul Pregnyl. Ook best lastig in mijn hoofd hoor, om hormonen te moeten nemen terwijl er met mij niks aan de hand is. Laten ze hem lekker hormonen geven dan. }:| Maar natuurlijk, ook dat gaan we gewoon weer doen. Dank voor de uitleg. :*
pi_86027319
Ja, Tally, wanneer weet je inderdaad weer meer en krijg je weer een echo..? Ik kan me wel voorstellen ook dat je man toch wel weer meer hoop begint te krijgen... Wat een lastige situatie, zeg! Hou je taai! :*

PZE, hormonen spuiten/slikken is ook niet leuk... hopelijk is het wel voor jou het wondermiddel straks, zodat jullie niet uiteindelijk ook IVF moeten gaan doen.. :*
pi_86028283
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef E.T. het volgende:
Tally, wanneer krijg je weer een echo? Ik geloof dat het nu nog 'lastiger' is voor je dan de afgelopen weken. Wel zwanger/niet zwanger.. tweeling/eenling/tweeling/eenling.. :{
Een mens zou van minder gestoord worden :*
Ik word er ook gestoord van :') Elke keer geslingerd worden tussen wanhoop en hoop..
De ene keer gaat alles goed. En de volgende echo is het weer kut. Echt... Zenuwslopend. Ik slaap zo slecht :')

Donderdag einde van de dag. Maar dat ga ik echt niet trekken. Ik denk dat ik maandag of dinsdag bel met de mededeling dat ik langs wil komen voor een echo. Aan de andere kant is het misschien ook beter om te wachten tot donderdag :') Ik weet niet.. Ik wil alleen zekerheid ;(
pi_86030827
PZE & Isla; -O- potverdorie nog aan toe! Dat was niet de afspraak dames! }:| :*

PZE; het duurt nog ff tot de 14e, maar ik hoop dat er een plan de campagne komt waardoor je snel zwanger bent!

Isla; hopelijk valt de volgende eisprong niet in het weekend, zou wel veel stress voorkomen!

Mijsje; spannend al die symptomen die vanalles en niks kunnen betekenen. Ik denk aan je en duim heel hard voor je, het is je zo gegund! :*

Tally; wat een ontzettend verdrietig nieuws! Een hele dikke knuffel voor jou :* En wat duurt het dan nog lang tot het donderdag is, zo vervelend die onzekerheid!
pi_86038159
PZE en Isla. :'( :*

Ik heb vandaag de samenlevingstest gehad.
De test was te vroeg: slijm was nog niet ok, eitje was pas 13mm en er waren (nog) geen levende zaadcellen.
Dus ik mocht weer bloedprikken. :')
Deze keer werd geen enkele ader gevonden, maar omdat er maar een beetje bloed nodig was kon ik in een vinger geprikt worden.
Ik heb een nieuwe afspraak voor maandagochtend.

Helaas was de test voor Chlamidya positief.
Maandag wordt er een strijkje gemaakt en die wordt op de kweek gezet.
Geen idee hoe ik eraan gekomen ben, ik dacht altijd dat mijn exen aardig braaf waren (ik was altijd de eerste of de tweede).
Gyn vertelde dat een derde ( :o ) van alle vrouwen chlamydia heeft (gehad)!
Dat vond ik nogal. :o
Maar goed: als zoveel vrouwen het hebben (gehad) hoeft dat niet per se een oorzaak te zijn voor fertiliteitsproblemen, want dan zouden veel meer vrouwen problemen hebben.

Postte hier trouwens niet onlangs nog iemand die positief testte op chlamydia?
pi_86038572
ik weet het niet Kolonia, dat heb ik dan gemist... maar wat vervelend, Chlamidya... zijn ze er op tijd genoeg bij? of weten ze dat pas als ze je uitstrijkje op kweek gehad hebben?
maar inderdaad, 1/3 van alle vrouwen... :o ik ben er laatst ook nog op getest, zat erbij in het pakketje van testen voor de IVF, maar ik had het gelukkig niet...
en balen van de te vroege samenlevingstest, maar ach, dan zondag nog maar eens aan de klus, nietwaar? ;)
pi_86039132
PZE nog een :* voor jou...
#geen
pi_86040279
Tally, als je je zo onzeker voelt, zou ik maandag gewoon even bellen en het voorleggen, hoor! Ik neem toch aan dat ze daar wel begrip voor hebben! :*

Kolonia, wat rot zeg, dat je chlamydia hebt.. bah. En tja... bij de ex voor wie je de tweede was, was degene vóór jou misschien wel de gelukkige :') ... En 1 op de 3!! Dat is echt véél!! Dat wist ik ook niet! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')