Voelt ook dubbel. Het andere vruchtje is goed. En het hartje klopte mooi. En gegroeid. En je ziet al bijna een echt kindje. En daar hopen we nu natuurlijk op, dat daar alles goed mee komt en dat ik toch de zwangerschap volledig kan volbrengen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh tallybah wat klote. Heel veel sterkte, zal ook wel heel dubbel voelen
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Jose81 het volgende:
PZE.. klinkt inderdaad alsof deze poging niet gelukt is... jammer, zeg.. weer niet raak..![]()
![]()
![]()
Uuhmm... over "tetten" enzo... het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, dat je gevoelige tetten hebt, he? Dat is echt heel verschillend per persoon en per zwangerschap. Super overbodig om te zeggen natuurlijk, maar ik wilde het toch even neerzetten...![]()
Ik voel me goed. Heel raar maar ik heb op een of andere manier niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. Hubbie krijgt steeds meer hoop dat het ukkie gewoon niet te zien was omdat ik gewoon nergens last van heb en geen bloed verlies. Ik zelf kan ook gewoon nog niet geloven dat het er maar eentje zou worden. En het enige wat we kunnen doen is wachten wachten wachten..quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef IslaBonita het volgende:
Tally hoe voel je je? Hopelijk gaat het wat beter met je ondanks het verdrietige nieuws. Ik hoop ook nog steeds dat ie gewoon even niet te zien was hoor...en dat ie er nog gewoon zit...
Sterkte meid..![]()
Ik word er ook gestoord vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef E.T. het volgende:
Tally, wanneer krijg je weer een echo? Ik geloof dat het nu nog 'lastiger' is voor je dan de afgelopen weken. Wel zwanger/niet zwanger.. tweeling/eenling/tweeling/eenling..![]()
Een mens zou van minder gestoord worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |