jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ga is snel een foto maken dan...jij maakt overal foto;s van
Ja, Jottum inderdaad. En Blutsbaby? Is dat een merk? Echt nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
Is dat Jottum Oeke? Ik schrik echt van sommige prijzen![]()
Ik had een tijd terug echt zo'n geweldig jasje gezien tweedehands van Blutsbabymaar toen niet gekocht en nu natuurlijk spijt van
Dat is het kindermerk van Blutsgeschwister.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, Jottum inderdaad. En Blutsbaby? Is dat een merk? Echt nog nooit van gehoord.
Oh die! Ja, daar heb je me een tijd terug nog mee geholpen, omdat ik niet wist welk merk bij dat logo hoorde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef huuphuup het volgende:
Dat is het kindermerk van Blutsgeschwister.
Ze hebben ontzettend leuke dingen van tijd tot tijd maar erg prijzig ook vind ik.
Dat wilde ik net zeggen, ik ben ook niet zo gecharmeerd van bont... maar blijkbaar is het wel hip...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef appelfan het volgende:
Poppedein: bond kan je meestal ervan af halden dmv knoopjes.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Poppejans het volgende:
! reminder: tot 25e kun je je Dpam bestelling door PMen aan Bodpa! Wel even goed typen hoe het artikel heet,de maat en evt. de kleur
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Poppejans het volgende:
Wijziging: tot vrijdagavond 18.00 kun je je Dpam bestelling doorgeven aan Bodpa09, er waren vrij veel belangstelling maar ze heeft nauwelijks nog PMs gehad. Dus alsnog even de reminder
Mijn ouders zijn weer onderweg naar huis vanuit Frankrijk, dus maar eens even kijken wat de buit is voordat ik weer dingen ga bestellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gooi deze nog even in de herhaling:
[..]
[..]
Oh hier dat valt reuze meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef Poppedein het volgende:
Volgens mij is het zelfs helemaal dezelfde toch? Alleen was de jas op mijn foto dan waarschijnlijk in een grotere maat afgebeeld (jij noemt nu ook 55 euro, dat jasje was vanaf maat 92 en 99 euro!!)
Hij zit echt afschuwelijk qua model, de stof & print is wel leuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef Poppedein het volgende:
Nog zo'n leukie![]()
..maar vanaf 92
![]()
[ afbeelding ]
hier de ervaring dat moodstreet gewoon prima valt qua maat, alleen iets smaller dan gemiddeld...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij zit echt afschuwelijk qua model, de stof & print is wel leuk.
Maar Moodstreet valt ontzettend klein heur.
Echt geen 92, ik zou er een 80/86 voor geven.
Hahhaha, fijn! Ik zocht al nog naar die ene reden om niet te trouwenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
Het is maar goed dat wij niet zijn getrouwd, anders had ik een echtscheiding gehad vanwege die Bunting Bag.
Maar hij is in bestelling, heur.
Normaal gesproken valt bij Isa alles groot behalve Moodstreet, daar moet ik echt 104 van hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hier de ervaring dat moodstreet gewoon prima valt qua maat, alleen iets smaller dan gemiddeld...
maar echt NIET kleiner.
Pepijn heeft redelijk wat van little feet en moodstreet juist omdat dat wat smaller valt.
Oh wat jammer dat ze deze niet in maatje 104 hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Poppedein het volgende:
Dan gooi ik mn suggestiepost voor Isabeau-jasjes er nog eeven een keer in...
Wel wat prijziger, maar volgens mij wel Isabeau:
Van Little Feet:
[ afbeelding ]
54,95 o.a hier
Haha, nou ja, als ik die prijs zie haak ik echt af en vind ik het ineens veel makkelijker om hem niet te kopen. Of heb je hem ook in mijn maat gevonden? Want dan vind ik die rpijs wel weer okéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Jore het volgende:
Die is er wel , maar dan weer veel duurder. Mijn man is helemaal verliefd op dit jasje trouwens, maar ik heb echt geen idee welke maat mijn nog te baren dochter over twee jaar in de winter heeft
. Het verschil tussen 86 en 92 bij dit jasje is trouwens echt enorm groot, ongeveer 15 centimeter in lengte alleen al.
Leuk, zelfde smaak. Volgens mij ik voor mijn zoon ooit een broekje met T-shirt van jou overgekocht. heeft hij allebei veel aangehad. Ik kocht het trouwens toen ik nog niet wist dat ik in verwachting was van een jongenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Jore het volgende:
Als dat zo was dan had ik 'm zelf ook gekocht
Poppedein ik heb dat jasje gezien en zowel het bontje als de capuchon kunnen erafquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef Poppedein het volgende:
Dat jasje van Little Feet gaat, op die site althans, maar tot maat 80, terwijl ik t juist zo'n leuk dreumes/peuter jasje vind...![]()
Deze vind ik ook wel leuk, alleen jammer van t bont
[ afbeelding ]
Lief ook!
[ afbeelding ]
Maar beide niet heel Isabeau-ig vind ik...
zijn die nog voor nu, of al voor volgend jaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef Groofsken3 het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe aanwinst ook gezien (zomerjasjes)?![]()
Of vonden jullie het gewoon maar een beetje niksig allemaal.
Die zijn voor de komende maanden (ze hebben allebei geen passende jas nu (dragen vestjes als het net te fris is) en ik wilde toch, nu ik weer meer kan gaan fietsen, echte jasjes hebben, zonder meteen op winterjassen over te hoeven stappen. Voor R heb ik een heel schattig zo'n-hoe-heet-zo'n-jas-zonder-mouwen-ook-alweer, die daar dan straks overheen kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
zijn die nog voor nu, of al voor volgend jaar?
Ik vind ze allebei erg leuk, vooral die voor R., stoer model en ik hou van groen
Leuk dat model voor S.
Mijn dochter wil altijd in de regen spelen. De regenjas en regenlaarsjes zijn echt al heel goed en veel gebruikt hierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
Lishe tof zeg! Mooie kleur blauwDie staat je meiske vast geweldig <3
Groofs mooie score zo! leuk![]()
Wat denken jullie? Is het nuttig om iets van een regenjasje te kopen? Of zijn het in de praktijk ondingen?
Ik heb zelf geen auto namelijk (we hebben wel een auto, maar die heeft B. mee naar werk) dus ik zal in het najaar toch met enige regelmaat naar buiten moeten op de fiets. Hetzij naar afspraken waarbij je gewoon net baggerweer treft, of voor boodschappen in de stad als het gewoon blijft gieten. En gewone jas is vrij rap doorweekt op de fiets.
Is bijvoorbeeld zo'n regenjasje van de Hema niet te dun, te fris? Werkt het een beetje of lekt het alsnog door?
En waait niet bij ieder zuchtje die capuchon weer af?
Iemand anders nog tips van wat ook kan of handig is? Euro of 20/25 had ik in gedachten voor zo'n jasje eventueel.
Jullie hadden het over spelfouten in de slowchat. Jullie zien toch wel dat mijne meestal tiepfouten zijn hèquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Die zijn voor de komende maanden (ze hebben allebei geen passende jas nu (dragen vestjes als het net te fris is) en ik wilde toch, nu ik weer meer kan gaan fietsen, echte jasjes hebben, zonder meteen op winterjassen over te hoeven stappen. Voor R heb ik een heel schattig zo'n-hoe-heet-zo'n-jas-zonder-mouwen-ook-alweer, die daar dan straks overheen kan. Voor R is het trouwens echt alleen maar voor deze nazomer/herft. Ik heb een mooi zomerjasje voor wolgend jaar liggen bij het tweedehandsspul van een neefje. En voor S is het op de groei gekocht, dus voor nu én voor volgend jaar lente/zomer/herfst.
Grappig dat je zomerjasjes niet zo bijzonder vindt Lishe. Ik heb juist minder met winterjassen..
Ik vind zelf de kleuren van de jasjes ook erg mooi en lekker zomers (en ook leuk samen)
.
ja ik heb echt jasjes gezien, dus een kortig model met knopen. Een beetje zoals de gewone jasjes die er hangen maar dan van stof.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Als het fris is doe ik er nu altijd een vest onder. Die rode van de hema met jip en janneke is ook meer een cape dan een jas. En ja, als het waait, waait het mutsje af, maar bij gewoon buitnespelen is dat op te lossen met een sjaaltje eromheen. Op de fiets weet ik niet of dat vodloende zou helpen.
Gewoon een capeje doen. Deze had S nu bijna een jaar geleden voor het eerst aan (anderhalf was ze toen denk ik) en past nu eigenlijk pas goed. Omdat het een cape is kan ze hem zo nog wel twee jaar aan denk ik, en hij kan mooi over de jas heen inderdaad. Gewoon lekker in je fietstas proppen, dan heb je hem altijd bij je voor als...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik heb echt jasjes gezien, dus een kortig model met knopen. Een beetje zoals de gewone jasjes die er hangen maar dan van stof.
Zo'n cape is ook een idee, dat kan ze ook over haar jas heen aan natuurlijk.
Regenlaarsjes heb ik al wel!maar ik zat te denken of zo'n jasje misschien een goed idee zou zijn.
Ik geloof dat ik nog niet per se de drang voel om in de gietende regen buiten te gaan spelen![]()
ik heb het echt over komend half jaar zeg maar, eerst maar ns leren lopen
Haha, ik ga ook niet met haar buitenspelen. Ik zet de deur open en ze gaat haar gang maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, Lotte heeft een regenbroekje en capeje op het kdv, maar voor thuis haal ik niks. Als het regent ga ik lopend en zit ze onder het kinderwagen-regenhoesding en buiten spelen doe ik niet vrijwillig in de regen nu ze nog nog klein is...
Maar Lotte is 11 maanden en Amélie een jaar (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, ik ga ook niet met haar buitenspelen. Ik zet de deur open en ze gaat haar gang maar.
Haha, nee natuurlijk niet. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat jullie je mupkes maar alleen op pad moesten laten gaan hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar Lotte is 11 maanden en Amélie een jaar () Weet niet hoe Huup er over denkt, maar ik zet niet gewoon de deur open en lama gaan met deze leeftijd
S. is al wat ouder he...dan kan dat
wat een units die dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef Jore het volgende:
Ah, scherm te lang open staan. Ik had zo'n cape in gedachten dus. Volgens mij heb je ook speciale hoezen die je om het fietsstoeltje kan doen van Deryan. Deze . Dan blijven de beentjes in ieder geval droog (en warm).
Groofsken, ik vind je jasjes heel leuk! Zelf vind ik het altijd enorm veel voldoening geven om iets moois voor relatief weinig op Marktplaats te scoren.
oh haha ik moest gewoon wel lachen om het idee van dat dingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Groofsken3 het volgende:
Zo'n huifje heb ik ook. Mijn dochter begon altijd panisch te schreeuwen als ik het tevoorschijn haalde. het leek zo handig
.
toevallig zag ik van de week bij de Hema bij ons zo'n plastic-achtig zomerjasje met voering...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
Lishe tof zeg! Mooie kleur blauwDie staat je meiske vast geweldig <3
Groofs mooie score zo! leuk![]()
Wat denken jullie? Is het nuttig om iets van een regenjasje te kopen? Of zijn het in de praktijk ondingen?
Ik heb zelf geen auto namelijk (we hebben wel een auto, maar die heeft B. mee naar werk) dus ik zal in het najaar toch met enige regelmaat naar buiten moeten op de fiets. Hetzij naar afspraken waarbij je gewoon net baggerweer treft, of voor boodschappen in de stad als het gewoon blijft gieten. En gewone jas is vrij rap doorweekt op de fiets.
Is bijvoorbeeld zo'n regenjasje van de Hema niet te dun, te fris? Werkt het een beetje of lekt het alsnog door?
En waait niet bij ieder zuchtje die capuchon weer af?
Iemand anders nog tips van wat ook kan of handig is? Euro of 20/25 had ik in gedachten voor zo'n jasje eventueel.
Leuk he! vooral in de uitverkoopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef Lishe het volgende:
Ik kende het niet Poppedein, maar wat een cool merk!
Villa Kakelbont.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Leuk he! vooral in de uitverkoop
En welleke?? Zeg t me!! gauw!
H&M en C&A hebben zoiets. Lotte had ook zulke schoentjes voor de bruiloft namelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef octopussy het volgende:
Ik ben op zoek naar schoentjes voor Hannah die ze onder haar witte jurkje kan dragen voor een bruiloft. Een paar (liefst witte) ballerina's ofzo. Ik denk dat ze qua voetmaat een 17 heeft want ze zijn 9,5 cm lang.
Heeft iemand misschien iets dergelijks nog in de kast of op zolder liggen voor me?
En wat doe je er dan voor rokje onder?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
Leuk vest SC, al hou ik zelf meer van basicIk vind dit zulke fijne vestjes van de hema
![]()
[ afbeelding ]
Zowel Linde als Esmee hebben ze in een aantal verschillende kleurtjes en dan met een zelfde kleur legging erbij
Zo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En wat doe je er dan voor rokje onder?
't Is best raar, 'k vind basic moeilijk te combineren.
En dan bedoel ik niet basic vestje met een broek, ofzo.
Maar wat jij zegt 2 basic dingetjes van dezelfde kleur.
Wordt dat niet snel saai?
O dat is leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld
- vestje hema
- Lichtroze shirtje met glitter dpam
- Spijkerrokje geen idee![]()
- legging hema
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb denk ik wel de middelen om eens een basic grijs setje te proberen.
Haha! 't is ook wel erg hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik ben echt zo enorm benieuwd naar de inhoud van Isa's kast![]()
t klinkt soms alsof ze een eigen walk-in kast heeft ofzo haha <3
hey die bedoelde ik idd ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:46 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, inventief, huup!![]()
Ik heb een paar weken geleden bij de Hema in de uitverkoop dit regenjasje gekocht. 3 Euro!
[ afbeelding ]
Net even bij Hema A geweest, daar hingen ze dus helemaal niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey die bedoelde ik idd ook
maar bij ons issie 5 euro
oh jij mag in twee länder shoppen hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Linda2205 het volgende:
Huups! Ik ben rijk (ok, over een maand) Zoek eens wat leuke Lotje-dingen uit?
![]()
Disclaimer: ik ben nog steeds ons-ben-zuunig
Edit: Ze heeft bijv. buitenspeelschoentjes nodig voor het kdv en ik vind maar niks wat warm is, geen loopschoen is, waterdicht en leuk
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jij mag in twee länder shoppen hè?![]()
ik ga ff speuren! winterspul in 80/86 ofzo?
Even snel bijlezen in t dreumestopic en dan ga k speuren! leukleuk!
ik vind die romper erg leuk! Lief is ie <3quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dit echt lief.
[ afbeelding ]
En in 't groot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook, hoor. Komt misschien door de manier waarop het hemdje is gesneden. Sterker nog, ik vind zoiets meer leuk voor mezelf (nadat ik de strikjes eraf geknipt heb, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind die romper erg leuk! Lief is ie <3![]()
het hemdje vind ik leuk voor grotere meisjes, voor kleinere meisjes minder, geen idee waarom? Misschien lijkt ie strakker te vallen dan het in werkelijkheid is, zou kunnen.
Ik vond zo'n wnterpakje ontzetttend handig, ook voor in de MaxiCosi. Maar wij hadden geen voetenzak.quote:En over winterpakjes, wij hebben toen geen winterpakje gekocht, ze is niet in de sneeuw geweest, ze kon nog niet eens zelfstandig zitten toen hahaze is uiteraard wel naar buiten geweest en wij hebben dat toen opgelost met een walleboo voetenzak (=erg warm) en een dekentje enzo. Zo'n pak als stiemie heeft is ook enorm handig, vooral als je zo'n wagen hebt waar je een maxi-cosi op doet. Lijkt me lekker warm
euhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup ik vraag me af wat je Amélie aan zou doen als ze maatje 98/104 heeft & in groep 1 zit.
Ga je eerder de stoere kant of tuttige kant uit?
haha ja stijfjes is wel een goeie, dat probeer ik ook te vermijden. T blijft wel een kind natuurlijk. Ze kan haar hele leven nog voornamelijk grijs en zwart dragenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zou ik Ivan niet zo gauw een spencer aandoen met een bloesje eronder. Mijn schoonzusje zei pas dat het hem heel leuk zou staan omdat hij een jaren '50 look begint te krijgen, maar ik wil niet dat hij eruit ziet alsof we naar de kerk gaan.Da's mij te stijfjes.
Het is wel heel lekker, zo'n wagenpak. Ik had voor Wolf dat berenpak van de H&M. Echt in de sneeuw gaan ze misschien niet, maar in de wagenbak of buggy is zoiets ideaal, geen gedoe met jasjes bij zo'n kleintje of afvragen of de dekentjes wel warm genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
mensen met een zomerkindje van vorig jaar...
zijn jullie kindjes echt in de sneeuw geweest vorig jaar?
met andere woorden, denken jullie dat het slim is zo'n pak te kopen?
k heb wel zo'n ding, maar die vind ik te meisjesachtig..
Leuk miss! Was je bij het klompenhuisje geweest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Dames, voor de DPAM-bestelling, welke maat zou ik het beste kunnen nemen daar? Senna is geen snelle groeier en zit nu in 68-74 (ik weet, dat is geen maat, maar dat zijn de maten van de kleren die ze draagt) Wel steeds meer 74 ipv 68. Zouik voor de 18 maanden maat gaan, of toch een maat groter voor de winter?
We hebben trouwens gisteren hele leuke schoentjes van Falcotto gekocht voor d'rEchte goede loopschoentjes, en ze wandelde ook weg alsof ze lekker zaten
Heel stoer, over de Nieuwmarkt enzo tussen al die toeristen en studenten
die is echt verschrikkelijk leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:49 schreef snoopy het volgende:
Ik heb gisteren deze voor Morris besteld:
[ afbeelding ]
het arme kind had heel geen regenjas
Ik twijfelde ook voor Lis, maar voor haar is dat toch te zoetigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die is echt verschrikkelijk leuk!![]()
ik had al zitten kwijlen bij de meisjesjasjes van Hatleysuperleuk spul!
ghehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook voor Lis, maar voor haar is dat toch te zoetig
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het klompenhuis juist vreselijk qua serviceIk heb er al meerder malen chagerijnige dames getroffen.
Ik ga veel liever naar Meijs & Co in de Scheldestraat.
Ben benieuwd naar de schoentjes miss_sly
Dan heb ik gewoon pech gehad ben ik bangquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Echt? Wij zijn er nu al vier keer heel aardig geholpen en goed geslaagd
quote:
Of wij gewoon geluk, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef snoopy het volgende:
Dan heb ik gewoon pech gehad ben ik bang
Maar ze hebben er wel vaak leuke dingen idd.
Brr, nee dat vind ik ook niet leuk. Alhoewel, misschien wel weer als ze wat groter zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:25 schreef huuphuup het volgende:
haha Oeks![]()
mja geldpest, ik doe online heel vaak alsof ik een miljoen heb... heerlijk dingen in mn mandje gooien enzo en dan het rode kruisje aanklikken
Voor jongens vind ik het wat anders hoor! Qua broeken.
Maar wij krijgen een boel doorschuivers van B.'s nichtje en daar zitten dus heel veel van die broeken bij ehm, beetje jaren '70 model zeg maar met hele wijde pijpen. Daar hou ik dus echt helemaal niet vanVaak zijn ze ook nog met stroken dan zeg maar. Ik heb dus liever een mooie spijkerbroek dan zo'n broekje of een ietwat strakker broekje van stof. Dat wijduitlopende vind ik niks.
Dat vind ik ook leuk, als het zo geleidelijk aan wijd wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Goodmoodkids heeft van die stoffen broekjes die smal zijn van boven en wijd uitlopen. Ik had er eentje overgenomen van Lishe geloof ik, en ik vond het Senna zo lief staan. Dan wordt dat pamperkontje ineens lief smal en het staat juist heel schattig meisjesachtig, vind ik
Ja! Veel schoenen! Hier ook niet echt een stijl, behalve dan mijn smaak.quote:Dat grijze jurkje vind ik ook echt heel leuk. Ik heb geloof ik neit echt een stijl voor Senna, is dat slecht? Ik vind haar veel leuk staan, en afhankelijk van het weer en mijn voorkeur voor iets, draagt ze bepaalde kleertjes. Soms vooral spijkerbroekjes met tuniekjes, soms jurkjes, soms veel kleurtjes, soms heel rustig qua kleuren.
Alleen al daarom moet ik natuurlijk veel schoenen voor haar hebben, want dat moet wel passen bij de kle(u)ren van het moment
Oh ja die winkel ken ik wel, maar die hebben geen kindermaten toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef huuphuup het volgende:
haha veerkampjes
Oeke ik bedoelde inderdaad van dat soort broeken ja! Niet die goodmoodkidbroekjes, die zijn wel ok.
SC, die schoenen komen van New Look, www.newlook.com, ze bezorgen in NL en ze hebben ook een vestiging in R'dam zitten, tegenover mediamarkt daar.
Hier ook geen bont hoor. Zelfs niet als eigen keus. Behalve nepbont dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Bontjes vind ik echt helemaal niksgaan er hier ook niet komen, wat mij betreft. Maar then again: ik heb me voorgenomen om Senna al vroeg haar eigen keuze te laten maken (binnen redelijke grenzen die wij aangeven
) dus wie weet komt dat er nog wel in
Ik vind zoiets als dat hartje op de knie toch altijd zo gruwelijk lelijk.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef bodpa09 het volgende:
@Oeke: Hij heeft t Hema broekje aan op een van de foto's in het kinderfoto topic toch?
Ik geloof niet dat ze daar kindermaten hebben nee, maar omdat er een zaak in NL zit vallen de verzendkosten als je online besteld geloof ik wel mee. Je kunt wel alles bestellen van de website.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh ja die winkel ken ik wel, maar die hebben geen kindermaten toch?
(ik ben tot nu toe alleen nog daar boven geweest)
ja die hartjes zijn niet mijn dingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 augustus 2010 11:00 schreef huuphuup het volgende:
goed...
[ afbeelding ]
Ik vind zoiets als dat hartje op de knie toch altijd zo gruwelijk lelijk.
Bij 'surfstyle' moet ik trouwens denken aan dat zoontje van Matthew McConaughey, Levi. Ik zal wel even een foto zoeken.
Ja ik was bijna alles op koud & niet in de droger. Maar 't gaat toch pluizen & daar kan ik niet tegen, daarom was ik maillots ook niet vaak maar koop ik meteen een nieuwe als er vlekken in zitten die ik er met handwas niet uit krijg. Of misschien helpt 't als ik de wasmachine op minder toeren zet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Gebreide dingetjes koud wassen en niet in de droger, dan gaat het best lang mee
Bontjes vind ik echt helemaal niksgaan er hier ook niet komen, wat mij betreft. Maar then again: ik heb me voorgenomen om Senna al vroeg haar eigen keuze te laten maken (binnen redelijke grenzen die wij aangeven
) dus wie weet komt dat er nog wel in
Oh ja dat heeft hennes vaak. Zie je een leuke broek, moet je 'm eerst checken op hartjes, glimmende steentjes en hello kitty figurenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 augustus 2010 11:00 schreef huuphuup het volgende:
goed...
[ afbeelding ]
Bij 'surfstyle' moet ik trouwens denken aan dat zoontje van Matthew McConaughey, Levi. Ik zal wel even een foto zoeken.
ja dat dus hahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft hennes vaak. Zie je een leuke broek, moet je 'm eerst checken op hartjes, glimmende steentjes en hello kitty figuren
Ja op broeken vind ik dat toch zo irritant!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft hennes vaak. Zie je een leuke broek, moet je 'm eerst checken op hartjes, glimmende steentjes en hello kitty figuren
haha wat een schatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga nog op zoek naar zijn outfitje met bretels; dat was zó schattig.
Oh die middelste fotoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste foto is precies zoals ik Ko graag kleed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij ook!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef Poppedein het volgende:
Hij doet mij juist idd wel wat denken aan R! Misschien is t zijn wilde haardos inderdaad
Jaaaa dat móet! Ivan is écht een bretels mannetjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook een outfitje met bretels voor Ivan, maar ik weet niet of ik dat hier er doorheen krijg.
Het is echt een Ko-bloesje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef oeke het volgende:
Van die laatste foto gaan mijn handen jeuken. Helemaal zin om zo'n bloesje te maken.
Ja vind ik ookquote:
quote:
Mij ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef oeke het volgende:
[..]
![]()
Hij doet me aan dit bloesje denken:
[ afbeelding ]
en nu stop ik met al dat gespam.![]()
Ja, verwonderlijk is dat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik moet gewoon steeds naar dat laatste plaatje van dat jochie kijken (ik kende hem verder trouwens niet). Echt een gekke gewaarwording, dat mijn zoon er over een paar jaar zo uit zou kunnen zien![]()
.
Ja joh, gewoon doen. Hij heeft t beatles shirt, dan mag jij de bretelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik wil ook een outfitje met bretels voor Ivan, maar ik weet niet of ik dat hier er doorheen krijg.
Nou, precies! Veel van de combinaties vind ik zelfs ronduit merkwaardig, maar dat hoort juist bij die nonchalante stijl (die natuurlijk onwijs doordacht isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind die kleertjes geweldig, niet per se zo gecombineerd, maar gewoon, het sfeertje dat het uitstraalt. Het hoge dude?!-gehalteheerlijk!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies! Veel van de combinaties vind ik zelfs ronduit merkwaardig, maar dat hoort juist bij die nonchalante stijl (die natuurlijk onwijs doordacht is).
Ga er maar vanuitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef Stiemie het volgende:
Over eigen keuzes maken... Linde wilde vanmorgen alleen een vest aan als het een roze was... "Want ik ben een prinses en roze is mijn lievelings..." Ben benieuwd of het kledinggedoe nu gaat beginnen hier. Tot nu toe was ze best makkelijk
die sokken vielen mij ook opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
Wat een lieve sandaaltjes heb je op die derde foto aan. Jammer van de sokken alleen.![]()
En die laarzen op de laatste foto!![]()
Leuk dat je al die foto's zo bij de hand hebt. Ik vind het ook echt zo'n lekker sfeertje van vroeger uitstralen.
Levi heeft ook sokken aan in zijn sandaaltjes en daar hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij had ik vroeger ook wel zoiets met sokken erin, compleet met zo'n fout kantje aan de bovenkant want die vond ik leuk, mn moeder vond dat vreselijk hahaha.
Ik heb wel eens bij Boden besteld. Ging primaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens bij Boden besteld?
Ik vond deze nou juist zo leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die zijn zorgvuldig uitgezocht en met kleurige streepjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Levi heeft ook sokken aan in zijn sandaaltjes en daar hoor je niemand over.
hahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef oeke het volgende:
Zo'n witte sokjes met een kantje rond je enkels? Kreeg jij die? Die kreeg ik niet hoor.![]()
hij kan t hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Levi heeft ook sokken aan in zijn sandaaltjes en daar hoor je niemand over.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
In het thema 'foute sokken' heb ik nog een geniale foto:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, was ik blij met mijn outfit?
noh!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het was voor een bruiloft, Huup, dan werden alle registers opengetrokken.
Het zou me niets verbazen als mijn oma mee was toen we kleding gingen shoppen en tegen mijn moeder zei: "Voor Claudia kunnen we maar beter een rok over de knieen kopen, met haar benen." En die schoenen, die heb ik zo vurig gehaat.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat laatste jurkje van Suri geweldig, maar de onderkant maakt het mij net iets te gestileerd. Er horen sandaaltjes met gestreepte sokken onder.
Er is een leuk topic in SHO: Celebs en hun koters deel 23quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef Groofsken3 het volgende:
Hoe weten jullie hoe die kinderen er van tijd tot tijd uitzien? Is dat online te volgen ofzo? Of gaan jullie gewoon heel vaak naar de kapper?
ik kom nooit bij de kapperquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef Groofsken3 het volgende:
Hoe weten jullie hoe die kinderen er van tijd tot tijd uitzien? Is dat online te volgen ofzo? Of gaan jullie gewoon heel vaak naar de kapper?
+ je kan gewoon even op namen googl'nquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een leuk topic in SHO: Celebs en hun koters deel 23
Haha Groof, ik wou precies hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, je zag er schattig uit. maar ik heb geen idee hoe je er nu uitziet. Plaats daar dan ook eens een foto vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:37 schreef snoopy het volgende:grappig die oude foto's.
Hier ben ik:
[ afbeelding ]
toen kon ik nog naveltruitjes aan
Ja Kobus zie ik daar ook in. En in de laatste trouwens ook. Misschien heb ik gewoon tot nu toe te weinig oeke gezien danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de gelijkenis op de folkloristische foto juist heel groot! En ik herken daar Kobus ook erg in terug.
dat wilde ik nét zeggen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Ja hoor, ik zie ook echt oeke terugEn Ko; hij begint steeds meer op je te lijken!
snoop, ik zie Lis wel terug, heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef seilram het volgende:
Huup, die schoentjes![]()
Estrys, wat lijkt Seb op jou zeg. Ik zie echt een klein Sebje daar in een jurk!
Oeke, ik zie het ook. Vooral op die eerste foto, het profiel, dat vind ik gewoon Kobus.
Die heb ik laatst voor Linde gekochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef oeke het volgende:
Zo'n witte sokjes met een kantje rond je enkels? Kreeg jij die? Die kreeg ik niet hoor.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:13 schreef Stiemie het volgende:
Maar dat is vanzelfsprekend want ze is een prinses![]()
haha, ja erg hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat ziet ze er leuk uit![]()
Twinkly volgens mij had jouw moeder net zo'n abonnement op Ariadne als de mijne wat betreft de gebreide truien
ja neeee of juist omg wat érgquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef Twinkly het volgende:
Cute outfit AmélieDie schoentjes!
Grappig, over 20-30 jaar gaat zij misschien deze foto posten en vindt iedereen dat ze zo leuk retro gekleed is
Rode sokken met STIPPELS!! OMG *flauwval en schaam* En een streepjes shirt, ik lijkt Jip wel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja neeee of juist omg wat érgdat soort dingen
hahahaha
![]()
hahaha psies!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Rode sokken met STIPPELS!! OMG *flauwval en schaam* En een streepjes shirt, ik lijkt Jip wel!![]()
Oh, dat weet ik nog wel, maar mint groen met roze, dat was echt helemaal geweldigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er was een tijd dat dat een doodzonde was want roze en rood kon écht niet samen, dat vloekte.
Doe Maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog wel, maar mint groen met roze, dat was echt helemaal geweldig(ik had een prachtige my little pony outfit in die kleuren
) En toen ging Oilily roze en rood expres combineren en was het juist in en liep iedereen in hysterische gebreide Oilily truien.
Oh, heb de namen gehoord, maar volg het allemaal niet zo (meer). Zonder tv en kappersbezoekjes...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Poppedein het volgende:
Basboussa, koop de meest foute glossy die je kan vinden en lees je in!
Levi is het zoontje van Matthew McConaughey en Camila Alves
maar dat mutsje zou ik een zoon van mij dus zou opdoenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef Estrys het volgende:
Ik denk als ik Seb deze kleren aan zou trekken dat mijn moeder me geld toe zou stoppen. Denk niet dat ze deze look begrijpt![]()
[ afbeelding ]
Oh nee, het zijn gewoon drie dezelfde kinders... Gekloond...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef Poppedein het volgende:
Nee natuurlijk niet joh, hoe moeten ze dan nog al hun kinderen hetzelfde jurkje aan doen? En bovendien zou ie dan op zn minst Alevi heten!
[ afbeelding ]
ff met foto, wie weet ter inspiratie hier
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dat mutsje zou ik een zoon van mij dus zou opdoengeweldig!
maar dan inderdaad zonder pyjamabroekenzo haha.
Omg die foto van de prinsesjeswat ehm. oncharmant
![]()
ik vind ze haske leuk maar dit is nie zo'n beste foto geloof ik haha
Echt ja? Ik zie het dus echt meestal niet hè. ja hééél soms op een foto, dan herken ik een blik ofzo. Ik zie trouwens nu ook ineens die wipstoel op die foto van die romper. Echt geweldig vind ik die.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans je bent nog steeds precies hetzelfde![]()
Wat een cute popje was je zeg.
Woah Groofsken, S lijkt enorm veel op je!!
Ik denk dat ik morgen Niels maar eens een trui onder zijn romper aantrek![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:17 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Echt ja? Ik zie het dus echt meestal niet hè. ja hééél soms op een foto, dan herken ik een blik ofzo. Ik zie trouwens nu ook ineens die wipstoel op die foto van die romper. Echt geweldig vind ik die.
Ik scrolde ook van beneden naar boven en zag meteen dat het Groof was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Vooral de eerste, die in de jongenspyama en de laatste
En bij die eerst had ik nog niet gezien wie het gepost had, ik scrolde van beneden naar boven, en toen dacht ik al "die is familie van R" maar toch lijkt S daar meer op je
Ik heb laatst zelf precies andersom beweerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
groofs![]()
Wat lijkt S. op jou als kleintje zeg!!![]()
R. lijkt juist weer op je zoals je nu bent. Wat tof!<3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |