jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ga is snel een foto maken dan...jij maakt overal foto;s van
Ja, Jottum inderdaad. En Blutsbaby? Is dat een merk? Echt nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
Is dat Jottum Oeke? Ik schrik echt van sommige prijzen![]()
Ik had een tijd terug echt zo'n geweldig jasje gezien tweedehands van Blutsbabymaar toen niet gekocht en nu natuurlijk spijt van
Dat is het kindermerk van Blutsgeschwister.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, Jottum inderdaad. En Blutsbaby? Is dat een merk? Echt nog nooit van gehoord.
Oh die! Ja, daar heb je me een tijd terug nog mee geholpen, omdat ik niet wist welk merk bij dat logo hoorde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef huuphuup het volgende:
Dat is het kindermerk van Blutsgeschwister.
Ze hebben ontzettend leuke dingen van tijd tot tijd maar erg prijzig ook vind ik.
Dat wilde ik net zeggen, ik ben ook niet zo gecharmeerd van bont... maar blijkbaar is het wel hip...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef appelfan het volgende:
Poppedein: bond kan je meestal ervan af halden dmv knoopjes.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Poppejans het volgende:
! reminder: tot 25e kun je je Dpam bestelling door PMen aan Bodpa! Wel even goed typen hoe het artikel heet,de maat en evt. de kleur
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Poppejans het volgende:
Wijziging: tot vrijdagavond 18.00 kun je je Dpam bestelling doorgeven aan Bodpa09, er waren vrij veel belangstelling maar ze heeft nauwelijks nog PMs gehad. Dus alsnog even de reminder
Mijn ouders zijn weer onderweg naar huis vanuit Frankrijk, dus maar eens even kijken wat de buit is voordat ik weer dingen ga bestellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gooi deze nog even in de herhaling:
[..]
[..]
Oh hier dat valt reuze meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef Poppedein het volgende:
Volgens mij is het zelfs helemaal dezelfde toch? Alleen was de jas op mijn foto dan waarschijnlijk in een grotere maat afgebeeld (jij noemt nu ook 55 euro, dat jasje was vanaf maat 92 en 99 euro!!)
Hij zit echt afschuwelijk qua model, de stof & print is wel leuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef Poppedein het volgende:
Nog zo'n leukie![]()
..maar vanaf 92
![]()
[ afbeelding ]
hier de ervaring dat moodstreet gewoon prima valt qua maat, alleen iets smaller dan gemiddeld...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij zit echt afschuwelijk qua model, de stof & print is wel leuk.
Maar Moodstreet valt ontzettend klein heur.
Echt geen 92, ik zou er een 80/86 voor geven.
Hahhaha, fijn! Ik zocht al nog naar die ene reden om niet te trouwenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
Het is maar goed dat wij niet zijn getrouwd, anders had ik een echtscheiding gehad vanwege die Bunting Bag.
Maar hij is in bestelling, heur.
Normaal gesproken valt bij Isa alles groot behalve Moodstreet, daar moet ik echt 104 van hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hier de ervaring dat moodstreet gewoon prima valt qua maat, alleen iets smaller dan gemiddeld...
maar echt NIET kleiner.
Pepijn heeft redelijk wat van little feet en moodstreet juist omdat dat wat smaller valt.
Oh wat jammer dat ze deze niet in maatje 104 hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Poppedein het volgende:
Dan gooi ik mn suggestiepost voor Isabeau-jasjes er nog eeven een keer in...
Wel wat prijziger, maar volgens mij wel Isabeau:
Van Little Feet:
[ afbeelding ]
54,95 o.a hier
Haha, nou ja, als ik die prijs zie haak ik echt af en vind ik het ineens veel makkelijker om hem niet te kopen. Of heb je hem ook in mijn maat gevonden? Want dan vind ik die rpijs wel weer okéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Jore het volgende:
Die is er wel , maar dan weer veel duurder. Mijn man is helemaal verliefd op dit jasje trouwens, maar ik heb echt geen idee welke maat mijn nog te baren dochter over twee jaar in de winter heeft
. Het verschil tussen 86 en 92 bij dit jasje is trouwens echt enorm groot, ongeveer 15 centimeter in lengte alleen al.
Leuk, zelfde smaak. Volgens mij ik voor mijn zoon ooit een broekje met T-shirt van jou overgekocht. heeft hij allebei veel aangehad. Ik kocht het trouwens toen ik nog niet wist dat ik in verwachting was van een jongenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Jore het volgende:
Als dat zo was dan had ik 'm zelf ook gekocht
Poppedein ik heb dat jasje gezien en zowel het bontje als de capuchon kunnen erafquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef Poppedein het volgende:
Dat jasje van Little Feet gaat, op die site althans, maar tot maat 80, terwijl ik t juist zo'n leuk dreumes/peuter jasje vind...![]()
Deze vind ik ook wel leuk, alleen jammer van t bont
[ afbeelding ]
Lief ook!
[ afbeelding ]
Maar beide niet heel Isabeau-ig vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |