quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef Orea het volgende:
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Close ups...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sandous het volgende:
Orea geweldug!!!
Ik ben al maanden op zoek naar de regenlaarsjes van de v&d roze met stippen. Zeker 5/6 v&d's geweest allemaal op!
Doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
als k een jongen krijg koop ik dieik vind hem leuk
oh leuk shirt zeg!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Doen. Die heeft R ook, en het is een geweldig vestje
. Staat lief, zit mooi, voelt goed
. En tegelijkertijd had ik voor S deze besteld
:
[ afbeelding ]
Is in het echt ook heel mooi.
Ik vond de rest ook niksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind juist de nieuwe jongetjes collectie van de Hema helemaal niet leuk, ik hou niet zo van vliegtuigjes en autootjes overal op.
Wolf heeft een fijn vestje van de Zeeman, heel donkerblauw met witte sterretjes erop. Een vestje is altijd een erg handig kledingstukspijkerjasjes vond ik wel zo enorm lastig en stug met aankleden dat ik die niet meer aan doe
Het zal niet dezelfde zijn aangezien die van hem van de WE is en die maten beginnen vanaf 92 geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:52 schreef Poppejans het volgende:
*Zo weer helemaal bijgelezen
Leuk om al die winterjasjes te zien, volgens mij heeft Wolf voor aankomende winter precies dezelfde die Kyllian aan had.
Qua jurkjes is het nooit erg om een grotere maat te hebben toch? Kan me verder niet voorstellen dat ze al in maat 110 zit, aangezien Kyllian dat nog niet eens zitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef Groofsken3 het volgende:
Oei Huup.Gelukkig maar dan!
Mijn dochter heeft twee jurkjes gekregen, allebei maatje 110. Ze draagt eigenlijk 92/98 nu, maar het zit eigenlijk best goed. Ik moet haar weer eens opmeten, misschien heeft ze zomaar ineens een groeispurt gehad ofzo.
Grrr die zijn dus in bijna alle maten online al uitverkochtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
oh, ik vind deze wel erg leuk weer, maar das niet van de babyafdeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in donkerblauw en lichtgrijs, met stoere laarsjes eronder en een tof maillotje
Ik vind het randje aan het mouwtje erg schattig.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Grappig Huup, door jouw 'baby'zie ik daar het leuke/mooie van in (of door jouw kledingsmaak zeg maar). Zelf zou ik echt nooit op het idee komen om een kindje zoiets aan te doen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Grrr die zijn dus in bijna alle maten online al uitverkocht
Wat is een babypawquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nu ben ik nieuwsgierig naar Lena dr jasje![]()
en Huup dat stippenvestje staat je dochter superleuk! Ik zag ze gister ook in het blauw, misschien toch maar aanschaffen voor Evie...
en o ja, Evie's nieuwste babypaws zijn een enorm succes, de rood met witte stippen
Hij is leuk he! Leve failissementsuitverkopen! Het is een lente/herst-jasje van Reset, ik ben al ff aan het kijken if ik m online kan vinden, maar dat lukt nog niet zo, dus maar even 1 met Lena er in..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Poppedein! kom Lena's rode jasje ns showen? Ik vind hem echt superleuk!!
Haha, gefeliciteerd met je jongensnieuwsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor inspiratie voor leuke jongens kleertjes
jaaaaa daar is ze weer!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor inspiratie voor leuke jongens kleertjes
Nja, sorry was bij familie van de meneer op bezoek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa daar is ze weer!!![]()
![]()
stijl, soort, prijsklasse?
ben je ook net zo kritisch als claudia?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nja, sorry was bij familie van de meneer op bezoek.
Ik vind de kleding die Ivan altijd aan heeft tof
Prijs, niet te duur
Nee, ik heb wat minder moeite met tierelantijntjes en opdrukkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben je ook net zo kritisch als claudia?![]()
nie slaan claudia, was grapje
![]()
Even speuren of ik wat toffe dingen tegenkom, leuk!!
DML, zijn jullie groot of klein? Ik had twee hele stoere jongensvestjes gekocht op marktplaats, maar mijn zoon heeft ze nooit gepast. Omdat hij ze niet aan heeft gehad heb ik er verder ook geen bewaarbehoefte bij. Geïnteresseerd? Voor een prikkie mag je ze hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat minder moeite met tierelantijntjes en opdrukken
Oh jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben rond de 1.75m en de meneer is 1.94 dus ik verwacht een grote baby. We waren allebei ook bij de geboorte aan de lange kant.
Dank je wel, wel![]()
Ik ga ook MP eens afspeuren. Ben wel blij dat het eindelijk mag
Ja, weer zo'n detailhint.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
hihi groofs ik vermaak me er ook best mee hoorvoor mn denkbeeldige zoon that is
of in dit geval, voor de zoon van DML
![]()
Ik moet wel zeggen dat ik het makkelijker vind om mijn smaak/stijl/soort te slagen voor Amélie, maar ik kom zat leuks tegen voor n jongen![]()
DML leuk hè, je mag eindelijkshopse!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat minder moeite met tierelantijntjes en opdrukken
hier ook maar opgeslagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Poppedein het volgende:
hahahaha arme B...hij kan zich maar beter weer voorbereid op wat er na dinsdag komen gaat![]()
![]()
DML, als je dan toch voor Name-it gaat.... deze site is wel niet de mooiste site, maar heeft wel een hele hoop name-it opruiming!!
ja, dat vroeg ik me ook al af. Onze babies zijn daar vast te groot voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke dingen van Name it! Het blauwe streeppakje vind ik ook leuk! Maar dat kan niet meer bij een grote baby he?
Heb ik ook regelmatig besteld!! Wel vaak de oudere collecties, maar toch regelmatig leuke dingen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Poppedein het volgende:
DML, als je dan toch voor Name-it gaat.... deze site is wel niet de mooiste site, maar heeft wel een hele hoop name-it opruiming!!
Hij ging t/m maat 68quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook al af. Onze babies zijn daar vast te groot voor. Die worden nl deze winter alweer dreumes
.
Ik heb deze voor Leia maar dan in het ecruquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef Poppedein het volgende:
Kiektan...dit is toch ook een heerlijk leuk vestje/jasje voor in den beginne!
[ afbeelding ]
Hij is er ook voor jongens, maar in een kleur blauw die ik zelf niet heel erg mooi vind
ja die zag ik bij het meisjesspulquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er ook voor jongens, maar in een kleur blauw die ik zelf niet heel erg mooi vind
Ze ís al stoer ende meisjesachtig Poppedein, kijk nou naar die foto die je geplaatst hebtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Psies Groofs, jij snapt m! Jij hebt voor S een beetje dezelfde stijl volgens mij! En ik vind S gewoon een leuke omdat ze zo'n heerlijke combi van stoer ende meisjesachtig uitstraalt, beppie van TF heeft dat ook...zo heerlijk vind ik dat! Dat is precies hoe ik een dochter van mij altijd voorgesteld heb... Nu maar eens zien of de indoctrinatie zal helpen hier
hahaha psiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ze ís al stoer ende meisjesachtig Poppedein, kijk nou naar die foto die je geplaatst hebt. Geen inodctrinatie meer nodig hoor
![]()
.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Poppedein het volgende:
Denk je dat ze die kleren zelf uit de kast getrokken heeft?
EUR 4,75! Een tuinbroekje!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Poppedein het volgende:
hahahaha arme B...hij kan zich maar beter weer voorbereiden op wat er na dinsdag komen gaat![]()
![]()
maar je bent wél in 1 keer klaar voor een broekje én een shirtje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die pakjes aan één stuk zijn leuk maar ik vond ze ook erg duur wel.
Zo'n soort vestje heb ik ook voor Ivan gehad! Ik heb in elke maat wel een Hema-vestje voor hem. Ik vind het fijne dingen en hij heeft ze vaak aan als jas.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
als k een jongen krijg koop ik dieik vind hem leuk
Wow, dat jasje staat haar echt ontzettend goed! De elastiekjes in matchende kleur maken het af.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hij is leuk he! Leve failissementsuitverkopen! Het is een lente/herst-jasje van Reset, ik ben al ff aan het kijken if ik m online kan vinden, maar dat lukt nog niet zo, dus maar even 1 met Lena er in..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben je ook net zo kritisch als claudia?![]()
nie slaan claudia, was grapje
![]()
dat shirt stond hem superleuk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ivan had pas wat kleding van de H&M aan, een spijkerboek en dat zwarte Beatles T-shirt. Ik moet daar toch wel aan wennen, hoor. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het wel leuk vind voor een baby.
Ik vind het geloof ik wat te stoer of volwassen. Ik heb meteen gecompenseerd door hem erquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat shirt stond hem superleuk!met zn kuifje
Ik weet niet hoe die kleur er in het echt precies uitziet (en de binnenkant is jammergenoeg roze), maar ik vind rood in het algemeen juist heel leuk voor jongens. Dat wil zeggen, ik vind dat rood Ivan heel goed staat (actiefoto!):quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuke spullen! Ik ben vooral weg van de romper met vliegtuigjes. Die nijlpaarden zijn ook heel leuk en streepjes zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Van Name-it:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Name-it heeft een boel leuks zeg!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben zelf juist meer van het stoere, ik noemde laatst dingen te ''baby achtig''toen bedacht ik me dat mijn zoon ook nog een baby IS
Via welke site heb je die gescoord?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb uiteindelijk die romper met vliegtuigen gekocht en een shirt met vliegtuigen er op. Die hadden ze in twee kleuren maar ik heb me in gehouden. Als het aan mij ligt staan er overal vliegtuigen op
Wolf heeft een harembroekje van de Hemaquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Over leggings voor jongens: ik vind wat strakkere, elastische broekjes vaak juist ontzettend schattig staan.
Als je ze alsnog te suf vindt kun je ze ook als slaapbroekjes gebruiken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolf heeft een harembroekje van de Hemavolgens mij nog van de meisjesafdeling ook.
Ik denk dat ik toch inderdaad maar voor een legging ga, voor de hele dag en qua bewegen zit zoiets denk ik fijner dan babylegs
Dat is wel een goede tip, dankje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je ze alsnog te suf vindt kun je ze ook als slaapbroekjes gebruiken.
Ja, zo werkt het idd. De internationale verzendkosten worden gedeeld door het aantal deelneemsters, de verzendkosten binnen Nederland zijn persoonlijk. Ik meld je jouw persoonlijke eindbedrag en dat mag je dan naar mij overmaken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
Hoe werkt dat met die gezamenlijke Dpam bestelling? De verzendkosten worden gedeeld met alle bestellers en daar komen dan verzendkosten voor degene die het weer doorstuurt bij? Geld wordt gelijk met je bestelling overgemaakt? Ik hoor wel niet bij het Dpam groepje, maar twijfel iedere keer weer om ook wat uit te zoeken haha.
Jup, Bodpa is zo lief om de Franse verzendkosten uit te rekenen als het gedeeld is, en rekent dan ook al uit wat de verzendkosten worden als zij het doorstuurt naar jou. Dat bedrag betaal je aan haar terug, dus 1x 1 heel bedrag maak je over aan haarquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
Hoe werkt dat met die gezamenlijke Dpam bestelling? De verzendkosten worden gedeeld met alle bestellers en daar komen dan verzendkosten voor degene die het weer doorstuurt bij? Geld wordt gelijk met je bestelling overgemaakt? Ik hoor wel niet bij het Dpam groepje, maar twijfel iedere keer weer om ook wat uit te zoeken haha.
Dit zouden mijn woorden kunnen zijn. Die fletse kleuren staan F gewoon niet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zit ook heel hard te neuzen. Ik vind de stijl en modelletjes allemaal erg leuk, maar de kleuren zijn te flets voor Lente. Dan is ze helemaal een bleekscheet.
Dus als jullie iets turqoise of hardroze tegenkomen...
Waaaar dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ga ook nog ff snuffelenik moet in elk geval de kat/muis maillot nog hebben
![]()
@ssserpente; er is ook een mooooi kat/muis vestje![]()
Zoiets:quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zit ook heel hard te neuzen. Ik vind de stijl en modelletjes allemaal erg leuk, maar de kleuren zijn te flets voor Lente. Dan is ze helemaal een bleekscheet.
Dus als jullie iets turqoise of hardroze tegenkomen...
en?quote:
Dat eerste jurkje is echt een perfect kleurtje voor Lente, dat zuurstokroze staat 'r weer wat minder. Jurkjes zijn nu alleen geen optie, omdat ze kruipt, dan zitten d'r knietjes er in. En als ik heel eerlijk ben, zou ik echt niet weten waarmee ik het moet combineren 's winters.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een linkje:
http://www.dpam.com/gilet-p-21684.html?c=701&cPath=21_22_2220_48
Wow, ze hebben heel veel in harde kleuren joh
Ik heb voor Lotte ook een jurkje voor van de winter. Met vestje en legging in dezelfde kleur (bruinig), het jurkje is roze, met dezelfde kleur stipjes als het vestje en de legging. En dan leuke laarsjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat eerste jurkje is echt een perfect kleurtje voor Lente, dat zuurstokroze staat 'r weer wat minder. Jurkjes zijn nu alleen geen optie, omdat ze kruipt, dan zitten d'r knietjes er in. En als ik heel eerlijk ben, zou ik echt niet weten waarmee ik het moet combineren 's winters.
Ja maar Lente loopt al.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat eerste jurkje is echt een perfect kleurtje voor Lente, dat zuurstokroze staat 'r weer wat minder. Jurkjes zijn nu alleen geen optie, omdat ze kruipt, dan zitten d'r knietjes er in. En als ik heel eerlijk ben, zou ik echt niet weten waarmee ik het moet combineren 's winters.
Hmm.. ik ben duidelijk geen meisjes mamaquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind DPAM op t moment echt erg tegenvallen, zie helaas niets wat ik echt leuk vindt, en wat ik leuk vind is meer voor een baby in maat 56 en die heb ik niet meer
Ik krijg t bijna niet over mn lippen, maar ik doe dus maar wéér niet mee dit keer
gooien jullie me nu uit t DPAMkliekje?![]()
Tss.. beetje mij lekker maken met H&M sale dingetjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef huuphuup het volgende:
Ja irritant is dat hè Son?
Ik sla de DPAM ronde dit keer ook over. Too bad.
En in t kader van meer kleur in de kastdeze vanmorgen uit de sale besteld bij H&M.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoah, ze gaat nu naar maat 80, hangt tussen 74 en 80 in, die twee dingetjes zijn in maat 86, omdat dat de kleinste maat was van de peuterdingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Meimeltje het volgende:
Lieve jurkjes Huup! Maar koop je die dan alvast in een grotere maat voor volgend jaar?
Ja 'k heb voor 400 euro besteld.. en dat is bij H&M het limiet van de acceptgiro's zeg maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef Meimeltje het volgende:
Huhh een limiet bij H&M en anders moet je direct betalen? Nooit van gehoord
dan zit je wel aan 400 of 500 euro ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef Meimeltje het volgende:
Huhh een limiet bij H&M en anders moet je direct betalen? Nooit van gehoord
Dit is gewoon belachelijk he, hoeveel mensen hierdoor wel niet in de schulden komen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Is bij wehkamp ook, daar heb ik een limiet van 10.000 geloof ikomdat ik daar ooit een laptop én een camera kocht (want, daar het goedkoopst), sindsdien bellen ze me eens in de zoveel tijd om te checken of ik nog wel leef. "u besteld zo weinig mevrouw"
![]()
hahaha ja johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dit is gewoon belachelijk he, hoeveel mensen hierdoor wel niet in de schulden komen...
Helaas ervaring ermee met clienten die dat dus wel erg aantrekkelijk vonden...en ik mag de puinzooi opruimen (naja doorverwijzen naar bewindvoering)
Ja roept u maar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niks vinden bij DPAM wat ik de moeite waard vind. Huup, help eens?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
Voor een meisje )62/68' en voor Ivan (80/86). Het hoeft niet veel te zijn, want ik wil eigenlijk niet zoveel meer kopen. Ivan heeft trouwens een broekjestekort.
Ik heb dit keer voor Isa alleen 2 paar schoenen, een fleecevestje & een shirtje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef huuphuup het volgende:
@SC ja dat doe ik dus ook. Ik bestel voor B., voor mezelf en voor Amélie. Dan zit je ineens zomaar aan 100,- ofzo![]()
Het heeft geen haast. Ik ga aan het werk!quote:
Wat POEPquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans, dat vale broekje is erg leuk maar hing hier bij de newborn spullen. Het was er ook alleen nog maar in maat 62. Alle andere toffe broekjes hadden ze dan pas weer vanaf maat 68. Daar had ik weer niks aan maar jij wel.
Ga ik zeker even doen, ben zondag in Adam dus H&Ms genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond dat ze bij de h&m ook een leuk licht bruin rib broekje hadden hangen bijvoorbeeld maar vanaf maat 68 dus.
Er hing nog wel meer. Niet allemaal spijkerbroekjes. Ga eens kijken, wie weet slaag je!
Ik vind het nu nog te riskant om bepaalde uitgesproken kleuren te kopen. Ik wil eerst weten hoe ze eruit ziet voor ik dat doe. En dat kun je ook nog vrij eenvoudig met shirtjes, rompers en maillots doen. Maar misschien heb ik uiteindelijk toch gewoon een vrij suffe smaak en durf ik die dingen niet, dat kan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef Groofsken3 het volgende:
En Claudia, heb ik nou een keer gelezen dat je je dochter een beetje wilt kleden zoals Poppedein Lena kleedt? Want tot nu toe valt me eigenlijk op dat je juist hele zachte kleuren kiest, in tegenstelling tot wat lena aan heeft zou ik bijna zeggen.
Hey! Ik heb nergens gezegd dat zachte kleuren een suffe smaak zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog te riskant om bepaalde uitgesproken kleuren te kopen. Ik wil eerst weten hoe ze eruit ziet voor ik dat doe. En dat kun je ook nog vrij eenvoudig met shirtjes, rompers en maillots doen. Maar misschien heb ik uiteindelijk toch gewoon een vrij suffe smaak en durf ik die dingen niet, dat kan ook.
je kunt hem ook open ritsen en uitklappen, dan heb je een klein speel/ligkleedje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dat badpakje gaat eruit.
Ik vind die bunting bag die Huup heeft gekocht zó leuk. Kan iemand een argument bedenken waarom het een geschikt ding is om te kopen? Het is natuurlijk wel zonde van het geld om zoiets maar 2 maanden te gebruiken of zo.
[ afbeelding ]
Ik vind het verstandig. Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel in felle kleuren gekocht voor Isabeau, vooral roze, (ik kreeg immers een meisje) en uiteindelijk zijn vooral de hardroze dingen blijven liggen. Gewoon omdat het haar niet echt staat. De ietwat vergrijsde tinten en bruintinten staan haar veel mooier. (en rood, wit en blauw)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog te riskant om bepaalde uitgesproken kleuren te kopen. Ik wil eerst weten hoe ze eruit ziet voor ik dat doe. En dat kun je ook nog vrij eenvoudig met shirtjes, rompers en maillots doen. Maar misschien heb ik uiteindelijk toch gewoon een vrij suffe smaak en durf ik die dingen niet, dat kan ook.
Denk je dat je hem bij een iets grotere baby ook nog als een soort voetenzakje kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je kunt hem ook open ritsen en uitklappen, dan heb je een klein speel/ligkleedje!![]()
![]()
ik ben van plan het ding ook mee te nemen als we weg gaan naar mensen dan.
en hij is echt zó mooi in t echt
Garppig, bij mij was het precies andersom. Ik vond harde kleuren voor een baby helemaal niets en kocht allemaal zachtroze (ajour) truitjes. 't Stond 'r voor geen meter!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vind het verstandig. Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel in felle kleuren gekocht voor Isabeau, vooral roze, (ik kreeg immers een meisje) en uiteindelijk zijn vooral de hardroze dingen blijven liggen. Gewoon omdat het haar niet echt staat. De ietwat vergrijsde tinten en bruintinten staan haar veel mooier. (en rood, wit en blauw)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dan kent Nils mij nog niet! (oh nee, dat is ook zo)
ja dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Denk je dat je hem bij een iets grotere baby ook nog als een soort voetenzakje kunt gebruiken?
Ja, voor in de kinderwagen, of in de MaxiCosi. Wij hebben namelijk geen voetenzak, ook niet voor in de kinderwagen, dus dat zou wel ideaal zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel.
Hoe bedoel je? Voor in de kinderwagen? Het is wel iets voor in het voorjaar/najaar of met jasje in de winter dan denk ik.
Ik zal straks anders het ding eens naast mijn wallaboo voetenzak liggen voor in de wandelwagenbak.
Ik gok op deze reactie: "Ja, maar dat is niet erg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Ssserpente het volgende:
Da's ook weer zo idd. Eens checken of Nils dat ook vindt.![]()
Vingino klinkt volgens mij vooral Italiaansquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
Hij kan het zich gewoon niet voorstellen omdat volwassen Italianen er wel stijlvol bijlopen. En Vingino is volgens hem ook Italiaans (ik heb geen idee) en dat vindt ie ook erg leuk.
Maar misschien moet ik Ermelo gewoon op zn Italiaans uitspreken danquote:Vanuit het hoofdkantoor in Ermelo wordt er elke dag gewerkt aan de realisatie van de nieuwste ideeën en ontwikkelingen. De perfecte prijs-kwaliteit verhouding zorgt ervoor dat Vingino de afgelopen jaren een sterke positie op de Nederlandse markt voor zichzelf heeft gecreëerd. Maar niet alleen in Nederland heeft het merk een groot aantal verkooppunten, ook in het buitenland is het merk zeer populair. Inmiddels vindt de verkoop plaats in maar liefst 11 Europese landen.
Is het echt een heel stevig ding, of kun je hem ook als een soort dikke deken gebruiken en om de beentjes heen stoppen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:
@Claudia, in de maxi-cosi zal niet gaan denk ik omdat er geen gaten voor de gordels inzitten. Hoewel je die er wel in zou kunnen maken, maar zonder gaten wordt het lastig denk ik voor de mc.
Die is toch gewoon te leuk om niet te kopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dat badpakje gaat eruit.
Ik vind die bunting bag die Huup heeft gekocht zó leuk. Kan iemand een argument bedenken waarom het een geschikt ding is om te kopen? Het is natuurlijk wel zonde van het geld om zoiets maar 2 maanden te gebruiken of zo.
[ afbeelding ]
Daar ben ik toch iets te veel een calvinist voor. Als het een schattig ding is om een klein baby'tje 2 maanden mee 'in te bakeren' en ik het daarna niet meer gebruik dan vind ik het het geld niet waard. Ik heb het niet echt nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef tessie het volgende:
[..]
Die is toch gewoon te leuk om niet te kopen?
Ik bestel hem ook, sinds ik hem zag bij Huup op de foto MOET ik 'm hebben. Zo cute
En wij hebben ook die muursticker en schildering met boom en uil, dus dat vond ik dan weer excuus genoeg. Het is bijpassend
oh nee nee uitgeklapt is het idd gewoon een soort dekbedje ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het echt een heel stevig ding, of kun je hem ook als een soort dikke deken gebruiken en om de beentjes heen stoppen?
Ik weet niet hoe snel het hier is en wanneer jij het in huis wilt hebben maar wsl zie ik bodpa binnenkort nog wel. Ik kan het wel meenemen voor je dan en ofwel met dat andere pakje opsturen ofwel een keer afspreken en dan meenemen. Misschien een idee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Cool. Dat klinkt prima, Huup. En lief dat je foto's wilt maken!
Is het trouwens wel handig om zoiets via DPAM te bestellen of ben je dan alsnog een vermogen kwijt aan verzendkosten binnen Nederland?
Oh, wat gaaf! Ik ben wel overtuigd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel het hier is en wanneer jij het in huis wilt hebben maar wsl zie ik bodpa binnenkort nog wel. Ik kan het wel meenemen voor je dan en ofwel met dat andere pakje opsturen ofwel een keer afspreken en dan meenemen. Misschien een idee?
Ff foto's uploaden.
Die bunting bag is nagenoeg net zo groot als de wallaboo, scheelt een cm in lengte ofzo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie zitten gewoon al een uur te ouwenelen over een ding dat helemaal geen kleertje is![]()
Soms moet ik zó hard om jou lachen. En da's lief bedoeld, heus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ouwenelen.'t Is alweer een tijdje geleden dat iemand mij zo adequaat heeft omschreven.
![]()
Het is deze. Hij gaat dus maar tot maat 68 helaas voor Lotjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Huup, die HEMA jumpsuitTot welke maat en hoe duur enzo? Dat lijkt me nog zo heerlijk voor hier, met die stomme kou. Vooral nu ze kruipt, dan kruipen dr tshirtjes steeds op
Dat spierwit stond Amélie weer juist nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Jore het volgende:
Ha, dé romper! En dat pak heb ik ook. Die buntingbag is superlief maar ik vind 'm te duur voor de mooi (moet ik het tweeverdienersargument er weer ingooien?).
Ik heb juist dat ik niets in gedekte kleuren durf te kopen. Naturel en grijstinten staan en stonden Lieuwe niet zo mooi, ook niet als kleine baby. Ik stel me steeds maar voor welke kleurtjes ik voor hem had gekocht als hij een meisje was geweest. Ik vind trouwens dat er bar weinig in bijvoorbeeld blauw te koop is voor babymeisjes, inmiddels heb ik wel genoeg roze gezien. Spierwit vind ik ook mooi voor pasgeboren baby's trouwens.
Doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen winterjas voor Isabeau. Moet je eerst zwanger zijn hier voor iemand leuke dingen voor je vindt? Ik wil Isabeau gerust nog even onder mijn trui stoppen hoor..
Nu begin ik weer te twijfelen over die hele DPAM-bestelling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik koop nu gewoon minder vooruit omdat ik nu gemerkt heb hoe enorm een kleur je gewoon niet mooi kunt vinden op je kindje en dan pak je een truitje/jasje whutever gewoon niet.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu begin ik weer te twijfelen over die hele DPAM-bestelling.
Amélie is ook wel het omgekeerde kleurtype van Lieuwe. Zoiets kan ik niet bakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat spierwit stond Amélie weer juist niet![]()
En dat roze ajourtruitje van de Hema oefik heb het snel weer uitgedaan
en dat terwijl ik er vier had ofzo in verschillende maten (de helft gekregen!
)
Ik koop nu gewoon minder vooruit omdat ik nu gemerkt heb hoe enorm een kleur je gewoon niet mooi kunt vinden op je kindje en dan pak je een truitje/jasje whutever gewoon niet.
Het enige wat ik nog koop voor deze baby is een winterjasje/vestje/ietsindiegeest. Ik zal ongetwijfeld nog wel eea krijgen maar zelf kopen doe ik denk ik pas als het kindje er is.
Over de maat twijfel ik heel erg. Ik denk 80, maar 74 zou ook nog kunnen. Isabeau draagt 74, maar past nu nog best veel in 68.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Doen!
Welke maat zoek je en budget?
Die antraciet met wittige stipjes van de Hema vond ik wel erg leuk trouwens! Hij is hetzelfde model als dat antraciet jasje met roze voering van vorig jaar van hema.
Lotte draagt ook een 74 nu, past ook in 68 (maar dat was ik zat en heb het opgeruimdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Over de maat twijfel ik heel erg. Ik denk 80, maar 74 zou ook nog kunnen. Isabeau draagt 74, maar past nu nog best veel in 68.
Budget hangt af van de leukheid van de jas
En nu ga ik even heel nuffig doen, maar ik wil niet een jasje dat de helft van het kdv ook heeft, dus liever niet h&m of hemaErg eigenlijk...
Vergis je niet Jore, ik heb twee totaal verschillende kleurtypes gebakken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef Jore het volgende:
[..]
Amélie is ook wel het omgekeerde kleurtype van Lieuwe. Zoiets kan ik niet bakken
Ik heb dat eigenlijk niet met truitjes en broekjes enzo, maar een jasje vind ik toch een ander verhaal...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha sorbo dat hoor je best vaak
logisch ook wel hoor
heb ooit (toen ik nog bij de hema werkte) de vraag gekregen of bepaalde kleren in de aanbieding kwamen, want dan wilde ze het niet omdat de hele klas er dan in liep
Ik zou 't wel weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Over de maat twijfel ik heel erg. Ik denk 80, maar 74 zou ook nog kunnen. Isabeau draagt 74, maar past nu nog best veel in 68.
Budget hangt af van de leukheid van de jas
En nu ga ik even heel nuffig doen, maar ik wil niet een jasje dat de helft van het kdv ook heeft, dus liever niet h&m of hemaErg eigenlijk...
Die zijn inderdaad wel echt twee superuiterstenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Vergis je niet Jore, ik heb twee totaal verschillende kleurtypes gebakken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef Sorbootje het volgende:
Die vind ik voor Isabeau dus helemaal niet leuk. Liever een wat rustiger jasje.
Ik zeg: Dpamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef bodpa09 het volgende:
Deze gezien, Poppejans? Voor volgend jaar?
Oh, wat een leuke dingetjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsoon komt naar Nederland![]()
http://www.monsoon.co.uk/(...)-Years/icat/babygirl
zOMG!
LEEUWARDEN!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:57 schreef Poppedein het volgende:
Als ik op storefinder druk zie ik dit:
Almere V & D
Amstelveen V & D
Amsterdam Kalvertoren
Amsterdam Leidsestraat
Amsterdam Schiphol Airport
Apeldoorn V & D
Arnhem V & D
Breda V & D
Den Bosch V & D
Den Haag V&D The Hague
Eindhoven Demer
Haarlem V & D
Hilversum V & D
Leeuwarden V & D
Leidschendam V & D
Maastricht
Rotterdam V&D Hoogstraat
The Hague Venestraat
Tilburg V&D
Utrecht V & D
Utrect 2
Utrect Lange Elisabethstraat
daar moet ik echt een meisje voor gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsoon komt naar Nederland![]()
http://www.monsoon.co.uk/(...)-Years/icat/babygirl
zOMG!
Ik heb dat ook, het is echt mn favoriete topic!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef Sandous het volgende:
Ik ben verslaafd aan kleding sinds ik deze topic volg
Wat eenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
van Eager beaver, een duurtje: 99,95
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Poppedein het volgende:
Hmmm....nu maak je me wel heel nieuwsgierig Huups, want ik heb echt geen idee wat je daarmee bedoelt en t klinkt nu alsof ik wel een keer gezegd heb dat ik zo'n jasje wilde
Dat jasje van de bovenste link heb ik voor Iris liggen, bruine rib. Ik heb er een lichtroze sjaal, wantjes en een gestreepte muts van barts bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo zijn deze twee anders iets? de een wat duurder dan de ander en ze zijn niet echt uitgesproken qua kleur magoe.
http://link.marktplaats.nl/371562639
http://link.marktplaats.nl/371704087
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh ja die! Nee op zich niet persé, het was gewoon 1 van de slechts 4 plaatjes op de primark site, en deze outfit vond ik heel leukIk gng er niet echt heen met een missie...en dus tsja..ken je die mop van dat meisje uit Drenthe dat naar de Primark ging?...
die prijzen zijn gewoon stom hè Nikky!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat eengeweldige
jas
Maar in nog geen 100 jaar
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mn vriendinnetje is in Bremen geweest truowens, die ging 'even' heen en weer naar Denemarken. Ze heeft allemaal dingen voor Amélie gekocht daar![]()
ze zei dat het veel rustiger en groter was dan in R'dam daar! als ik jou was zou ik dus gewoon lekker naar die gaan.
Die bedoelde ik geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Die van Eager Beaver lijkt best wel erg op dat ene jasje van Hema![]()
ik geloof dat BJ hem ook gekocht had voor Evie?
Dat little feet jasje ooooh!![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik zomaar verliefd ben <3
Poppedein ik zag trouwens in H&M vandaag een soort military-jasje hangen op de babyafdeling, ik weet niet of ej nog zoiets wilde voor Lena, hij staat niet online geloof ik.
Ja, maar dat heb ik dus al gevonden! Zie boven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Poppedein het volgende:
Op zoek naar een patroontje dan maar Oeks
Nee deze was echt grijs en de knopen waren zilverachtig maar niet overdreven glimmend ofzo eigenlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik geloof ikZwart toch? Met zulke glimmende, beetje ouderwetse knoopjes?
Superstom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Poppedein het volgende:
[..]
die prijzen zijn gewoon stom hè Nikky!
Gaat hier ook niet gebeuren hoor, ik vind 50 euro voor een jasje eigenlijk wel de max voor een kindje wat nog in maat 80-86 zit. (nou vooruit, 54,95) Al moet ik zeggen dat het mij persoonlijk, vooral voor een jasje, ook echt wel wat waard is om niet een jasje te hebben wat heel veel kindjes hebben zoals van de Hema en H&M bijvoorbeeld , zoooo lastig aan de kapstok op t KDV bijvoorbeeld!
Ik bedoelde voor t kindjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik dus al gevonden! Zie boven.![]()
Haha, ik twijfelde al of je dat bedoelde, maar ik kon me niet bedenken wat ik dan met dat patroon moest doen.quote:
Ga is snel een foto maken dan...jij maakt overal foto;s vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee deze was echt grijs en de knopen waren zilverachtig maar niet overdreven glimmend ofzo eigenlijk
Ahw Nijna wat schattig!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |