quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef Orea het volgende:
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Close ups...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sandous het volgende:
Orea geweldug!!!
Ik ben al maanden op zoek naar de regenlaarsjes van de v&d roze met stippen. Zeker 5/6 v&d's geweest allemaal op!
Doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
als k een jongen krijg koop ik dieik vind hem leuk
oh leuk shirt zeg!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Doen. Die heeft R ook, en het is een geweldig vestje
. Staat lief, zit mooi, voelt goed
. En tegelijkertijd had ik voor S deze besteld
:
[ afbeelding ]
Is in het echt ook heel mooi.
Ik vond de rest ook niksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind juist de nieuwe jongetjes collectie van de Hema helemaal niet leuk, ik hou niet zo van vliegtuigjes en autootjes overal op.
Wolf heeft een fijn vestje van de Zeeman, heel donkerblauw met witte sterretjes erop. Een vestje is altijd een erg handig kledingstukspijkerjasjes vond ik wel zo enorm lastig en stug met aankleden dat ik die niet meer aan doe
Het zal niet dezelfde zijn aangezien die van hem van de WE is en die maten beginnen vanaf 92 geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:52 schreef Poppejans het volgende:
*Zo weer helemaal bijgelezen
Leuk om al die winterjasjes te zien, volgens mij heeft Wolf voor aankomende winter precies dezelfde die Kyllian aan had.
Qua jurkjes is het nooit erg om een grotere maat te hebben toch? Kan me verder niet voorstellen dat ze al in maat 110 zit, aangezien Kyllian dat nog niet eens zitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef Groofsken3 het volgende:
Oei Huup.Gelukkig maar dan!
Mijn dochter heeft twee jurkjes gekregen, allebei maatje 110. Ze draagt eigenlijk 92/98 nu, maar het zit eigenlijk best goed. Ik moet haar weer eens opmeten, misschien heeft ze zomaar ineens een groeispurt gehad ofzo.
Grrr die zijn dus in bijna alle maten online al uitverkochtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
oh, ik vind deze wel erg leuk weer, maar das niet van de babyafdeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in donkerblauw en lichtgrijs, met stoere laarsjes eronder en een tof maillotje
Ik vind het randje aan het mouwtje erg schattig.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Grappig Huup, door jouw 'baby'zie ik daar het leuke/mooie van in (of door jouw kledingsmaak zeg maar). Zelf zou ik echt nooit op het idee komen om een kindje zoiets aan te doen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Grrr die zijn dus in bijna alle maten online al uitverkocht
Wat is een babypawquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nu ben ik nieuwsgierig naar Lena dr jasje![]()
en Huup dat stippenvestje staat je dochter superleuk! Ik zag ze gister ook in het blauw, misschien toch maar aanschaffen voor Evie...
en o ja, Evie's nieuwste babypaws zijn een enorm succes, de rood met witte stippen
Hij is leuk he! Leve failissementsuitverkopen! Het is een lente/herst-jasje van Reset, ik ben al ff aan het kijken if ik m online kan vinden, maar dat lukt nog niet zo, dus maar even 1 met Lena er in..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Poppedein! kom Lena's rode jasje ns showen? Ik vind hem echt superleuk!!
Haha, gefeliciteerd met je jongensnieuwsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor inspiratie voor leuke jongens kleertjes
jaaaaa daar is ze weer!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor inspiratie voor leuke jongens kleertjes
Nja, sorry was bij familie van de meneer op bezoek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa daar is ze weer!!![]()
![]()
stijl, soort, prijsklasse?
ben je ook net zo kritisch als claudia?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nja, sorry was bij familie van de meneer op bezoek.
Ik vind de kleding die Ivan altijd aan heeft tof
Prijs, niet te duur
Nee, ik heb wat minder moeite met tierelantijntjes en opdrukkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben je ook net zo kritisch als claudia?![]()
nie slaan claudia, was grapje
![]()
Even speuren of ik wat toffe dingen tegenkom, leuk!!
DML, zijn jullie groot of klein? Ik had twee hele stoere jongensvestjes gekocht op marktplaats, maar mijn zoon heeft ze nooit gepast. Omdat hij ze niet aan heeft gehad heb ik er verder ook geen bewaarbehoefte bij. Geïnteresseerd? Voor een prikkie mag je ze hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat minder moeite met tierelantijntjes en opdrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |