abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215638991
Wat is nou echt DE plek om een fijne en goedkope pyjama te kopen die wat warmer is dan het standaard éénlaagse katoen?

En is badstoffig dan fijn, of flanellen pyjama’s ofzo? Help! :'( :')
pi_215639048
Ik heb toevallig vandaag een paar zachte warme pyjama's gekocht bij Primark. Voor kleinere maatjes kon ik vroeger ook wel slagen bij de Zeeman.
pi_215639082
Primark, maar zeker ook Hema. Die heeft heerlijk warme pyjama’s, maar ik vond ze wel altijd aan de prijs (ik dacht 18,- per pyjama ofzo?)

Zeeman heeft van die flanelletjes met een overhemd met knoopjes etc. Ook lekker.
pi_215639088
Hema heeft nu 40% korting op baby- en kinderpyjama’s en slaapzakken!

Voor zoon heb ik een warme velours pyjama van C&A, de velours pyjama’s van Hema zijn ook fijn.
pi_215640696
Primark hebben we niet en koop ik ook liever niet, valt altijd zo gek bij Pukje. Mijn huidige ervaring met C&A is dat het klein/kort valt, herken jij dat @eponine?
Anders wordt het toch Zeeman of Hema idd, thanks!
pi_215641378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:28 schreef Bami het volgende:
Primark hebben we niet en koop ik ook liever niet, valt altijd zo gek bij Pukje. Mijn huidige ervaring met C&A is dat het klein/kort valt, herken jij dat @:eponine?
Anders wordt het toch Zeeman of Hema idd, thanks!
C&A valt bij mijn oudste (maat 134(/140) inmiddels, hij is net 6 :')) goed op maat. Bij jongste moet ik een maatje groter nemen, anders valt het inderdaad vaak te kort op zowel haar buik als benen.
Mijn ervaring met Zeeman is dat het ook erg klein valt, dus daar ook standaard een maatje groter.
  donderdag 21 november 2024 @ 11:02:16 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_215641662
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef margaretha_01 het volgende:
@:automatic & @:Mariposas bedankt voor de tips! Disana kende ik vooral van de overalls, maar ga nu ook eens kijken wat ze daar aan mutsjes hebben! En Unaduna ga ik ook eens kijken.

Vind het met online shoppen wel lastig inschatten wat de maat betreft. Ik kijk wel altijd naar de maattabel, maar vaak valt iets toch groter of kleiner uit.

Echt bizar dat het zo moeilijk is om mutsjes van natuurlijk materiaal te vinden als je gewoon ergens een winkel binnenstapt.. :/
Unaduna wol is wel superwash en dus minder de positieve eigenschappen van wol.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_215643574
Ik was misschien te vroeg met mijn zoektocht naar mutsjes, want heb uiteindelijk hele betaalbare 100% wollen mutsjes gevonden bij de H&M en Arket.

Heb ze gewassen en tot nu toe ben ik heel tevreden over de kwaliteit!

Die van Arket is wel wat aan de grote kant, maar er stond ook op de maatbeschrijving dat de muts zou moeten passen voor kinderen van 1-5 jaar. :D

[ Bericht 12% gewijzigd door margaretha_01 op 21-11-2024 16:02:03 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_218038577
Heeft er iemand tips voor een dunne lange broek voor jongens, maat 128? Hij is heel smal, dus er moet zeker elastiek of koord in zitten. Echt zo'n lekkere dunne zomerstof voor van die dagen dat het 's ochtends nog fris is maar 's middags heet.

Bij de C&A had ik er één gevonden, maar die viel heel wijd. Bij de Wibra niks gezien
pi_218038648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:46 schreef B.ertha het volgende:
Heeft er iemand tips voor een dunne lange broek voor jongens, maat 128? Hij is heel smal, dus er moet zeker elastiek of koord in zitten. Echt zo'n lekkere dunne zomerstof voor van die dagen dat het 's ochtends nog fris is maar 's middags heet.

Bij de C&A had ik er één gevonden, maar die viel heel wijd. Bij de Wibra niks gezien
Zeeman? Ik heb (ook) een smalle, Zeeman lukt bij hem vaak wel. En bepaalde modellen van H&M. En via Vinted van bijvoorbeeld Kiabi.

Hier zit ie nu precies in zo’n tussenmaat qua broeken. 128 wordt net te kort (is nog net acceptabel voor de zomer), maar 134 is vaak nog een stuk te lang (en te wijd). Shirts draagt ie 134/140 want kleiner zijn ze te kort.
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:00:11 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_218039084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:46 schreef B.ertha het volgende:

Ik koop voor mijn smalle jongens altijd de “twill chino” broeken van H&M van ¤9,95. Die kan je echt heel ver verstellen in de taille. Het zijn ook straight fit broeken; ze vallen niet wijd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')