abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79261260
vorige keer:
Het kinderkleertjestopic deel 5

Een paar leuke kinderkleding-merken:

Benetton
C&A
Esprit
H&M
Hema
Jottum
Name-it
Noppies
Mexx
Mim-pi
V&D
WEZara

Wat heb jij gekocht voor je kleintje of wat staat er op het verlanglijstje?

Disclaimer: Voor de schoentjes bestaat een apart topic: De allerleukste kinderschoenen deel 6.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261302
laatste twee posts:
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekje het zomerhoedje in t wit en een jurkje met groene bloemekesdingetjes. Superleuk
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261575
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronder en dan zo'n pamperkontje wit tshirtje erop.

voorkant

achterkant

en een jurks en zomerhoedje

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261622
Dat broekje is echt lief hè? En het bloesje in die stof heeft ze ook.. ook zo lief!
pi_79261671
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
pi_79261756
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
hahaha idd

en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261871
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronder en dan zo'n pamperkontje wit tshirtje erop.

en een jurks en zomerhoedje

Dat broekje heb ik in de jongensvariant, precies hetzelfde motiefje!
en ooohw dat hoedje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79261891
Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.

Dus. Ik moet een meisje.

Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79262013
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef oeke het volgende:
Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.

Dus. Ik moet een meisje.

Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Oh, ik had er nog wel 3 hele leuke zomersetjes vandaan, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik had een ruitjesbloesje voor de sjiek met een bijkleurend short eronder, een groen/wit geblokt broekje met daarop een groen shirtje met een scootertje erop, en een setje van broekje en hemdje met allemaal haaitjes erop

Die stof klinkt superleuk zeg! (mijn man tatoeert)
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
Oh wat leuk! dat gaan twee stoere jochies worden, laat die zomer maar komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79262081
ahw Oeke stom is dat hè?
Ik heb het op het moment bij de H&M maar dan met maten. Ik zie echt zoooveel leuke dingen in maten vanaf maat 86 maar echt niets naar mijn smaak in de kleinere maten stom. Muh.

Maar wel tof van het bloesje dat je gaat maken! Ben benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79262198
Ja Poppejans, meestal zijn we het weleens. Naar dat groene shirtje met scooter heb ik ook gekeken. Maar ik vond de print niet mooi genoeg.
En de short heb ik ook in handen gehad maar ik twijfelde teveel.

Huup, ik wil dat mijn kind nog klein blijft maar voor kleertjes zie ik ook uit naar maat 86. Vaak veel meer keus!
pi_79262306
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:
(mijn man tatoeert)

@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niks Heb ik altijd vermeden.
Ik vind gelukkig altijd leuke kleding voor mijn zoons maar het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
pi_79262424
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef lily het volgende:

[..]

@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niks Heb ik altijd vermeden.
het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
Op vrijwel ieder jongetjesding schijnen grote cijfers op de achterkant te moeten staan, zo stom!
Voor meisjes veel meer leuks maar ik slaag overal ook prima v een jongen, ga niet zomaar wat kopen waarvan ik denk ''mwah''
pi_79262734
Sorry da'k 'em sloot Huup!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zo op.
pi_79262991
Het wordt voor jongens ook makkelijker naarmate ze ouder worden (lees de maten groter worden)
pi_79263887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry da'k 'em sloot Huup!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zo op.
nee hoor! ik had hem dichtgegooid, anders gaat iedereen zitten wachten tot iemand anders em dichtdoet

Ik kan me dat ook goed voorstellen hoor van de jongenskleertjes.
Ik zie genoeg leuke dingen voor jongens, maar weinig zoals ik voor meisjes zie. Goedkoop zeg maar en van die dingen waar je zo tegenaan loopt, dat zie k niet zoveel voor jongetjes.
Jammer eigk want ik heb het idee dat er best een goeie markt is voor kleertjes zonder cijfers en letters enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79268004
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.

Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:

Close-up:

Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 20:14:44 #18
5428 crew  miss_sly
pi_79268198
Aah, leuk oeke

en huup ook weer leuke spulletjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79268483
Oh die is leuk Oeke!,die had ik ook zo kunnen kopen.

Deze kwam hier vandaag aan de deur, had ik tegelijk met de Mei Tai besteld. Ik zie die paddestoelen-beentjes al uit de mei tai bungelen

pi_79268652
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha idd

en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Wat is dat nou voor slecht argument!?

Ik snap ook niks van die cijfers op jongensshirts. En die engelse teksten die helemaal nergens op slaan.

(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:28:10 #21
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79268924
Oeke, dat rompertje

Poppejans, wat een lief pakje

Ik krijg koopzin van jullie, bedankt
Niet mieten! Door gieten!
pi_79269274
Oeke dat rompertje! geniaal!
T zou alleen niets voor mij zijn geloof ik. Ik voorspel hysterische taferelen iedere keer als mn kind zich omdraait dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79269492
Leuke kleertjes Huup!

Wat een grappig rompertje Oeke.

Ik heb ook shopkriebels, maar wacht nog op de kinderbijslag. Iig zomerjasjes en tshirts, dunne broek, jurk, rok enz. En Tyler moet stoere kleertjes vind ik.
Zaterdag bij de speelgoedbeurs is de 2e hands kinderkledingwinkel ook open. Daar ook even kijken. Vind je soms veel leuks!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:41:58 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79269674
Oeke, dat rompertje is super! Haha, waar vind je nu zoiets?

Ik lees over shopkriebels... heeft dat soms ook met voorjaar te maken Ik twijfel nog of ik nu al zal kopen of zal wachten. De heren zitten in 74 en vraag me af of ik dan voor de zomer 74 of beter 80 kan aanschaffen. Verstand zegt wachten: maar ik zie al zoveel leuks Die wibradingen zijn cute mss nog maar eventjes langs... ik zag iemand iets zeggen over babyweken dat betekent dat er meer folders met babykleding aan zitten te komen?
pi_79269931
Haha, Huup, Ko heeft wasbare luiers dus die kan je dan zo lekker op zijn kontje kloppen.

Mikoxx, deze lag in de borstvoedingswinkel bij mij in de buurt. En het is maat 80, maar daar past Ko wel in van de zomer denk ik. Lange spijker heb ik.

Leuk die paddenstoelenbeentje, Poppejans.

Sorbo, die tekst. Maar ook elke keer als ik van die teksten op baby-kleertjes zie dan slaat het werkelijk nergens op. Blugh.

Leuk, Ingrid, ik houd ook van tweedehands snuffelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')