quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekjehet zomerhoedje in t wit en een jurkje met groene bloemekesdingetjes. Superleuk
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
Dat broekje heb ik in de jongensvariant, precies hetzelfde motiefje!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronderen dan zo'n pamperkontje
![]()
wit tshirtje erop.
en een jurks en zomerhoedje
Oh, ik had er nog wel 3 hele leuke zomersetjes vandaan, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik had een ruitjesbloesje voor de sjiek met een bijkleurend short eronder, een groen/wit geblokt broekje met daarop een groen shirtje met een scootertje erop, en een setje van broekje en hemdje met allemaal haaitjes eropquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef oeke het volgende:Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.
![]()
Dus. Ik moet een meisje.
Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Oh wat leuk! dat gaan twee stoere jochies worden, laat die zomer maar komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
quote:
Op vrijwel ieder jongetjesding schijnen grote cijfers op de achterkant te moeten staan, zo stom!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niksHeb ik altijd vermeden.
het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
nee hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry da'k 'em sloot Huup!
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zoop.
Wat is dat nou voor slecht argument!?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha idd
![]()
en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |