abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79201359
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk altijd omdat andere mensen zeggen dat er leuke dingen zijn maar hier hebben ze helemaal niets.
oh ja? oh ik kijk vaak even bij die in Rijswijk en pik daar regelmatig wat leuks uit. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk wel, wat ik leuk vind hoeft een ander niet per se ook leuk te vinden
Wat Poppejans zegt heb k wel, soms hangt er maaaaanden niets, en dan ineens weer wel wat dingen. Ik koop er trouwens wel regelmatig pyjama's ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 11:17:43 #277
5428 crew  miss_sly
pi_79202487
Het spijkerjurkje wat ik heb gekregen van mijn vriendinnetje is ook van Zeeman en echt superleuk
Ik kom er zelf eigenlijk ook nooit, maar ga dat toch maar wat vaker doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79202572
Oh hier, de nieuwe folder van Wibra, je zwembroekjes staan er ook in poppejans!
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)

ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79204717
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)

ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
Ik heb er ook lakentjes gekocht en die zijn hartstikke scheef!

----
/ /
/ /
----
ipv

---
| |
| |
---
Ik koop er dus nooit weer beddengoed

Ik had er wel hele goeie aankleedhoezen vandaan, dus die haal ik misschien wel weer. En die boxpakjes kan ik mooi weer als pyjama gebruiken, dus ik ga wel even kijken. En dan neem ik ook gelijk zo'n zwembroek mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79205069
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:

He, dat wist ik niet! Er lag inderdaad wel opvallend veel babyspul. Dit konijntje erop vind ik stom, vorige babyweken was het een groen/roze/blauw olifantje, daar heb ik toen rompertjes van gekocht en een lakentje, echt prima kwaliteit inderdaad!
Oja dat mini opblaasbare badje wat in de folder staat heb ik ook gekocht, echt superhandig v op vakantie! Om in te wassen, maar ook om lekker in te zetten met laagje water aan het zwembad of zee
En donkerblauwe zachte sandaaltjes had ik ook gekocht, waren ook erg lieve meisjes schoentjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79205118
oh ja?
hm. Heb ik misschien net een goeie batch te pakken, ik heb er 3 meegenomen en die zijn recht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79205210
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ja?
hm. Heb ik misschien net een goeie batch te pakken, ik heb er 3 meegenomen en die zijn recht.
Ik 2 blauwe met een streepje. De ene is gewoon niet te gebruiken, dus dat is een mooie poetslap En die andere kan net. Dus of ik had echt stomme pech, of je had idd mazzel

Ik wil trouwens meer beddengoed. Nu ga ik volgende week naar de ikea voor spul, want die zijn wel recht Maar zijn er nog meer winkels (Behave de Hema die nu natuurlijk weer alles op had) die beddengoed voor ledikantjes heeft?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79205421
hm ja ik heb witte lakentjes met zo'n roze streep erop. Vond ze wel prima en zeker voor dat geld haha

En allerhande babyzaken hebben ook gewoon beddengoed toch? Prenatal ook enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79205838
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.

Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?
pi_79206354
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.

Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?

sorry
nou gewoon, kaartjes eraf rukken en in de kast leggen, net doen of het er altijd al lag
of ehm, kaartjes er juist aan laten zitten als je vent prijsgevoelig is

Of gewoon zoals ik hier doe, mijn geld, mijn aankopen. En kiiiiijjjjjjk dan hoe poooeeeeeeepiiiig!!!
meestal is ie dan wel overtuigd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79207499
Ach ja, erger dan een beetje meewarig hoofdschudden wordt het hier ook niet hoor

En als ik de kaartjes eraan laat zitten gaat hij tegen iedereen die het maar wil horen zeggen: "Lief bloesje hè? Was maar ¤... bij de wibra" Het lekkere oude wijf van me.
pi_79207755
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ja, erger dan een beetje meewarig hoofdschudden wordt het hier ook niet hoor

En als ik de kaartjes eraan laat zitten gaat hij tegen iedereen die het maar wil horen zeggen: "Lief bloesje hè? Was maar ¤... bij de wibra" Het lekkere oude wijf van me.

daar wil ik ook nog wel es een handje van hebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79207856
Pff mijn hersenen zijn echt toe aan een nacht goed slapen. Ik moest dat echt 3 keer lezen voor ik doorhad dat je niet het handje van mijn man wilt vasthouden.
pi_79208142
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Pff mijn hersenen zijn echt toe aan een nacht goed slapen. Ik moest dat echt 3 keer lezen voor ik doorhad dat je niet het handje van mijn man wilt vasthouden.
hahahaha
lekker ding
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 maart 2010 @ 13:53:31 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79208423
Oh ja Zeeman zit hier dichtbij en is ook favoriet. Laatst een shirtje voor het immense bedrag van 1,80 euro gekocht en zelf opgeleukt met knoopjes. Soms koop ik ook de basic longsleeves van de hema en die leuk ik dan op met apllicaties of gehaakte bloemen enzo.

En verder is zeeman ideaal voor stickers, knutselspul, kinderondergoed, en kindersokken.

Wibra zit wat verder weg dus daar kom ik minder snel. Al is het bij beide winkels wel zo dat het spul of heel leuk is of echt vreselijk
pi_79209421
Inderdaad bedankt ik las dit, ben me gaan aankleden, op de bus gestapt (2 minuten met de bus en ik sta in het centrum ) en ben losgegaan

De zwangerschapslips zijn aan te raden, zitten goddelijk!! En dat voor ¤ 2,99 Heb er gelijk 6 gekocht
Heb nog 2 badcapes, een klamboe (maar eens kijken of het wat is) 2 setjes bloemenspiegeltjes voor bij de commode aankleedkussenhoes, slaapzakje en slofjes met I dad erop gekocht....

Wilde ook de ledikantdeken wel meenemen, maar er staat op vanaf 2 jaar.. Dus dat vond ik een beetje zonde (of is dat onzin? Want voor die ¤ 5,99 kan ik geen breuk vallen en kan ik altijd nog even terug )

Maargoed, so far voor mijn voorlopige koopverbod
pi_79209526
Vergeet ik nog de klerenhangers, daar heb ik ook maar 5 pakjes van meegenomen.... (5 x 8 stuks)
pi_79209892
haha Orea
ach het heeft je vast geen fortuin gekost

En ledikantdeken? Hm. Als het echt een deken-deken is dan mag dat wel gewoon, een dekbedje wordt inderdaad afgeraden tot 2 jaar. Die uit de folder was echt een dekbedje toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79210259
Oké, dus een echte deken mag weer wel... vroeg me al af wat ik dan wel erin mocht doen

En die slofjes, zo tof.. Want bij mijn bestelling van de H&M (waar ik net zag dat ie dus niet vandaag al komt ) zit een rompertje met I dad, te cute!

En fortuin ik was 40 euro kwijt en had mazzel, want had de laatste zwangerschapstenten in mijn maat meegesloopt (ging ze me uitleggen waar de zw.bh's hingen, die gaan tot E FAIL!)
pi_79257838
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Poppejans het volgende:
Heb bij de Wibra best wel leuke zwemshorts gevonden, voor maar 1,99! Best wel een opgave om in een klein maatje shorts te vinden ipv ballenknijpers/strakke pijpjes. En daar ook nog 3 leuke zomersetjes, oa met haaitjes erop
Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekocht Nu maar hopen dat Niels niet te hard gaat groeien, want ik heb maat 68 gekocht
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79258103
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekocht Nu maar hopen dat Niels niet te hard gaat groeien, want ik heb maat 68 gekocht
Haaiensetje heb ik in blauw in mt 74. Tja altijd moeilijk om maten te gokken, heb maar gegokt dat hij er hoogzomer rond augustus wel in zou passen.
En ach, het is een elastieken broekje, dus die rekken wel mee, of bij iets te groot sluit je gewoon de koordjes ietsje strakker
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79258199
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Haaiensetje heb ik in blauw in mt 74. Tja altijd moeilijk om maten te gokken, heb maar gegokt dat hij er hoogzomer rond augustus wel in zou passen.
En ach, het is een elastieken broekje, dus die rekken wel mee, of bij iets te groot sluit je gewoon de koordjes ietsje strakker
owjee nu ga ik heel hard twijfelen weet je wat, ik zet gewoon Niels op rantsoen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79258298
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Twinkly het volgende:

[..]

owjee nu ga ik heel hard twijfelen weet je wat, ik zet gewoon Niels op rantsoen
Nouja, vooral shirtjes en die hemdjes mogen best wat wijder zitten, vind ik, zo'n elastieken broekje past altijd wel. Shirtjes kruipen zo snel omhoog (Wolf heb ik nu ook al in shirts mt 68, broekjes gewoon 62)
Ik weet ook niet of ik goed gegokt heb hoor
pi_79258325
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:

Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekje het zomerhoedje in t wit en een jurkje met groene bloemekesdingetjes. Superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261087
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')