oh ja? oh ik kijk vaak even bij die in Rijswijk en pik daar regelmatig wat leuks uit. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk wel, wat ik leuk vind hoeft een ander niet per se ook leuk te vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk altijd omdat andere mensen zeggen dat er leuke dingen zijn maar hier hebben ze helemaal niets.
Ik heb er ook lakentjes gekocht en die zijn hartstikke scheef!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
Oh hier, de nieuwe folder van Wibra, je zwembroekjes staan er ook in poppejans!
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)
ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
He, dat wist ik niet! Er lag inderdaad wel opvallend veel babyspul. Dit konijntje erop vind ik stom, vorige babyweken was het een groen/roze/blauw olifantje, daar heb ik toen rompertjes van gekocht en een lakentje, echt prima kwaliteit inderdaad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
Oh hier, de nieuwe folder van Wibra, je zwembroekjes staan er ook in poppejans!
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)
ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
Ik 2 blauwe met een streepje. De ene is gewoon niet te gebruiken, dus dat is een mooie poetslapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ja?![]()
hm. Heb ik misschien net een goeie batch te pakken, ik heb er 3 meegenomen en die zijn recht.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.
Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ja, erger dan een beetje meewarig hoofdschudden wordt het hier ook niet hoor![]()
En als ik de kaartjes eraan laat zitten gaat hij tegen iedereen die het maar wil horen zeggen: "Lief bloesje hè? Was maar ¤... bij de wibra" Het lekkere oude wijf van me.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Pff mijn hersenen zijn echt toe aan een nacht goed slapen. Ik moest dat echt 3 keer lezen voor ik doorhad dat je niet het handje van mijn man wilt vasthouden.
Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekochtquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Poppejans het volgende:
Heb bij de Wibra best wel leuke zwemshorts gevonden, voor maar 1,99! Best wel een opgave om in een klein maatje shorts te vinden ipv ballenknijpers/strakke pijpjes. En daar ook nog 3 leuke zomersetjes, oa met haaitjes erop![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekocht![]()
Nu maar hopen dat Niels niet te hard gaat groeien, want ik heb maat 68 gekocht
owjee nu ga ik heel hard twijfelenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haaiensetje heb ik in blauw in mt 74. Tja altijd moeilijk om maten te gokken, heb maar gegokt dat hij er hoogzomer rond augustus wel in zou passen.
En ach, het is een elastieken broekje, dus die rekken wel mee, of bij iets te groot sluit je gewoon de koordjes ietsje strakker
Nouja, vooral shirtjes en die hemdjes mogen best wat wijder zitten, vind ik, zo'n elastieken broekje past altijd wel. Shirtjes kruipen zo snel omhoog (Wolf heb ik nu ook al in shirts mt 68, broekjes gewoon 62)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
owjee nu ga ik heel hard twijfelenweet je wat, ik zet gewoon Niels op rantsoen
Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.
Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |