quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Yay nieuw setje gescoord voor in de zomer, rond augustus ofzo
T broekje is niet helemaal goed te zien maar hij s van heel dun luchtig katoen en dan met zo'n pofgebeuren onderaan.
en nieuwe hysterische schoens
k ben benieuwd wat mn lieftallige wederhelft ervan vindt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze komen van Hans Textiel, vergeten erbij te zetten. Die van 6-12 maanden is over de onderkant van de zool gemeten 11.5 cm. Die grotere weet ik niet uiteraard![]()
Amélie had toen ze geboren werd heule grote voeten, maar die zijn sindsdien nauwelijks gegroeid, en nu heeft ze in verhouding weer kleine voetjes. Heel gek.
Hier hebben we ook een combi van suikerzoete jurkjes en vestjes enzo tot t-shirts van de jongensafdeling. Maar toch is mijn (onze) smaak wel redelijk uitgesproken denk ik.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef lily het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een zwart maillotje trouwens...
best stom; ik had laatst een broek zwart geverfd en ik had daar wat kleertjes van Leah bij gegooid (rompers; vestje; broekje). Ik had er ook een maillotje bij moeten doen.
zo!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef huuphuup het volgende:
ja dat verven gaat ook wel best geloof ik. Kleurdoos gooit ook altijd alles in de verf. haha hence the name
maar ik heb dan maar 1 jurkje ofzo dat ik zwart wil hebben, dat vind ik dan weer de moeite niet waard.
Ja, toch? Een beetje ruimdenkende moeder zoekt de grenzen op....quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef McLaura het volgende:
Oh Basboussa, die zal Thijs prachtig staan!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef Basboussa het volgende:
Speciaal voor huup:
www.matchmeapparel.com
Over een jaartje of vier gaan jullie zo naar het kerstfeest:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, toch? Een beetje ruimdenkende moeder zoekt de grenzen op....
Ze hadden zelfs een sportbh voor 2 jarigen....quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Twinkly het volgende:
Rupsje Nooitgenoeg!!![]()
Bikinitopjes voor zulke kleintjesNee hoor, gewoon een badpakje of een zwembroekje.
Alleen een echte bink draagt pink...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef McLaura het volgende:
[..]Oma had vandaag al 'commentaar' op Thijs zijn kleding, dus hier gaat ze echt van over de rooie
k vind die poppenwagen anders ook niet heel mannelijk hoor oma-van-Thijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef McLaura het volgende:
[..]Oma had vandaag al 'commentaar' op Thijs zijn kleding (uuuuh roze??), dus hier gaat ze echt van over de rooie
Waha ja stel je voor dat ze hangborsten krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs een sportbh voor 2 jarigen....
Ja, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.....
only the balls should bounce?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs een sportbh voor 2 jarigen....
Ja, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.....
Hmmmm daar spelen de gastkindjes mee : K en C (beide jongensquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
k vind die poppenwagen anders ook niet heel mannelijk hoor oma-van-Thijswaar moet dat heen met je zoon McLaura
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |