Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.![]()
Een jongetje is goed voor je portemonnaie.![]()
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Volgens mij was dat t welquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.
Ik wil.![]()
omg kijk wat ik net tegen kom:
http://www.simsalakim.nl
Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
Ja! Dito!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beakerpm aub?
oh Amélie gaat niet naar een kdv dus zo had ik er nog nooit bij stilgestaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup dat jurkje![]()
![]()
maar veeeeeel te duur hoor
Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
Vind het niet speciaal stoer. Vooral erg 'merkerig' of 'hip'.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.
Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.![]()
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
Ik maal daar ook niet echt om eigenlijk. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en natuurlijk zie ik vaak genoeg superleuke dingen van Bengh bijvoorbeeld, maar boeiendquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef oeke het volgende:
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
Whehe, alvast jezelf aan alle kanten indekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef She-Wolf het volgende:
Huup en Oeke, goeie tip!![]()
Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
je bent gewoon slimquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.
Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.
* Basboussa is 'n parasiet
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken![]()
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |