Huup, jullie Amélie doet mij ook soms aan R denkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ...doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen
Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denkengoh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
Ja precies! Jij snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.
Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.![]()
Tss, wat een vooroordelen, dames!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Stiemie het volgende:
En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoorMaar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
Weet je dat ik een aantal spencers heb maar elke keer als ik ze hem aan doe dan vind ik dat zo stom staan. Dan trek ik ze meteen weer uit.quote:
Zwaarden, vergeet de zwaarden niet! En ridders/cowboys/agenten dragen geen rokken.quote:Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik![]()
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Stiemie het volgende:
Sorry OekeMisschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?
![]()
Mijn vooroordeel!quote:Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor![]()
Nou, inderdaad! En dat is vaak vrij subtiel gedaan, bijvoorbeeld door een gulpje erop te stikken. Ik neem er niet erg aanstoot aan, hoor, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Laat een baby gewoon een baby zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:
Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
Da's waar! Ruziende jongens geven elkaar een mep in het fietsenhok en drinken daarna een biertje om het goed te maken. Ruziende meisjes verspreiden de roddel dat de ander een geslachtsziekte heeft of zo...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.![]()
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.![]()
Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen.quote:
Oh, slapende kinderen in de autoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen.Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |