abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80874314
Illegaal vanaf het werk een nieuw topic
Ik sloot de vorige met:

Ik vond mezelf echt een meisjesmama, en vind dat nog steeds wel.
Knipjes in haartjes,tutten en vooral die geweldige jurkjes en rokjes kopen!!!
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.

Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:07:11 #2
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80874355
Jij wilde toch 'maar' twee kinderen, ik weet niet, maar minstens één dochter klinkt als meer .

Ik vind het ook wel heel leuk om S haar haartjes te doen hoor, en rokjes enzo . Maar R in een stoer kort spijkerbroekie vind ik ook om op te vreten .
pi_80874459
Dan gaan we gewoon door tot we een meisje krijgen
Nee, hier komt geen derde. Met twee gezonde knullen zou ik meer dan tevreden zijn hoor maar ik schuif niet onder stoelen of banken dat een meisje me ook verschrikkelijk leuk lijkt.

En ik ben er ook achter dat je idd jongetjes ook echt enorm leuk kleden kunt+dat er ook zachtaardige jongetjes bestaan met lieve zachte gezichtjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80877465
Ik wil er 4 En een meisje zou ook wel heel leuk zijn Haartjes vlechten en jurkjes aandoen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:30:06 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80877536
ik vind dat ook zooooo leuk met mijn meisje, leuke kleertjes enzo, lekker tutten etc etc...

maar een koningskoppel lijkt me ook heeeeeeel leuk hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80878280
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ... doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen

Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denken goh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:09:11 #7
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80878407
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ... doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen

Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denken goh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
Huup, jullie Amélie doet mij ook soms aan R denken , check deze foto maar eens .
pi_80878715
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:

Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.

Ik snap wat je bedoelt, Groof. Wat een knap ventje heb je. En die laatste foto in het fototopic...
pi_80880745
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ja precies! Jij snapt wel wat ik bedoel
Ik hoop echt dat die van mij dat niet of in mindere mate gaat doen. Hopelijk speelt hij gewoon heerlijk met wat dan ook, zonder gewelddadig of schreeuwerig te zijn
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:42:54 #10
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80880777
testosteron
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:30:42 #11
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80884756
Ik ben een echte meisjesmama met een liefde voor meisjeskleren, meisjeskamers, frutsels en nog veel meer

En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoor Maar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:18:02 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80891668
Mijn jongens zijn stukken rustiger dan mijn mevrouw-de-bouwvakker hoor
Ik was altijd heel erg blij met mijn jongens (nog steeds ;-) ) maar verlangde ook erg naar een meisje om mee te tutten en jurkjes voor te naaien en vooral veel vlechtjes in het haar te doen
En wat doe ik? Ik trek madam een spijkerbroek aan en schuif haar gordijnen snel open met een knipje want ze heeft er allemaal geen geduld voor
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:55:34 #13
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80895411
Taartjesfee

"Gelukkig" kan ik me op Linde helemaal uitleven. Die is ook helemaal gek op al die tuttenspulletjes en op dingen zoals struinen over de rijmarkt. Zoals ze gisteren ineens zei:"Gezellig is koninginnedag he mama?"
pi_80906331
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.

quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Stiemie het volgende:
En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoor Maar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
Tss, wat een vooroordelen, dames!

Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.

En jongens worden altijd verliefd op hun mama.
Ik heb trouwens helemaal niet zo'n goede band met mijn moeder, maar mijn broertje dus wel.

Wat ik vooral heel stom vind aan jongenskleertjes is dat er voor meisjes echte 'kleine meisjeskleren' zijn.
Die zou ik zelf niet aantrekken.
Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
En dan ook nog eens vooral van die kakkers kleding.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:33:16 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80906764
Dus geen spencers en giletjes voor Ko?

Wat jammer is en blijft is dat je zo weinig kan variëren in jongenskleding. Een (tuin)broek en een shirt (of bloes), dat is het zo'n beetje. En voor meisjes zijn er daarnaast ook nog jurkjes, rokjes, leggings, maillotjes... in alle soort en maten!

Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
.... met gevoel voor drama....
pi_80906930
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Kersjes het volgende:
Dus geen spencers en giletjes voor Ko?
Weet je dat ik een aantal spencers heb maar elke keer als ik ze hem aan doe dan vind ik dat zo stom staan. Dan trek ik ze meteen weer uit.
Ik heb wel een heel leuk vestje zonder mouwen van Tex gekocht, maar dat doet het helemaal niet. Dat staat gewoon speels en leuk.
quote:
Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
Zwaarden, vergeet de zwaarden niet! En ridders/cowboys/agenten dragen geen rokken.

Maar ik begrijp je punt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:41:36 #17
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80907006
Sorry Oeke Misschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?

Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor

En dat van die kleren kan ik me voorstellen Kersjes. Ik kijk gewoon voor de lol wel eens bij de jongenskleren, maar het is wel allemaal met schreeuwerige teksten, cijfers en andere opsmuk. Of kakkerig inderdaad.
pi_80907141
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Stiemie het volgende:
Sorry Oeke Misschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?
Ik ook hoor!
quote:
Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor
Mijn vooroordeel!
En Ko zit trouwens vaak lekker een half uur in zijn uppie in de box te spelen. Rustig en stil.
Alleen van andere kindjes en mensen wordt hij momenteel erg enthousiast en dus druk!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:52:06 #19
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80907327
Jaaaaah maar Ko is gewoon
pi_80908017
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:

Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
Nou, inderdaad! En dat is vaak vrij subtiel gedaan, bijvoorbeeld door een gulpje erop te stikken. Ik neem er niet erg aanstoot aan, hoor, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Laat een baby gewoon een baby zijn.

Hm, ineens begin ik me af te vragen waar volwassenen eigenlijk een gulp voor nodig hebben.

Ik heb mezelf altijd als een moeder van één zoon gezien. Toen ik zwanger was raakte ik er steeds zekerder van dat ik een meisje zou krijgen. Tijdens de 20-weken-echo was ik op een bepaalde manier opgelucht dat het een jongen was. Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.

Nu Ivan er eenmaal is wil ik er een meisje bij, haha. Ik vind het nu heel moeilijk om me voor te stellen dat nog een jongen zo leuk als Ivan kan zijn, en ik zie mezelf ook weer niet als moeder van twéé jongens. Maar ach, mocht het eenmaal zo ver zijn dan vind ik ook dat waarschijnlijk fantastisch en is een tweede jongen net zo leuk als Ivan maar dan op een heel andere manier. Lekker correct om te zeggen, maar daar zorgen die hormonen t.z.t. wel voor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80908358
Ik rammel nu al voor een Ivannetje
pi_80910282
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.
Da's waar! Ruziende jongens geven elkaar een mep in het fietsenhok en drinken daarna een biertje om het goed te maken. Ruziende meisjes verspreiden de roddel dat de ander een geslachtsziekte heeft of zo...
pi_80910398
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.

Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.

En weet je, ik voel me nog altijd schuldig omdat ik zo'n duidelijke voorkeur had. Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of ze wel gezond zou zijn. Daar ging ik blind van uit.
pi_80910961
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef octopussy het volgende:
Ik rammel nu al voor een Ivannetje
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen. Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:13:06 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911425
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo lief om dat te horen. Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
Oh, slapende kinderen in de auto , dan voel ik me ook altijd zo overheerlijk gelukkig . En etende kinderen , geniet ik ook zo van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')