abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81399870
Het kinderkleertjestopic deel 8

En weer een nieuw topic voor kinderkleding!
Laatste posts ging onder andere over wat je nou uitgeeft aan kleding voor je kind.

Ff copy/pasten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399914
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.

Een jongetje is goed voor je portemonnaie.
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)

sjraf

En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:22 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81399942
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81399948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.

Ik wil.

omg kijk wat ik net tegen kom:

http://www.simsalakim.nl

Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
Volgens mij was dat t wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399962
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
Ja! Dito!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:16:45 #6
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81400269
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81400273
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
pi_81400309
Oh beaker ik wil de link ook nog wel een keer. Heb laatst mijn pm-box iets te drastisch opgeruimd
pi_81400365
Oeh dat paddenstoelenpakje is echt wel tof!
En ik heb geen idee wat ik per maand aan kleertjes uitgeef. Altijd teveel volgens m'n Lief
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:21:31 #10
303029 Calimero-
een klein zwart kippenkuiken
pi_81400474
'Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk !'
pi_81400512
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
oh Amélie gaat niet naar een kdv dus zo had ik er nog nooit bij stilgestaan dat lijkt me idd vervelend zeg
Hebben ze geen aparte zakjes of tasjes of mandjes ofzo waar de spullen van de kindjes in bewaard worden?

Basboussa
Ik heb ook veel tweedehandsjes en gekregen spullen en ik realiseer me wel dat dat best een luxe is. Dat ik niet álles zelf koop scheelt wel een slok op een borrel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:22:30 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81400518
Ik zit gelijk weer allemaal kleertjes te kijken door jullie.
Kwam weer leuke dingen tegen op A. kids.

Doe mij aub een jongetje.
Maar een meisje is ook heeeeeeeel leuk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SacreCoeur op 13-05-2010 23:27:44 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:39:10 #13
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401133
Dat paddestoelenpakje is wel heel schattig inderdaad. Ik koop best wel veel kleding , vooral voor mijn oudste. Toevallig was ik vanmiddag was aan het wegruimen in haar kast en heb ik een foto ervan gemaakt. In diezelfde kast hing/lag vroeger de kleding van mij en manlief.
Misschien nu toch maar stoppen met kopen, er past haast niks meer bij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81401138
Sacre Coeur, het is mijn smaak niet, maar jongetjes zijn heel leuk!

Huup, wat je hebt geplaatst, vind ik erg leuk, maar gewoon te duur.
Of eigenlijk, niet perse te duur, maar het kost teveel voor mijn portemonnaie.
Een grote bestelling bij DPAM kan ik me wel veroorloven omdat de kleertjes an sich niet enorm duur zijn.
Maar een kruippakje voor 30 euro?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:44:33 #15
298315 SacreCoeur
pi_81401345
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
pi_81401374
She-Wolf! jawel joh! Bovenste roede omhoog en dan kan er nog een hele roede onder!!
Kun je gewoon doorkopen. opgelost

Ik ken het Oeks, het is voor mij ook teveel geld. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik dingen ook al snel te duur vind als ik weet dat ik voor veel minder mn kind ook leuk kan kleden zeg maar. Of hoe zeg je dat. Nouja, dan ga ik liever andere dingen doen van het geld dat overblijft. Soort gierigheid I guess
Hoewel ik niet uitsluit dat als ik het geld zou hebben dat ik dan wel gewoon blind zou kopen haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81401421
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
pi_81401577
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
Vind het niet speciaal stoer. Vooral erg 'merkerig' of 'hip'.
En dat het 2 in 1 is, heb je gelijk in. Maar ik besteed gewoon geen 30 euro aan iets. Behalve als ik weet dat het bijzondere materialen zijn. Zoals wol. Of een winterjas of schoenen.

She-Wolf, wat Huup zegt. Of een plank boven de roede!
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:54:01 #19
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401721
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81401832
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef oeke het volgende:
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
Ik maal daar ook niet echt om eigenlijk. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en natuurlijk zie ik vaak genoeg superleuke dingen van Bengh bijvoorbeeld, maar boeiend ik zie ook wel eens leuke dingen voor mezelf waarvan ik op voorhand al weet dat ik het toch niet kan betalen (die Deense/Scandinavische merken, Day, By MaleneBirger, NoaNoa oooooh <3 ).
Niet kan betalen is niet t goeie woord, niet ervoor over hebben meer I guess. Prioriteiten idd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:58:49 #21
298315 SacreCoeur
pi_81401906
Ja naar materialen kijk ik niet echt alleen of het niet prikt, vies aanvoeld maar thats all.
Maar ik ben heel erg qua kleding betreft, afgelopen winter kon ik de winterjasjes niet laten hangen.
Uiteindelijk had ze er 4.

Dus als iemand er nog èèn zoekt.
pi_81402227
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef She-Wolf het volgende:
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
Whehe, alvast jezelf aan alle kanten indekken
anders zeg je gewoon dat een extra plank ook heul handig is voor extra speelgoed enzo

Overigens is dat ook wel een reden hoor dat harde groeien dat ik er wat minder geld aan uitgeef.
Ik ben best gierig maar voor mezelf zou ik eigenlijk eerder een dure broek kopen dan voor mn kind. Ik groei niet meer. niet in de lengte dan...

Sacre iets in het V&A topic gooien kan natuurlijk altijd
Om heel eerlijk te zijn kijk ik bij dingen als ze duur zijn júíst naar het materiaal. Als ik 40,- voor een shirtje betaal dan wil ik ook dat het kwalitatief hoogwaardig is enzo. Dat je niet alleen maar voor het merkje betaald.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81402259
NoaNoa daar koop ik dus best veel van, in de uitverkoop.

En prioriteiten inderdaad! En mooie en fijne materialen. Liever geen acryl bijvoorbeeld.
pi_81402672
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
je bent gewoon slim

ik kleed mijn kinderen ook met kleding van de kledingbeurzen enz. lekker boeiend. staat toch niet op de kleding of het van iemand anders is geweest. ik kan natuurlijk alles nieuw kopen maar geld geef je maar 1 keer uit.
dus beter veel dan naar de zeeman(al zeg ik niet dat ze daar veel minder leuke dingen hebben hoor, je moet er tegen aan lopen).
mama van 3 kids!
pi_81406675
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes
[ afbeelding ]

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.

Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.

Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')