abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81399870
Het kinderkleertjestopic deel 8

En weer een nieuw topic voor kinderkleding!
Laatste posts ging onder andere over wat je nou uitgeeft aan kleding voor je kind.

Ff copy/pasten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399914
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.

Een jongetje is goed voor je portemonnaie.
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)

sjraf

En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:22 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81399942
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81399948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.

Ik wil.

omg kijk wat ik net tegen kom:

http://www.simsalakim.nl

Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
Volgens mij was dat t wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399962
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
Ja! Dito!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:16:45 #6
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81400269
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81400273
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
pi_81400309
Oh beaker ik wil de link ook nog wel een keer. Heb laatst mijn pm-box iets te drastisch opgeruimd
pi_81400365
Oeh dat paddenstoelenpakje is echt wel tof!
En ik heb geen idee wat ik per maand aan kleertjes uitgeef. Altijd teveel volgens m'n Lief
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:21:31 #10
303029 Calimero-
een klein zwart kippenkuiken
pi_81400474
'Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk !'
pi_81400512
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
oh Amélie gaat niet naar een kdv dus zo had ik er nog nooit bij stilgestaan dat lijkt me idd vervelend zeg
Hebben ze geen aparte zakjes of tasjes of mandjes ofzo waar de spullen van de kindjes in bewaard worden?

Basboussa
Ik heb ook veel tweedehandsjes en gekregen spullen en ik realiseer me wel dat dat best een luxe is. Dat ik niet álles zelf koop scheelt wel een slok op een borrel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:22:30 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81400518
Ik zit gelijk weer allemaal kleertjes te kijken door jullie.
Kwam weer leuke dingen tegen op A. kids.

Doe mij aub een jongetje.
Maar een meisje is ook heeeeeeeel leuk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SacreCoeur op 13-05-2010 23:27:44 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:39:10 #13
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401133
Dat paddestoelenpakje is wel heel schattig inderdaad. Ik koop best wel veel kleding , vooral voor mijn oudste. Toevallig was ik vanmiddag was aan het wegruimen in haar kast en heb ik een foto ervan gemaakt. In diezelfde kast hing/lag vroeger de kleding van mij en manlief.
Misschien nu toch maar stoppen met kopen, er past haast niks meer bij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81401138
Sacre Coeur, het is mijn smaak niet, maar jongetjes zijn heel leuk!

Huup, wat je hebt geplaatst, vind ik erg leuk, maar gewoon te duur.
Of eigenlijk, niet perse te duur, maar het kost teveel voor mijn portemonnaie.
Een grote bestelling bij DPAM kan ik me wel veroorloven omdat de kleertjes an sich niet enorm duur zijn.
Maar een kruippakje voor 30 euro?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:44:33 #15
298315 SacreCoeur
pi_81401345
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
pi_81401374
She-Wolf! jawel joh! Bovenste roede omhoog en dan kan er nog een hele roede onder!!
Kun je gewoon doorkopen. opgelost

Ik ken het Oeks, het is voor mij ook teveel geld. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik dingen ook al snel te duur vind als ik weet dat ik voor veel minder mn kind ook leuk kan kleden zeg maar. Of hoe zeg je dat. Nouja, dan ga ik liever andere dingen doen van het geld dat overblijft. Soort gierigheid I guess
Hoewel ik niet uitsluit dat als ik het geld zou hebben dat ik dan wel gewoon blind zou kopen haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81401421
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
pi_81401577
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
Vind het niet speciaal stoer. Vooral erg 'merkerig' of 'hip'.
En dat het 2 in 1 is, heb je gelijk in. Maar ik besteed gewoon geen 30 euro aan iets. Behalve als ik weet dat het bijzondere materialen zijn. Zoals wol. Of een winterjas of schoenen.

She-Wolf, wat Huup zegt. Of een plank boven de roede!
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:54:01 #19
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401721
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81401832
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef oeke het volgende:
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
Ik maal daar ook niet echt om eigenlijk. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en natuurlijk zie ik vaak genoeg superleuke dingen van Bengh bijvoorbeeld, maar boeiend ik zie ook wel eens leuke dingen voor mezelf waarvan ik op voorhand al weet dat ik het toch niet kan betalen (die Deense/Scandinavische merken, Day, By MaleneBirger, NoaNoa oooooh <3 ).
Niet kan betalen is niet t goeie woord, niet ervoor over hebben meer I guess. Prioriteiten idd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:58:49 #21
298315 SacreCoeur
pi_81401906
Ja naar materialen kijk ik niet echt alleen of het niet prikt, vies aanvoeld maar thats all.
Maar ik ben heel erg qua kleding betreft, afgelopen winter kon ik de winterjasjes niet laten hangen.
Uiteindelijk had ze er 4.

Dus als iemand er nog èèn zoekt.
pi_81402227
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef She-Wolf het volgende:
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
Whehe, alvast jezelf aan alle kanten indekken
anders zeg je gewoon dat een extra plank ook heul handig is voor extra speelgoed enzo

Overigens is dat ook wel een reden hoor dat harde groeien dat ik er wat minder geld aan uitgeef.
Ik ben best gierig maar voor mezelf zou ik eigenlijk eerder een dure broek kopen dan voor mn kind. Ik groei niet meer. niet in de lengte dan...

Sacre iets in het V&A topic gooien kan natuurlijk altijd
Om heel eerlijk te zijn kijk ik bij dingen als ze duur zijn júíst naar het materiaal. Als ik 40,- voor een shirtje betaal dan wil ik ook dat het kwalitatief hoogwaardig is enzo. Dat je niet alleen maar voor het merkje betaald.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81402259
NoaNoa daar koop ik dus best veel van, in de uitverkoop.

En prioriteiten inderdaad! En mooie en fijne materialen. Liever geen acryl bijvoorbeeld.
pi_81402672
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
je bent gewoon slim

ik kleed mijn kinderen ook met kleding van de kledingbeurzen enz. lekker boeiend. staat toch niet op de kleding of het van iemand anders is geweest. ik kan natuurlijk alles nieuw kopen maar geld geef je maar 1 keer uit.
dus beter veel dan naar de zeeman(al zeg ik niet dat ze daar veel minder leuke dingen hebben hoor, je moet er tegen aan lopen).
mama van 3 kids!
pi_81406675
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.

Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.

Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81406740
quote:

[..]

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Dat shirtje met die giraf!! DIe willik!!
maar vind ik eigenlijk ook weer te duur haha, maar hijs wel
Mja hij heeft al genoeg
pi_81407003
Dat shirtje met giraf en aap zijn echt super leuk! Maar ja lange mouwen is dan weer een beetje jammer, misschien straks in de uitverkoop

Dat kruippakje vind ik trouwens ook super, het is alleen niet echt iets wat ik Finn snel aan zou trekken. Ik vind een broekje met een leuk shirt dan toch leuker staan.
pi_81407576
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.

Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.

Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
Hihi psychedelisch

Maar je hebt wel gelijk hoor, het lijkt idd wel of jongenskleding altijd met tekst of opdruk ofzo moet zijn. Er zijn wel shirts en dergelijke zonder print maar die gelden dan meer als basics ofzo.
Het lijkt wel of je er voor meisjes meer verschillende 'stijlen' beschikbaar zijn dan voor jongens. Of ik kijk niet echt goed dat kan ook natuurlijk

Ik hou ook niet van teksten op kleding, maar zoiets als chocolate delight heb ik een stuk minder moeite mee dan 'feed me' of 'i'm cute' of meer van dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:00:44 #29
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81408511
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes .
pi_81408868
Oh dat wou ik gisteravond ook nog typen, dat ik die Sprout Kingdom site erg leuk vond, maar niks leuks voor jongetjes ertussen zag.
Dat bovenste kruippakje vind ik wel erg leuk Huup, dat had ik niet gezien. Maar verder dan ook echt niks. Dat merk met die shirts van die lange beesten erop vind ik helemaal niet leuk.
En Bengh is alleen v meisjes kwam ik achter, jammer want wat een enorm leuk merk!

Kruippakjes zitten hier dus vaak na 1/2x niet meer maar lees dat jij dat ook had Claudia.
Wolf is helemaal niet lang, maar het gaat trekken bij het kruis (in de droger stop ik het nooit) of zou ik die luier gewoon raar omdoen ofzo

Oeke zei laatst al dat babyjongetjeskleding vaak gewoon mannenkleding was maar dan in kleinere maten, dat klopt echt wel! Veelal blousjes en broeken die qua kleur en bedrukking inderdaad een man ook gewoon aan zou kunnen hebben in het groot. Raar eigenlijk

Kidscase vind ik mooie (vooral basic met dus niks erop) spulletjes hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81410354
Ik ben gek op jumpsuitjes, maar die leuke (psychedelische ) zijn zo duur En hier hetzelfde qua maat, ze hebben in Zweden gewoon hele vreemde baby's met een kort bovenlijf en dunne beentjes
Eind deze maand hebben we een familiefeestje en begin juli een bruiloft, een jumpsuitje zou wel heel leuk zijn maar als hij het dan maar 1-2 keer aan kan is dat wel heel zonde... Iemand nog leuke ideetjes?

Wel gek, heel veel mensen vinden jongenskleding niets aan maar de ontwerpers en fabrikanten hebben dat niet door en doen er niets aan?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:12:39 #32
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81410565
Huup ...

Ik heb toch maar wel dat dure shirtje met gi-Raf gekocht, en ook dit boekje . Het boekje was een tip van Lovelylady, waar is die eigenlijk?

pi_81410684
Wat gaaf Groofsken!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81410838
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:08 #35
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81410883
.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
Leuk is dat .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:25:44 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411014
Groofsken wat leuk!

Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankan Maar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:26:05 #37
298315 SacreCoeur
pi_81411022
Elke keer als ik de shirtjes van Lipfish zie moet ik weer kokhalzen.
Ik ga morgen proberen leuke zomerhempjes te scoren, iets met veel bloemetjes, strikjes ofzo.
Bij Primark hadden ze leuk ondergoed.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken wat leuk!

Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankan Maar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.
pi_81411131
Echt waar? Vind je Lipfish echt zo erg? Ik vind ze juist heel erg leuk, met zo'n beest met hangpootjes. M. heeft er twee, een witte longsleeve met een hangkikker en een aqua t-shirt met een hanggiraffe.
pi_81411283
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef Groofsken het volgende:
.
[..]

Leuk is dat .
Hier ook maar dat was niet zo moeilijk zoeken Ik heb er alleen nog een t-shirt van
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:07 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411346
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:42 #41
298315 SacreCoeur
pi_81411369
Ja ik vind het niet zo, al gaat het bij jongetjes nog wel.
Ik koop bijvoorbeeld ook amper basic dingen.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
Ik had de vorige keer al moeite met een knoop.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:30 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81412693
Oke dan is het inderdaad onbegonnen werk
pi_81413673
quote:

[..]

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Dit is zeker heel leuk
pi_81415084
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes .
Ivan heeft vandaag een effen, groen shirt aan van de H&M en een duurder broekje dat hij van m'n moeder heeft gekregen. Het is een luchtig, groen broekje met een band waar witte strepen op zitten. Dat vind ik nou geslaagde kleding, lekker rustig maar wel met een leuk detail.

Ivans leukste kledingstuk was een pakje van (geloof ik) Kidscase dat hij van mijn schoonzus heeft gehad:

Ik kijk wel eens op Marktplaats naar Kidscase, maar ik vind er niet de dingen die ik in de winkel zo leuk (en duur!) vind.

Het duurste wat wijzelf voor Ivan hebben gekocht was zijn astronautenpak (30-40 euro of zo):

Maarja, zo'n pak heb je nu eenmaal nodig als je de ruimte in wilt.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:28:51 #45
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81415367
Oh ja, ik herinner me dat pakje , volgens mij heb ik er toen nog wat over gezegd als in gevraagd waar het vandaan komt . Nu wil ik het alsnog hebben .

Oh ja, dat klint goed, dat groene setje. Ik keek laatst het fotoalbum van R met een vriendin door en toen wiel wel heel erg op dat R erg veel groen aan heeft. S trouwens ook .

Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:

Oh, en ik hou wel van kleur , maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben , maar das niet eens zo bewust.
pi_81415739
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Groofsken het volgende:

Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:

[ afbeelding ]
Ivan heeft dat broekje ook! Hema.

quote:
Oh, en ik hou wel van kleur , maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben , maar das niet eens zo bewust.
Ik laat me bij de Hema en H&M wel vaak verleiden tot bovenkleding met opdruk, bijvoorbeeld:

Zo nu en dan kan dat wel. En Ivan heeft een hysterisch pakje van de Hema dat ik ook leuk vind, voor soms. Het leukste kledingstuk van dit moment is wat mij betreft een rompertje van de H&M. Ik vind die rompertjes ook gewoon heel fijn, fijner dan die van de Hema. (Hij heeft ook een variant met groene autootjes.)

Ik koop bijna nooit witte kleding voor Ivan, maar daar ga ik verandering in brengen. Wit staat hem goed.
pi_81415900
Dat groene pakje van Ivan is echt ERG leuk !!!
Ik zie op marktplaats ook nooit leuks van Moonkids waar ik graag wat van hebben wil. Ja, er staan soms wel leuke dingen op, maar dan is er al te hoog geboden helaas

Leuk dat streepjesbroekje van R., Hema toch? Volgens mij hingen die hier ook nog wel, misschien koop ik er nog wel een aantal. Dat soort broekjes zit volgens mij het heerlijkst en is goed te combineren met wat leuks erboven.

Qua rompers hier fan van de Wibra (die heeft ''losse'' maten ) Hema en H&M. Grote tegenvaller vond ik Prenatal rompers, gaatjes vielen erin na wassen en krimpen

Ik ben ook eens gaan denken wat het allerduurst is wat Wolf heeft (gehad) en ik zou het werkelijk niet weten heel duur koop ik nooit wat. hij heeft niks wat 30 ofzo euro heeft gekost geloof ik!
Het lieveheersbeestpakje van Duns was dacht ik 25 euro dat zal in de buurt komen.
Of iets van Lief! zonder korting, maar ik koop vrijwel alleen maar merk als het afgeprijsd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door DustinHenderson op 14-05-2010 13:48:48 ]
pi_81415964
haha zn astronautenpak
ik heb dat ook vaak met marktplaats dan ben je aan het zoeken en vind je wel de merken die je leuk vindt maar niet de spullen die je in de winkel zo schattig/leuk vond. (of er wordt tweedehands zoveel geld voor gevraagd dat ik denk van mja, dan leg ik die 4 euro er wel bij en koop ik het wel nieuw ofzo...)

Ik weet het niet zo met jongenskleding. De ene keer vind ik streepjes minder storend dan de andere keer (zo op een broekje, ja leuk, polo met opstaande kraag en strepen nee dankje...) en zelfde met teksten, de ene tekst vind ik minder storend dan de ander of plaatjes en printjes.
Een kledingkast voor een zoon zou bij ons denk ik meer 'van alles wat' zijn dan nu bij Amélie het geval is.
En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben wat erg eigenlijk hahaha maar goed een tweede meid zou ook minder nieuwe kleding hebben omdat er toch veel bewaard is ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81416074
mijn zus heeft nu met mn neefje ook minder kleding, maar das ook vooral omdat ik zelf zwanger ben (en dus liever kleertjes voor mezelf koop dan voor haar ) en ze met Lieke zoveel kleertjes had die ze amper aan had, dus dat vond ze ook zonde
Niet zozeer omdat het nu een jongetje is...

Ik heb mezelf ook een koopverbod opgelegd, omdat ik anders teveel heb vind ik. Vind het ook wel leuk om straks als ie geboren is nog kleertjes te kopen
pi_81416099
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:

En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben
Jou ''kennende'' vast echt niet hoor
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')