Dat shirtje met die giraf!! DIe willik!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken![]()
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Hihi psychedelischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.
Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.
Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
Leuk is datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
Ja! dat is ook leuk als je het kan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken wat leuk!
Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankanMaar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
Hier ook maar dat was niet zo moeilijk zoekenquote:
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.![]()
Ik had de vorige keer al moeite met een knoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken![]()
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Ivan heeft vandaag een effen, groen shirt aan van de H&M en een duurder broekje dat hij van m'n moeder heeft gekregen. Het is een luchtig, groen broekje met een band waar witte strepen op zitten. Dat vind ik nou geslaagde kleding, lekker rustig maar wel met een leuk detail.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes.
Ivan heeft dat broekje ook! Hema.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:
[ afbeelding ]
Ik laat me bij de Hema en H&M wel vaak verleiden tot bovenkleding met opdruk, bijvoorbeeld:quote:Oh, en ik hou wel van kleur, maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben, maar das niet eens zo bewust.
Jou ''kennende'' vast echt niet hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |