Oh doe maar rustig inderdaad hoor, maar dan weet ik dat ik kan uitkijken in het aanbodtopic komende wekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Ik zag het Poppejans. En ik heb ook echt veel in de kast liggen dat weg mag. Maar Ko draagt ook nog veel 74. En ik ben te druk voor een foto middag. Sorrie.![]()
Hopelijk volgende week...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze best wel leuk.
Gewoon, dat soort dingen kun je toch alleen maar dragen als je een klein meisje bent of een drag-queen?
Verder zijn er niet veel gelegenheden dat ik zulke schoenen aan zou kunnen trekken.
Daarom vind ik ze wel weer leuk.
Totaal over de top droomschoenen zijn het. Sommigen dan he?![]()
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef lily het volgende:
Maar.....
er staan wel meer leuke schoentjes tussen op die site trouwens![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Tja, dat dus. Ik houd daar ook meer van. Maar voor Ko zijn eigen smaakontwikkeling vind ik dat ik er maar aan zal moeten wennen dat hij straks ook Starship T-shirts wil dragen. Oid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar ik ben er bang voor dat mn kind ooit zelf ook inspraak heeft in de kleding enzomaar tot die tijd...
![]()
Die zijn echt heel leuk Lily!
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.quote:
Whaha! Had mijn man zomaar ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.![]()
Ik vind die outfit ook leuk!
Deze had P. gekozen om aan te trekken op bezoek bij oma:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |