Oh doe maar rustig inderdaad hoor, maar dan weet ik dat ik kan uitkijken in het aanbodtopic komende wekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Ik zag het Poppejans. En ik heb ook echt veel in de kast liggen dat weg mag. Maar Ko draagt ook nog veel 74. En ik ben te druk voor een foto middag. Sorrie.![]()
Hopelijk volgende week...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze best wel leuk.
Gewoon, dat soort dingen kun je toch alleen maar dragen als je een klein meisje bent of een drag-queen?
Verder zijn er niet veel gelegenheden dat ik zulke schoenen aan zou kunnen trekken.
Daarom vind ik ze wel weer leuk.
Totaal over de top droomschoenen zijn het. Sommigen dan he?![]()
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef lily het volgende:
Maar.....
er staan wel meer leuke schoentjes tussen op die site trouwens![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Tja, dat dus. Ik houd daar ook meer van. Maar voor Ko zijn eigen smaakontwikkeling vind ik dat ik er maar aan zal moeten wennen dat hij straks ook Starship T-shirts wil dragen. Oid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar ik ben er bang voor dat mn kind ooit zelf ook inspraak heeft in de kleding enzomaar tot die tijd...
![]()
Die zijn echt heel leuk Lily!
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.quote:
Whaha! Had mijn man zomaar ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.![]()
Ik vind die outfit ook leuk!
Deze had P. gekozen om aan te trekken op bezoek bij oma:
[ afbeelding ]
Ik zou hem spontaan ten huwelijk hebben gevraagd. Of ik zou mijn koffer hebben gepakt om nooit meer terug te komen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef oeke het volgende:Hij is geweldig he? Elke keer als ik die foto zie schiet ik in een deuk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dacht je dat ik inspraak had toen ik dit droeg, Huup? Ik maakte er het beste van, dat is iets heel anders.![]()
Ontopic: ik ben op zoek naar een leuk, neutraal 1e pakje voor de nieuwe spruit, misschien iets van Kidscase. Heeft iemand een leukesitetip?
Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!quote:Alles behalve winny de gnorfpooh. Die komt er echt hoe dan ook niet in.ik vind t zo stom
kan er niets aan doen :'0
Ik heb overwogen mijn kind niet in te schrijven bij het dichtstbijzijnde kinderdagverblijf omdat het 't bunderbos heet met groepen als teigetjes en knorretjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Sandous het volgende:
[..]
Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!
Echt waar? Dat doe ik niet hoor. Heel soms geef ik iets aan uit de kast, maar ik vind dit juist leuk en verfrissend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:
Waahhhhh dat is dus de reden dat ik altijd 's avonds kleding voor de kids klaar leg![]()
nee psies, dat is idd de overtreffende trap, nog veel ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Poppedein het volgende:
En dan al helemaal niet die stomme babypooh variant van de H&M....brrrrr
kannieziennie Claudia!
oh!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:
haha, die combinaties![]()
Ik heb die rode schoentjes hierboven besteld. In de sale van 29,95 voor 18 euro. Samen met deze (wel in een maat groter dus vanaf 9 maanden)
[ afbeelding ]
tevens nog hysterische sokjes die op schoentjes lijken waarvoor haar vader me gaat afschieten
Hier ook! Verbaasde me best wel hihiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
En hier eigenlijk ook weinig te klagen over de outfits die B. voor Amélie maakt. Dat gaat eigenlijk zonder uitzondering goed.
Die baby paws zijn echt goed. Ze zitten gewoon perfect en blijven ook echt zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik zat zelf ook al rond te neuzen naar goedkopere babyslofjes.Ik vind ze ook erg duur!
Die Babypaws die jij wou zijn wel echt enorm![]()
Kan helaas nergens goedkopere jongens laars-slofjes vinden dan bij die aapie shop v 28,95. Vind ik eigenlijk best veel geld voor een slofje. Maar ik Wolf moet ze wel echt
Nee hoor! Ko heeft de sandals. En die bevallen heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Poppejans het volgende:
Babypaws net gekeken, alleen maar erg leuke meisjesslofjes zag ik (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |