abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84550797
Deel 12 alweer! :D

Afijn, met mooie kleertjes en Lellie Kellies! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:20:45 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84551824
LellikeKellies O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84552032
Ik heb gezworen dat ik die Lelliebellie :P nooit zou kopen voor een eventuele dochter, maar die met de aardbeitjes zijn eigenlijk wel erg lief! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84552213
Even een paar plaatjes:

Deze niet geloof ik:

En deze wel:

En ze hebben er ook kleren van:
pi_84552435
Oh nee, die vallen bij mij in de categorie ''afschuwelijk'', maar aan de andere kant ben ik denk ik wel zo'n moeder die denkt ''ach,waarom ook niet'' als ik mijn dochter er heel erg gelukkig mee zou maken.
Een paar van die schoenen voor erbij moet best kunnen

Jij nog leuke nieuwe Ko kleertjes om te showen hier, Oeke?
en ik bedelde in het vorige topic paar blz terug om Kobus kleertjes die hem niet meer passen O-) :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84552798
Eerlijk gezegd vind ik ze best wel leuk.
Gewoon, dat soort dingen kun je toch alleen maar dragen als je een klein meisje bent of een drag-queen?
Verder zijn er niet veel gelegenheden dat ik zulke schoenen aan zou kunnen trekken.
Daarom vind ik ze wel weer leuk.
Totaal over de top droomschoenen zijn het. Sommigen dan he? :X

Ik zag het Poppejans. En ik heb ook echt veel in de kast liggen dat weg mag. Maar Ko draagt ook nog veel 74. En ik ben te druk voor een foto middag. Sorrie. :*
Hopelijk volgende week...
pi_84552875
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:

Ik zag het Poppejans. En ik heb ook echt veel in de kast liggen dat weg mag. Maar Ko draagt ook nog veel 74. En ik ben te druk voor een foto middag. Sorrie. :*
Hopelijk volgende week...
Oh doe maar rustig inderdaad hoor, maar dan weet ik dat ik kan uitkijken in het aanbodtopic komende weken *O*
pi_84557740
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze best wel leuk.
Gewoon, dat soort dingen kun je toch alleen maar dragen als je een klein meisje bent of een drag-queen?
Verder zijn er niet veel gelegenheden dat ik zulke schoenen aan zou kunnen trekken.
Daarom vind ik ze wel weer leuk.
Totaal over de top droomschoenen zijn het. Sommigen dan he? :X

_O- :D

En dat is het ook, ik kan me best voorstellen dat je ze als meisje wilt hebben. En dat mag wat mij betreft ook best. Maar niet zonder meer any shoe :P ik moet er tegenaan kijken dus dan wel eentje die niet iedere keer in mn oog springt :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84560249
Weet iemand toevallig een sale van baby paws. Die dingen zijn best duur nieuw.
Hoewel ze wel geweldig zijn trouwens.

Ik heb Leah's eerste paar via marktplaats gekocht en ze draagt ze nu al maanden. Zitten gewoon perfect.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:17:53 #10
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_84560940
Lily, deze zijn afgeprijsd naar twintig negen euro en heul lief, maar ik zal nog even verder googlen voor je.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_84561162
Ja, precies die wil ik ook. En 9 euro is een superprijs maar die link had ik al gevonden en ze zijn niet meer te koop voor die prijs ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:25:22 #12
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_84561265
Ik kwam er inderdaad net een grote streep door zetten, ik zag het ook. Buh :{
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_84561312
Maar.....

er staan wel meer leuke schoentjes tussen op die site trouwens *O*

pi_84563404
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef lily het volgende:
Maar.....

er staan wel meer leuke schoentjes tussen op die site trouwens *O*

[ afbeelding ]
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84563509
Wij hebben toen via deze site slofjes gekocht en toen waren er aanbiedingen voor rond de 10-12 euro. Dat vond ik wel meevallen, het zijn geen echte babypaws maar ik vind de patronen op de slofjes ook echt geweldig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84563815
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.
ik ook :Y
maar ik ben er bang voor dat mn kind ooit zelf ook inspraak heeft in de kleding enzo ;( maar tot die tijd... :7

Die zijn echt heel leuk Lily!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84563905
Crosspost enzo en hier weer verder (of niet) anders vervuil k het aanbodtopic zo :@

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet. :')
_O- :D
you gotta love em!

En eerlijk gezegd dat outfits niet helemaal bij elkaar kleuren ofzo daar maak ik me niet zo heel druk om, dat doen mijn outfits ook niet zo dus och :')

ik verplaats me even naar t kleertjestopic hierover! had k eerder moeten bedenken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84563986
Dacht je dat ik inspraak had toen ik dit droeg, Huup? Ik maakte er het beste van, dat is iets heel anders. :+

Ontopic: ik ben op zoek naar een leuk, neutraal 1e pakje voor de nieuwe spruit, misschien iets van Kidscase. Heeft iemand een leukesitetip?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:32:44 #19
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_84564033
K ben sinds gister gestart met de zoektocht naar een gave winterjas.. zo een met een bon capuchon en getaillerd en kort.. Helemaal hip met regenlaarsjus eronder.

K plaats hier leuke jasjes tot ik de mijne gevonde heb.

Hmmm ff kiekje nemen bij dpam
pi_84564046
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik ook :Y
maar ik ben er bang voor dat mn kind ooit zelf ook inspraak heeft in de kleding enzo ;( maar tot die tijd... :7

Die zijn echt heel leuk Lily!
Tja, dat dus. Ik houd daar ook meer van. Maar voor Ko zijn eigen smaakontwikkeling vind ik dat ik er maar aan zal moeten wennen dat hij straks ook Starship T-shirts wil dragen. Oid.

Rolverdeling: ik doe de meeste aankopen. Maar P. maakt mooie combi's. O+
pi_84564174
Star Trek, oeke? :P

Mijn vriend maakt ook mooie combo's:

Ik moet nog steeds zo lachen om de combinatie van dat rompertje met dat shirtje. Ik vind het nog best leuk ook.
pi_84564353
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Star Trek, oeke? :P
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel. 8)7

Ik vind die outfit ook leuk!
Deze had P. gekozen om aan te trekken op bezoek bij oma:

8-)
pi_84564515
OMG! :D
pi_84564588
_O- Hij is geweldig he? Elke keer als ik die foto zie schiet ik in een deuk. _O-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:46:39 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84564589
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef oeke het volgende:

[..]

Nou, dat bedoel ik. Klok klepel. 8)7

Ik vind die outfit ook leuk!
Deze had P. gekozen om aan te trekken op bezoek bij oma:
[ afbeelding ]
8-)
Whaha! Had mijn man zomaar ook kunnen doen.
Die heeft ons dochter wel een mee op visite genomen in haar pyjama!
Nou was het dan ook wel een hele mooie pyjama, maar toch :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84564600
Hahahhaa, heerlijk! Waarschijnlijk mocht P. vroeger zelf niet kiezen wat ie aan wou ;)

Ach...hij is gewoon trots op de door jou gemaakte kleertjes!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84564634
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef oeke het volgende:
_O- Hij is geweldig he? Elke keer als ik die foto zie schiet ik in een deuk. _O-
Ik zou hem spontaan ten huwelijk hebben gevraagd. Of ik zou mijn koffer hebben gepakt om nooit meer terug te komen, dat kan ook.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:48:21 #28
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_84564661
hhhhh geweldig he die combi's. hier is het ook gewoon alles door elkaar.

En oja, meisjes hebben staartjes.. dat kan hier niet gemaakt worden. Word een soort van klepje in t haar gestoken en t haar een beetje platgedrukt.
pi_84564669
hahaha Oeks lekker hysterisch :D

Sandous ik ben ook op zoek naar winterjasjes, kom maar door met de plaatjes :7

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dacht je dat ik inspraak had toen ik dit droeg, Huup? Ik maakte er het beste van, dat is iets heel anders. :+

Ontopic: ik ben op zoek naar een leuk, neutraal 1e pakje voor de nieuwe spruit, misschien iets van Kidscase. Heeft iemand een leukesitetip?
_O- heerlijk pakje :D
ik heb ook foto's van mezelf met van die kleding met typische jaren '90 stippen (groot!) en dan op zo'n gestreept broekje ofzo :') Het was toen hip geloof ik want mn vriendinnetjes hadden het ook. (of het was in de aanbieding, kan ook _O- ), maar ik kan me niet herinneren dat mijn moeder echt onderhandelde over kleding die ze kocht voor ons.

Dat ben ik zelf ook niet echt van plan eigenlijk, in principe koop ik wat ik (vooruit, wij) mooi vinden en daar doet ze het maar mee. Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je je kind razend gelukkig maakt met van die Lellikerds dus kan me wel voorstellen dat je dan overstag gaat als je met een bepaald paar kunt leven.

Zelfde wat plaatjes betreft zoals die eerdere 'discussie', ik ben er niet dol op, maar vooruit, als zij er gelukkig van wordt mag ze een hello kitty pyjama.
Alles behalve winny de gnorfpooh. Die komt er echt hoe dan ook niet in. :N ik vind t zo stom ;( kan er niets aan doen :'0
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:48:58 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84564689
hahhhhhaaaa die combi is echt fantastisch :o
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84564718
Zou Ivan best aardig staan, toch? B-)

pi_84564729
En dan al helemaal niet die stomme babypooh variant van de H&M....brrrrr

kannieziennie Claudia!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:51:00 #33
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_84564770
quote:
Alles behalve winny de gnorfpooh. Die komt er echt hoe dan ook niet in. :N ik vind t zo stom ;( kan er niets aan doen :'0
Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!
pi_84564984
Claudia, en dan van die wassen puntoortjes. O+ Kun je zo met Ivan naar de convention!

Ko zal geen vrijbrief krijgen ofzo, maar ik ken nog wel het gevoel dat je zelf iets mocht kiezen en daar heel blij mee was. In de tijd dat neonkleurige kleding in was. :')
pi_84565012
Och autotjes en zonnebrillen waarom niet :P

De combi's worden steeds beter. Zo erg was het hier geloof ik niet. Helaas heb ik er geen foto's meer van.

Claudia helemaal geweldig lief O+ Zoals Oeke al zegt alleen de wassen puntoortjes missen nog!

[ Bericht 53% gewijzigd door Tinuviel op 27-07-2010 21:03:50 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84565316
Waahhhhh dat is dus de reden dat ik altijd 's avonds kleding voor de kids klaar leg :D :P
pi_84565666
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Sandous het volgende:

[..]

Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!
Ik heb overwogen mijn kind niet in te schrijven bij het dichtstbijzijnde kinderdagverblijf omdat het 't bunderbos heet met groepen als teigetjes en knorretjes :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84565681
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:
Waahhhhh dat is dus de reden dat ik altijd 's avonds kleding voor de kids klaar leg :D :P
Echt waar? Dat doe ik niet hoor. Heel soms geef ik iets aan uit de kast, maar ik vind dit juist leuk en verfrissend. O+
pi_84565688
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Poppedein het volgende:
En dan al helemaal niet die stomme babypooh variant van de H&M....brrrrr

kannieziennie Claudia!
nee psies, dat is idd de overtreffende trap, nog veel erger ;(

Claudia :D _O- t zou Ivan nog staan ook hahaha

overigens, nu Oeks convention zegt, ik zie wel eens foto's van mensen die hun kindjes dan meenemen naar de Elf Fair bijvoorbeeld en dat vind ik er toch altijd wel heel grappig uit zien hoor! :D (positief grappig! ;) )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84566123
haha, die combinaties _O-

Ik heb die rode schoentjes hierboven besteld. In de sale van 29,95 voor 18 euro. Samen met deze (wel in een maat groter dus vanaf 9 maanden)

tevens nog hysterische sokjes die op schoentjes lijken waarvoor haar vader me gaat afschieten :P
pi_84566384
Whahahahaha Oeke! _O-
@Claudia, ik heb een keer een StarTrek rompertje cadeau gedaan aan mijn broer de Übernerd :P Whehehe.

Ik ben overigens gezegend met een vent die werkelijk waar súperoutfits bij elkaar zoekt voor dochterlief. Heb hem nog niet kunnen betrappen op iets raars afgezien van zijn favo bezigheid om haar haar in een hanekam te doen, maar ja, je kan niet alles hebben :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84566519
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:
haha, die combinaties _O-

Ik heb die rode schoentjes hierboven besteld. In de sale van 29,95 voor 18 euro. Samen met deze (wel in een maat groter dus vanaf 9 maanden)

[ afbeelding ]

tevens nog hysterische sokjes die op schoentjes lijken waarvoor haar vader me gaat afschieten :P
oh!!
O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84566549
En hier eigenlijk ook weinig te klagen over de outfits die B. voor Amélie maakt. Dat gaat eigenlijk zonder uitzondering goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84568325
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
En hier eigenlijk ook weinig te klagen over de outfits die B. voor Amélie maakt. Dat gaat eigenlijk zonder uitzondering goed.
Hier ook! Verbaasde me best wel hihi

Oh Oeke, ge-wel-dig _O- heel creabea met motiefjes en kleurtjes was hij wel geweest hahaha

Claudia, dat halve skipak tuinbroekgeval :D arme jij

oooh die rode lak mary janes O+ O+ O+

Lily, ik zat zelf ook al rond te neuzen naar goedkopere babyslofjes.Ik vind ze ook erg duur!
Die Babypaws die jij wou zijn wel echt enorm O+
Kan helaas nergens goedkopere jongens laars-slofjes vinden dan bij die aapie shop v 28,95. Vind ik eigenlijk best veel geld voor een slofje. Maar ik Wolf moet ze wel echt :P
pi_84568544
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik zat zelf ook al rond te neuzen naar goedkopere babyslofjes.Ik vind ze ook erg duur!
Die Babypaws die jij wou zijn wel echt enorm O+
Kan helaas nergens goedkopere jongens laars-slofjes vinden dan bij die aapie shop v 28,95. Vind ik eigenlijk best veel geld voor een slofje. Maar ik Wolf moet ze wel echt :P
Die baby paws zijn echt goed. Ze zitten gewoon perfect en blijven ook echt zitten.
De pasvorm is gewoon goed en je krijgt ze makkelijk aan enzo.

Ik heb haar huidige (dezelfde als die van Evie van BJ) via MP voor 6,50 gekocht en die draagt ze al maanden dus de kwaliteit is ook goed.

Als je het zo bekijkt is het weer niet duur natuurlijk maar ja, als er ergens een aanbieding is....graag
pi_84568857
Marktplaats, dat ik daar niet aan gedacht heb. Dankjewel voor de tip!
Zie trouwens net op de aapie site dat de slofjes die ik erg graag wil 20 euro zijn, dus dat valt toch ook wel weer mee, dacht dat ze rond de 30 waren.
Babypaws net gekeken, alleen maar erg leuke meisjesslofjes zag ik (helaas)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:22:19 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84568921
oeee babypaws... denk dat die van Evie morgen komen... O+ O+ O+

en ahhhh die schoentje hierboven vind ik echt ook heeeeel mooi, vooral die rode O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84569245
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Poppejans het volgende:
Babypaws net gekeken, alleen maar erg leuke meisjesslofjes zag ik (helaas)
Nee hoor! Ko heeft de sandals. En die bevallen heel goed.

En voor de winter wil ik een van deze:

Ik vind dat allebei niet alleen meisjesslofjes. :N

En Lily, ik vind dat superleuke schoentjes allebei! Heb je niet ook een petticoatje gekocht voor Leah? O+
pi_84569702
Die vind ik idd meer voor jongens eigenlijk ja, Wel leuk :Y
Ik zit op sites nu naar slofjes en schoentjes te kijken }:| bedankt hè... Ik heb heul niets nodig en ik heb ook heul even geen geld over, en toch zit ik me te verlekkeren, muh :')

Ik kom net deze foto tegen (ik zocht eigk een foto van mn hysterische jaren '90 outfits maar die kon ik niet vinden :P )

ik weet vrijwel zeker dat mn moeder geen kleding meer van mij heeft, behalve het eerste pakje, eigk best jammer want die schoentjes en t regenjasje vind ik best schattig :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:49:54 #50
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84570180
Huup, wat een monsterspeen!
(maar het jasje is idd O+ )
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')