abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 06:14:39 #1
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76169060
Deel 1: Het kinderkleertjestopic
Deel 2: Het kinderkleertjestopic deel 2
Deel 3: Het kinderkleertjestopic deel 3

Een paar leuke kinderkleding-merken:

Benetton
C&A
Esprit
H&M
Hema
Jottum
Name-it
Noppies
Mexx
Mim-pi
V&D
WEZara

Wat heb jij gekocht voor je kleintje of wat staat er op het verlanglijstje?

Disclaimer: Voor de schoentjes bestaat een apart topic: De allerleukste kinderschoenen deel 6.

[ Bericht 29% gewijzigd door Fruppel op 29-12-2009 06:21:57 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 06:15:48 #2
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76169066
En mijn post die het vorige topic sloot:
quote:
Ik ga straks echt op de site kijken en zal je dan vanavond doorgeven wat ik zou willen bestellen!
Ko en Senna wonen bij ons in de buurt dus dat moet goedkomen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Fruppel op 29-12-2009 06:22:23 ]
pi_76171847
*wacht op PMs*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76173136
Wij hebben van het weekend 'hét eerste pakje' gekocht! Ben er helemaal verliefd op.

Ben trouwens ook gek op de webshop van S. Oliver, www.soliver.nl heb ik al veel leuke kleertjes gekocht
pi_76175812
Leuk spul happy
Fake it till you make it...
pi_76179302
Ik had nog een waardebon van de Lief! winkel, dus daar heb ik nog maar wat truitjes en sokjes ingeslagen vorige week en ook nog 30% korting.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:55:11 #7
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76181632
Innepin, ik moet helaas passen deze keer! Alles wat ik leuk vind is er nu niet in de juiste maat dus dat schiet niet op!
Ik zal later nog even kijken of het aangepast is maar voor nu gaat het hem niet worden
pi_76305457
He, ik heb nog amper baby's in berenpak gezien op de foto!
Wij hebben er iig verschrikkelijk veel plezier van, hij heeft het altijd aan in de wagen als we wandelen gaan, ook al is het dan wat te groot, heerlijk warm is het wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76307632
Ik zie er zelf ook van af, toch te weinig in d'r maat helaas. Misschien in 't voorjaar.
pi_76311844
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben van het weekend 'hét eerste pakje' gekocht! Ben er helemaal verliefd op.

Ben trouwens ook gek op de webshop van S. Oliver, www.soliver.nl heb ik al veel leuke kleertjes gekocht
Leuk!!

ik vond S. Oliver voor mezelf ook altijd erg leuk maar ze hebben ook leuk kinderspul zeg <3
de webshop lijkt wel enorm op de esprit webshop truowens
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76320947
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef Poppejans het volgende:
He, ik heb nog amper baby's in berenpak gezien op de foto!
Wij hebben er iig verschrikkelijk veel plezier van, hij heeft het altijd aan in de wagen als we wandelen gaan, ook al is het dan wat te groot, heerlijk warm is het wel
Lotte staat er

Maar er is gister een nieuwe foto gemaakt, door mn opa. Ff uploaden

Edit: En hier staan de andere foto's: Het kinderkleertjestopic deel 3

[ Bericht 7% gewijzigd door Linda2205 op 02-01-2010 13:00:08 ]
Lotte!
Noah!
pi_76329297
Wahh linda het is net alsof je een grote teddybeerknuffel vast hebt
pi_76330701
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef innepin het volgende:
Wahh linda het is net alsof je een grote teddybeerknuffel vast hebt
Tof he? En ze komt er zo heerlijk warm uit
Lotte!
Noah!
pi_76331014
Ik dacht: waarom post hier iemand een foto waarop ze een teddybeer vasthoudt?

Maar toen viel het kwartje. Súperleuk en schattig!
pi_76392708

Leander in zijn kerstpakkie
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76415540
Wat schattig menicole!
Ik zal ook es een foto uploaden van Willow in d'r kerstjurk Ook al was ze ziek, het was toch wel erg cute

En kijk nou es wat mijn mama voor mij Willow gemaakt heeft

Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:27:42 #17
5428 crew  miss_sly
pi_76418879
wat mooi, innepin
heel mannetje zo, MeNicole!

een tip, voor de liefhebbers: bij de hema hebben ze nu heerlijke rompertjes met lange mouwen in een fijne stretchstof. in rood, roze, wit, bruin en antraciet iig (groot ingeslagen heeft ). ze zitten echt heel fijn en blijven ook erg mooi na het wassen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76428249
Leander, wat zie je er leuk uit! Kerst in stijl.

Mooi Innepin, ziet er heel vrolijk uit. Staat Willow vast heel goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:25:13 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76429308
sjieke leander.

superleuk rokje, innepin! wat een boel werk! (of zijn dat niet allemaal verschillende lapjes?)
(ik vind rokjes en jurkjes alleen eigenlijk meestal pas echt leuk bij babytjes die al een beetje kunnen staan )

[ Bericht 11% gewijzigd door trui op 05-01-2010 10:53:44 ]
in de haak.
pi_76429772
ook nog even een kiekje van onze kindjes (+neefjelief) in kerstoutfit bij oma:

die oren hoorden er eigenlijk niet bij. ik zeg 't maar even.
de volgende dag bij camperduin, met 't andere nieuwe vest/tuniekdingetje:
pi_76429836
leuk bix
en dat blouse + trui van je zoon! geweldig!! <3

En Innepin wat tof dat je moeder dat gemaakt heeft! Leuk rokje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76430117
Hahaha het berenpak echt lieefff die foto! En inderdaad, ze zijn zo heerlijk warm als ze eruit komen Ik vind het een goede koop

Leander, het staat je sjiek hoor, en wat een nette jongen ben jij, nu al geleerd je vingertje op te steken

Wauw, wat knap van je moeder Innepin, superlief rokje, ben benieuwd hoe het Willow staat, Wolf wil zn vriendinnetje wel eens zien in die mooie outfit

Leuke outfits Bix, vooral die trui met blousje eronder staat leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76434672
Mooie kerstkinderen heb je trui
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef trui het volgende:
sjieke leander.

superleuk rokje, innepin! wat een boel werk! (of zijn dat niet allemaal verschillende lapjes?)
(ik vind rokjes en jurkjes alleen eigenlijk meestal pas echt leuk bij babytjes die al een beetje kunnen staan )
Nee joh, dat is gewoon het stofje. En dan een simpel strokenrokje.
En jurkjes en rokjes bij babytjes zijn wel leuk

Kijk maar

Ook door mijn moeder gemaakt
Ik mag 'm alleen niet houden omdat mijn moeder kinderkleertjes aan het verkopen is
pi_76435035
Miss, dank voor de tip. Ik ga eens even kijken. Eigenlijk zijn al onze rompers van de hema, ze bevallen gewoon goed. En rompers heb je nooit te veel, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:50:32 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76436058
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
En jurkjes en rokjes bij babytjes zijn wel leuk
Kijk maar
[ afbeelding ]
OK, ik zat fout!
in de haak.
pi_76473831
Sale bij DPAM !
pi_76476296
Ik ben echt helemaal weg van de kleertjes van baby barb.. 't Staat Isabeau allemaal zo schattig!
pi_76476349
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Lotte!
Noah!
pi_76476430
*kijkt op Dpam site
daar staat trouwens al heel klein beetje zomerspullen als je klikt op ''new''
zag daar een erg leuk jasje en zeer leuk zomerpakje
pi_76476488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Linda2205 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes
wel voor de meisjes trouwens!
pi_76476490
Linda, ik vind dat gebreide vestje met bloemetjes zo leuk in de nieuwe H&M collectie.. Begrijp je welke ik bedoel? En zo'n gekleurd rokje.... zucht.... ik wil het allemaaaaaaaaal
pi_76477415
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes
wel voor de meisjes trouwens!
Niet? Ik ga zelfs 2 dingetjes uit de jongetjes collectie bestellen voor Lotte... of is de Dld-versie anders dan de NL? ff spieken.. Nee, is dezelfde collectie. Maar dat jasje is inderdaad wel heel stoer

EN ja, Sorbo, dat rokje hè? Dat vestje was ook leuk ja, maar we zijn niet niet zo'n fan van vestjes
Lotte!
Noah!
pi_76504522
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
pi_76504649
Hoe doen mensen dat die 2 kindjes van dezelfde soort hebben? Ik heb alle kleertjes van Linde bewaard en die kan Esmee nu aan, maar dat vind ik ook weer zielig als ze alleen maar afdankertjes heeft Soms koop ik dan wat nieuws erbij, maar eigenlijk niet zo vaak...
pi_76504861
Ik heb nog geen twee kindjes Stiemie maar ik bewaar heel bewust alleen de dingen die ik écht heel erg leuk vindt of die emotionele waarde hebben. Inderdaad om het gevoel te voorkomen dat een volgend meisje alleen maar afdankers heeft. Ik heb dat gedaan nadat ik het er met mn moeder over had en die zei dat ze dat ook nooit bij mn zusje had gedaan, afdankers, nieuw kindje verdient eigen kleertjes vond ze en dat vind ik ook.
(uiteraard is er niets mis met je tweede dochter een shirtje aandoen wat je bij je eerste heel erg leuk vindt maar ik wil dus niet álles bewaren.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76505209
Ja ik heb alle niet leuke en niet handige kleertjes ook weggedaan, maar er is nog steed veeeuuuull over Het is soms ook wel leuk hoor om Esmee ook in die kleertjes te zien, maar het lijkt me vooral als ze groter wordt minder leuk worden. Nou ja moet ik binnenkort maar weer eens gaan shoppen om een jeugdtrauma bij Esmee te voorkomen
pi_76505516
hahaha goed excuus ja

en over die voorjaarscollectie van de H&M, voor het eerst werd ik er eigenlijk niet accuut hebberig van ik hoop maar dat ze voor de zomer wel wat leuks hebben.
Hoewel ik ook hoop dat ze in de zomer al in de jurkjes van Primark past want daar zit toch een hoop leuks bij weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:02:26 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76506012
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76506102
Ik heb trouwens wel een lief turkoise jurkje voor Linde besteld bij Rainbowbabies voor komende zomer: https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/klokkende-jurkjes.html

en een rood shirtje met korte mouwen waar ik deze applicatie op ga maken

pi_76506163
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Moonah het volgende:
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:06:43 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76506211
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
Oh ja, over die foto's had ik niet nagedacht.
Wat een leuke applicatie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76506435
Het gaat mij ook niet om het feit dat het tweedehands is en al gedragen door een ander, het gaat me er meer om dat het precies dezelfde kleren zijn van de grotere broer/zus. Idd wat Stiemie zegt, ook gewoon dingen van zichzelf. En dat mogen best tweedehands kleertjes zijn wat mij betreft

Wat een schatje die applicatie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76506542
Wat een leuke foto´s hier! Innepin, dat jurkje wat je moeder heeft gemaakt is echt leuk!
En Lotte in dat berenpak! Ik vind het nog steeds jammer dat ze dat in Graeme zn maat niet meer hebben.

Ik zou trouwens een volgend kindje wel gerust kleertjes die Graeme heeft aangehad ook aantrekken hoor. Een baby merkt het verder toch niet, en het lijkt mij juist wel leuk om bij een volgend kindje die kleertjes ook aan te zien. Natuurlijk zou ik ook nieuwe kleertjes kopen En ik ga ook niet alles bewaren, alleen de hele leuke dingen.
Wanneer een kindje oud genoeg is en kleding zelf leuk begint te vinden, dan zou ik idd niet zo snel ´afdankjertjes´ meer aantrekken, maar eerder vind ik dat geen probleem.
Graeme heeft ook veel kleding die ik van mijn nichten heb gekregen die hun kindjes hebben gedragen. Vind ik juist echt leuk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76513332
Stiemie, Iris heeft ook veel aan wat Mirte heeft gedragen en ik koop er soms wat nieuwe dingen bij.
Alleen is Iris volgens mij een stuk langer dan Mirte was, want ze draagt nu dus de dingen die Mirte voorjaar/zomer aanhad... En korte mouwen shirts daar doen we dan een lange mouwen romper onder, maar sommige broekjes zijn wel heel zomers...
Terwijl ze toch "maar" 2 maanden schelen qua seizoen...
Maar ik vind het ook wel leuk dat Iris ook "eigen" kleertjes heeft, zodat het niet op de foto's straks alleen maar is van: oh dat had mn zus ook al aan.
En niet alles wat Mirte goed stond staat Iris ook heb ik ontdekt inmiddels. En sommige dingen vond ik bij Mirte al niet handig of toch niet zo leuk en die heb ik nu ook niet meer in de kast gelegd...
pi_76513491
De eerste paar maand had Leander ook best veel van Mikael aan. Maar nu zit Leander in de maat waar Mikael in de zomer in zat. Dus nu moeten we heel helaas steeds nieuw kopen. Moet zeggen dat we ook heel van mijn ouders en schoonmoeder krijgen.
Ik heb gewoon veel foto's gemaakt van Leander als ie andere kleren aan had
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76513593
Ik had hier ook veel van de eerste bewaard...maar ik ben echt te shopperig, dus uiteindelijk hangt de hele kast vol nieuwe kleding
pi_76530613
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Sale bij DPAM !

Inne, heb je al besteld? Dat jasje wat ik wilde maar niet nam vanwege budget is nu voor de helft!
Oh en ik PM je even want geld enzo...
pi_76530812
oeks, ik had hier al gemeld dat ik er vanaf zie wegens weinig leuks in Willows maat
pi_76530924
Oh echt? Wat stom, helemaal niet gezien. Komt natuurlijk door die slechte internetverbinding die ik had op vakantie. Lees: niet.
Jammer dat ze niets hadden... Ga ik nog even na denken of ik nog een bestellinkie wil plaatsen...
pi_76535294
Welk jasje wilde je Oeke? Pure nieuwsgierigheid mijnerzijds.
pi_76535402
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
pi_76535482
Ik zoek zelf wel ff. Oh enne, pakketje is onderweg.

Gevonden! Denk ik, blouson elliotjack. Een stoer jasje zeg! Erg leuk.
pi_76535582
Elliot heet het. een soort pilotenjasje. en die trui is trouwens ook superleuk, bij de soldes. Een opa-trui.

Wat fijn!
pi_76535783
Heb je ook gezien dat LL as we speak jongenkleertjes uploadt voor het V&A topic?

En van wie is dat gedichtje in je sig nou ook al weer?
pi_76536062
Ja, heel leuk, maar om nou in mijn eentje een bestelling te doen. Jij nog iets nodig?

Dat gedichtje is van Judith Herzberg.

Haha, ja, ik zag het! Hebben hebben!
pi_76536249
Nope, ik vind de sale een beetje tegenvallen. Of heb te lang gewacht, want gisteren hadden ze nog tuinbroeken.

Herzberg! Die was het! Volgens mij staat het ook op een Plint poster.

Tot zo in het andere topic !
pi_76557927
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
Ik lees het nu pas, sorry

Hoop dat het zo duidelijk te zien is. Maar het Elmo-shirt+broekje en het koekiemonster-shirt zijn dus uit de jongens-collectie.
Lotte!
Noah!
pi_76561458
Gaaf Linda, dat rode rokje vond ik ook helemaal geweldig! die gympjes zijn trouwens ook leuk Het koekiemonstershirt ook! Misschien dat Wolf die ook nog wel krijgt
pi_76561661
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef oeke het volgende:
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
Die is leuk zeg! (ja ik was ook nieuwsgierig)

deze vond ik ook wel leuk, maar die bovenste is vet goedkoop nu en nog leuker eigenlijk!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:36 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576090
Help

Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen? En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
Niet mieten! Door gieten!
pi_76576200
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef seilram het volgende:
Help

Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen? En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
tuurlijk kan dat voor een jongen! Kijk naar Kobus van Oeke
De maten van Dpam vallen relatief klein, het komt wel echt overeen met de cm's die in de tabel erbij staan ergens, op die "maat in maanden" zou ik niet zoveel letten.

Welke heb je op t oog?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:59:37 #62
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576298
Dees

Vind hem zo lief

Kan hem op een NL website nergens vinden. Je hebt die bij dpam ook in het blauw, die vind ik ook leuk, maar dies nog veuls te groot voor t kind.

[ Bericht 25% gewijzigd door seilram op 08-01-2010 20:00:38 (ui) ]
pi_76576413
ooooh wat een leukerd!
ik vind dat octopusje zo leuk die hebben ze op wel meer kleding als applicatie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76576613
He! Die Kobus heeft en mijn zoon had staat niet meer op de site! Ik vind het een geweldig badpak, staat ook erg leuk bij die kleintjes. Ik zeg doen!

Joep is ook vrij smal toch? Het zijn nl niet echt brede pakjes. Het rekt wel mee, dat wel.

[ Bericht 25% gewijzigd door bodpa09 op 08-01-2010 20:12:26 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:07:26 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576649
Hhmmm, jammer dat de verzendkosten hoger zijn dan het badpak zelf...

Idd Bodpa, Joep is een smalle.

Mocht er iemand gaan bestellen ....... dan maak ik graag het geld voor het badpak vooraf aan je over!

[ Bericht 5% gewijzigd door seilram op 08-01-2010 20:34:34 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:17:06 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76577097
Ohw... wow dat badpakje! cute
pi_76578863
Seilram, kijk:

Ik vind het zo leuk staan! En hij krijgt er een superschattig kontje in.

Ik wil graag bestellen, maar niet alleen, de kosten van verzenden zijn me te hoog.
Dus met meer gegadigden...
pi_76580011
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
Seilram, kijk:

[ afbeelding ]

Dus met meer gegadigden...
Steekt vinger op, ik kan het toch weer niet laten hoor, ik zie al weer meerdere leuke dingen.
Denken jullie dat een jasje 12MND, dat die maat Wolf nog gaat passen deze winter? dus okt/nov/dec ?

(ik zag trouwens nog weer een shirt van Kobus op een foto, die Wolf ook heeft.Die wit/zwart gestreepte met tattoo hartje erop )
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:38:37 #69
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76583021
Aaaah Oeke Wat een plaatje! (welke maat heeft hij nu van dat badpakje?)

Nu wil ik dat badpak zeker!!!!! Ik doe mee met de bestelling

Of Wolf dat nog zal passen.. ik heb nog geen ervaring met dpam, dus het is voor mij ook even gokken. Maar lijkt mij haast van wel toch.
pi_76583832
Volgens mij draagt Kobus nu 12 maands kleren, dat badpak is in elk geval 12 maands. Mels droeg 12 maands dingen toen hij een maand of 7/8/9 was. hij zit nu in 18 maanden kleertjes van DPAM. Ik kijk het morgen even na in zijn kast.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:03:57 #71
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76583943
Dank Bodpa... Joep heeft nl nu 74 aan, maar als ik daar bij 23 maanden kijk, dan staat er 86 cm... en aangezien ik werkelik alles in de droger stop zou ie 86 cm dan na het wassen best moeten passen

Dees moet dan ook echt mee als we gaan bestellen Zo'n lief pyamatje!

Ik heb nog bij de soldes gekeken, maar alles wat ik daar leuk vind hebben ze maar in heel kleine maatjes... jammers.
pi_76584830
Wat Bodpa zegt, Kobus draagt nu de 12 maanden maat. Dat is 74, dus ik zou geen risico lopen met de maten. Oke, Ko is iets langer dan gemiddeld maar toch.

Degenen die willen bestellen kunnen mij wel PMen dan verzamel ik het en doe ik de bestelling.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:50:32 #73
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76585581
Gedaan!

Het is maar goed dat ik die site nu pas ontdek, nu ie net iets langer met zijn kleren doet. Wat moest ik me inhouden zeg
pi_76590693
Oh poppejans die jasjes zijn allebei leuk zeg! Misschien toch nog maar eens een jongetje maken of hopen dat Esmee wat jongensachtiger en stoerder is dan haar zus

Oh en Kobus in badpak
pi_76590797
Deze vind ik ook helemaal geweldig.

En ik heb even gecheckt. Onze kabouter zit idd nu in 18 maands kleren van Dpam.

[ Bericht 24% gewijzigd door bodpa09 op 09-01-2010 08:02:18 ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:45:02 #76
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76591589
moet dit topic vergeten, komen veel te leuke sites ed voorbij.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76591933
Ik herhaal mezelf eventjes, voor de geinteresseerden

er is een actie bij www.baby-slofje.nl gratis verzenden en zulks:
quote:
Deze zondag is het weer Koopzondag Online: de hele zondag lekker online shoppen met aantrekkelijke kortingen en leuke acties in 12 webshops vol kinderkleding en aanverwante artikelen. Profiteer van de uitverkoop en neem alvast een kijkje in de nieuwe lentecollecties.

Baby-Slofje biedt zondag gratis verzending en daar profiteer jij als nieuwsbrieflezer nu alvast van! Vanaf nu tot zondagavond 22.00u verzenden wij je bestelling gratis naar elk adres in Europa!

Nu lekker winkelen bij Baby-Slofje.nl, zonder verzendkosten! Bovendien pakken we je cadeautjes gratis in en krijg je bij je bestelling een gratis Hip Mama Magazine (zolang de voorraad strekt).

Gun jij iemand een goed begin van 2010? Mail ze deze nieuwsbrief!
De volgende nieuwsbrief van Baby-Slofje.nl ontvang je half februari.
wie zn mailadres naar me pm't stuur ik de nieuwsbrief even door bij interesse.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76594947
Besteld!

oh wat zal ze warme pootjes hebben deze winter
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76599412
Tof!! Welke maat heb jij besteld dan Huups? Ik heb laatst slofjes van Oxxy maat M gekocht, maar die zijn Lena toch echt nog wel te groot.. ik vind het alleen zo zonde om nu nog een S te bestellen...net een lastig maatje nu
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76599612
lieve slofjes!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 09-01-2010 14:53:50 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:54:16 #81
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76599804
Bodpa, die schoentjes

Thanks voor het checken... naja als het bestellen door gaat, dan weet ik iig dat het wel past

Huup, super die laars/slofjes zeg! Maarre... met die koopzondag, hoeveel korting krijg je dan? want dat zie ik nergens terug. Ik zie wel hele leuke sloffen, maar ik twijfel..., zeker omdat mijn kind omkomt in de sloffen en eigenlijk alleen maar dikke sokken draagt...
pi_76601647
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef Poppedein het volgende:
Tof!! Welke maat heb jij besteld dan Huups? Ik heb laatst slofjes van Oxxy maat M gekocht, maar die zijn Lena toch echt nog wel te groot.. ik vind het alleen zo zonde om nu nog een S te bestellen...net een lastig maatje nu
ik heb een S besteld.
Mevrouw heeft nu voetjes van 9.5 cm dus ik vond het met voering wel kunnen. Maar k denk inderdaad niet dat ze ze heel erg lang aan kan, maar goed.
Heb je voor Lena nog wat besteld?

Seilram de korting staat gewoon op de site bij de schoentjes vermeld, als er geen korting bij staat dan is het niet afgeprijsd, ik geloof links staat ook een linkje met "aanbiedingen" moet je daar ff bij kijken. De actie is dat het gratis verzenden is en dat er een hoop afgeprijsd is.

En ik zie nu net dat je heul die nieuwsbrief helegaar niet nodig hebt sorry voor naar wie ik hem in al mn enthousiasme al gespamd heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76638595
Speciaal voor stiemie, t is binnen en we vinden t leuk

-edit-
en ze heeft inmiddels ontdekt dat er een touwtje aanzit en dat je daar geweldig aan kunt trekken en t in je mond stoppen enzo

[ Bericht 23% gewijzigd door huuphuup op 10-01-2010 20:34:15 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76783566
Hier ook nog even mijn berenkind

aah Amelie, wat uberschattig zo in dat jurkje en met dat haarknipje
pi_76936644
Zelf nog niets besteld, maar ik vond dat ze er en leuke kleertjes hebben en het verhaal erachter is zoooo goed:
www.heartsandheroes.nl

Het hele verhaal staat in de flair van deze week, maar het komt erop neer dat al het geld van deze tweedehands kleren naar goede doelen gaat. Een van de moeders achter de site heeft een kindje verloren aan kanker en daarom zijn ze met deze site (en stichting) gestart.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 17-01-2010 20:32:35 ]
pi_76937114
pssst Mefke... tis www.heartsandheroes.nl

en dank voor de link...wát een leuke goeie site!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76937463
@poppedein: zwangerschapsdementie (ging het maar eens over!)
pi_76938393
Huup ik zag je kleine schoonheid nu net pas Wat staat het haar leuk! En hij kleurt ook nog eens mooi bij Sofie zeg!
pi_76939815
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik zag je kleine schoonheid nu net pas Wat staat het haar leuk! En hij kleurt ook nog eens mooi bij Sofie zeg!
Alles kleurt bij Sofie

serieus ik zou een tweede dochter dus echt nooit meer Sofie kunnen noemen hè
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76943062
Hahaha wij hebben ook nog over Sophie als naam nagedacht! Maar het was voor ons een te populaire naam en nu zeker met die giraf
pi_76954003
Hahaha, ik had bij geboortewinkel 2 Sophietjes besteld, maar dat was al de dag na kerst en er kwam maar niks. Dus ik heb mn bestelling geannuleerd en nu bij de sophie webwinkel besteld, die leveren tenminste wel snel had ik al ervaren hahaha. Het lijkt wel of ik aandelen heb, ben maar Sophietjes aan het "uitdelen" . Maar ze zijn ook wel erg leuk.
pi_76962890
Wij hebben ook een Sophietje en ook al eentje klaarliggen als kraamcadeautje

* Twinkly Needs!! Onder andere... Waarom is het allemaal zo duur

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_76968300
Ohw leuk Twinkly , die prijzen zijn dat euro's??? Kan haast niet toch...
Als het zweedse kronen zijn is dat broekje zo'n 18 euro, dat zou nog wel enigzins meevallen... (leve de valutaomrekendinges )

Gister zomerjasje voor Mirte besteld

[ Bericht 16% gewijzigd door Nijna op 18-01-2010 15:50:35 ]
pi_76970703
Nijna wat een leuk jasje!
pi_76975088
van noppies issie
pi_76981484
Hé als dit toch een kleertjestopic is, mag ik best de site van mijn mams spammen toch? Ze is allemaal kleertjes aan het maken en omdat het toch te veel is voor Willow alleen, verkoopt ze een zooitje. En ze vindt het zo leuk dat ze ook op opdracht maakt (stof, maat, model, alles).
Oh en er komt van de week een hele lading nieuw spul bij Want ik moet het updaten en ik heb het druk

Polletje
pi_77006988
Jaahaa, de Hema heeft nieuwe kleren online, en oude kleren weer op voorraad.

Kijk eens wat een schattige slofjes (vanaf welke leeftijd zijn die handig, toch niet pas als ze lopen, hè? ):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77009244
Claudia die slofjes hebben wij bij Linde gewoon gebruikt voor als ze bv naar de kinderopvang ging. Dan had ze warme voetjes en ze kon haar sokjes minder snel zelf uitschoppen. Ze kon toen nog niet lopen of kruipen trouwens
pi_77010408
oh wat een poepige slofjes en ook nog eens de juiste kleur
pi_77048614
Voor de geinteresseerden, Wibra heeft lederen slofjes in de aanbieding voor 3,99 in wit, donkerblauw, roze en goud.

http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77052952
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, Wibra heeft lederen slofjes in de aanbieding voor 3,99 in wit, donkerblauw, roze en goud.

http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Altijd als ik die aanbiedingen van de Wibra zie dan voel ik me verleid om er langs te gaan, maar de Wibra bij ons in de buurt is zo ongelooflijk naar (Linnaeusstraat, zo'n beetje op de plek waar Theo van Gogh is vermoord en dat is vast geen toeval). Als ik er binnenkom dan word ik eerst duizelig, dan krijg ik een knallende koppijn en uiteindelijk vlucht ik kolhalzend de winkel uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')