quote:Ik ga straks echt op de site kijken en zal je dan vanavond doorgeven wat ik zou willen bestellen!
Ko en Senna wonen bij ons in de buurt dus dat moet goedkomen!
Leuk!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben van het weekend 'hét eerste pakje' gekocht! Ben er helemaal verliefd op.
Ben trouwens ook gek op de webshop van S. Oliver, www.soliver.nl heb ik al veel leuke kleertjes gekocht
Lotte staat erquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef Poppejans het volgende:
He, ik heb nog amper baby's in berenpak gezien op de foto!
Wij hebben er iig verschrikkelijk veel plezier van, hij heeft het altijd aan in de wagen als we wandelen gaan, ook al is het dan wat te groot, heerlijk warm is het wel
Tof he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef innepin het volgende:
Wahh linda het is net alsof je een grote teddybeerknuffel vast hebt![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef trui het volgende:
sjieke leander.
superleuk rokje, innepin!wat een boel werk!
(of zijn dat niet allemaal verschillende lapjes?)
(ik vind rokjes en jurkjes alleen eigenlijk meestal pas echt leuk bij babytjes die al een beetje kunnen staan )
OK, ik zat fout!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
En jurkjes en rokjes bij babytjes zijn wel leuk![]()
Kijk maar
[ afbeelding ]
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Linda2205 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes![]()
wel voor de meisjes trouwens!
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Moonah het volgende:
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
Oh ja, over die foto's had ik niet nagedacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
quote:
Ik lees het nu pas, sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
Die is leuk zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef oeke het volgende:
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef seilram het volgende:
Help![]()
Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen?En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
Steekt vinger op, ik kan het toch weer niet laten hoor, ik zie al weer meerdere leuke dingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
Seilram, kijk:
[ afbeelding ]
Dus met meer gegadigden...
wie zn mailadres naar me pm't stuur ik de nieuwsbrief even door bij interesse.quote:Deze zondag is het weer Koopzondag Online: de hele zondag lekker online shoppen met aantrekkelijke kortingen en leuke acties in 12 webshops vol kinderkleding en aanverwante artikelen. Profiteer van de uitverkoop en neem alvast een kijkje in de nieuwe lentecollecties.
Baby-Slofje biedt zondag gratis verzending en daar profiteer jij als nieuwsbrieflezer nu alvast van! Vanaf nu tot zondagavond 22.00u verzenden wij je bestelling gratis naar elk adres in Europa!
Nu lekker winkelen bij Baby-Slofje.nl, zonder verzendkosten! Bovendien pakken we je cadeautjes gratis in en krijg je bij je bestelling een gratis Hip Mama Magazine (zolang de voorraad strekt).
Gun jij iemand een goed begin van 2010? Mail ze deze nieuwsbrief!
De volgende nieuwsbrief van Baby-Slofje.nl ontvang je half februari.
ik heb een S besteld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef Poppedein het volgende:
Tof!! Welke maat heb jij besteld dan Huups? Ik heb laatst slofjes van Oxxy maat M gekocht, maar die zijn Lena toch echt nog wel te groot.. ik vind het alleen zo zonde om nu nog een S te bestellen...net een lastig maatje nu
Alles kleurt bij Sofiequote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik zag je kleine schoonheid nu net pasWat staat het haar leuk! En hij kleurt ook nog eens mooi bij Sofie zeg!
![]()
Altijd als ik die aanbiedingen van de Wibra zie dan voel ik me verleid om er langs te gaan, maar de Wibra bij ons in de buurt is zo ongelooflijk naar (Linnaeusstraat, zo'n beetje op de plek waar Theo van Gogh is vermoord en dat is vast geen toeval). Als ik er binnenkom dan word ik eerst duizelig, dan krijg ik een knallende koppijn en uiteindelijk vlucht ik kolhalzend de winkel uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, Wibra heeft lederen slofjes in de aanbieding voor 3,99 in wit, donkerblauw, roze en goud.
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |