abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76535402
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76535482
Ik zoek zelf wel ff. Oh enne, pakketje is onderweg.

Gevonden! Denk ik, blouson elliotjack. Een stoer jasje zeg! Erg leuk.
pi_76535582
Elliot heet het. een soort pilotenjasje. en die trui is trouwens ook superleuk, bij de soldes. Een opa-trui.

Wat fijn!
pi_76535783
Heb je ook gezien dat LL as we speak jongenkleertjes uploadt voor het V&A topic?

En van wie is dat gedichtje in je sig nou ook al weer?
pi_76536062
Ja, heel leuk, maar om nou in mijn eentje een bestelling te doen. Jij nog iets nodig?

Dat gedichtje is van Judith Herzberg.

Haha, ja, ik zag het! Hebben hebben!
pi_76536249
Nope, ik vind de sale een beetje tegenvallen. Of heb te lang gewacht, want gisteren hadden ze nog tuinbroeken.

Herzberg! Die was het! Volgens mij staat het ook op een Plint poster.

Tot zo in het andere topic !
pi_76557927
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
Ik lees het nu pas, sorry

Hoop dat het zo duidelijk te zien is. Maar het Elmo-shirt+broekje en het koekiemonster-shirt zijn dus uit de jongens-collectie.
Lotte!
Noah!
pi_76561458
Gaaf Linda, dat rode rokje vond ik ook helemaal geweldig! die gympjes zijn trouwens ook leuk Het koekiemonstershirt ook! Misschien dat Wolf die ook nog wel krijgt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76561661
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef oeke het volgende:
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
Die is leuk zeg! (ja ik was ook nieuwsgierig)

deze vond ik ook wel leuk, maar die bovenste is vet goedkoop nu en nog leuker eigenlijk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:36 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576090
Help

Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen? En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
Niet mieten! Door gieten!
pi_76576200
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef seilram het volgende:
Help

Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen? En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
tuurlijk kan dat voor een jongen! Kijk naar Kobus van Oeke
De maten van Dpam vallen relatief klein, het komt wel echt overeen met de cm's die in de tabel erbij staan ergens, op die "maat in maanden" zou ik niet zoveel letten.

Welke heb je op t oog?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:59:37 #62
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576298
Dees

Vind hem zo lief

Kan hem op een NL website nergens vinden. Je hebt die bij dpam ook in het blauw, die vind ik ook leuk, maar dies nog veuls te groot voor t kind.

[ Bericht 25% gewijzigd door seilram op 08-01-2010 20:00:38 (ui) ]
pi_76576413
ooooh wat een leukerd!
ik vind dat octopusje zo leuk die hebben ze op wel meer kleding als applicatie.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76576613
He! Die Kobus heeft en mijn zoon had staat niet meer op de site! Ik vind het een geweldig badpak, staat ook erg leuk bij die kleintjes. Ik zeg doen!

Joep is ook vrij smal toch? Het zijn nl niet echt brede pakjes. Het rekt wel mee, dat wel.

[ Bericht 25% gewijzigd door bodpa09 op 08-01-2010 20:12:26 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:07:26 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76576649
Hhmmm, jammer dat de verzendkosten hoger zijn dan het badpak zelf...

Idd Bodpa, Joep is een smalle.

Mocht er iemand gaan bestellen ....... dan maak ik graag het geld voor het badpak vooraf aan je over!

[ Bericht 5% gewijzigd door seilram op 08-01-2010 20:34:34 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:17:06 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76577097
Ohw... wow dat badpakje! cute
pi_76578863
Seilram, kijk:

Ik vind het zo leuk staan! En hij krijgt er een superschattig kontje in.

Ik wil graag bestellen, maar niet alleen, de kosten van verzenden zijn me te hoog.
Dus met meer gegadigden...
pi_76580011
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
Seilram, kijk:

[ afbeelding ]

Dus met meer gegadigden...
Steekt vinger op, ik kan het toch weer niet laten hoor, ik zie al weer meerdere leuke dingen.
Denken jullie dat een jasje 12MND, dat die maat Wolf nog gaat passen deze winter? dus okt/nov/dec ?

(ik zag trouwens nog weer een shirt van Kobus op een foto, die Wolf ook heeft.Die wit/zwart gestreepte met tattoo hartje erop )
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:38:37 #69
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76583021
Aaaah Oeke Wat een plaatje! (welke maat heeft hij nu van dat badpakje?)

Nu wil ik dat badpak zeker!!!!! Ik doe mee met de bestelling

Of Wolf dat nog zal passen.. ik heb nog geen ervaring met dpam, dus het is voor mij ook even gokken. Maar lijkt mij haast van wel toch.
pi_76583832
Volgens mij draagt Kobus nu 12 maands kleren, dat badpak is in elk geval 12 maands. Mels droeg 12 maands dingen toen hij een maand of 7/8/9 was. hij zit nu in 18 maanden kleertjes van DPAM. Ik kijk het morgen even na in zijn kast.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:03:57 #71
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76583943
Dank Bodpa... Joep heeft nl nu 74 aan, maar als ik daar bij 23 maanden kijk, dan staat er 86 cm... en aangezien ik werkelik alles in de droger stop zou ie 86 cm dan na het wassen best moeten passen

Dees moet dan ook echt mee als we gaan bestellen Zo'n lief pyamatje!

Ik heb nog bij de soldes gekeken, maar alles wat ik daar leuk vind hebben ze maar in heel kleine maatjes... jammers.
pi_76584830
Wat Bodpa zegt, Kobus draagt nu de 12 maanden maat. Dat is 74, dus ik zou geen risico lopen met de maten. Oke, Ko is iets langer dan gemiddeld maar toch.

Degenen die willen bestellen kunnen mij wel PMen dan verzamel ik het en doe ik de bestelling.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:50:32 #73
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76585581
Gedaan!

Het is maar goed dat ik die site nu pas ontdek, nu ie net iets langer met zijn kleren doet. Wat moest ik me inhouden zeg
pi_76590693
Oh poppejans die jasjes zijn allebei leuk zeg! Misschien toch nog maar eens een jongetje maken of hopen dat Esmee wat jongensachtiger en stoerder is dan haar zus

Oh en Kobus in badpak
pi_76590797
Deze vind ik ook helemaal geweldig.

En ik heb even gecheckt. Onze kabouter zit idd nu in 18 maands kleren van Dpam.

[ Bericht 24% gewijzigd door bodpa09 op 09-01-2010 08:02:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')