esprit, h&m (niet alles hoor), palomino (sommige c&a's) hangt hier regelmatig in de kast. Palomino krijgt ze meestal van mijn vader en dat past altijd, echt grappig, die man snapt niks van kinderkleren, maar het past wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Was dat niet Huup?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
quote:
In november, zie het gastenboek op die site, daar staat het meerdere malen. Veel mensen vragen er naarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Ik heb ook al zoveel kleren, maar ik denk toch ook dat het weer veels te weinig isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Teckelig shirt![]()
![]()
Echt Hema
Ik mocht hem echt niet kopen van mezelf, het arme kind kan ik onderhand al wel 3x op een dag iets anders aan doen als ik wil dat hij alles een keertje heeft aangehad wat ik allemaal heb
Oeh, laat ff weten dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
ja die code had ik ook
ik wacht nog even met bestellen ik denk dat ik rond het voorjaar/de zomer weer ga bestellen en dan veel ofzo
Oeke wat leuk!!!![]()
het staat hem echt super!
quote:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/badmode.aspx ??quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik online een leuk en niet te duur badpakje kan bestellen in maat 86-92? Wehkamp, Hennes en Marktplaats hebben helaas niet wat ik zoek...
Dat schreeeeeuwt om een foto!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef tessie het volgende:
Oooh ja, vergat ik helemaal te zeggen! Ik heb zooo´n koel barbapapabroekje gekocht bij H&M! OF eigenlijk is het een BarbaBobbroekje (die zwarte harige) Zoo leuk!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |