abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74127535
Deel 1: Het kinderkleertjestopic
Deel 2: Het kinderkleertjestopic deel 2

Een paar leuke kinderkleding-merken:

Benetton
C&A
Esprit
H&M
Hema
Jottum
Name-it
Noppies
Mexx
Mim-pi
V&D
WE
Zara

Wat heb jij gekocht voor je kleintje of wat staat er op het verlanglijstje?

Disclaimer: Voor de schoentjes bestaat een apart topic: De allerleukste kinderschoenen deel 6.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74127651
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
pi_74128871
Ze vullen de voorraad in november aan staat op de site. Ik vind de wijde pijpen broekjes goed lang, net als de jumpsuitjes. Onze zoon is ook een gespierde spijker met lange benen, maar deze broekjes zitten goed. Niet te strak of te los rond het middel.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:54:01 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74129943
Nog een leuk merk: Lief
Ze hebben ook een outlet
pi_74131081
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:

En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
esprit, h&m (niet alles hoor), palomino (sommige c&a's) hangt hier regelmatig in de kast. Palomino krijgt ze meestal van mijn vader en dat past altijd, echt grappig, die man snapt niks van kinderkleren, maar het past wel. O ja, en bij de wibra hebben ze regelmatig wat hangen dat strak is met lange pijpen, moet je wel geluk hebben, maar ik heb al verschillende keren wat gevonden.
Hema wisselt nogal vind ik. Ze heeft er vooral veel shirts en longsleeves van. Broeken minder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74131552
quote:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
Was dat niet Huup?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_74131867
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:29 schreef geppie het volgende:

[..]

Was dat niet Huup?

nee ik heb geen contact gehad met ze, maar de webshop is wel aangevuld in september. Althans, ik heb toen jurkjes kunnen bestellen die een paar weken daarvoor nog uitverkocht waren, misschien vullen ze het in delen bij ofzo?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74132919
quote:
In november, zie het gastenboek op die site, daar staat het meerdere malen. Veel mensen vragen er naar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74137857
Bij Zeeman heb ik ook een paar smalle spijkerbroekjes kunnen scoren. Noppies zakt van zijn gat, H&M en Hema vallen ook vaak groot vind ik.
pi_74139007
Thanks voor de tips. Hemabroekjes gaan hier in maat 56 nog effe denk ik, dan zijn ze toch echt te kort. Maar dan zitten ze om het buikje nog heel netjes, zelfs met de nieuwe luiers.
Aha, en ik had het dus toch goed onthouden van goodmoodkids, ze hebben dus alleen niet aangevuld wat ik moest hebben.
pi_74139374
Ik heb voor Tess een leuk jurkje gekocht bij H&M:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74141667
Leuk jurkje!

Ik probeer broekjes met knoopsgatelastiek te kopen als het even kan. En anders kan je bij sommige broekjes ook nog wel eens een stukje elastiek door het boord trekken en dan zo vastknopen dat het wat strakker zit...
Fake it till you make it...
pi_74147114
Verheug me op de Dpam kleertjes, we hadden lekker grote bestelling zo met zn allen!
Heb weer geweldige dingen uitgezocht denk ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74157329
De kleertjes zijn er!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:43:34 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_74201090

Jochem heeft een soortgelijk shirtje gekregen en ik vind hem zo gaaf!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74207157
Teckelig shirt Echt Hema
Ik mocht hem echt niet kopen van mezelf, het arme kind kan ik onderhand al wel 3x op een dag iets anders aan doen als ik wil dat hij alles een keertje heeft aangehad wat ik allemaal heb
pi_74207705
Je kan het toch ook vast in een grotere maat kopen Poppejans
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74208583
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Teckelig shirt Echt Hema
Ik mocht hem echt niet kopen van mezelf, het arme kind kan ik onderhand al wel 3x op een dag iets anders aan doen als ik wil dat hij alles een keertje heeft aangehad wat ik allemaal heb
Ik heb ook al zoveel kleren, maar ik denk toch ook dat het weer veels te weinig is
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74237810
Huup, kijk nou!

DPAM truitje

Poppejans, had jij deze niet ook besteld?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74237974
Oeh, wat een lekker mannetje is die Ko toch!
pi_74238056
Speaking of DPAM: ik heb een kortingscode gekregen. Wie tussen 28 okt en 4 nov voor meer dan 110 euro bestelt, die krijgt 15 euro korting met kortingscode COLD22.
pi_74238208
ja die code had ik ook
ik wacht nog even met bestellen ik denk dat ik rond het voorjaar/de zomer weer ga bestellen en dan veel ofzo

Oeke wat leuk!!! het staat hem echt super!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74238608
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
ja die code had ik ook
ik wacht nog even met bestellen ik denk dat ik rond het voorjaar/de zomer weer ga bestellen en dan veel ofzo

Oeke wat leuk!!! het staat hem echt super!
Oeh, laat ff weten dan!
pi_74238671
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Oeh, laat ff weten dan!
haha heb je al plannen dan?

ik ga echt pas weer dan bestellen, ik heb nog zoooo veel kleertjes voor de winter en ik heb geen flauw idee in welke maat ze volgende zomer zit. Maar ik heb gewoon NU al zin om door al die jurkjes te gaan enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74238963

Tegen dan mag ik vast ook weer van mezelf.

En dat truitje is echt heerlijk warm en zacht. Maar dus voor 6 maanden bedoeld en Ko is nu 4m3w. Hollands glorie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74247348
Ik hou me altijd van harte aanbevolen om mee te bestellen bij DPAM. Maakt niet uit wanneer
pi_74247728
aah Oeke dat staat hem echt wijs Erg leuk vest!
Ik hou wel erg van dat bruin, en dan vooral bruin met knopen er aan
ik had die uiteindelijk toch niet besteld

Ben ook wel erg Dpam fan geloof ik, als er een voorjaarscollectie online komt doe ik vrijwel zeker wel weer mee met bestellen! Dan heb ik ook echt een baby (nouja, binnen een paar weekjes al, eng hoor)
pi_74255909
Poppejans, kijk!
Hij past in zijn auto overhemd en donkerblauwe ribbroek! Die jij ook hebt!

[ Bericht 32% gewijzigd door bodpa09 op 01-11-2009 21:50:21 ]
pi_74256286
pi_74260634
Ah dat staat echt stoer Leuk met dat blousje eronder, zo zou ik het zelf nooit bedacht hebben
Hij heeft gewoon een setje aan wat ik straks ook heb, echt maf!
pi_74300300
Heeft iemand enig idee waar ik online een leuk en niet te duur badpakje kan bestellen in maat 86-92? Wehkamp, Hennes en Marktplaats hebben helaas niet wat ik zoek...
pi_74300403
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik online een leuk en niet te duur badpakje kan bestellen in maat 86-92? Wehkamp, Hennes en Marktplaats hebben helaas niet wat ik zoek...
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/badmode.aspx ??
Lotte!
Noah!
pi_74300508
Ja die met grote stippen van de hema is leuk, maar met bezorgkosten, komt ie dan al op 15 euro en zo vaak gaan we eigenlijk niet zwemmen... En qua maat past ze 'm komende zomer niet meer ben ik bang...
pi_74300593
Maar..HEMA zit toch wel in elk dorp?
Lotte!
Noah!
pi_74300741
Hahaha nou ik woon midden in Amsterdam, maar het lukt me nu echt niet om met 2 kinderen even naar de winkel te gaan nu het met Esmee nog niet zo lekker loopt. Bovendien zag ik laatst bij de Hema helemaal geen zwemkleding meer hangen. Denk dat het daar nu gewoon het seizoen niet voor is
  maandag 2 november 2009 @ 00:47:19 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74303469
stiemie, je moet er gewoon wat extra dingen bij bestellen zodat je boven de 50 euro komt, dan kost 't bezorgen niks!
in de haak.
pi_74305384
Hahaha ja dat zat ik me later ook te bedenken. Tsja als het moet, dan moet het maar he?
  maandag 2 november 2009 @ 07:35:54 #38
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74305511
Ze kan toch ook een zwemluier aan? Gewoon geen badpak?
Of is Linde zindelijk ?
pi_74305524
Nee helaas nog niet, was het maar waar KP

Zwemluiers alleen vind ik zelf niet zo leuk staan en ze heeft tot nu toe steeds zwembroekjes gehad en nu leek een badpakje me eens leuk. Maar ik ben inmiddels hard mijn best aan het doen bij de hema...
  maandag 2 november 2009 @ 07:40:14 #40
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74305531
aha, oke.
Dan maar lekker bestellen bij de HEMA!
pi_74350991
Ik heb toch zo'n schetig zwembroekje besteld

en GoodMood kan de middelvinger krijgen hoor, nog steeds geen aanvulling dus ik ga de gok niet nemen voor de sokjes en het mutsje die ik van daar nog nodig had (kan ze nergens anders vinden in juiste kleur)
Dus baby krijgt geen naamshirt aan als eerste setje kleding, maar een ander leuk setje. Donkerblauw van Tinus P.
pi_74358982
Graeme heeft een nieuwe muts van de H&M
pi_74361333
morgen krijg ik dit binnen :

Maar die krijgt as mama pas zaterdag (zij wil d'r verjaardag dan vieren, ze is morgen toch pas heel laat thuis )
pi_74366120
Ik vind die koekiemonsterpyjama zooo leuk!

Oooh ja, vergat ik helemaal te zeggen! Ik heb zooo´n koel barbapapabroekje gekocht bij H&M! OF eigenlijk is het een BarbaBobbroekje (die zwarte harige) Zoo leuk!
pi_74366307
Ik vind die koekiemonsterpyjama ook heel lief
pi_74366700
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef tessie het volgende:

Oooh ja, vergat ik helemaal te zeggen! Ik heb zooo´n koel barbapapabroekje gekocht bij H&M! OF eigenlijk is het een BarbaBobbroekje (die zwarte harige) Zoo leuk!
Dat schreeeeeuwt om een foto!
pi_74367704
Ahhh Cookie Monster

Mag ik hier een vraag stellen? Uit nieuwsgierigheid... zouden jullie eco/biologische kleding voor je kindje kopen als het niet te geitenwollensokkerig er uit ziet, en niet al te duur is (zeg maar niet duurder dan 15 euro per shirt enzo)? Heb er hier een discussie over en ben wel benieuwd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74367803
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat schreeeeeuwt om een foto!

check ook die toffe bretels!

closeupje
pi_74367843
Wij kopen alles zoveel mogelijk eco. Ook luiers. Maar als het om kleding gaat, vrees ik dat toch niet de herkomst, maar wel het uiterlijk doorslaggevend zal zijn. Maar als er twee dezelfde truitjes naast elkaar hangen, de ene eco en iets duurder, de ander niet, dan kies ik voor eco.
pi_74374645
Tessie, gaaf !

Innepin, als het er leuk uitziet en niet heel veel duurder is zou ik het best kopen. Niet speciaal omdat het eco is, ik kijk toch meer naar hoe het eruit ziet met kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')