esprit, h&m (niet alles hoor), palomino (sommige c&a's) hangt hier regelmatig in de kast. Palomino krijgt ze meestal van mijn vader en dat past altijd, echt grappig, die man snapt niks van kinderkleren, maar het past wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Was dat niet Huup?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
quote:
In november, zie het gastenboek op die site, daar staat het meerdere malen. Veel mensen vragen er naarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Ik heb ook al zoveel kleren, maar ik denk toch ook dat het weer veels te weinig isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Teckelig shirt![]()
![]()
Echt Hema
Ik mocht hem echt niet kopen van mezelf, het arme kind kan ik onderhand al wel 3x op een dag iets anders aan doen als ik wil dat hij alles een keertje heeft aangehad wat ik allemaal heb
Oeh, laat ff weten dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
ja die code had ik ook
ik wacht nog even met bestellen ik denk dat ik rond het voorjaar/de zomer weer ga bestellen en dan veel ofzo
Oeke wat leuk!!!![]()
het staat hem echt super!
quote:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/badmode.aspx ??quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik online een leuk en niet te duur badpakje kan bestellen in maat 86-92? Wehkamp, Hennes en Marktplaats hebben helaas niet wat ik zoek...
Dat schreeeeeuwt om een foto!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef tessie het volgende:
Oooh ja, vergat ik helemaal te zeggen! Ik heb zooo´n koel barbapapabroekje gekocht bij H&M! OF eigenlijk is het een BarbaBobbroekje (die zwarte harige) Zoo leuk!
quote:
ik dacht even dat je een harig broekje bedoeldequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Ja hoor Innepin voor zo'n 15 euro per shirtje zeker. Als het dan gewone basic shirtjes zijn zoals bv rainbowbabies en Goodmoodkids.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Ahhh Cookie Monster![]()
Mag ik hier een vraag stellen? Uit nieuwsgierigheid... zouden jullie eco/biologische kleding voor je kindje kopen als het niet te geitenwollensokkerig er uit ziet, en niet al te duur is (zeg maar niet duurder dan 15 euro per shirt enzo)? Heb er hier een discussie over en ben wel benieuwd
euhmquote:Op donderdag 5 november 2009 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Harley, waar heb je dat koekiemonster pyjamaatje vandaan? Die is echt gaaf!
Die is cool zeg! Om weg te geven vooral...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef harley het volgende:
[..]
euhm
babyplace
Ze hebben hem ook van bert en ernie maar daar vind ik dan weer niets aan. Heb wel vorig jaar al tickle me elmo TMX uit amerika laten overkomen (voor veels teveel geld) maar dat was gewoon omdat ik die zelf ZO cool vond !
->
Later was hij in nederland in een ernie versie. Ook gekocht maar meteen als kraamcadeau aan vrienden gegeven want alleen elmo is echt gaaf !
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Shirtje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.
jaaah dat is het enige wat ze hier bij H&M hadden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
[..]
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je het kartonnetje er niet uitgehaald?
Yupquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
Oja, dat shirtje had ik ook gezien, ze hadden daar ook een slab van. En er waren ook hele hilarische complete kerst-outfits, echt te foutquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef oeke het volgende:In de H&M, in de Kalverstraat nog wel, was niets barbapapa-achtigs te vinden.
![]()
Wel een erg leuk zwart-wit gestreept shirtje met daarop een hart en de tekst Daddy forever.![]()
En Ssserpente, dat is een zielig filmpje.
kleertjes.comquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
niet in kleine maatjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
kleertjes.com
je kan ook op kleur zoeken
wel tochquote:
De ene heeft een ton-sur-ton werkje en de andere satijnen strikjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
wel toch
maillot van baby barb iig bij kleertjes.com. 2 zelfs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |