Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vindenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Oeh! Hier moet ik een tvp
ik heb belachelijk veelmeeste gekregen, hoop 2ehands gekocht en enkele dingetjes nieuw gekocht.
Mijn probleem met de meeste kinderkleertjes is dat ik ze te duur vind. Voor mezelf vind ik 35 euro voor een simpel tshirt ook te duur dus voor zulke kleertjes waar ze zo uit zijn helemaal
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vinden
Het was een beetje nav. het offtopic geneuzel in Zwangerschapskleding over de H&M baby-collectie!
Maar het leukste bij ons meisje in de kast tot nu toe:
[ afbeelding ]
Met hele kleine zakjesZe kan het pas volgend jaar lente aan, maar dat doet er niet toe
¤12,95 bij C&A
Alles wat betreft kinderkleding? Dus ook zelfgemaakt, met al die creatievelingen hierquote:Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
hetzelfde als het kinderschoenentopic denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
nou voorlopig zit zij er nog warmpjes genoeg bij qua kleding. ik heb al heel wat uitverkoop-slagen geslagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:47 schreef Lishe het volgende:
Bix! Hup naar amsterdam gij. Ik heb voor alletwee de dames een petit louie jurkje gekocht in de opruiming. Bij Exota, ik kreeg het gewoon warm toen ik die winkel zag met SALE op de ramen!
*kuchquote:Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.
En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:
inderdaad, ik vond TinusP voor babies ook erg leuk! maar 't merk bestaat geloof ik niet meer? althans, ik weet nog dat ik er bij anna wat van zocht en toen vertelde iemand me dat 't failliet was.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ooit eens (dus ver voor ik zwanger was) een doos met 20 stuks restpartij nieuwe Tinus P. kleertjes maat 50/56 opgekocht via marktplaats van een gesloten winkeltje ofzo, en ook nog precies allemaal winterkleding in jongenskleuren, komt dat even mooi uit! Ik vind dat een heel leuk merk, hele wijde broekjes met zakjes en leuke vestjes en shirts met grappige mutsjes eraan.
heb ik ook hoor, alleen zeeman is niet echt mijn winkel. ik probeer 't af en toe wel weer es, maar ik vind er op een of andere manier nooit echt de leuke dingen.quote:Verder fan van de Hema, Zeeman en H&M ook al erg leuk inkopen gedaan.
Eigenlijk shop ik letterlijk overal wel, ook tweedehands. Gewoon wat ik leuk vind, het gaat mij absoluut niet om of er een merkje in staat of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |