abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71162477
Omdat ik nergens een topic kon vinden dat over kinderkleertjes ging.

Een paar leuke kinderkleding-merken:

Benetton
C&A
Esprit
H&M
Hema
Jottum
Name-it
Noppies
Mexx
V&D
WE
Zara

Wat heb jij gekocht voor je kleintje of wat staat er op het verlanglijstje?

Disclaimer: Voor de schoentjes bestaat een apart topic: De allerleukste kinderschoenen deel 6.

[ Bericht 10% gewijzigd door Linda2205 op 20-07-2009 22:24:12 ]
Lotte!
Noah!
pi_71162682
Oeh! Hier moet ik een tvp

ik heb belachelijk veel meeste gekregen, hoop 2ehands gekocht en enkele dingetjes nieuw gekocht.
Mijn probleem met de meeste kinderkleertjes is dat ik ze te duur vind. Voor mezelf vind ik 35 euro voor een simpel tshirt ook te duur dus voor zulke kleertjes waar ze zo uit zijn helemaal
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71162801
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Oeh! Hier moet ik een tvp

ik heb belachelijk veel meeste gekregen, hoop 2ehands gekocht en enkele dingetjes nieuw gekocht.
Mijn probleem met de meeste kinderkleertjes is dat ik ze te duur vind. Voor mezelf vind ik 35 euro voor een simpel tshirt ook te duur dus voor zulke kleertjes waar ze zo uit zijn helemaal
Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vinden

Het was een beetje nav. het offtopic geneuzel in Zwangerschapskleding over de H&M baby-collectie!

Maar het leukste bij ons meisje in de kast tot nu toe:

Met hele kleine zakjes Ze kan het pas volgend jaar lente aan, maar dat doet er niet toe
¤12,95 bij C&A
Lotte!
Noah!
pi_71162813
Voor de allerkleinsten vind ik Noppies een leuk merk.
Verder heb ik voor mn zoontje veel van Name-It, Mexx, Esprit, H&M, WE (vanaf maat 92).
pi_71162866
Owja idd de C&A heeft ook af en toe ook leuke (en vooral betaalbare) kinderkleding. Ik hou zelf alleen niet zo van al die drukke printjes op kleding en daar heeft de C&A erg veel van

Die bodywarmer is wel heel schattig!!
pi_71162887
En deze is er ook nog
De leukste (kinder)webwinkels 2

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2009 22:17:20 ]
pi_71162913
Ow ik vergeet Benetton nog, vooral leuk in de uitverkoop
  maandag 20 juli 2009 @ 22:21:30 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71163041
kleertjes
Voor m`n meisje hou ik van de bonte hysterie van de Hema
En van Jottum..maar dat maak ik liever zelf na dus dat noem ik, geinspireerd door E.T, jattum
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71163117
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vinden

Het was een beetje nav. het offtopic geneuzel in Zwangerschapskleding over de H&M baby-collectie!

Maar het leukste bij ons meisje in de kast tot nu toe:
[ afbeelding ]
Met hele kleine zakjes Ze kan het pas volgend jaar lente aan, maar dat doet er niet toe
¤12,95 bij C&A
hoe kom je daar dan toch weer bij?

Dat bodywarmertje is leuk ja

op www.kleertjes.com hebben ze leuke dingen in de sale. Makkelijk zoeken daar
ik vind dingen als Noppies enzo ook leuk maar vaak vind ik het al snel te duur. Ik ben echt krent hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71163204
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.

En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:

Lotte!
Noah!
pi_71163277
Ah die is liev !

Even tvp'tje, ik kon me zaterdag weer eens niet beheersen in de Hema, zal morgen even een fotootje plaatsen van een t-shirtje waar ik helemaal verliefd op ben.
pi_71163325
Hij gaat maar tot maat 62... hoe oud zijn kindjes met maat 62 ongeveer?
Lotte!
Noah!
  maandag 20 juli 2009 @ 22:31:43 #13
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71163411
Ik ben verslaafd aan kleren kopen voor De Dames. Ik vind vanalles leuk. Bij Luuk weet ik precies wat ik moet kopen, bij Lena vind ik het wat moeilijker. Die ziet er al snel verkleed uit.
I love stippen, strepen, patronen of 1 afbeelding. Ik heb een hekel aan een drukke print met palmbomen en rare teksten. Stripfiguren koop ik ook niet, behalve op hun ondergoed en pyama's.

Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71163471
Dure merken waar ik af en toe eens voor zwicht zijn:

Petit Louie
Mim-pi
Jottum

(maar alleen afgeprijsd, zelfs dan vind ik ze nog duur!)
pi_71163585
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
Alles wat betreft kinderkleding? Dus ook zelfgemaakt, met al die creatievelingen hier

en ik hoop stiekem om Beaker, want die heeft altijd zulke leuke kleertjes voor dr dochtertje en ik wil best wel weten waar dat vandaan komt
Lotte!
Noah!
pi_71163702
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:

hetzelfde als het kinderschoenentopic denk ik

Linda, maat 62 is dat niet van 2 tot 4 maanden ofzo gemiddeld?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 22:42:15 #17
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71163805
Vandaag voor mijn al wat oudere kinders een broek gekocht van Name-it. Smal, met knoopsgatenelastiek en maar 14,95. Superaankoop. En zeker een tip voor andere smalle dames en heren!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 20 juli 2009 @ 22:46:09 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71163969
O het eerste dus... Ik speur even...
Dit was mijn laatste aankoop voor Luuk>

Van Br@nd, met een roodkapje voorop.
  maandag 20 juli 2009 @ 22:47:51 #19
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71164041
Bix! Hup naar amsterdam gij. Ik heb voor alletwee de dames een petit louie jurkje gekocht in de opruiming. Bij Exota, ik kreeg het gewoon warm toen ik die winkel zag met SALE op de ramen!
pi_71164096
name-it vind ik vaak ook wel fijn. maar soms vallen de broeken helaas ineens wat smal.

andere merk-jongenskleding waar ik ook wel eens wat van koop:

Bad Boys
Go-On
Eager Beaver
G-bro
No Tomatoes

oja en voor Anna laatst ook iets van the Dutch Design Bakery gekocht. en van Room Seven. gelukkig stevig afgeprijsd...
pi_71164139
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:47 schreef Lishe het volgende:
Bix! Hup naar amsterdam gij. Ik heb voor alletwee de dames een petit louie jurkje gekocht in de opruiming. Bij Exota, ik kreeg het gewoon warm toen ik die winkel zag met SALE op de ramen!
nou voorlopig zit zij er nog warmpjes genoeg bij qua kleding. ik heb al heel wat uitverkoop-slagen geslagen.
pi_71164531
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.

En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:

*kuch
sorry

Echt een topic wat helemaaaaal niet mijn interesse wekt

Ik heb ooit eens (dus ver voor ik zwanger was) een doos met 20 stuks restpartij nieuwe Tinus P. kleertjes maat 50/56 opgekocht via marktplaats van een gesloten winkeltje ofzo, en ook nog precies allemaal winterkleding in jongenskleuren, komt dat even mooi uit! Ik vind dat een heel leuk merk, hele wijde broekjes met zakjes en leuke vestjes en shirts met grappige mutsjes eraan.

Oilily en Jottum vind ik ook erg leuk spul hebben, al hebben die veel meer meidenkeuze
Moonkids en ''Rockabye baby'' koop ik vast ook nog wel een keer wat van, ook helemaal mijn smaak

Verder fan van de Hema, Zeeman en H&M ook al erg leuk inkopen gedaan.
Eigenlijk shop ik letterlijk overal wel, ook tweedehands. Gewoon wat ik leuk vind, het gaat mij absoluut niet om of er een merkje in staat of niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71164595
Moonkids

Pepijn heeft deze rode tuinbroek daarvan.
  maandag 20 juli 2009 @ 23:02:55 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71164633
Ik ben zo enrom verliefd op deze !
[edit]link doet het niet

Maar fucking 269 euro men
Die maak ik zelf wel na
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71164716
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ooit eens (dus ver voor ik zwanger was) een doos met 20 stuks restpartij nieuwe Tinus P. kleertjes maat 50/56 opgekocht via marktplaats van een gesloten winkeltje ofzo, en ook nog precies allemaal winterkleding in jongenskleuren, komt dat even mooi uit! Ik vind dat een heel leuk merk, hele wijde broekjes met zakjes en leuke vestjes en shirts met grappige mutsjes eraan.
inderdaad, ik vond TinusP voor babies ook erg leuk! maar 't merk bestaat geloof ik niet meer? althans, ik weet nog dat ik er bij anna wat van zocht en toen vertelde iemand me dat 't failliet was.
quote:
Verder fan van de Hema, Zeeman en H&M ook al erg leuk inkopen gedaan.
Eigenlijk shop ik letterlijk overal wel, ook tweedehands. Gewoon wat ik leuk vind, het gaat mij absoluut niet om of er een merkje in staat of niet.
heb ik ook hoor, alleen zeeman is niet echt mijn winkel. ik probeer 't af en toe wel weer es, maar ik vind er op een of andere manier nooit echt de leuke dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')