ik dacht even dat je een harig broekje bedoeldequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Ja hoor Innepin voor zo'n 15 euro per shirtje zeker. Als het dan gewone basic shirtjes zijn zoals bv rainbowbabies en Goodmoodkids.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Ahhh Cookie Monster![]()
Mag ik hier een vraag stellen? Uit nieuwsgierigheid... zouden jullie eco/biologische kleding voor je kindje kopen als het niet te geitenwollensokkerig er uit ziet, en niet al te duur is (zeg maar niet duurder dan 15 euro per shirt enzo)? Heb er hier een discussie over en ben wel benieuwd
euhmquote:Op donderdag 5 november 2009 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Harley, waar heb je dat koekiemonster pyjamaatje vandaan? Die is echt gaaf!
Die is cool zeg! Om weg te geven vooral...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef harley het volgende:
[..]
euhm
babyplace
Ze hebben hem ook van bert en ernie maar daar vind ik dan weer niets aan. Heb wel vorig jaar al tickle me elmo TMX uit amerika laten overkomen (voor veels teveel geld) maar dat was gewoon omdat ik die zelf ZO cool vond !
->
Later was hij in nederland in een ernie versie. Ook gekocht maar meteen als kraamcadeau aan vrienden gegeven want alleen elmo is echt gaaf !
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Shirtje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.
jaaah dat is het enige wat ze hier bij H&M hadden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
[..]
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je het kartonnetje er niet uitgehaald?
Yupquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
Oja, dat shirtje had ik ook gezien, ze hadden daar ook een slab van. En er waren ook hele hilarische complete kerst-outfits, echt te foutquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef oeke het volgende:In de H&M, in de Kalverstraat nog wel, was niets barbapapa-achtigs te vinden.
![]()
Wel een erg leuk zwart-wit gestreept shirtje met daarop een hart en de tekst Daddy forever.![]()
En Ssserpente, dat is een zielig filmpje.
kleertjes.comquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
niet in kleine maatjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
kleertjes.com
je kan ook op kleur zoeken
wel tochquote:
De ene heeft een ton-sur-ton werkje en de andere satijnen strikjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
wel toch
maillot van baby barb iig bij kleertjes.com. 2 zelfs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |