abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76473831
Sale bij DPAM !
pi_76476296
Ik ben echt helemaal weg van de kleertjes van baby barb.. 't Staat Isabeau allemaal zo schattig!
pi_76476349
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Lotte!
Noah!
pi_76476430
*kijkt op Dpam site
daar staat trouwens al heel klein beetje zomerspullen als je klikt op ''new''
zag daar een erg leuk jasje en zeer leuk zomerpakje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76476488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Linda2205 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes
wel voor de meisjes trouwens!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76476490
Linda, ik vind dat gebreide vestje met bloemetjes zo leuk in de nieuwe H&M collectie.. Begrijp je welke ik bedoel? En zo'n gekleurd rokje.... zucht.... ik wil het allemaaaaaaaaal
pi_76477415
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes
wel voor de meisjes trouwens!
Niet? Ik ga zelfs 2 dingetjes uit de jongetjes collectie bestellen voor Lotte... of is de Dld-versie anders dan de NL? ff spieken.. Nee, is dezelfde collectie. Maar dat jasje is inderdaad wel heel stoer

EN ja, Sorbo, dat rokje hè? Dat vestje was ook leuk ja, maar we zijn niet niet zo'n fan van vestjes
Lotte!
Noah!
pi_76504522
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
pi_76504649
Hoe doen mensen dat die 2 kindjes van dezelfde soort hebben? Ik heb alle kleertjes van Linde bewaard en die kan Esmee nu aan, maar dat vind ik ook weer zielig als ze alleen maar afdankertjes heeft Soms koop ik dan wat nieuws erbij, maar eigenlijk niet zo vaak...
pi_76504861
Ik heb nog geen twee kindjes Stiemie maar ik bewaar heel bewust alleen de dingen die ik écht heel erg leuk vindt of die emotionele waarde hebben. Inderdaad om het gevoel te voorkomen dat een volgend meisje alleen maar afdankers heeft. Ik heb dat gedaan nadat ik het er met mn moeder over had en die zei dat ze dat ook nooit bij mn zusje had gedaan, afdankers, nieuw kindje verdient eigen kleertjes vond ze en dat vind ik ook.
(uiteraard is er niets mis met je tweede dochter een shirtje aandoen wat je bij je eerste heel erg leuk vindt maar ik wil dus niet álles bewaren.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76505209
Ja ik heb alle niet leuke en niet handige kleertjes ook weggedaan, maar er is nog steed veeeuuuull over Het is soms ook wel leuk hoor om Esmee ook in die kleertjes te zien, maar het lijkt me vooral als ze groter wordt minder leuk worden. Nou ja moet ik binnenkort maar weer eens gaan shoppen om een jeugdtrauma bij Esmee te voorkomen
pi_76505516
hahaha goed excuus ja

en over die voorjaarscollectie van de H&M, voor het eerst werd ik er eigenlijk niet accuut hebberig van ik hoop maar dat ze voor de zomer wel wat leuks hebben.
Hoewel ik ook hoop dat ze in de zomer al in de jurkjes van Primark past want daar zit toch een hoop leuks bij weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:02:26 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76506012
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76506102
Ik heb trouwens wel een lief turkoise jurkje voor Linde besteld bij Rainbowbabies voor komende zomer: https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/klokkende-jurkjes.html

en een rood shirtje met korte mouwen waar ik deze applicatie op ga maken

pi_76506163
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Moonah het volgende:
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:06:43 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76506211
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
Oh ja, over die foto's had ik niet nagedacht.
Wat een leuke applicatie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76506435
Het gaat mij ook niet om het feit dat het tweedehands is en al gedragen door een ander, het gaat me er meer om dat het precies dezelfde kleren zijn van de grotere broer/zus. Idd wat Stiemie zegt, ook gewoon dingen van zichzelf. En dat mogen best tweedehands kleertjes zijn wat mij betreft

Wat een schatje die applicatie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76506542
Wat een leuke foto´s hier! Innepin, dat jurkje wat je moeder heeft gemaakt is echt leuk!
En Lotte in dat berenpak! Ik vind het nog steeds jammer dat ze dat in Graeme zn maat niet meer hebben.

Ik zou trouwens een volgend kindje wel gerust kleertjes die Graeme heeft aangehad ook aantrekken hoor. Een baby merkt het verder toch niet, en het lijkt mij juist wel leuk om bij een volgend kindje die kleertjes ook aan te zien. Natuurlijk zou ik ook nieuwe kleertjes kopen En ik ga ook niet alles bewaren, alleen de hele leuke dingen.
Wanneer een kindje oud genoeg is en kleding zelf leuk begint te vinden, dan zou ik idd niet zo snel ´afdankjertjes´ meer aantrekken, maar eerder vind ik dat geen probleem.
Graeme heeft ook veel kleding die ik van mijn nichten heb gekregen die hun kindjes hebben gedragen. Vind ik juist echt leuk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76513332
Stiemie, Iris heeft ook veel aan wat Mirte heeft gedragen en ik koop er soms wat nieuwe dingen bij.
Alleen is Iris volgens mij een stuk langer dan Mirte was, want ze draagt nu dus de dingen die Mirte voorjaar/zomer aanhad... En korte mouwen shirts daar doen we dan een lange mouwen romper onder, maar sommige broekjes zijn wel heel zomers...
Terwijl ze toch "maar" 2 maanden schelen qua seizoen...
Maar ik vind het ook wel leuk dat Iris ook "eigen" kleertjes heeft, zodat het niet op de foto's straks alleen maar is van: oh dat had mn zus ook al aan.
En niet alles wat Mirte goed stond staat Iris ook heb ik ontdekt inmiddels. En sommige dingen vond ik bij Mirte al niet handig of toch niet zo leuk en die heb ik nu ook niet meer in de kast gelegd...
Fake it till you make it...
pi_76513491
De eerste paar maand had Leander ook best veel van Mikael aan. Maar nu zit Leander in de maat waar Mikael in de zomer in zat. Dus nu moeten we heel helaas steeds nieuw kopen. Moet zeggen dat we ook heel van mijn ouders en schoonmoeder krijgen.
Ik heb gewoon veel foto's gemaakt van Leander als ie andere kleren aan had
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76513593
Ik had hier ook veel van de eerste bewaard...maar ik ben echt te shopperig, dus uiteindelijk hangt de hele kast vol nieuwe kleding
pi_76530613
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Sale bij DPAM !

Inne, heb je al besteld? Dat jasje wat ik wilde maar niet nam vanwege budget is nu voor de helft!
Oh en ik PM je even want geld enzo...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76530812
oeks, ik had hier al gemeld dat ik er vanaf zie wegens weinig leuks in Willows maat
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76530924
Oh echt? Wat stom, helemaal niet gezien. Komt natuurlijk door die slechte internetverbinding die ik had op vakantie. Lees: niet.
Jammer dat ze niets hadden... Ga ik nog even na denken of ik nog een bestellinkie wil plaatsen...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76535294
Welk jasje wilde je Oeke? Pure nieuwsgierigheid mijnerzijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')