Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Linda2205 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes![]()
wel voor de meisjes trouwens!
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Moonah het volgende:
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
Oh ja, over die foto's had ik niet nagedacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |