Ter Stal, ik weet niet of je die hebt in de buurt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
Erg lief!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef huuphuup het volgende:
helleu!
ik kom even vol trots laten zien dat ik mn gebakje in haar DPAM jurkje heb gehesen vandaag![]()
[ afbeelding ]
feestjurk
Je hebt PM.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef innepin het volgende:
Ja dat weet ikDus mensen die geïnteresseerd zijn moeten mij even PMen met hun emailadres
Ja en niet alleen van jouquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja en niet alleen van jouHet loopt storm
On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bijEn ook echt leuke dingen voor babyjongetjes
Ow ze zijn al uitverkochtquote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef Urla het volgende:
[..]
Ha Ha de diamonds vliegen binnen. Ben je al VIP?
Jaa en die witte bonten laarsjes erbij.
Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja en niet alleen van jouHet loopt storm
On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bijEn ook echt leuke dingen voor babyjongetjes
die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaasquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongen)
Als ik een meisje kreeg zou ik deze absoluut kopen, en dan die bruine schoentjes erbij die ze ook bij H&M hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nomineer hans voor de handige harry award!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef trui het volgende:
ziet er inderdaad heel leuk uit, huup! ik vroeg me al af wie die nu weer gebreid/gehaakt had. maar hans zelf dus!
Hmmm, ik moet ma even naar mijn werk om het over ouderschapsverlof te hebben en zo ongeveer daarnaast zit een Hans textiel. Ik denk dat ik van die gelegenheid maar eens even gebruik ga maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaas![]()
en die jurk, ik vind hem zoooo leuk, maar hij is geveto'd door mn liefmja dan houdt het op.
Ik vind dat zilveren jurkje ook zo poepig, maar zo muf dat er dan weer heel groot een Hello Kitty applicatie voorop zit. Waarom toch?!![]()
Ik had het al in het kleine baby's topic gezet maar ik gooi hem dr hier ook nog eens in, bij Hans Textiel hebben ze leuk winterspul voor weinig. Ik heb dit mutsje gehaald voor 2.25
[ afbeelding ]
voor jongetjes zag ik ook leuke dingen liggen maar ik heb niet heel uitgebreid gekeken daarnaar
oh en alle maillots zijn in de aanbieding, elk tweede paar 1,-
De Handige Hans award dan wel hequote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nomineer hans voor de handige harry award!![]()
Als ik op de link klik krijg iets heel anders.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Ooh Huup!Echt een geweldig jurkje vind ik dat!
Mefke, ik heb het gekocht op www.merkkleertjes.nl Daar staan jumpsuits, rompertjes en broekjes geloof ik op. Die bon is 5 euro korting bij 25 euro besteding.
Heb toevallig ook een setje van Goodmood, en het is wel vergelijkbaar denk ik ja!quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, Rainbowbabies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Is dat net zo mooi van kwaliteit en lekker elastisch als Goodmoodkid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |