abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74545907
Dames, Driekus heeft vandaag een romper aan van dit merk www.limobasics.com Krijgt iemand die site wel op nederlands? Mijn kennis van de spaanse taal is namelijk nihil en ik vind het gave kleertjes. Heb wel nederlandse webwinkels gevonden die het verkopen, maar dan niet in zwart en juist dat vind ik zo
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 9 november 2009 @ 17:02:41 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_74545950
In firefox geen problemen daarmee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 17:57:35 #103
5428 crew  miss_sly
pi_74547397
geen probleem hier met IE8.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74548007
raar, want hier ook IE8 en hij blijft maar spaanse teksten geven....
Hij doet het bij mijn man op de computer gelukkig wel goed, dus dan maar daar even kijken. Thanks!

[ Bericht 43% gewijzigd door mefke79 op 09-11-2009 18:35:47 ]
pi_74551882
Oh mefke dat zijn zulke leuke kleertjes van Limo B Zowel Linde als Esmee hebben er jurkjes van. Lekkere basic kleertjes die trouwens ook na vaak dragen en wassen heel mooi blijven! Ik ga meteen op de site kijken!
pi_74556781
Mijn laatste aankoop was echt het duurste en saaiste rompertje dat ik tot nog toe heb gekocht, maar 70% wol-30% zijde. Zo lekker warm voor de winter straks.

En ik heb weer een zwart jumpsuitje van Woody buttons besteld. Dat stond hem 'lang geleden' zo goed. Dus hopelijk binnenkort weer. Ik kreeg trouwens een kortingsbon erbij, mocht iemand interesse hebben, PM maar. Voor merkkleertjes.nl

Kiek dan:

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74569875
Oeke, wij hebben toevallig zaterdag een broekje en shirtje van wooden buttons gekocht. HEbben die ook een 'eigen' winkel online of koop jij ze gewoon bij een bepaalde webwinkel? Het staat em heel mooi dat pakje.
pi_74580945
Staat hem erg leuk Oeke! Ik hou wel van zwarte kleertjes
Bij een mooi roze baby vind ik zwart ook erg leuk staan, maar kan me voorstellen dat mensen het niks vinden bij een hele witte bleke baby, zwart kan wel heel grauw maken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74581245
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
Ter Stal, ik weet niet of je die hebt in de buurt.

ik had laatst daar 12 maillots voor 18 euro. was is in de aanbieding daar. 3 halen 2 betalen.
ik heb gelijk 3 pakken met 4 stuks erin gepakt.
mama van 3 kids!
pi_74581733
helleu!
ik kom even vol trots laten zien dat ik mn gebakje in haar DPAM jurkje heb gehesen vandaag

feestjurk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74581921
Ooh Huup! Echt een geweldig jurkje vind ik dat!

Mefke, ik heb het gekocht op www.merkkleertjes.nl Daar staan jumpsuits, rompertjes en broekjes geloof ik op. Die bon is 5 euro korting bij 25 euro besteding.
pi_74582966
Ach Huup, wat is ze toch leuk zeg. Wat een schatje.
pi_74582991
Ahw Huup
Fake it till you make it...
pi_74583656
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef huuphuup het volgende:
helleu!
ik kom even vol trots laten zien dat ik mn gebakje in haar DPAM jurkje heb gehesen vandaag

[ afbeelding ]

feestjurk
Erg lief!
pi_74584477
Huup, lief!

Oeke, wat een schattig pakje (maar vooral dat mannetje ). Ik heb ook eens op het punt gestaan zo'n pakje te bestellen, blijft het goed van model na vaak wassen? Er zit geen stretch in toch?
pi_74585421
Aah wat lief Huup
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74586158
Staat haar echt geweldig huup
pi_74587147
Jula, dat pakje is heel mooi gebleven. Er zit wel stretch in trouwens, het is katoen-tricot. Maar de romper had ik met een flanellen doek gewassen en daar bleven witte pulletjes op zitten.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:04:03 #119
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74594292
Huup, dat jurkje is echt té cute!

Lief heeft weer een kortingsactie!

30% korting! op alle winterjasjes,
mutsjes, sjaals en wantjes! *Klik hier!*
A grand adventure has begun.
pi_74597415
Lief huup!

Voor alle meisjesmama's - er is nu een sale van Bonnie Doon bij shopvip! Maillotjes voor 4 euro
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74597604
innepin om te kunnen kijken bij shopvip, moet je een uitnodiging krijgen van iemand die al lid is Anders kan je je niet aanmelden.
pi_74597666
Ja dat weet ik Dus mensen die geïnteresseerd zijn moeten mij even PMen met hun emailadres
pi_74597753
Ook leukes voor jongens?
pi_74597933
Nee, t zijn echt alleen maar maillotjes met bloemetjes enzo
Wel leggings, sokken, kniekousen voor mama's als je daar interesse in hebt
pi_74597977
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef innepin het volgende:
Ja dat weet ik Dus mensen die geïnteresseerd zijn moeten mij even PMen met hun emailadres
Je hebt PM.

Huup en oeke dat staat jullie kleintjes echt erg leuk.
pi_74598158
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef Urla het volgende:

[..]

Je hebt PM.
Ja en niet alleen van jou Het loopt storm

On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bij En ook echt leuke dingen voor babyjongetjes
pi_74598723
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:

[..]

On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bij En ook echt leuke dingen voor babyjongetjes

Ha Ha de diamonds vliegen binnen. Ben je al VIP?

Jaa en die witte bonten laarsjes erbij.
pi_74598766
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef Urla het volgende:

[..]

Ha Ha de diamonds vliegen binnen. Ben je al VIP?

Jaa en die witte bonten laarsjes erbij.
Ow ze zijn al uitverkocht
pi_74601203
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongen )
Als ik een meisje kreeg zou ik deze absoluut kopen, en dan die bruine schoentjes erbij die ze ook bij H&M hebben

pi_74630750
Bodpa, de Dpam kleertjes zijn er hoor! Wederom hartstikke bedankt

En ze zijn HE-LE-MAAL geweldig (dat bruine rib tuinbroekje ik ben zo benieuwd hoe het mijn kereltje zal staan!)
Echt nu al veruit mn favoriete kledingmerk, wat een fantastische spulletjes hebben ze daar
pi_74630877
hehe eindelijk !
pi_74630925
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongen )
Als ik een meisje kreeg zou ik deze absoluut kopen, en dan die bruine schoentjes erbij die ze ook bij H&M hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaas

en die jurk, ik vind hem zoooo leuk, maar hij is geveto'd door mn lief mja dan houdt het op.
Ik vind dat zilveren jurkje ook zo poepig, maar zo muf dat er dan weer heel groot een Hello Kitty applicatie voorop zit. Waarom toch?!

Ik had het al in het kleine baby's topic gezet maar ik gooi hem dr hier ook nog eens in, bij Hans Textiel hebben ze leuk winterspul voor weinig. Ik heb dit mutsje gehaald voor 2.25

voor jongetjes zag ik ook leuke dingen liggen maar ik heb niet heel uitgebreid gekeken daarnaar
oh en alle maillots zijn in de aanbieding, elk tweede paar 1,-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 november 2009 @ 12:43:55 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74631304
ziet er inderdaad heel leuk uit, huup! ik vroeg me al af wie die nu weer gebreid/gehaakt had. maar hans zelf dus!
in de haak.
pi_74631482
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef trui het volgende:
ziet er inderdaad heel leuk uit, huup! ik vroeg me al af wie die nu weer gebreid/gehaakt had. maar hans zelf dus!
nomineer hans voor de handige harry award!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 november 2009 @ 12:53:43 #135
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74631569
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaas

en die jurk, ik vind hem zoooo leuk, maar hij is geveto'd door mn lief mja dan houdt het op.
Ik vind dat zilveren jurkje ook zo poepig, maar zo muf dat er dan weer heel groot een Hello Kitty applicatie voorop zit. Waarom toch?!

Ik had het al in het kleine baby's topic gezet maar ik gooi hem dr hier ook nog eens in, bij Hans Textiel hebben ze leuk winterspul voor weinig. Ik heb dit mutsje gehaald voor 2.25
[ afbeelding ]
voor jongetjes zag ik ook leuke dingen liggen maar ik heb niet heel uitgebreid gekeken daarnaar
oh en alle maillots zijn in de aanbieding, elk tweede paar 1,-
Hmmm, ik moet ma even naar mijn werk om het over ouderschapsverlof te hebben en zo ongeveer daarnaast zit een Hans textiel. Ik denk dat ik van die gelegenheid maar eens even gebruik ga maken. .
S kan leuke majootjes aan en leuke mutsjes op en voor de baby hebben ze vast ook wel wat .
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:53:00 #136
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74661409
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nomineer hans voor de handige harry award!
De Handige Hans award dan wel he
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74688961
ik kom eens even het Berenpak spammen

Hij is nog wat groot, maar het was ook gewoon even voor de show
Lotte!
Noah!
pi_74690004
Jaaaa de eerste baby in berenpak foto!
Wat lieeeef, die handjes er lekker warm in en dat verbaasde koppie erbij
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:41:14 #139
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74706239
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Ooh Huup! Echt een geweldig jurkje vind ik dat!

Mefke, ik heb het gekocht op www.merkkleertjes.nl Daar staan jumpsuits, rompertjes en broekjes geloof ik op. Die bon is 5 euro korting bij 25 euro besteding.
Als ik op de link klik krijg iets heel anders.....
pi_74706291
Oh, dat is raar... even zoeken hoor

Duh,

www.babymerkkleertjes.nl moet het zijn.
pi_74706444
Ahhhwww dat berenpak!! Zo cute!
En Huup, dat jurkje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:52:09 #142
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74706522
Dank je Oeke, hij doet ut!

Ooohwww... wat een knuffelbeer!!
pi_74707627
OMG ik MOET deze hebben! Whihihi zooo leuk!
pi_74707909
Nah wat een stomme webshop van H&M. Je moet minimaal 19 euro bestellen en ik wil alleen maar die schoenen
pi_74713347
Wat een lief beertje !!!

Ik weet niet of ie al een keer gepost is, heb er ook nog nooit iets besteld, maar de kleertjes zien er wel leuk uit. Basics in blije kleurtjes.
pi_74713408
Ahw Beertje

@Tessie niets voor jezelf of je lief wat je erbij wilt anders? Ik spaar het meestal een beetje op tot ik aan een bedrag van ongeveer 20 euro zit. Maar t is idd niet handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74713539
Tessie, domme vraag misschien maar gewoon in de winkel heb je ze nog niet gezien?

Leuke site Bodpa, dat zijn weer andere kleurtjes dan de andere sites die basics aanbieden.
Ik heb net van de week een leuk setje ontvangen van Rainbowbabies, volgens mij zitten die kleertjes heel lekker en blijven ze wel mooi.
pi_74713630
Ah, Rainbowbabies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Is dat net zo mooi van kwaliteit en lekker elastisch als Goodmoodkid?
pi_74713671
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, Rainbowbabies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Is dat net zo mooi van kwaliteit en lekker elastisch als Goodmoodkid?
Heb toevallig ook een setje van Goodmood, en het is wel vergelijkbaar denk ik ja!
Hoewel ik bij allebei wat op een shirtje heb laten drukken, vind ik persoonlijk de opdruk van Rainbowbabies er mooier uitzien nu (maar weet nog niet hoe dat blijft na veel wassen hoor) en iig valt de 62/68 van Rainbowbabies lekker ruim, neigt eerder naar een 68 als ik het naast andere kleertjes hou en dat idee had ik niet bij het setje van Goodmood wat ik heb in 50/56.
pi_74713782
Nee, goodmood valt vrij klein. M draagt nu shirts maat 86/92 van GMK, zijn jumpsuits 74/80 zijn te klein, de jumpsuits 86/92 helaas nog te groot.

Zal ook eens bij Rainbowbabies snuffelen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')