Nee.... ik wil DAT witte bolero'tjequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedeinheel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
oh! op die fiets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
Deze lurker heeft ook even niks te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is iddnamelijk!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein![]()
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |