abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84106437
Ik heb deze voor mijn nicht gekocht die vandaag heeft gehoord dat ze zwanger is van een meisje. Hij is zacht roze met zilveren stiksels en een zilver strikje + text. Ik hoop wel dat ze hem leuk vind.
pi_84106493
Wat een prachtig pakje V-T, ik weet wel zeker dat ze die mooi vindt! (ik wel in ieder geval)
pi_84106515
Vrouwtje theelepel die is leuk zeg

Wow de kleertjes voor Linde's verjaardag waren vandaag al binnen (en zo leuk verpakt ) en ze zaten gewoon helemaal goed
pi_84106791
wat schattig VT!

Oeh stiemie das fijn! Snel geleverd dan zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84106951
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ohhh Wat kun je daar vrolijk van worden he Stiemie!! En zo''n leuke verpakking maakt t dan ook nog extra feestelijk!

Weten jullie nog die bruiloft van mijn zwager en schoonzusje volgend jaar waarvoor ik nog geen kleren voor Lena zou kopen omdat ik toch nog geen flauw idee had in wat voor maat ze zou zitten??

Deze is het geworden

Het rokje en topje, naar het bolerootje zoek ik nog driftig
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84107013
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107060
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 20:58 schreef Poppedein het volgende:
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ik dacht dat het Olivia zou gaan heten maar ze zijn er nog niet helemaal uit. Het word olivia of isabelle, na het zien van dit pakje word het Olivia Ik had hem al besteld en laten opsturen en daarna heb ik het pas gevraagd
pi_84107097
Oh wat leuk Poppedein

Het voelde gewoon een beetje als een cadeautje ondanks dat het geen kleren voor mezelf waren
pi_84107184
Oh dat vind ik echt heel erg leuk poppedein!!
pi_84107204
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
pi_84107266
Ik ben heel benieuwd hoe t Lena zal staan, het meisje op de foto is er echt t type voor vind ik (maar die was helaas niet los verkrijgbaar) Nu kan ik nog niet echt kijken of t haar zal staan, aangezien ze m nu waarschijnlijk zelf nog met een hoepel zal moeten dragen

Echt livin' on the edge hier dus
pi_84107321
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
oh! op die fiets!
merk en maat? ga k s even speuren straks (toch niets te doen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107822
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
pi_84107942
Enorm leuk Poppedein, echt een feestoutfit!

Leuk VrouwtjeTheelepel, erg geschikt voor een pasgeborene zo lief zachtroze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84108115
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Deze lurker heeft ook even niks te doen

Had je deze al gezien?

http://ishethelemaal.nl/q/roses_pagina11.html

Edit: Ow, volgens mij staat idd overal niet beschikbaar
pi_84108252
Maat 98?
Meike draagt nu broekjes maat 98!
is dat straks niet een beetje te groot?

Tis wel enorm schattig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84108338
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
pi_84108518
Hoe oud is ze tegen die tijd Poppedein?
Dana draagt nu maat 86 en is 2 jaar en 1 maand. 2 maanden terug zat ze nog in maat 80
pi_84110837
hahahahha lieve meedenkers! Ik heb gelukkig een typfoutje gemaakt, ik ging voor een 98, maar die was er niet meer, dus heb ik een 92 genomen in de hoop dat een rokje eventueel wel iets te klein kon zijn... Aan jullie reacties te lezen moet ik daar dus maar blij om zijn ook! Dank! en Dank voor t meezoeken pannekoekske, ik loop idd dus steeds tegen dat probleem aan dat al die sites verwijzen naar kleertjes.com

Lena is dan op 2 wkn na 2 jaar en is wel aan de lange kant, maar met een rokje maat 92 lijk ik dus redelijk save te zitten? Mooi!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:16:14 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84111067
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.
Heb hier nog rokjes en shirtjes van liggen.
Alleen geen bolero
pi_84111744
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:38:35 #22
298315 SacreCoeur
pi_84112229
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.
Isa past 't allemaal nog.. dingen gaan super lang mee.
Alles is stretch spul enzo.

De badpakjes zijn ook
pi_84113155
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:06:21 #24
298315 SacreCoeur
pi_84113762
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.
Vaak kopen dat soort winkel van elke maat èèn in & dat is zo weg.
Echt lomp is dat, heb ik ook gehad met een maillotje toen van Mim pi.

Maar proberen kun je altijd natuurlijk
pi_84114278
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')