abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84106437
Ik heb deze voor mijn nicht gekocht die vandaag heeft gehoord dat ze zwanger is van een meisje. Hij is zacht roze met zilveren stiksels en een zilver strikje + text. Ik hoop wel dat ze hem leuk vind.
pi_84106493
Wat een prachtig pakje V-T, ik weet wel zeker dat ze die mooi vindt! (ik wel in ieder geval)
pi_84106515
Vrouwtje theelepel die is leuk zeg

Wow de kleertjes voor Linde's verjaardag waren vandaag al binnen (en zo leuk verpakt ) en ze zaten gewoon helemaal goed
pi_84106791
wat schattig VT!

Oeh stiemie das fijn! Snel geleverd dan zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84106951
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ohhh Wat kun je daar vrolijk van worden he Stiemie!! En zo''n leuke verpakking maakt t dan ook nog extra feestelijk!

Weten jullie nog die bruiloft van mijn zwager en schoonzusje volgend jaar waarvoor ik nog geen kleren voor Lena zou kopen omdat ik toch nog geen flauw idee had in wat voor maat ze zou zitten??

Deze is het geworden

Het rokje en topje, naar het bolerootje zoek ik nog driftig
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84107013
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107060
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 20:58 schreef Poppedein het volgende:
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ik dacht dat het Olivia zou gaan heten maar ze zijn er nog niet helemaal uit. Het word olivia of isabelle, na het zien van dit pakje word het Olivia Ik had hem al besteld en laten opsturen en daarna heb ik het pas gevraagd
pi_84107097
Oh wat leuk Poppedein

Het voelde gewoon een beetje als een cadeautje ondanks dat het geen kleren voor mezelf waren
pi_84107184
Oh dat vind ik echt heel erg leuk poppedein!!
pi_84107204
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
pi_84107266
Ik ben heel benieuwd hoe t Lena zal staan, het meisje op de foto is er echt t type voor vind ik (maar die was helaas niet los verkrijgbaar) Nu kan ik nog niet echt kijken of t haar zal staan, aangezien ze m nu waarschijnlijk zelf nog met een hoepel zal moeten dragen

Echt livin' on the edge hier dus
pi_84107321
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
oh! op die fiets!
merk en maat? ga k s even speuren straks (toch niets te doen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107822
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
pi_84107942
Enorm leuk Poppedein, echt een feestoutfit!

Leuk VrouwtjeTheelepel, erg geschikt voor een pasgeborene zo lief zachtroze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84108115
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Deze lurker heeft ook even niks te doen

Had je deze al gezien?

http://ishethelemaal.nl/q/roses_pagina11.html

Edit: Ow, volgens mij staat idd overal niet beschikbaar
pi_84108252
Maat 98?
Meike draagt nu broekjes maat 98!
is dat straks niet een beetje te groot?

Tis wel enorm schattig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84108338
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
pi_84108518
Hoe oud is ze tegen die tijd Poppedein?
Dana draagt nu maat 86 en is 2 jaar en 1 maand. 2 maanden terug zat ze nog in maat 80
pi_84110837
hahahahha lieve meedenkers! Ik heb gelukkig een typfoutje gemaakt, ik ging voor een 98, maar die was er niet meer, dus heb ik een 92 genomen in de hoop dat een rokje eventueel wel iets te klein kon zijn... Aan jullie reacties te lezen moet ik daar dus maar blij om zijn ook! Dank! en Dank voor t meezoeken pannekoekske, ik loop idd dus steeds tegen dat probleem aan dat al die sites verwijzen naar kleertjes.com

Lena is dan op 2 wkn na 2 jaar en is wel aan de lange kant, maar met een rokje maat 92 lijk ik dus redelijk save te zitten? Mooi!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:16:14 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84111067
quote:
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.
Heb hier nog rokjes en shirtjes van liggen.
Alleen geen bolero
pi_84111744
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:38:35 #22
298315 SacreCoeur
pi_84112229
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.
Isa past 't allemaal nog.. dingen gaan super lang mee.
Alles is stretch spul enzo.

De badpakjes zijn ook
pi_84113155
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:06:21 #24
298315 SacreCoeur
pi_84113762
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.
Vaak kopen dat soort winkel van elke maat èèn in & dat is zo weg.
Echt lomp is dat, heb ik ook gehad met een maillotje toen van Mim pi.

Maar proberen kun je altijd natuurlijk
pi_84114278
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:19:50 #26
298315 SacreCoeur
pi_84114455
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Ja da's ook zo & misschien kunnen hun een na bestelling doen ofzo.
Geen verstand verder van die dingen.
pi_84114488
Ik denk dat het met de kleine kans wel meevalt. Zeker met de winkel hier in het durp die het verkoopt.
Die heeft altijd massa's aan oude collectie over. En ook meerdere maten.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:04:42 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84116494
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
Anna is bijna 4 en heeft dezelfde maat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 juli 2010 @ 01:20:19 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84118609
quote:
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
in de haak.
pi_84120776
Ik heb gisteravond ook nog lopen zoeken naar dat bolerotje (niet gevonden) maar er zitten inderdaad echt hele leuke dingen tussen. Moet k even onthouden voor Dana's wintercollectie
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:02:18 #31
298315 SacreCoeur
pi_84121753
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef trui het volgende:

[..]

let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:11:11 #32
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_84123205
Poppedein! Stop de persen! Ik heb die Bolero voor onze Lena, ze had 'm 's avonds aan op ons trouwen. 1 keer gedragen en je mag hem gerust lenen als je geen nieuwe vind. (qua emo doe ik het niet weg.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_84123398
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?

Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.

Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen. Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84123420
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Iemand tips waar ik zonnepetjes voor kleine mannetjes kan scoren?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden (liefst wit, beige of blauw ofzo). Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. H&M en Hema hebben ze ze niet of te groot in ieder geval.
Het probleem is dat deze items nu al worden uitverkocht. Bij de Zeeman hebben wij nog een leuke zonnehoed/pet gescoord. Prenatal kun je ook proberen, daar verkopen ze bij ons de laatste dingen nu ook uit. Je hebt trouwens bij een grotere winkel altijd meer geluk, als je de keuze hebt. Verder hadden ze ook hele leuke bij C&A, die toen nog wat groot waren. Ik heb er wel spijt van nu dat ik de een niet heb gekocht in de kleinste aanwezige maat. Een hoedje met rand in rood-wit/ blauw-wit. Die was zo leuk en uit de Zeeman hoed is Jair al zowat weer uitgegroeid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84123584
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?

Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.

Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen. Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn ( ), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.

En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84123748
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn ( ), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.

En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
Dat is heel lief van je!

Het gaat om dit rompertje:

Ik vind deze ook leuk:

Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.

Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen. Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:39:58 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84123890
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
hé da's gek! ik heb er vrij veel van maar doorgaans is de gewone maat echt te klein voor m'n dochter. nou is dat de smalste niet, dus misschien ligt het vooral aan de breedte.
in de haak.
pi_84126552
Claudia die met de tractoren hebben ze hier niet meer in 74/80 maar groter volgens mij wel.
Zal ik kijken voor je?
Verder zijn de 74/80 rompers echt roofgoed geloof ik, want ik heb me ook al rot gezocht.
nog wat gevonden bij Henk ten Hoor (zwart/wit gestreept met een aapje erop)
En twee rompers met pijpjes bij Etos in 86/92 die gewoon al past!! (blauw met een poppetje erop, en groen/wit gestreept)
(daar hadden ze ook nog een pakje van liggen maandag...dus daar kan ik ook nog naar kijken voor je)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84129692
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84129859

die heb ik zien liggen! Ik kan vanavond of morgen voor je kijken.
En die zwart-wit gestreepte met het visje heb ik ook gezien, vind je die leuk?

Nog maar een keer, maar bij de V&D hebben ze hele leuke gekleurde effen rompertjes. Niels heeft ze in het turquoise, rood, oranje en grijs.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84129911
Claudia, ik zag die tractoren liggen, maar in 96/112 ofzo, leek me iets te groot. Voor de rest helegaar niks.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84134331
Jammer Claudia dat ik het niet eerder wist. Was vanochtend toevallig even bij de Hema binnengelopen om te kijken of ze daar ook zwembadjes hebben. Had ik anders voor je kunnen kijken. Ik weet nog niet wanneer ik de volgende keer bij de Hema kom. Zag laatst ook volgens mij bij Kruidvat rompers liggen. Weet niet zeker of ze leuk zijn omdat ik ze niet goed heb bekeken. Kijken loont misschien wel
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84134549
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Wil je niet liever rompers zonder mauwen in 74/80 en die met mauwen in de grotere maat?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84135107
Claudia: heb je hm al gevonden? Anders kan ik hm ook wel meenemen, zitten genoeg Hema's in de buurt. Als je erg verdrietig bent wil ik zelfs die van Dyon (maat 74/80) wel opsturen hoor, hij heeft genoeg rompers
pi_84135636
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je!

Het gaat om dit rompertje:

[ afbeelding ]

Ik vind deze ook leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.

Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen. Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
Die tweede heeft Seb, zijne rg leuk maar vallen best wel groot.

86/92 rompers is echt een drama vind ik. Altijd uitverkocht als je niet heel erg snel bent. Bij de Hema zeker en bij Kruidvat ook al, maar die laatste leggen dus de aanbiedingen al op maandag voor zes uur in de winkel kwam ik laatst achter. Dus je kan op maandag aan einde vande dag de aanbiedingen al kopen. Vandaar dat er op dinsdagochtend al niks meer is. Die gestreepte rompers die ze laatst bij Kruidvat hadden zijn echt super,de pasvorm is geweldig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84137019
Jullie zijn lief! Ik wacht even af wat de score van Huup is.

Huup, het is me eigenlijk om het even wat je in welke maat vindt. Ik zou het alleen leuk vinden als dat rompertje met de tractoren er ook in 74/80 tussen zit. Het had emotionele waarde en dan kan ik het vervangen en doen alsof er niks mee gebeurd is. Ik heb trouwens het liefst rompertjes met korte mouwen of zonder mouwen, want die rompertjes trek ik hem ook in de winter aan onder zijn gewone kleding. Maar lange mouwen zijn ook wel weer prima, want ik kan ook shirtjes met korte mouwen erover aantrekken. Eigenlijk ben ik dus heel makkelijk. Ik kan het geld trouwens ook wel voorschieten als dat fijner is.

Dat rompertje met die visjes vind ik trouwens ook leuk! Waarom liggen die dingen hier nou niet. Suf. Maar ik ga ook bij het Kruidvat en de V&D kijken!
pi_84137336
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:36:18 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84137424
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef wickie het volgende:
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Oh ik ben jaloers
pi_84145012
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker

Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:14:17 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84145070
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker

Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
[ afbeelding ]
Waarom laat je ze dan zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')