Nee.... ik wil DAT witte bolero'tjequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedeinheel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
oh! op die fiets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
Deze lurker heeft ook even niks te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is iddnamelijk!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein![]()
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Ja da's ook zo & misschien kunnen hun een na bestelling doen ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Anna is bijna 4 en heeft dezelfde maat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef trui het volgende:
[..]
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
Het probleem is dat deze items nu al worden uitverkocht. Bij de Zeeman hebben wij nog een leuke zonnehoed/pet gescoord. Prenatal kun je ook proberen, daar verkopen ze bij ons de laatste dingen nu ook uit. Je hebt trouwens bij een grotere winkel altijd meer geluk, als je de keuze hebt. Verder hadden ze ook hele leuke bij C&A, die toen nog wat groot waren. Ik heb er wel spijt van nu dat ik de een niet heb gekocht in de kleinste aanwezige maat. Een hoedje met rand in rood-wit/ blauw-wit. Die was zo leuk en uit de Zeeman hoed is Jair al zowat weer uitgegroeid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Iemand tips waar ik zonnepetjes voor kleine mannetjes kan scoren?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden (liefst wit, beige of blauw ofzo). Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. H&M en Hema hebben ze ze niet of te groot in ieder geval.
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?
Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.
Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen.Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
Dat is heel lief van je!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn (), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.
En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
hé da's gek!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
Wil je niet liever rompers zonder mauwen in 74/80 en die met mauwen in de grotere maat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Die tweede heeft Seb, zijne rg leuk maar vallen best wel groot.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je!![]()
Het gaat om dit rompertje:
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.
Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen.Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
Oh ik ben jaloersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef wickie het volgende:
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant![]()
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Waarom laat je ze dan zien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker
Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |