quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef Orea het volgende:
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Close ups...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sandous het volgende:
Orea geweldug!!!
Ik ben al maanden op zoek naar de regenlaarsjes van de v&d roze met stippen. Zeker 5/6 v&d's geweest allemaal op!
Doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
als k een jongen krijg koop ik dieik vind hem leuk
oh leuk shirt zeg!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Doen. Die heeft R ook, en het is een geweldig vestje
. Staat lief, zit mooi, voelt goed
. En tegelijkertijd had ik voor S deze besteld
:
[ afbeelding ]
Is in het echt ook heel mooi.
Ik vond de rest ook niksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind juist de nieuwe jongetjes collectie van de Hema helemaal niet leuk, ik hou niet zo van vliegtuigjes en autootjes overal op.
Wolf heeft een fijn vestje van de Zeeman, heel donkerblauw met witte sterretjes erop. Een vestje is altijd een erg handig kledingstukspijkerjasjes vond ik wel zo enorm lastig en stug met aankleden dat ik die niet meer aan doe
Het zal niet dezelfde zijn aangezien die van hem van de WE is en die maten beginnen vanaf 92 geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:52 schreef Poppejans het volgende:
*Zo weer helemaal bijgelezen
Leuk om al die winterjasjes te zien, volgens mij heeft Wolf voor aankomende winter precies dezelfde die Kyllian aan had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |