abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85538083
En ik sloot hem natuurlijk weer!!!

Met de collectie schoenen van Leia :P

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef Orea het volgende:
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe :@

[ afbeelding ]

Close ups...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_85538091
Waaaaahhhhh Orea :D
Maar ze zijn wel O+

Ik zat te zoeken waar de winkels van Zara zitten. Hebben alle Zara winkels ook kinderkleding?
pi_85539088
Orea geweldug!!!

Ik ben al maanden op zoek naar de regenlaarsjes van de v&d roze met stippen. Zeker 5/6 v&d's geweest allemaal op!
pi_85539250
De score van gisteren:
Dit shirt van de bijenkorf http://www.debijenkorf.nl(...)rt_by=-websales2week
H&m score is online niet te vinden, maar het is een ruitjesblouse, een geel shirt, een blauw shirt en twee koekiemonstershirts (in twee maten)
En bij de Hema dan basisshirts in blauw en een paar sokken. Broeken had Driekus nog genoeg, bovendien past ie daar nog 74 van.

Die schoenenvoorraad! En dan zeggen ze dat ik veel schoenen heb, zo veel heb ik er niet. Wel gaaaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:32:04 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85540352
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sandous het volgende:
Orea geweldug!!!

Ik ben al maanden op zoek naar de regenlaarsjes van de v&d roze met stippen. Zeker 5/6 v&d's geweest allemaal op!
Welke maat zoek je?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85540543
Hahahahaha Orea _O_ Heerlijk he! Gewoon omdat het kan O+ Maar heeft de fashionista niet eens een paar hakken in dr collectie? :{w

Ik kom hier juist om in de regenlaarsjes, ik had zelf al een paar gekocht en heb ze 4x als kraamcadeautje gekregen en nog 2 doorschuivertjes! :o En om t nog net 1 tandje erger te maken...laatst zag ik een paar wat ik zooooo lief vond...tsja enzo ;)

Ik heb nu 2 paar herfst/winter eerste loopschoenlaarsjes voor Lena, ze past alleen de oxxy's nog maar, maar ze staan zo leuk onder een spijker jurkje/rokje O+

de bruine

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85541634
Wij hebben de winterjassen, mutsen en wanten al binnen. Door jullie was ik bang te laat te zijn. :D
Nou moet ik zeggen dat er al veel maten weg waren.
Wat is het toch fijn dat dat nu gewoon kan financieel, ipv op de kinderbijslag te wachten. Met de kbs gaan we wel in 1x los, omdat we dat makkelijker vinden. Winterschoenen en een winterslaapzak voor Tyler moet er komen. En wat truien en warme broeken voor beiden enzo
pi_85542356
Die bruine zijn leuk Poppedein! O+
ik wil ook zoiets voor de winter, inderdaad omdat het ook zo leuk onder een jurkje/rokje kan, en onder een broekje staan ze lekker stoer.

Fijn dat je geslaagd bent Ingrid! *O*
beter nu alvast in huis dan dat je straks misgrijpt. Erg hè dat er gewoon nu al een boel weg is?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85544732
Taartjesfee maatje 21.

Leuk he die oxxy laarsjes, love them, maar hier moet ik toch echt een goede zool hebben, ze loopt al 1 jaar dus die slijten binnen een week zeg maar.

Ik was vandaag ff de H&M in en haar een jasje gepast maat 86 (bomberjack achtig met bontkraag in bruin en zwart hebbe ze die) ze ZWEMT erin. Ligt het aan mij of zijn hun kleren gewoon veels te ruim, paste haar daarna een bodywarmer (roze voor 25 logg) die was weer okee pff
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:56:28 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85544921
En bedoel je dan die hier links staan..met gekleurde stippen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85546497
In een opwelling heb ik in de Bijenkorf baby uggs gekocht voor Bob :')
pi_85546656
Appelfan :D
dat was een dure opwelling :P Wat zal Bob heerlijke warme voetjes hebben deze winter O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85551796
oh en over regenlaarzen, ik zou deze wel voor mezelf willen O+

de nieuwe jip&janneke spullen van Hema, erg leuk O+

@Stiemie, ik heb dat stippenvestje gewassen!
Hij voelt nog steeds niet helemaal soepel aan de buitenkant maar aan de binnenkant is ie helemaal soepel en zacht. Amélie voelt er zelf dus niets van. Ik ben er inmiddels ook uit hoe het komt :') die stugheid... het vestje is van wit garen gemaakt en daarna roze of blauw geverfd met een soort uitsparingen voor de stipjes (volgt u mij? :P ) aan de binnenkant is het dus verfvrij, en vandaar ook niet stug. Als je de stof aan de buitenkant ietsje uit elkaar trekt dan zie je dat alleen de bovenkant van de draadjes roze is (of blauw). Het ding zal dus altijd wel zo'n geverfd-stugheid hebben denk ik, maar zolang ze er zelf niets van voelen op de huid vind ik het wel meevallen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85551955

als k een jongen krijg koop ik die O+ ik vind hem leuk :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:49:43 #15
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85551986
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

als k een jongen krijg koop ik die O+ ik vind hem leuk :D
Doen ^O^ . Die heeft R ook, en het is een geweldig vestje :Y. Staat lief, zit mooi, voelt goed O+ . En tegelijkertijd had ik voor S deze besteld O+ :

Is in het echt ook heel mooi :Y .
pi_85552057
*Zo weer helemaal bijgelezen
Leuk om al die winterjasjes te zien, volgens mij heeft Wolf voor aankomende winter precies dezelfde die Kyllian aan had.
Die van Evie van de Hema is leuk zeg!

Ooit had iemand hier een enorm leuk winterjasje, volgens mij was het van Smafolk. Met 2 appels op de voorkant O+

En welnee Twinkly, 2 winterjasjes kan prima hoor, kan je afwisselen en als eentje nou echt de was in moet heb je altijd de ander nog.

Wat een enorme wansmaak hebben Spanjaarden wat kinderkleding betreft zeg :X :D die hebben echt nog veel ouderwetse boutiekjes met kanten jurkjes e.d. Maar ook de hippere winkels heb ik gevonden en kon ik weinig leuks scoren.
Uiteindelijk bij de Zara :') een wit shirtje met een aap op een fiets erop gekocht,op de markt een echt Imps&Elfs t shirt en in een gewone winkel een tuinbroekje met een lief geborduurd visje er op.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85552083
Oeh dat vestje is leuk!
pi_85552231
Ik vind juist de nieuwe jongetjes collectie van de Hema helemaal niet leuk, ik hou niet zo van vliegtuigjes en autootjes overal op.
Wolf heeft een fijn vestje van de Zeeman, heel donkerblauw met witte sterretjes erop. Een vestje is altijd een erg handig kledingstuk :Y spijkerjasjes vond ik wel zo enorm lastig en stug met aankleden dat ik die niet meer aan doe
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85552294
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Doen ^O^ . Die heeft R ook, en het is een geweldig vestje :Y. Staat lief, zit mooi, voelt goed O+ . En tegelijkertijd had ik voor S deze besteld O+ :

[ afbeelding ]

Is in het echt ook heel mooi :Y .
oh leuk shirt zeg!

Ik ben mn verlanglijstje weer aan het bijvullen :P
dan is het net of ik winkel en dingen in mn mandje gooi maar k koop niks :')

Poppejans ik heb ook niet zo heel veel met de typische standaard jongenskleding maar zo af en toe vind ik er wel wat leuks tussen zitten. Dit vest vind ik leuk, ik heb ook een zwak voor dingen met een volkswagenbusje :P
En spaansen en wansmaak ja :X fransen en italianen hebben ook kinderkleding waarvan je denkt hoe kóm je erop? :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:02:39 #20
313287 Groofsken3
pi_85552305
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind juist de nieuwe jongetjes collectie van de Hema helemaal niet leuk, ik hou niet zo van vliegtuigjes en autootjes overal op.
Wolf heeft een fijn vestje van de Zeeman, heel donkerblauw met witte sterretjes erop. Een vestje is altijd een erg handig kledingstuk :Y spijkerjasjes vond ik wel zo enorm lastig en stug met aankleden dat ik die niet meer aan doe
Ik vond de rest ook niks :N . Ook niet voor meisjes trouwens. Maar één zo'n vestje op een lekker trainingsbroekie vind ik dan wel weer O+ . En het is echt, het is nu al zijn leukste vestje. :P
pi_85552411
de meisjescollectie vond ik ook niet bijster boeiend nee, net als de jongenscollectie.
Dat stippenvest vind ik erg leuk, en ik geloof dat ik dat pakje uit 1 stuk ook leuk vind, verder vind ik er bij de nieuwe dingen niet echt wat tussen zitten.

Truowens, nog even over het stippenvestje :')
het is dus gewassen en gedroogd, het is een maat 92, hij zat al best okay, maar hij valt nu als een 74/80. Neigt iets meer naar 80, maar t is best een boel gekrompen dus! Ben blij dat ik 92 had genomen :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:11:16 #22
313287 Groofsken3
pi_85552540
Oei Huup. :X Gelukkig maar dan!

Mijn dochter heeft twee jurkjes gekregen, allebei maatje 110. Ze draagt eigenlijk 92/98 nu, maar het zit eigenlijk best goed. Ik moet haar weer eens opmeten, misschien heeft ze zomaar ineens een groeispurt gehad ofzo :o .
pi_85552543
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:52 schreef Poppejans het volgende:
*Zo weer helemaal bijgelezen
Leuk om al die winterjasjes te zien, volgens mij heeft Wolf voor aankomende winter precies dezelfde die Kyllian aan had.
Het zal niet dezelfde zijn aangezien die van hem van de WE is en die maten beginnen vanaf 92 geloof ik ;)
Maar ben benieuwd hoe hij Wolf staat!! Ik heb hm Kyllian van de week gepast en hij blijkt nog steeds te passen (maat 98), dus hij heeft iig al 2 jassen :P
pi_85552560
oh, ik vind deze wel erg leuk weer, maar das niet van de babyafdeling:

in donkerblauw en lichtgrijs, met stoere laarsjes eronder en een tof maillotje O+
Ik vind het randje aan het mouwtje erg schattig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:16:19 #25
313287 Groofsken3
pi_85552678
Grappig Huup, door jouw 'baby' :P zie ik daar het leuke/mooie van in (of door jouw kledingsmaak zeg maar). Zelf zou ik echt nooit op het idee komen om een kindje zoiets aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')