abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84789316
Hier weer verder voor alle leuke kinderkleertjes, tips en gewoon slappe praat over kleding *O*

vorige deel: Kinderkleertjes deel 12

de laatste posts met plaatjes en vragen:

De slofjes van Poppejans:
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Met zo'n lief luierkontje erin onder een rokje of jurk O+
Leuk die roze slofjes!

Die met de salamander is ook erg leuk Twinkly! Die gitaarvariant zou ik ook zo kunnen kopen. Wat ontzettend jammer dat je de Bobuxjes v Niels eigenlijk maar zo zo vindt! Maar ook bij mij kwam Asy net te laat met deze link. Maar ik heb dus de Aapie leren laars slofjes besteld *O*

en die van marktplaats waar ik naar linkte, die zijn vrij groot volgens mij. Die laarsjes heb ik maat M gedaan en die slofjes zijn v 12-15mnd

H&M skipak heb ik nog niet in de winkels zien hangen grrrr dus extra spijt van het niet meebestellen. Maar goed, het is nog lang geen winter dus nog winkels genoeg om te proberen
De superschattige dingen die Claudia postte O+

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben vandaag een heel schattig tuniekje gekregen van Benetton voor de nieuwe spruit. Ik wist niet dat Benetton zulke leuke dingen had! Ook erg leuk, vind ik:

En een beetje fout maar ook wel leuk:

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Linda :D
de reden waarom Amélie op het moment even helemaal geen schoenen draagt :') ik krijg ze toch niet aan :D

Yay Stiemie! *O* :D

Claudia wat een leuke lieve dingen!

Ik heb vandaag een spijkerbroekje en twee vestjes impuls-gekocht bij Hema! was even snel met mn zusje gaan kijken en toevallig hadden ze net gister de nieuwe dingen in de winkel gehangen. woehoe!
deze:

en nog een maar daar staat geen plaatje van op de site. Donkerblauw bolero-achtig met in rood een soort strook met witte bloemen. Beetje '70's. Ik heb hem in maat 92 gekocht, ze draagt hem nu als gewoon vestje zeg maar qua maat en lengte, en straks in het voorjaar kan ze hem aan als de bolero zoals ie bedoeld is :P
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Ohja, Huups, dat wilde ik nog zeggen, geweldig vestje! Ook in andere kleurtjes? Ga mn mams maar eens even vragen of ze langs wil (ook al is het niet bij haar in de stad :') )

Wij hadden dit weekend een bruiloft en Lotte had speciaal daarvoor schoentjes gekregen. Met heel veel pijn, moeite, zweet, stress en geweld die dingen aan, trekt meneer ze na een uur uit omdat Lotte moest slapen (vond hij). Uiteindelijk heeft ze alleen in de doek geslapen en had ze best dr schoentjes aan kunnen houden ;(
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh hahaha bedankt paps :') fijn is dat :P

Ehm ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gekeken heb of er andere kleuren waren. Ik vond die grijze leuk dus die heb ik gekocht en verder eigk niet gekeken.
Stiemie weet jij dat misschien?
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:15 schreef huuphuup het volgende:
ja leuk hè die zomerjurkjes? O+ maar ik weet niet, op de een of andere manier wil ik nu niet teveel zomerspul meer kopen, nu t al augustus is enzo.
Ik scoor ook beter als ik niet echt op zoek ben hoor, ik merk dat als ik echt iets zoek dat ik dan naarmate de zoektocht vordert steeds kritischer wordt :') frutseltje hier of daar is dan weer niet precies wat ik zoek enz enz. :P

foto gemaakt van t andere vest.

met de knoop zichtbaar, er zit 1 knoop op aan de bovenkant, verder valt ie open.

deze wilde ik jullie niet onthouden :') _O-

dit gezicht is nieuw sinds een dag of twee. Het neusje wordt opgetrokken, tandjes op elkaar maar wel je mond open en dan heel hard door je neus uitsnuiven :D ik schiet echt iedere keer zo in de lach. Het is enorm oncharmant maar tegelijk zo grappig :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84789399
Zo, dat was het wel zo'n beetje, ik heb wat dingen weggelaten, sorry poppejans en anderen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84789595
Poppejans, die laarsjes heb ik voor Mirte ook gehad, waren volgens mij best lekker. Ik denk dat Iris van de winter op gewone schoenen loopt, dus die krijgt niet van die sloflaarsjes, maar ze zijn wel O+

Claudia O+ schetig!

Huup, leuk vestje... hema dus... morgen de stad maar even in dan dus ;)
Fake it till you make it...
pi_84789893
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:42 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, die laarsjes heb ik voor Mirte ook gehad, waren volgens mij best lekker. Ik denk dat Iris van de winter op gewone schoenen loopt, dus die krijgt niet van die sloflaarsjes, maar ze zijn wel O+

Wat toevallig! Fijn te horen dat ze goed bevielen.
Ik was er helemaal verliefd op.ws krijg ik ze morgen al aan de deur, zal ik er meteen even een fotootje van maken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84789914
Ha dat vestje zag ik laatst ook hangen bij de hema O+ Ik had 'm bijna meegenomen tot ik me bedacht dat Esmee bijna geen kleren zonder spikkels heeft... Ze heeft elke dag wel iets met stippen aan: sokken, romper, shirtje etc dus dat vestje kon echt niet meer :@

Linda ik heb dat wibra-vestje ook nog in het donkerblauw en rood zien hangen.

Weet iemand waar je leuke, meisjesachtige shirtjes kunt kopen. Gewoon effen zeg maar met lange mouwen? En dan bv met een lief randje langs de hals ofzo?
pi_84790068
Ik ben trouwens alle te kleine kleertjes aan het wegdoen, maar dat is soms toch moeilijker dan gedacht.. zoveel herinneringen O+ Maar ja anders puilen we straks echt uit ons huis. Overigens doe ik soms ook al dingenw eg die Esmee nog zou passen. Gewoon omdat ik het wel leuk vind als ze ook wat nieuws krijgt.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:55:43 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84790300
Kijk is wat lief!
Ik ben er helemaal weg van.

pi_84790518
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:48 schreef Stiemie het volgende:
Ha dat vestje zag ik laatst ook hangen bij de hema O+ Ik had 'm bijna meegenomen tot ik me bedacht dat Esmee bijna geen kleren zonder spikkels heeft... Ze heeft elke dag wel iets met stippen aan: sokken, romper, shirtje etc dus dat vestje kon echt niet meer :@

Linda ik heb dat wibra-vestje ook nog in het donkerblauw en rood zien hangen.

Weet iemand waar je leuke, meisjesachtige shirtjes kunt kopen. Gewoon effen zeg maar met lange mouwen? En dan bv met een lief randje langs de hals ofzo?
Lange of korte mouw? En de prijs?

Hebben ze bij H&M niet gewoon simpele effen tshirtjes? Online is niks met leuke randjes, maar ik merk dat ze in de winkel zelf echt veel en veel meer hebben
Lotte!
Noah!
pi_84790594
Wat een leuk model zo met die knoopjes SacreCoeur, erg lief. Al had ik hem misschien nog leuker gevonden als hij helemaal effen gekleurd was, dus zonder print
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:01:55 #10
298315 SacreCoeur
pi_84790648
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lange of korte mouw? En de prijs?

Hebben ze bij H&M niet gewoon simpele effen tshirtjes? Online is niks met leuke randjes, maar ik merk dat ze in de winkel zelf echt veel en veel meer hebben
In de winkel ook niets met rand, hier iig niet.
Maar wel bij de Wibra, in alle kleuren en maten.
Ronde hals & roezels.
pi_84790700
Die bolero-vestjes hebben korte mouw en die waren er nog in grijds, oud-roze, rood en nog een kleur.
Die zoals die grijze van huup is er dus nog in het rood en donkerblauw.

Prijs van de bolero is 4,99 en die van het vestje is 5,99

Hennes heeft nooit zoveel echte meisjesshirts, ja wel met die #$@#$-kat erop, maar bijna nooit simpel effen.
pi_84790723
Prenatal Stiemie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84790878
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Die bolero-vestjes hebben korte mouw en die waren er nog in grijds, oud-roze, rood en nog een kleur.

Hennes heeft nooit zoveel echte meisjesshirts, ja wel met die #$@#$-kat erop, maar bijna nooit simpel effen.
Prenatal ja, wat Karin zegt, en je zou kunnen proberen om bij V&D en de Bijenkorf te kijken, maar ik weet niet wat je over hebt voor een simpel shirt zeg maar.

Is het voor Linde of voor Esmee (ik wilde tikken voor Stiemie of voor Esmee? _O- :') )

Leuk jasje SC!

Claudia }:| potvergnorf.
Nou zit ik op de benettonsite en pfff :X wat een enorm ontzettend leuke dingen! Dat gaat me kosten ;(
ik had een tijd terug al veel teveel leuks bij V&D gezien maar dat heb ik keurig kunnen negeren :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84791050
Prenatal zit hier helaas niet echt in de buurt...

Ik wil onder dat rode bolero-vestje graag een leuk lange mouwen shirtje voor Esmee. Dan kan ze dat op haar verjaardag aan. Liefst een wit of zachtgrijs truitje, maar dan met een leuk randje aan de hals ofzo... Tsja mag wel iets meer kosten ivm verjaardagsoutfit, maar geen hoofdprijs hoor. Ik ga woensdag shoppen met een vriendin, dan nog maar eens zoeken.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:11:41 #15
298315 SacreCoeur
pi_84791141
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:

Ze waren hier zelfs van 4,99 voor 2,99.
Echt geen geld, 'k heb de rode & roze gekocht.
Alleen de grijze hadden ze hier niet.
pi_84792168
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Stiemie het volgende:
Prenatal zit hier helaas niet echt in de buurt...

Ik wil onder dat rode bolero-vestje graag een leuk lange mouwen shirtje voor Esmee. Dan kan ze dat op haar verjaardag aan. Liefst een wit of zachtgrijs truitje, maar dan met een leuk randje aan de hals ofzo... Tsja mag wel iets meer kosten ivm verjaardagsoutfit, maar geen hoofdprijs hoor. Ik ga woensdag shoppen met een vriendin, dan nog maar eens zoeken.
deze is van DuckyBeau, wel met een klein printje, maar ik vind de mouwtjes wel schattig. 8.47 is ie

(weet niet of de link het doet omdat kleertjes.com soms wat gek doet.

Deze heeft wel een printje, maar is grijs met rood. 13,95
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84792321
Oh die 2e is leuk zeg O+ Ik ga even nadenken of ik iets ga bestellen of dat ik woensdag mijn slag ga slaan
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:44:31 #18
5428 crew  miss_sly
pi_84803495
Stiemie, Hema heeft nu ook rompertjes met lange mouwen met zo'n opengewerkt bloemetje en een lief randje. Heb ik gisteren in het felroze gekocht, geen idee of ze nog andere kleuren hebben. Onze Hema is maar klein :)

Ik durf nog niet echt kleren voor de herfst/winter te kopen. Geen idee welke maat. Onze meiske past zelfs nog prima in de 62/68 rompertjes :') misschien blijft het zo, maar voor hetzelfde geld gaat ze dadelijk ineens een groeispurt maken en dan is alles te klein!

Ik moet ook nog een feestjurk voor volgende maand!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84803610
Jemig Senna nog in de 62/68 rompers :D Hier al een hele tijd 74/80 en zo groot is Dyon echt niet haha.
Ik zag al die lange mouwen rompers ook liggen bij de Hema, maar voor ergens onder heb ik liever zonder of met korte mouwen....die hadden ze amper bij de nieuwe collectie.

En nu wil ik hier ook bij de Hema spieken of er wat nieuws hangt, ben er al bijna een week niet geweest :P Ik heb nog 1,5 uur voordat ik moet werken, dus ga zo maar ff langs het centrum :P
pi_84803957
Miss, Finn past rompertjes 62/68 van de hema ook nog prima, die van he kruidvat niet meer. Ik vind het inderdaad ook zo moeilijk, van de week heb ik ook een hele tas vol kleertje maat 86 gekregen, wie weet past hij dat volgend jaar wel ofzo haha.
Nog een leuke tip trouwens hier hadden ze bij de van haren veel Elefanten met 75% extra korting! Finn heeft een paar in donkerbruin leer voor 7,50 van oma gehad!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:09:03 #21
5428 crew  miss_sly
pi_84804007
haha ja FTA, Finn is ook zo klein en fijn O+

Meimeltje, ik zag gisteren dat het mouwtje van de romper net wat te kort begint te worden, maar verder past het gewoon nog prima :D ik heb alleen hema rompertjes in die maat, dus of andere merken niet meer passen, weet ik niet. Maar idd FTA, maat 86 klinkt nog heeeeel ver weg :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84804759
86 heeft mijn dame nog aan in sommige kledingstukken :D
pi_84806449
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Kijk is wat lief!
Ik ben er helemaal weg van.

[ afbeelding ]
Oooohhh O+ O+ O+ Sterretjes!! En dat model is zo cute.

De meisjeskleertjes van Benetton zijn zo enorm leuk! O+ Maar de jongenskleertjes vind ik vreselijk }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:54:51 #24
298315 SacreCoeur
pi_84807081
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oooohhh O+ O+ O+ Sterretjes!! En dat model is zo cute.

De meisjeskleertjes van Benetton zijn zo enorm leuk! O+ Maar de jongenskleertjes vind ik vreselijk }:|
Ik wil gelijk nog een klein meisje erbij O+

En wat je zegt klopt precies, de meisjes kleding is leuk, ze hebben altijd wat stoere dingetjes & wat tut.
Voor jongetjes vind ik 't allemaal tut & dat is stom. :')
pi_84807914
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:50 schreef Meimeltje het volgende:
Jemig Senna nog in de 62/68 rompers :D Hier al een hele tijd 74/80 en zo groot is Dyon Wolf echt niet haha.
Ik zag al die lange mouwen rompers ook liggen bij de Hema, maar voor ergens onder heb ik liever zonder of met korte mouwen....die hadden ze amper bij de nieuwe collectie.

Ik heb ook altijd het liefst korte mouw, ook in de winter. Jammer dat ze die niet veel hebben. Was ik net nog in de Hema, maar niet bij de rompers gekeken. Nouja hij zit voorlopig ook nog wel effe goed in de 74/80 rompers denk ik.

De jongenskleding van Benneton op die site was inderdaad allemaal afschuwelijk, echt enorm kak! Stom hoor

De laars slofjes zijn binnen, en erg leuk! *O* O+ de heer die ze heeft gekregen slaapt nu (eindelijk) dus heb effe geen fotootje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')