Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval.![]()
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan.
inderdaad irritant is dat, ik doe dat dagelijks voor ik boodschappen ga doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd.
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.
Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had.
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
Herkenbaar, ziekelijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel hebGeld, sleutels, sigaretten
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.
En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
Ja maar, nu ben ik voor niks teruggegaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat
Dat heb ik dus ook, terwijl we vier binnenkatten hebben, maar tel ze altijd even bij weggaan en thuiskomst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn.
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
1 keer zat ik op m'n werk en wist ik opeens echt zeker dat ik de voordeur van mijn huis open had laten staan. En hoe meer ik eraan dacht, hoe zekerder ik het wist. Wat een kutgevoel was dat, ik zag de ongure figuren mijn apparatuur en andere spullen al naar een busje dragen als ik m'n ogen even dichtdeedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef skudkind het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.
Pfft, ik zou het echt niet meer weten. Zal twee of drie weken terug op de tv geweest zijn, ik ben niet zo goed in het onthouden van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:57 schreef kickert het volgende:
op welke zender kwam dat programma en hoe heet het programma??
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef linpunt het volgende:
Ik klik 2 keer met mijn pen; ik klik om hem 'aan' te zetten. En als hij al klaar voor gebruik is klik ik twee keer.
woon je alleen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef Luxuria het volgende:
Ik veeg altijd de wc-bril eerst af voordat ik naar de wc ga, ook thuis.
Nee ik woon nog bij mijn ouders.quote:
haha dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Bombshell het volgende:
in mn water mond doen en weer uitspugen
Dat is niet raar, dat is gewoon slim.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef FOKkû het volgende:
Oh ja, ik heb er zelf nog eentje: ik pak altijd in de supermarkt het achterste product.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is niet raar, dat is gewoon slim.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditOf precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed.
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden.
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:04 schreef Dipkip het volgende:
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.
Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.
En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan_!!
Ik heb wel altijd (24/7, ook als ik de kroeg in ga of naar een festival ofzo) mijn tas bij me, met een hele voorraad spullen erin die ik altijd allemaal bij me heb... het boek wat ik op dat moment lees, sleutels, portomonnaie, ov-chipkaart, reservetelefoon, headset voor mijn telefoon, opladers voor beide telefoons, klein potje vaseline en zo'n opklapbaar spiegeltje (ik heb iets aan mijn huid), boxer short en een paar sokken, enkele pennen, voorraad sigaretten, enkele aanstekers (meestal zeker 3), kurkentrekker (!), 2-3 pakjes papieren zakdoekjes, bus deodorant, een tandenborstel, een nagelvijl, ongeveer een half dozijn condooms (terwijl ik het bijna altijd zonder doe), een haarborstel, een flesje met een lekker luchtje wat ik ook bijna nooit gebruik (ingepakt in een washandje wat met een elastiekje dicht zit omdat het vorige flesje is kapotgegaan in mijn tas), een voorraad kauwgom en ook heb ik altijd een flesje water bij me. Daar heb ik trouwens wel een tic mee dat het nooit 100% leeg mag als ik onderweg ben, ik laat altijd een slokje over.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos.![]()
Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was.![]()
![]()
![]()
(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst?quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:06 schreef Merel- het volgende:
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was![]()
![]()
Hahaha, jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst?
Nummer 6 meldt zichquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef GieJay het volgende:
[..]
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef EggsTC het volgende:
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
Das verspilling van de alcohol.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:57 schreef Luna3 het volgende:
[..]
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
Zuurstof is gratis...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...en blazen verspilling van je zuurstof.
Dat doe ik altijd andersom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapenEerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd andersom!
Eerst het grote licht uit en daarna de kleine pas. Zo is de overgang van licht naar donker "smooth"
JAquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Nog iets met bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes:
Wie doet dit nog meer? Als je in de auto zit als passagier en er staat muziek op, naar buiten kijken om te zien of het ritme van de muziek gelijk loopt met de snelheid waarmee je langs ze bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes gaat? En een goed gevoel krijgen als het exact gelijk loopt?![]()
dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal
Die hoort er ook bij!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA![]()
Maar ik doe dat dus met strepen die op het wegdek staan
Herkenbaar. Ik kan me erg ongemakkelijk voelen als ik op een minder tactische plek moet zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef koentje124 het volgende:
aan een tafel in een openbare ruimte (bijvoorbeeld: cafe, terras, restaurant, etc..) ga ik zo zitten zodat ik een goed overzicht heb van de omgeving (maw met mijn rug naar de muur).
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch nietNou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ
!!!
Ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic is niet goed voor me, ben al die dingen juist ontgroeid maar het begint weer te kriebelen
Same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben. Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen
Doe ik ook, maakt niet uit wie ik aan de lijn heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben. Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen
Dat doen heel veel mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Dit allebei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik er echt zo ontzettend veel. Zou hier echt een complete lijst neer kunnen pleuren. Om het beknopt te houden:
• Helemaal opgewonden door de kamer lopen als doorgeslagen autist als ik een nieuw, gaaf idee heb verzonnen.
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.
eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit allebei.![]()
En dat van die telefoon ook en van die stoplichten ook.Wat zijn we toch eigenlijk een eenheidsworst.
Ik kan ook echt niet stilzitten als ik telefoneerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo een aparte manier van roken zoals?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
ik loop altijd tegen dingen aan... kasten, deurposten (schouders) en vooral deurklinken met pols of onderarm (hetgeen nog verdomd pijnlijk kan zijn ook).
Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Ik had drie jaar lang een wiskundeleraar die dit zo deedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Ik schrijf getallen kennelijk raar op [daar wees mn lief me van de week op]
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.
Daar is wel een logische verklaring voor: Komt omdat je bijv. éénenzeventig zegt; de één eerst, dan de zeven pas. In Nederland gebruiken we die volgorde van spreken. Het zou pas raar zijn als ze dit iemand in Engeland zo schreefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Ik schrijf getallen kennelijk raar op [daar wees mn lief me van de week op]
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.
Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo een aparte manier van roken zoals?
haha dat doe ik ook altijd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef linpunt het volgende:
oh en ik maak mijn tandenborstel nat, doe er tandpasta op, maak hem weer nat, spoel mijn mond EN dan pas poets ik :/
Bovenhands vastpakken misschien? Dat zeg maar je hele hand zich boven de sigaret bevindt als je een trekje neemt (voor je neus ongeveer) in plaats van dat je twee vingers van onderaf hebt (voor je kin).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Bij brood eerst de korst op eten en dan het midden pas.
Bij sommige dingen kun je niet anders, zoals een tompouce.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bespioneer jij me?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Bij brood eerst de korst op eten en dan het midden pas.
Eet gewoon iets wat je lekker vind dan, wtf, de korst is het hoogtepunt van een goede boterham ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:13 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.
Het lekkerste voor het laatst houden, wat een gekheid
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:36 schreef rozecroc het volgende:
Niet echt heel raar misschien, maar ik doe soms wel eens het licht uit als ik ga slapen.
Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid. Wat gebeurt er als je die dingen niet doet, als bijvoorbeeld je bak met kaarsjes niet in een hoek van 90 graden staat en je zet hem niet recht?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha dat doe ik ook altijd!
Ook na het koken draai ik het gasfornuis uit, maar ik check al die knoppen wel een paar keer automatisch of ze wel echt uit zijn![]()
Oja en bij mij moet altijd alles precies recht enzo.. bijv. op de tafel heb ik een bak staan met kaarsjes, die moet altijd exact in de hoek van 90 graden in de hoek van de tafel staan zeg maar.. haha. en de onderzettertjes van de drinken moeten ook evenrecht staan horizontaal van elkaar en evenver weg. Dat heb ik met alle beeldjes enzo wat ik heb in huis. Zelfs de stengeltjes van de waxinelichtjes moeten rechtop staan, hahaha
Ook ik pak altijd in de supermarkt de achterste product.
Dvdtjes/cd's allemaal precies recht bovenop elkaar, ze mogen niet schuin liggen.
Ik check voor het slapen gaan altijd de deuren of ze op slot zijn en dat kan ik ook een paar keer herhalen, dan kijk ik niet alleen maar voel ook echt of ze dichtzitten haha.
En toen ik nog een auto had , altijd als ik parkeerde , auto uitzette, zette ik um in zn vrij en schud ik die knuppel altijd nog ff heen en weer, waarom weet ik niet hahaha. (ja dat klonk fout)
Ummm heb er vast wel veel meer, maar ik kom er nu ff niet op
Heel handig als je de deur een keer niet openkrijgt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef ZodiaX het volgende:
Ook al woon ik alleen, ik doe altijd de badkamer deur op slot als ik ga douchen of naar de WC ga.
Goed idee van mij he!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic begint steeds leuker te worden
Een heel goed idee!quote:
Heet dat in het Nederlands niet gewoon een paprika?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte?
Dat zijn Rain Man-achtige taferelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik tel altijd alle getallen die ik zie bij elkaar op, en deel ze door elkaar. Alles om uiteindelijk maar een getal te krijgen wat deelbaar is door 5. Doe dit bij kentekenplaten, verpakkingen, prijzen, verkeersborden etc.
U gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heet dat in het Nederlands niet gewoon een paprika?
Maar hoe lang doe je dat al? Je kunt toch op laatst geen bell pepper paprika meer zien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:10 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
Door alleen die rode te eten; die zijn namelijk erg zoet van smaak, in tegenstelling tot de gele die wat flauw smaken en de groene die ronduit bitter zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar hoe lang doe je dat al? Je kunt toch op laatst geen bell pepper paprika meer zien?
Die groene zijn niet te doen idd, maar dat zijn ook eigenlijk onrijpe rode paprika's.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:27 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Door alleen die rode te eten; die zijn namelijk erg zoet van smaak, in tegenstelling tot de gele die wat flauw smaken en de groene die ronduit bitter zijn.
Wel ff het kroontje en de zaadlijsten eruit snijden.
Waarom gebruik je dat woord dan niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:10 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
Heb geen moeite met die groene.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die groene zijn niet te doen idd, maar dat zijn ook eigenlijk onrijpe rode paprika's.
En onrijp fruit/groente is niet lekker.
Gele vind ik trouwens wel lekker
Super goed idee TS, maar ik vind dat je er ook eentje moet openen met rare EET-gewoonten! Ben nu nieuwsgierig naar de meest walgelijke combinaties!!! Kaas met jam, kaas met stroop, erwten met kechup, puree met roosvice erover...dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte?
Same here. Het voordeel hiervan is dat ik haast nog nooit iets ben vergeten of ben kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
voordat ik de deur uitstap check ik mn broekzakken, telefoon en pinpas links, sleutels rechts, en dan trek ik de deur achter me dicht. En ik krijg n hele stomme schrikreactie als ik bijvoorbeeld mn sleutels niet rechts voel ( omdat ze in de deur zitten of in mn andere zak)
nee idd dat heb ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Same here. Het voordeel hiervan is dat ik haast nog nooit iets ben vergeten of ben kwijtgeraakt.
Rode paprika's zijn super lekker!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Mr. Monkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken...
Je bent verder wel een leuk meisje hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- In de supermarkt het achterste product pakken. Dan bedoel ik niet de deo's ofzo, want die kan iedereen al hebben uitgeprobeerd, maar met alles eigenlijk
- Als ik op vakantie ga, pak ik op die dag wel 8 keer mijn koffer in en weer helemaal uit. Ook vijf minuten voordat ik wegga, moet ik nog even mijn koffer uitpakken om te kijken of ik alles wel heb, ook al weet ik zeker dat ik het er in heb gestopt
(Zelfde geldt voor mijn voetbaltas in- en uitpakken, alleen dat doe ik maar 3 keer ofzo
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapenEerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp
- Ik zet 3 wekkers altijd als ik er uit moet. Één zit op de radio, die gaat als eerste af en dan heb ik er nog 2 op mijn mobiel. Ik haat me verslapen.
- Ik heb een periode gehad dat ik elke keer als ik in de stad was, oorbellen moest kopen. Zo heb ik binnen 3/4 maand tijd, 20 paar oorbellen ofzo. Toen vond ik dat ik er maar mee moest stoppen.
- Adem inhouden als het Nederlands elftal of Ajax een penalty meekrijgt en het is een spannende wedstrijd.
- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch nietNou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ
!!!
Kut, ik voel me raar
Nee jij bent lekker bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken.
alles op volgorde is niet zoooo vreemd, dat doe ik ook. Mijn dvd's gaan eerst bij ''soort'' dus: Kill Bill, en dan AV. Mijn shirts gaan op kleur in de kast, en de fotoboeken op dikte bijelkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
- In een grote groep (bijv. college) altijd achterin zitten, dan heb ik meer "zicht" op dingen.
- DVD's, ik heb al met al een zieke verzameling (1100+), allemaal staan ze ingedeeld op SE en 'gewoon', dan staan ze op volgorde van filmstudio, daarbinnen op alfabet (en soms is een film een vervolg, sequel, maar heet niet "2", bijvoorbeeld The Dark Knight - vervolg op Batman Begins - dan moeten die ook naast elkaar staan).
- Luchtjes / eau de toilettes; staan op volgorde van links naar rechts, favoriet (en ongeveer duurste, voor stappen en bruiloften) tot minst favoriet (goedkoopst, voor vrije dagen, wanneer je alleen maar weggaat voor de supermarkt).
- Vriezerlades; van boven naar beneden (3 lades): brood, vlees & frituur en ijsjes.
Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken... verleden week bij een vriendin, zij heeft ook 200 DVD's, ze is chaotisch, ze vroeg mij om het netjes neer te zetten... met een glimlach op mijn gezicht een heerlijk kwartier bezig geweest met alfabetiseren (ZIEK? Wellicht!)
Volgorde van volgordes, in belang:
1. Chronologisch (boekenreeksen - altijd wat zoekwerk, stripboeken - nummervolgorde, James Bond films - ik heb ze alle 22, ik weet de volgorde ook precies uit mijn hoofd).
2. Nummer- alfabetische volgorde.
3. Belang, het belangrijkste vooraan / bovenop.
4. Kleur (schone t-shirts in de kast, potloden)
5. Gevoel (sleutels aan de sleutelbos; resp. huissleutel, autosleutel, sleutel huis vriendin, sleutel huis ouders, sleutel huis broer, sleutel werk, alarm werk, postvak werk, enz...
Echt? Vertel verder danquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
6:45 de wekker uit en licht aan
6:45 en 45 sec. 7,5 blz lezen omdat 45:6 = 7,5
6:55 en 55 sec. gordijn open en licht uit omdat er gewoon vet cool uitziet
en nou ja... zo gaat het eigenlijk de hele dag door...
Ja ben benieuwd naar de rest?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
6:45 de wekker uit en licht aan
6:45 en 45 sec. 7,5 blz lezen omdat 45:6 = 7,5
6:55 en 55 sec. gordijn open en licht uit omdat er gewoon vet cool uitziet
en nou ja... zo gaat het eigenlijk de hele dag door...
Gelukkig maak je dit niet zo vaak mee lijkt mij,quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was altijd na het plassen mijn handen bij het kraantje in het toilet. Als er geen kraantje in het toilet staat en ik moet naar de keuken oid lopen voel ik mij fiess. Ook al was ik ze daarna alsnog!
Jij lijkt mij wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
Dit heb ik opgelost door alles een vaste plek te gevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel hebGeld, sleutels, sigaretten
Toen ik dit las had ik door dat ik dat ook doequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Crystal86 het volgende:
Hmm ik heb er vrij veel volgens mij, de eerste die me te binnen schieten:
-onder het computeren steeds met de rechtermuisknop klikken zodat er zo'n menu komt, en dat weer wegklikken![]()
Heb ik ook een hele tijd gedaan met een vriend, de rest irriteerde zich altijd aan ons aangezien die het nooit gezien haddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:56 schreef Friek_ het volgende:
Ook heb ik echt jarenlang (nu niet meer) met een vriend de gluurbuur nagedaan ("Dat kun je toch net zo goed nakend doen?")
Ik was ze ook niet uitgebreid maar duw alleen m'n vingertopjes onder het water. Het is meer een onbevredigd gevoel, een stomme tick.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
OMGquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef skytale het volgende:
dan tanden poetsen om 7:52, 13 keer linksboven, 13 keer linksonder, 13 rechtbvoven, 13 rechtsonder want 13 keer 4 is 52..
WTF, ik merk dat ik nu met mijn rechterbeen sta te trillen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Shispeed het volgende:
ik zit altijd met mijn linkerbeen heel hyperactief te trillen als ik op stoel zit![]()
verder ruik altijd aan mijn scheten
Dat voelt gewoon lekker zonder schoenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:02 schreef CelinoPino het volgende:
- In huis heb ik nooit schoenen aan
Check!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 tien of vijftien minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Check, wekker 20 minutenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Ach ja, wat is gek tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:17 schreef Desunoto het volgende:
Zo lang?! Ik dacht dat ik al gek was met 5 minuten.
nee hoor, half uurtje hieroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:17 schreef Desunoto het volgende:
Zo lang?! Ik dacht dat ik al gek was met 5 minuten.
Dat heb ik echt nooit begrepen, als mijn horloge 5 minuten voorloopt, dan weet je toch hoe laat het werkelijk is als je erop kijkt? Deze truc kan toch alleen werken als je Alzheimer hebt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Komt me erg bekend voorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Het lijkt wel een soort underground geloof hahaha.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Lightly-Salted het volgende:
[..]
Komt me erg bekend voor![]()
Net als ik altijd moest knipperen met mn wimpers als er een hectometerpaaltje of lantaarnpaal precies naast je was. Daartussen mocht het niet natuurlijk![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef CelinoPino het volgende:
- Tandenborstel altijd onder de kraan houden voor ik er tandpasta op doe, en als de tandpasta er op zit ook nog 1x.
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:
Wat is daar nou raar aan, zo zorg je ervoor dat je voldoende water op komt. Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef CelinoPino het volgende:
- Tandenborstel altijd onder de kraan houden voor ik er tandpasta op doe, en als de tandpasta er op zit ook nog 1x.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:00 schreef minthy het volgende:
# Ow, en als ik voor het stoplicht sta en de auto dus al in de 1ste versnelling heb staan, zet ik hem altijd nog een keer in zn vrij en dan nogmaals in de 1ste. Waarom? Geen idee![]()
Dat lijkt meer op smetvrees!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef sitting_elfling het volgende:
-Altijd een paar keer checken of ik een telefoon nummer wel goed ingetoetst heb
-Tijdens het overgaan van het gesprek nog eens kijken of ik het nummer wel goed ingetoetst heb
-Bij openbare toiletten altijd de smerige deurkruk proberen te ontwijken
-Als ik een schone beker pak spoel ik hem vaak nog 1 keer met water
-Altijd zo in de metro stationeren dat ik ergens met mn rug tegen aan kan staan en niet een steunpunt hoef vast te houden.
Dat doe ik ook allemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef sitting_elfling het volgende:
-Altijd een paar keer checken of ik een telefoon nummer wel goed ingetoetst heb
-Tijdens het overgaan van het gesprek nog eens kijken of ik het nummer wel goed ingetoetst heb
-Bij openbare toiletten altijd de smerige deurkruk proberen te ontwijken
-Als ik een schone beker pak spoel ik hem vaak nog 1 keer met water
-Altijd zo in de metro stationeren dat ik ergens met mn rug tegen aan kan staan en niet een steunpunt hoef vast te houden.
Gewoon kijken naar een plat geslagen vliegje op de zijrruit. Wedden dat het lukt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:32 schreef Kefmania het volgende:
In de auto (als bijrijder) uit het zij-raampje kijken en proberen strak vooruit te kijken. meestal lukt het niet omdat mijn ogen automatisch lantaarnpalen of andere voorbij schietende objecten volgen.
Of asociaal want als iedereen dat zou doen zou er veel meer voedsel bederven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is niet raar, dat is gewoon slim.
Dat telt niet! (in mijn wereld)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar een plat geslagen vliegje op de zijrruit. Wedden dat het lukt.....Oh wacht...vliegjes zitten niet zoveel aan de zijkant.
Dan naar een prutspatje!![]()
Deed ik vroeger ook als ik achter een bejaarde fietste/liepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:32 schreef Kefmania het volgende:
Mijn adem inhouden als iemand langs loopt zodat ik de 'lucht'van diegene niet ruik/inadem. Daar ben ik nu vanaf, toen ik klein was deed ik dat overal.
En dan lekker met je vingertje de etenwaren uit het afvoerputje peuteren zodat het vloeibare gedeelte weg kan stromenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Martin1234 het volgende:
Overgeven in de wasbak zodat alles er lekker in blijft liggen.
Je vergeet dat je je hoofd non-stop beweegt als je haar te lang isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef Gezicht het volgende:
Altijd, overal waar ik ga check ik minstens elke 5 minuten of ik m'n beurs, sleutels en telefoon nog wel in m'n zakken heb zitten.
Overigens heb ik ook wel eens stomme tics dat ik heel vaak mijn bril goed moet zetten. Of als mijn haar wat langer is en ik zie het als ik gewoon rechtdoor kijk moet ik effe naar boven kijken of dat wel mijn haar is wat daar zit.!
Ik vroeger als we een tunnel inreden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook als ik achter een bejaarde fietste/liep
Oh bij mij net andersom ik krijg gelijk zin in slaap na het klaarkomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef ZodiaX het volgende:
Na het klaarkomen heb ik altijd plots zin om muziek te luisteren.
straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xDquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef Martin1234 het volgende:
Het licht wanneer het aan moet aan doen en weer uit en dan weer aan die volgorde.
Hahaha nou wie weet ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xD
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
Je eigen topic na een maand kicken.
Maar wel een bazentopicquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
Dit is een goed topic, dus dan mag het iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
As requested:quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:13 schreef pleeborstel het volgende:
In gedachten irritante kinderen omver schoppen (in de supermarkt bijvoorbeeld, of als ze voor mijn voeten blijven lopen)
En nu wil er niemand meer naast je fietsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohik voer op de fiets ook altidj hele gesprekken met mensen in mijn hoofd, en dan kom ik er soms achter dat ik dingen ook daadwerkelijk fluister.
Ik doe dat alleen als ik alleen ben en in gedachten verzonken ben, dus ik schrik er gelukkig niemand mee af.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En nu wil er niemand meer naast je fietsen?
Dit is echt totaal niet raar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
Nog wat rare gewoontes:
- Klok op m'n mobieltje staat altijd vooruit.
- Ik droog me altijd af na het douchen in een bepaalde volgorde
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen![]()
- Voordat ik weg ga 's morgens check ik altijd eerst nog even de tijd
- Ik poets m'n tanden altijd in een bepaalde volgorde
Valt nog wel mee hoor onder de catergorie,quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
Nog wat rare gewoontes:
- Klok op m'n mobieltje staat altijd vooruit.
- Ik droog me altijd af na het douchen in een bepaalde volgorde
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen![]()
- Voordat ik weg ga 's morgens check ik altijd eerst nog even de tijd
- Ik poets m'n tanden altijd in een bepaalde volgorde
Meld.quote:Op zondag 26 september 2010 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedenk me net dat i kaltijd mijn tanden twee keer kort poets ipv één keer lang en dat ik altijd mijn tong op het eind meepoets. Twee keer omdat ik niet het geduld heb voor één keer lang en omdat de frisse smaak dan beter blijft hangen. Heb ik nog niemand zien doen.
Ik heb wel meer vreemde gewoontes.quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG thank god.Iedereen kijkt me altijd zo raar aan.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kijk echt honderd keer of ik het goede nummer heb ingetoetst, ook als hij al overgaat. En ik kijk ook altijd honderd keer of de telefoon overgaat.
inderdaad een vreemde gewoonte, ik heb ook nog nooit iemand gehoord die dat doetquote:
Wat een mooie paintquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef thenxero het volgende:
Als ik zo'n ijzeren tube zie waar de inhoud gelijkmatig verdeeld is, maar waar het ijzer niet mooi strak staat, moet ik ervoor zorgen dat alles naar de kant van de uitgang gaat zodat hij daar weer bol staat. Even ter illustratie een paint.
[ afbeelding ]
Ook bij vreemden vind ik raar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$
Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef fh101 het volgende:
Als een hand nat is, bv omdat ik een glas water heb gepakt en daarmee geknoeid heb, dan moet de andere hand ook nat
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef waht het volgende:
[..]
Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.
Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlangquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.
Ja, dat is best vervelend.
En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef thenxero het volgende:
[..]
Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlang
En dan voordat je weggaat nog een keer controleren, omdat je gaat twijfelen of 'kwart voor acht' nou de tijd was dat de bus vertrekt of dat je van huis moet vertrekken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef fh101 het volgende:
[..]
En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaan
IK OOK!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:13 schreef 2l33t4u het volgende:
- ik verzorg me pas laat in de middag of als ik het huis uit ga
- ik word spontaan agressief als ik iets over vrouwenmishandeling lees/hoor
- ik moet m'n kamer voorbereiden voordat ik op stap ga (de kant waar m'n hoofd ligt van m'n bed altijd op de hoogste stand zetten, rolgordijnen alvast omlaag, alles wat op m'n bed ligt naar 1 helft schuiven, de andere helft slaap ik op, m'n deur open laten staan, beeldscherm/boxen uitzetten, deken goed om leggen) om enige moeite bij eventueel onverwachts dronkenschap te voorkomen, ik kleed me uit en ga in bed liggen of op de badkamer
Ik ook! Maar de meeste mensen zijn juist altijd dankbaar daarvoor. Is het een vrouwending?quote:Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$
Herkenbaar, je zat vroeger zeker vaak te dromen in de lesquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Muisraket het volgende:
Ik herken echt te veel dingen. Bijvoorbeeld discussies opnieuw voeren in mijn hoofd;
tandenborstel na én voordat de tandpasta erop zit nat maken;
- als ik alleen thuis ben praat ik enorm vaak in mezelf, gelukkig niet als er andere mensen bij zijn
- ik hou een mes vast zoals je een pen vasthoudt
- op de middelbare school wilde ik altijd bij het raam zitten
- in gedachten met vrienden gesprekken 'voorbereiden', bijv. als ik slecht nieuws heb
- altijd als ik zenuwachtig ben moet ik ergens aan zitten. (Nee, ik ga geen andere mensen betasten)
Ach, fuck volwassenheid...quote:- met een bepaalde vriendengroep nu al 3 jaar dezelfde domme kutgrappen en belachelijke acties van vroeger herhalen en daar nog steeds om in een scheur liggen
Dit deed ik vroeger ook altijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
Oooh ik heb er nog 1:
Ik kan niet fietsen als er iemand achter me fietst (op hetzelfde tempo).
Dan ga ik altijd stoppen en wachten totdat diegene er langs gaat.
Niemand gaat in m'n wind fietsen.En niemand gaat me van de fiets trappen.
Ik kijk 10 keer maar ik lees eigenlijk niet echt.. :/quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.
Ja, dat is best vervelend.
Ja dit! Alleen doe ik het juist wel als er een boom staat en niet als er niks is. (tenzij niet anders kan)quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Samequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet naar de wc zonder een Donald Duck :p
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef norich het volgende:
Als ik muziek luister, moet het volume altijd een even getal zijn.
Ik vind dat altijd zo raar als iemand zijn veters niet striktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Veters nooit strikken maar naast m'n voet proppen omdat ik zo'n strikje niet leuk vind staan (en nee dat is niet omdat ik niet kan veterstrikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |