quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd andersom!
Eerst het grote licht uit en daarna de kleine pas. Zo is de overgang van licht naar donker "smooth"
JAquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Nog iets met bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes:
Wie doet dit nog meer? Als je in de auto zit als passagier en er staat muziek op, naar buiten kijken om te zien of het ritme van de muziek gelijk loopt met de snelheid waarmee je langs ze bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes gaat? En een goed gevoel krijgen als het exact gelijk loopt?![]()
dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal
Die hoort er ook bij!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA![]()
Maar ik doe dat dus met strepen die op het wegdek staan
Herkenbaar. Ik kan me erg ongemakkelijk voelen als ik op een minder tactische plek moet zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef koentje124 het volgende:
aan een tafel in een openbare ruimte (bijvoorbeeld: cafe, terras, restaurant, etc..) ga ik zo zitten zodat ik een goed overzicht heb van de omgeving (maw met mijn rug naar de muur).
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch nietNou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ
!!!
Ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic is niet goed voor me, ben al die dingen juist ontgroeid maar het begint weer te kriebelen
Same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben. Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen
Doe ik ook, maakt niet uit wie ik aan de lijn heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben. Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen
Dat doen heel veel mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Dit allebei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik er echt zo ontzettend veel. Zou hier echt een complete lijst neer kunnen pleuren. Om het beknopt te houden:
• Helemaal opgewonden door de kamer lopen als doorgeslagen autist als ik een nieuw, gaaf idee heb verzonnen.
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.
eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit allebei.![]()
En dat van die telefoon ook en van die stoplichten ook.Wat zijn we toch eigenlijk een eenheidsworst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |