abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85254653
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Nou vroeg ik me af:

Welke rare gewoontes heb jij?
En stoor je je daaraan of niet?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:55:12 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85254757
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval. :P
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan. :')
pi_85254835
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval. :P
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan. :')
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd. :')
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.

Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_85255108
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd. :')
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.

Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had. :')
inderdaad irritant is dat, ik doe dat dagelijks voor ik boodschappen ga doen :P :D
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:04:45 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85255157
Ik ben dus niet de enige met die afwijking. :')
pi_85255201
En ik dacht nog wel dat het een vrouwenkwaaltje was. _O_
pi_85255755
Oh en verder als ik uit ga en mijn haar heb gedaan, en de 1e trap van ons studentenhuis af ben loop ik vaak de badkamer op die verdieping in om nog één keer te checken of het goed zit.

Oke dit klinkt metro i know. :( :')
pi_85255817
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
pi_85255892
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
Ook herkenbaar.

Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel heb :') Geld, sleutels, sigaretten :')
pi_85255902
Ik hou ervan om na een warm bad in mijn badjas op bed in slaap te vallen :D
pi_85255981
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ook herkenbaar.

Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel heb :') Geld, sleutels, sigaretten :')
Herkenbaar, ziekelijk...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:21:26 #12
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_85255993
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn. En als ik wegga trouwens ook. En natuurlijk dat op je pasjes kijken hoeveel er nog opstaat heb ik ook :')
En toen was er niets!
pi_85256151
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.

En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:39:25 #14
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_85256939
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.

En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat :P
En toen was er niets!
pi_85257042
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat :P
Ja maar, nu ben ik voor niks teruggegaan.
En op m'n flikker gehad ook. :')

Zucht, voortaan doe ik gewoon een dubbelcheck voordat ik een kwartier verder ben.
pi_85258834
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.

Ben mijn sleutels twee keer aan de buitenkant van de voordeur vergeten. Hing er dan ook gewoon de hele nacht. Gebeurde nadat ik spullen mijn appartement in heb gesjouwd en de sleutel na de deur openduwen erin liet, om het later na het unloaden van mijn spullen eruit te trekken. Maar dan vergat ik het en duwde gewoon de deur dicht. Sindsdien trauma aan overgehouden blijkbaar.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:53:07 #17
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_85263636
Als het buiten donker is voel ik me altijd ongemakkelijk als ik door het raam naar buiten wil kijken, altijd zo'n gevoel dat er ineens een vreemde voor m'n neus verschijnt.

Ook al woon ik alleen, ik doe altijd de badkamer deur op slot als ik ga douchen of naar de WC ga.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:57:23 #18
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85263817
op welke zender kwam dat programma en hoe heet het programma :D ??
pi_85263886
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:02:09 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85264017
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn.
Dat heb ik dus ook, terwijl we vier binnenkatten hebben, maar tel ze altijd even bij weggaan en thuiskomst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85265185
Een hoop mensen hier met een dwangneurose dus.

Al wordt dat pas echt duidelijk als je 20 keer terugloopt naar de deur omdat je denkt dat ie nog open is... als je eens een keertje twijfelt en het checkt is het op zich nog geen afwijking..

(er zijn mensen die om deze reden honderden keren per dag hun handen wassen totdat de vellen erbij hangen, dan heb je wel echt een probleem :'))
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:30:43 #22
313831 Orangeee
Gewoon oranje.
pi_85265284
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
Herkenbaar dit :P Of precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
pi_85265699
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef skudkind het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.
1 keer zat ik op m'n werk en wist ik opeens echt zeker dat ik de voordeur van mijn huis open had laten staan. En hoe meer ik eraan dacht, hoe zekerder ik het wist. Wat een kutgevoel was dat, ik zag de ongure figuren mijn apparatuur en andere spullen al naar een busje dragen als ik m'n ogen even dichtdeed :')
Uiteraard had ik die ochtend de deur gewoon dichtgedaan zoals altijd, maar blijkbaar zo onbewust dat ik later dacht dat ik het niet gedaan had 8)7

Je geest doet soms rare dingen met je
pi_85268804
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.

Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.

En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan :') _!!
pi_85268841
Ik klik 2 keer met mijn pen; ik klik om hem 'aan' te zetten. En als hij al klaar voor gebruik is klik ik twee keer.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 03:17:00 #26
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_85270172
Check altijd als ik ergens aankom. uitstap of iets dergelijks of ik alles nog in mijn zakken heb zitten, als dat niet zo is schrik ik me de pleuris maar heb ik datgene vaak gewoon in mijn hand. Ik pak nooit de bovenste handdoek van de stapel :')
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_85276332
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:57 schreef kickert het volgende:
op welke zender kwam dat programma en hoe heet het programma :D ??
Pfft, ik zou het echt niet meer weten. Zal twee of drie weken terug op de tv geweest zijn, ik ben niet zo goed in het onthouden van dat soort dingen. :@

Toch wel grappig om te lezen wat mensen eigenlijk allemaal voor rare gewoontes hebben.
pi_85290161
Ik krijg altijd een hartverzakking als ik mijn mobiel of ov niet binnen 5 seconden kan vinden :') Maar constant controleren, neu dat niet.

Wel is er een bepaalde weg en daar zitten 3 putten in, de ene ga ik rechts langs de andere links en de laatste rij ik precies over het midden met mijn fiets. Als het niet kan doordat er iets op de weg staat of er een auto rijdt is het geen probleem ofzo, terugweg doe ik het ook niet. Maar als het ff kan doe ik het, gewoon omdat het kan! :')
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:14:43 #29
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85290249
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef linpunt het volgende:
Ik klik 2 keer met mijn pen; ik klik om hem 'aan' te zetten. En als hij al klaar voor gebruik is klik ik twee keer.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85290289
Checken of ik alles nog heb en of ik alles heb afgesloten :P
Ja en dus?
pi_85290526
Op weg naar de trein altijd meerder keren controleren voor sleutels, telefoon enz..
Toen ik wat jonger was had ik een heel ritueel onder douche altijd, water over bepaalde tegels laten lopen en in mn water mond doen en weer uitspugen volgens vast patroon. Heel soms merk ik dat ik het nog onbewust doe dan heb ik het niet eens door. Zit er echt in gebakken.
pi_85290874
= in de auto altijd iets in men tas moeten zoeken
= eerste trede van de trap overslaan
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:41:46 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_85290962
Het enige dat ik zo snel kan bedenken is dat ik altijd even in de brievenbus moet kijken of er post is als ik wegga of als ik thuis kom. Al weet ik dat er eigenlijk niets in kan zitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:44:09 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_85291033
Ik veeg altijd de wc-bril eerst af voordat ik naar de wc ga, ook thuis.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:45:01 #35
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85291057
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef Luxuria het volgende:
Ik veeg altijd de wc-bril eerst af voordat ik naar de wc ga, ook thuis.
woon je alleen?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:46:20 #36
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_85291107
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef kickert het volgende:

[..]

woon je alleen?
Nee ik woon nog bij mijn ouders.
Maar vroeger deed ik dit nooit.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:46:26 #37
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85291113
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Bombshell het volgende:
in mn water mond doen en weer uitspugen
haha dat doe ik ook altijd O+
pi_85291849
Iedereen in dit topic heeft OCD. :D
pi_85291988
Handrem van de auto checken voordat ik wegloop
Ja en dus?
pi_85292180
Oh ja, ik heb er zelf nog eentje: ik pak altijd in de supermarkt het achterste product. :')
pi_85292198
Het is dat mijn broer me er op wees, anders was het me nooit opgevallen; Ik wrijf altijd in mijn handen als ik ergens binnen kom waar andere mensen zijn. (Zowel bekenden als onbekenden.) Of dat onbewuste onzekerheid is (Ik ben verre van onzeker), ik weet het niet. :P
pi_85296375
oh en ik maak mijn tandenborstel nat, doe er tandpasta op, maak hem weer nat, spoel mijn mond EN dan pas poets ik :/
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:31:56 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85296414
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef FOKkû het volgende:
Oh ja, ik heb er zelf nog eentje: ik pak altijd in de supermarkt het achterste product. :')
Dat is niet raar, dat is gewoon slim. ^O^
pi_85296704
Mijn standaard procedure van 3 kopjes koffie per dag voordat ik het huis uit ga.
En nee dit is niet alleen maar een koffie verslaving maar ook dwangmatig routine.

Je zal maar 2 koffie pads nog maar hebben en mis ik er 1,
oh helemaal gek word ik dan niet te geloven!

Dus nu heb ik het opgelost met een voorraad bus met koffie altijd eentje extra! c_/
pi_85299153
Geniaal topic hoor
pi_85333326
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is niet raar, dat is gewoon slim. ^O^
:@ *)

Ook als ik me scheer, was ik m'n gezicht altijd 3x met hetzelfde spul, terwijl 1x al genoeg is. :{

Bij een tentamen moet ik altijd mijn spullen (etui e.d.) in een bepaalde volgorde op de grond leggen, en ik moet ook altijd een alles met een bepaalde pen/potlood schrijven. :')

En de laatste die ik nu snel kan bedenken: ik vul/onderteken belangrijke formulieren en papieren altijd in op de 17e. :D

:')
pi_85333415
Of na een toilet bezoek weer terugkomen om het toilet nog een keer extra door te trekken,
ook al heb ik hem al doorgetrokken doe ik het zowieso nog een keer. :D
pi_85334254
Tot een paar jaar geleden controleerde ik haast continu of ik alles nog bij me had :')
pi_85334456
Of continue de email checken terwijl ik toch niks bijzonders verwacht,
en dan na 3 minuten weer checken!
pi_85334527
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef Orangeee het volgende:

[..]

Herkenbaar dit :P Of precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed. _O-
pi_85334572
Poepen en plassen te gelijk!
pi_85334661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:33 schreef Desunoto het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed. _O-
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden. :P
pi_85334729
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden. :P
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_85334775
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:04 schreef Dipkip het volgende:
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.

Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.

En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan :') _!!
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos. 8)7

Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was. :') :') :')

(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85334814
Of buiten op straat verplicht alle paaltjes inclusief die van verkeersborden aantikken. 8)7
pi_85335102
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos. 8)7

Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was. :') :') :')

(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
Ik heb wel altijd (24/7, ook als ik de kroeg in ga of naar een festival ofzo) mijn tas bij me, met een hele voorraad spullen erin die ik altijd allemaal bij me heb... het boek wat ik op dat moment lees, sleutels, portomonnaie, ov-chipkaart, reservetelefoon, headset voor mijn telefoon, opladers voor beide telefoons, klein potje vaseline en zo'n opklapbaar spiegeltje (ik heb iets aan mijn huid), boxer short en een paar sokken, enkele pennen, voorraad sigaretten, enkele aanstekers (meestal zeker 3), kurkentrekker (!), 2-3 pakjes papieren zakdoekjes, bus deodorant, een tandenborstel, een nagelvijl, ongeveer een half dozijn condooms (terwijl ik het bijna altijd zonder doe), een haarborstel, een flesje met een lekker luchtje wat ik ook bijna nooit gebruik (ingepakt in een washandje wat met een elastiekje dicht zit omdat het vorige flesje is kapotgegaan in mijn tas), een voorraad kauwgom en ook heb ik altijd een flesje water bij me. Daar heb ik trouwens wel een tic mee dat het nooit 100% leeg mag als ik onderweg ben, ik laat altijd een slokje over. :')

Omdat ik geen zin heb om na te denken wat ik wel en niet mee moet nemen en geen zin heb om mijn tas in of uit te pakken laat ik alles er maar in zitten. Anders zou ik sowieso, omdat ik zo'n chaoot ben, continu dingen vergeten! Dus dit is juist omdat ik niet in staat ben er enige normale organisatie op na te houden. :N

(Ik heb thuis ook gewoon deodorant, een (elektrische) tandenborstel en opladers voor beide telefoons enzo. Wat in mijn tas zit is gewoon voor het geval dat ik het nodig heb wanneer ik niet thuis ben. Het is een paar keer voorgekomen dat ik onverwachts bleef slapen bij vrienden of een vrouwmensch en ik vervolgens mijn telefoon niet kon opladen, mijn tanden niet kon poetsen, ik geen schoon ondergoed bij me had etc. en ik ga echt niet de deur uit in vies ondergoed, zonder gepoetste tanden en al helemaal niet zonder opgeladen telefoon. :D Dat kan nu ook niet meer gebeuren. :7

Wat ben ik toch een nerd. :') :') :') :') :') :') :') :')

[ Bericht 16% gewijzigd door heiden6 op 16-08-2010 02:03:49 ]
pi_85335326
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was :o :o :o
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_85335341
Ten eerste aan de TS: goed idee dit!

Verder vind ik dingen als checken van deursloten of inhoud van tas niet echt een rare gewoonte. En tussen tegellijnen door zigzaggen is gewoon leuk!!

Maar gaat het hier alleen over controle en dwangneuroses, of mag je ook andere rare gewoonten melden? Want blijkbaar heb ik zo'n beetje alles wat hier staat over checken (en ja ik poep en plas ook tegelijk. Kan niet poepen zonder ook een plasje "los te laten", maar goed) dus daar sluit ik dan maar bij aan. Niemand, ik ook niet, heeft er last van iig.

Verder ben ik wel super chaotisch, waardoor ik een soort van systeem heb moeten bedenken om het voor mezelf toch leefbaar te maken. Nu heb ik dus veel mapjes, ge-label-ed met wat erin zit aan papieren. Iedereen denk daardoor dat ik heel geordend ben...haha. Niet dus. Verder staan m'n dvd's op alfabetische volgorde en mijn cd' op kleur. (tsja, op kleur is gewoon minder lelijk in zo'n rek, haha)

Geen neurose maar een andere rare gewoonte: Ik giet roosvice over mijn aardappels of puree heen!! Heerlijk! :9~
pi_85335387
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:06 schreef Merel- het volgende:
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was :o :o :o
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst? :')
pi_85335412
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst? :')
Hahaha, ja :9

ER was nog iets, wat was het nou...
(en.. ri(j)ksdaalder.. :') )
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_85335602
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef GieJay het volgende:

[..]

Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
Nummer 6 meldt zich :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85335890
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
Lambo of Rekt
pi_85336301
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef EggsTC het volgende:
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
pi_85347828
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:57 schreef Luna3 het volgende:

[..]

hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
Das verspilling van de alcohol.
Lambo of Rekt
pi_85348097
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef EggsTC het volgende:
Das verspilling van de alcohol.
...en blazen verspilling van je zuurstof. ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:25:24 #67
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_85348666
Om ook maar toe te geven:

het tellen van de tredes van een trap en steeds overal zoeken waar vluchtwegen zijn.
en dan ook echt goed kijken of ik er geen vergeten ben.

dus echt iedere trap die ik loop begint het al 1 2 3 .. .. dat blijft er altijd inzitten en ja ook als ik die trap weer afga..
thuis ook gewoon iedere keer ;(
das pas erg
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_85352337
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...en blazen verspilling van je zuurstof. ;)
Zuurstof is gratis...
Lambo of Rekt
pi_85354375
Voordat ik ga slapen kijk ik constant of ik mijn wekker goed heb gezet, of die aanstaat en of het geluid wel aanstaat. Ik gebruik me mobiel en DS dan als wekker.. en ik kan makkelijk een uurtje constant kijken of ze echt aanstaan.
Daarnaast kijk ik ook als ik in en uitstap of ik alles nog heb, kijk ik elke keer dat ik de winkel uit loop of al mijn pasjes er nog in mijn portemonee zitten en als ik een tas meeheb kijk ik of alles wat ik mee heb er ook nog in zit. Ik kijk ook altijd of er niks op het aanrecht staat dat in de koelkast moet, of de koelkast dicht is (we hebben een klein vakje voor frisdrank)...
En ik kijk ook altijd minstens 2x of iets wel echt op slot zit en om te testen of het écht dicht is :p
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:30:07 #70
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_85356353
ik zit altijd met mijn linkerbeen heel hyperactief te trillen als ik op stoel zit :')
verder ruik altijd aan mijn scheten :D
pi_85356823
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Shispeed het volgende:
verder ruik altijd aan mijn scheten :D
_O-

Dat is territoriumgedrag :P
pi_85357148
aan een tafel in een openbare ruimte (bijvoorbeeld: cafe, terras, restaurant, etc..) ga ik zo zitten zodat ik een goed overzicht heb van de omgeving (maw met mijn rug naar de muur).
pi_85373034
- In de supermarkt het achterste product pakken. Dan bedoel ik niet de deo's ofzo, want die kan iedereen al hebben uitgeprobeerd, maar met alles eigenlijk :+

- Als ik op vakantie ga, pak ik op die dag wel 8 keer mijn koffer in en weer helemaal uit. Ook vijf minuten voordat ik wegga, moet ik nog even mijn koffer uitpakken om te kijken of ik alles wel heb, ook al weet ik zeker dat ik het er in heb gestopt :')
(Zelfde geldt voor mijn voetbaltas in- en uitpakken, alleen dat doe ik maar 3 keer ofzo ;(

- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapen :@ Eerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp :D

- Ik zet 3 wekkers altijd als ik er uit moet. Één zit op de radio, die gaat als eerste af en dan heb ik er nog 2 op mijn mobiel. Ik haat me verslapen.

- Ik heb een periode gehad dat ik elke keer als ik in de stad was, oorbellen moest kopen. Zo heb ik binnen 3/4 maand tijd, 20 paar oorbellen ofzo. Toen vond ik dat ik er maar mee moest stoppen.

- Adem inhouden als het Nederlands elftal of Ajax een penalty meekrijgt en het is een spannende wedstrijd.

- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch niet :{ Nou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ :') !!!

Kut, ik voel me raar :{
Noot noot.
pi_85373300
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
pi_85373902
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapen :@ Eerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp :D
Dat doe ik altijd andersom!

Eerst het grote licht uit en daarna de kleine pas. Zo is de overgang van licht naar donker "smooth" :Y)
pi_85373999
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd andersom!

Eerst het grote licht uit en daarna de kleine pas. Zo is de overgang van licht naar donker "smooth" :Y)
:D

Mijn gedachtegang is dus als het kleine lampje alleen aan is, zie ik heel veel enge schaduwen enzo. Spooky :@
Noot noot.
pi_85374402
Nog iets met bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes:

Wie doet dit nog meer? Als je in de auto zit als passagier en er staat muziek op, naar buiten kijken om te zien of het ritme van de muziek gelijk loopt met de snelheid waarmee je langs ze bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes gaat? En een goed gevoel krijgen als het exact gelijk loopt? :@

dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal
pi_85374457
Ik heb wel een gewoonte om steeds nieuwe nummers op te nemen op synth/keyboard/orgel/whatever.
Zodra ik er achter zit denk ik vaak, HEUUJJ dat klinkt vet, en dan neem ik het op, en maak er een nummer van, en zo heb ik 400+ songs.
pi_85374541
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Nog iets met bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes:

Wie doet dit nog meer? Als je in de auto zit als passagier en er staat muziek op, naar buiten kijken om te zien of het ritme van de muziek gelijk loopt met de snelheid waarmee je langs ze bomen/lantaarnpalen/hectometer paaltjes gaat? En een goed gevoel krijgen als het exact gelijk loopt? :@

dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal dum dum dum lantaarnpaal
JA :o :') Maar ik doe dat dus met strepen die op het wegdek staan :')
Noot noot.
pi_85374629
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

JA :o :') Maar ik doe dat dus met strepen die op het wegdek staan :')
Die hoort er ook bij! :D
Eigenlijk alles dus naast/op de snelweg waar steeds een even grote afstand tussen zit.
pi_85374977
Ik maak woordjes van de letters van kentekenplaten die ik onderweg zie. :@
Daarbij mag ik alleen klinkers toevoegen. Als ik een echt mooie zie kan ik ook niet laten om hem hardop te zeggen! *) Zit iedereen in de auto te kijken waar "notedop!" zich bevindt of waar ik het in Godsnaam over heb! Om vervolgens "Heb je haar weer" te horen als je vertelt dat je de auto voor je bedoelt... :@
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:16:47 #82
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85375422
raarste gewoonte is: ijsblokjes eten soms wel zo'n 20 per dag :@ , maar dat heeft te maken met bloedarmoede (een soort voorteken :)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85375452
Ik masseer mijn eigen voeten geregeld.
pi_85375903
Dit topic is niet goed voor me, ben al die dingen juist ontgroeid maar het begint weer te kriebelen :')
pi_85380361
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef koentje124 het volgende:
aan een tafel in een openbare ruimte (bijvoorbeeld: cafe, terras, restaurant, etc..) ga ik zo zitten zodat ik een goed overzicht heb van de omgeving (maw met mijn rug naar de muur).
Herkenbaar. Ik kan me erg ongemakkelijk voelen als ik op een minder tactische plek moet zitten.
pi_85380406
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch niet :{ Nou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ :') !!!
_O- Die is wel pijnlijk herkenbaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 04:37:15 ]
pi_85380412
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic is niet goed voor me, ben al die dingen juist ontgroeid maar het begint weer te kriebelen :')
Dit :')!
pi_85380415
Ik lees vrijwel altijd een paar blz. in 'The Antichrist' van Nietzsche wanneer ik thuis ga schijten.
pi_85380430
Overigens heb ik er echt zo ontzettend veel. Zou hier echt een complete lijst neer kunnen pleuren. Om het beknopt te houden:

• Helemaal opgewonden door de kamer lopen als doorgeslagen autist als ik een nieuw, gaaf idee heb verzonnen.
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.
• Lekker de foute airguitarist uithangen als je een nummer hoort dat je kan spelen (in de kroeg bijv.)
• Een paar keer mijn goede cijfers opzoeken op mijn digitale cijferlijst om me goed te voelen om mezelf. :') Ook de complimenten van docenten/medestudenten herlezen om me lekker goed te voelen over mezelf.

Laat de rest maar zitten eigenlijk. ;(
pi_85380483
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben :') . Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen :')
pi_85380484
om 5:06 nog op Fok posten :')
pi_85380493
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben :') . Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen :')
Same here.
pi_85399419
quote:
Doe ik ook, maakt niet uit wie ik aan de lijn heb. :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:54:22 #94
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85399671
Wat een ernstige dingen allemaal zeg. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85400186
Als ik het zo lees, hoort de helft hier in een gesticht thuis haha. :')
Ik ben zelf net zo schuldig aan dat soort dingen hoor.
pi_85402127
quote:
Dat doen heel veel mensen :D :Y
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:52:56 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85402267
Jesus ik heb bijna alles wat hier voorbij komt.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:54:38 #98
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85402325
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik er echt zo ontzettend veel. Zou hier echt een complete lijst neer kunnen pleuren. Om het beknopt te houden:

• Helemaal opgewonden door de kamer lopen als doorgeslagen autist als ik een nieuw, gaaf idee heb verzonnen.
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.

Dit allebei. :')

En dat van die telefoon ook en van die stoplichten ook. :') Wat zijn we toch eigenlijk een eenheidsworst. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85402490
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dit allebei. :')

En dat van die telefoon ook en van die stoplichten ook. :') Wat zijn we toch eigenlijk een eenheidsworst. :')
eigenlijk wel he :')
pi_85402817
Als er 's avonds nog vaat in mn keuken staat moet dat echt worden afgewassen, anders ga ik niet met een lekker gevoel naar bed, keuken moet gewoon netjes zijn.. Heeft er dus al een aantal keer in geresulteerd dat ik midden in de nacht sta af te wassen :')

Is toch wel een van mijn meest bizarste, de rest is gewoon "normaal" zoals wekker 3x checken of hij goed staat, terug naar je auto lopen om voor de zekerheid te kijken of hij wel op slot zit, terwijl je weet dat die op slot zit etc :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')