abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85254653
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Nou vroeg ik me af:

Welke rare gewoontes heb jij?
En stoor je je daaraan of niet?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:55:12 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85254757
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval. :P
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan. :')
pi_85254835
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval. :P
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan. :')
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd. :')
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.

Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_85255108
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd. :')
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.

Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had. :')
inderdaad irritant is dat, ik doe dat dagelijks voor ik boodschappen ga doen :P :D
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:04:45 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85255157
Ik ben dus niet de enige met die afwijking. :')
pi_85255201
En ik dacht nog wel dat het een vrouwenkwaaltje was. _O_
pi_85255755
Oh en verder als ik uit ga en mijn haar heb gedaan, en de 1e trap van ons studentenhuis af ben loop ik vaak de badkamer op die verdieping in om nog één keer te checken of het goed zit.

Oke dit klinkt metro i know. :( :')
pi_85255817
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
pi_85255892
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
Ook herkenbaar.

Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel heb :') Geld, sleutels, sigaretten :')
pi_85255902
Ik hou ervan om na een warm bad in mijn badjas op bed in slaap te vallen :D
pi_85255981
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ook herkenbaar.

Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel heb :') Geld, sleutels, sigaretten :')
Herkenbaar, ziekelijk...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:21:26 #12
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_85255993
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn. En als ik wegga trouwens ook. En natuurlijk dat op je pasjes kijken hoeveel er nog opstaat heb ik ook :')
En toen was er niets!
pi_85256151
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.

En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:39:25 #14
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_85256939
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.

En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat :P
En toen was er niets!
pi_85257042
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat :P
Ja maar, nu ben ik voor niks teruggegaan.
En op m'n flikker gehad ook. :')

Zucht, voortaan doe ik gewoon een dubbelcheck voordat ik een kwartier verder ben.
pi_85258834
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.

Ben mijn sleutels twee keer aan de buitenkant van de voordeur vergeten. Hing er dan ook gewoon de hele nacht. Gebeurde nadat ik spullen mijn appartement in heb gesjouwd en de sleutel na de deur openduwen erin liet, om het later na het unloaden van mijn spullen eruit te trekken. Maar dan vergat ik het en duwde gewoon de deur dicht. Sindsdien trauma aan overgehouden blijkbaar.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:53:07 #17
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_85263636
Als het buiten donker is voel ik me altijd ongemakkelijk als ik door het raam naar buiten wil kijken, altijd zo'n gevoel dat er ineens een vreemde voor m'n neus verschijnt.

Ook al woon ik alleen, ik doe altijd de badkamer deur op slot als ik ga douchen of naar de WC ga.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:57:23 #18
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85263817
op welke zender kwam dat programma en hoe heet het programma :D ??
pi_85263886
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:02:09 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85264017
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn.
Dat heb ik dus ook, terwijl we vier binnenkatten hebben, maar tel ze altijd even bij weggaan en thuiskomst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85265185
Een hoop mensen hier met een dwangneurose dus.

Al wordt dat pas echt duidelijk als je 20 keer terugloopt naar de deur omdat je denkt dat ie nog open is... als je eens een keertje twijfelt en het checkt is het op zich nog geen afwijking..

(er zijn mensen die om deze reden honderden keren per dag hun handen wassen totdat de vellen erbij hangen, dan heb je wel echt een probleem :'))
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:30:43 #22
313831 Orangeee
Gewoon oranje.
pi_85265284
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
Herkenbaar dit :P Of precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
pi_85265699
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef skudkind het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.
1 keer zat ik op m'n werk en wist ik opeens echt zeker dat ik de voordeur van mijn huis open had laten staan. En hoe meer ik eraan dacht, hoe zekerder ik het wist. Wat een kutgevoel was dat, ik zag de ongure figuren mijn apparatuur en andere spullen al naar een busje dragen als ik m'n ogen even dichtdeed :')
Uiteraard had ik die ochtend de deur gewoon dichtgedaan zoals altijd, maar blijkbaar zo onbewust dat ik later dacht dat ik het niet gedaan had 8)7

Je geest doet soms rare dingen met je
pi_85268804
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.

Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.

En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan :') _!!
pi_85268841
Ik klik 2 keer met mijn pen; ik klik om hem 'aan' te zetten. En als hij al klaar voor gebruik is klik ik twee keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')