Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken over mensen met rare gewoontes.
De een die legde een heel ritueel af voordat hij/zij ging slapen, de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik alleen als ik paddo's gebruik, vast ritueel in dat geval.![]()
M'n vreemdste gewoonte is structureel te kijken op pasjes hoeveel er nog op staat, van de pinpas vlak voordat ik ergens iets koop (en dus pin) tot aan m'n OV reiskaart, zelfs al heb ik er op de heenreis al op gezien dat er genoeg op staat om het halve land mee door te gaan.
inderdaad irritant is dat, ik doe dat dagelijks voor ik boodschappen ga doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha ja dat met dat saldo checken heb ik ook altijd.
Dan begin ik te twijfelen of ik me misschien toch niet vergist heb en hup, dan kijk ik weer.
Ik stoor me er niet echt aan, met momenten alleen.
Zo heb ik een keer m'n trein gemist, omdat ik perse MOEST weten hoeveel er nog op m'n pinpas stond, terwijl ik dat de dag van tevoren al nagekeken had.
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
Herkenbaar, ziekelijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel hebGeld, sleutels, sigaretten
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Uhu.. Zo was ik eerst al een kwartier van huis, ben alsnog terug gegaan om het te checken met het gevolg dat ik veel te laat op school was.
En wat denk je? De deur zat netjes op slot.
*Grrr*
Ja maar, nu ben ik voor niks teruggegaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
had je liever gehad van niet dan? Dan ga je juist nog vaker terug om het nog maar een keer te checken vanwege die keer dat hij dus niet op slot zat
Dat heb ik dus ook, terwijl we vier binnenkatten hebben, maar tel ze altijd even bij weggaan en thuiskomst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik check altijd als ik thuiskom of mijn katten er nog steeds zijn.
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
1 keer zat ik op m'n werk en wist ik opeens echt zeker dat ik de voordeur van mijn huis open had laten staan. En hoe meer ik eraan dacht, hoe zekerder ik het wist. Wat een kutgevoel was dat, ik zag de ongure figuren mijn apparatuur en andere spullen al naar een busje dragen als ik m'n ogen even dichtdeedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef skudkind het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak. Dan lig ik eindelijk in bed, doe mijn ogen zachtjes dicht en dan schrikken ze weer open omdat ik denk dat mijn sleutels nog aan de buitenkant van de voordeur hangen. En dan kan ik niet slapen voordat ik het gecontroleerd heb, ook al weet ik het 99% zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |