abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85334527
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef Orangeee het volgende:

[..]

Herkenbaar dit :P Of precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed. _O-
pi_85334572
Poepen en plassen te gelijk!
pi_85334661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:33 schreef Desunoto het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed. _O-
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden. :P
It's you my love, you who are the stranger
pi_85334729
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden. :P
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_85334775
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:04 schreef Dipkip het volgende:
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.

Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.

En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan :') _!!
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos. 8)7

Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was. :') :') :')

(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85334814
Of buiten op straat verplicht alle paaltjes inclusief die van verkeersborden aantikken. 8)7
pi_85335102
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos. 8)7

Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was. :') :') :')

(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
Ik heb wel altijd (24/7, ook als ik de kroeg in ga of naar een festival ofzo) mijn tas bij me, met een hele voorraad spullen erin die ik altijd allemaal bij me heb... het boek wat ik op dat moment lees, sleutels, portomonnaie, ov-chipkaart, reservetelefoon, headset voor mijn telefoon, opladers voor beide telefoons, klein potje vaseline en zo'n opklapbaar spiegeltje (ik heb iets aan mijn huid), boxer short en een paar sokken, enkele pennen, voorraad sigaretten, enkele aanstekers (meestal zeker 3), kurkentrekker (!), 2-3 pakjes papieren zakdoekjes, bus deodorant, een tandenborstel, een nagelvijl, ongeveer een half dozijn condooms (terwijl ik het bijna altijd zonder doe), een haarborstel, een flesje met een lekker luchtje wat ik ook bijna nooit gebruik (ingepakt in een washandje wat met een elastiekje dicht zit omdat het vorige flesje is kapotgegaan in mijn tas), een voorraad kauwgom en ook heb ik altijd een flesje water bij me. Daar heb ik trouwens wel een tic mee dat het nooit 100% leeg mag als ik onderweg ben, ik laat altijd een slokje over. :')

Omdat ik geen zin heb om na te denken wat ik wel en niet mee moet nemen en geen zin heb om mijn tas in of uit te pakken laat ik alles er maar in zitten. Anders zou ik sowieso, omdat ik zo'n chaoot ben, continu dingen vergeten! Dus dit is juist omdat ik niet in staat ben er enige normale organisatie op na te houden. :N

(Ik heb thuis ook gewoon deodorant, een (elektrische) tandenborstel en opladers voor beide telefoons enzo. Wat in mijn tas zit is gewoon voor het geval dat ik het nodig heb wanneer ik niet thuis ben. Het is een paar keer voorgekomen dat ik onverwachts bleef slapen bij vrienden of een vrouwmensch en ik vervolgens mijn telefoon niet kon opladen, mijn tanden niet kon poetsen, ik geen schoon ondergoed bij me had etc. en ik ga echt niet de deur uit in vies ondergoed, zonder gepoetste tanden en al helemaal niet zonder opgeladen telefoon. :D Dat kan nu ook niet meer gebeuren. :7

Wat ben ik toch een nerd. :') :') :') :') :') :') :') :')

[ Bericht 16% gewijzigd door heiden6 op 16-08-2010 02:03:49 ]
pi_85335326
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was :o :o :o
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_85335341
Ten eerste aan de TS: goed idee dit!

Verder vind ik dingen als checken van deursloten of inhoud van tas niet echt een rare gewoonte. En tussen tegellijnen door zigzaggen is gewoon leuk!!

Maar gaat het hier alleen over controle en dwangneuroses, of mag je ook andere rare gewoonten melden? Want blijkbaar heb ik zo'n beetje alles wat hier staat over checken (en ja ik poep en plas ook tegelijk. Kan niet poepen zonder ook een plasje "los te laten", maar goed) dus daar sluit ik dan maar bij aan. Niemand, ik ook niet, heeft er last van iig.

Verder ben ik wel super chaotisch, waardoor ik een soort van systeem heb moeten bedenken om het voor mezelf toch leefbaar te maken. Nu heb ik dus veel mapjes, ge-label-ed met wat erin zit aan papieren. Iedereen denk daardoor dat ik heel geordend ben...haha. Niet dus. Verder staan m'n dvd's op alfabetische volgorde en mijn cd' op kleur. (tsja, op kleur is gewoon minder lelijk in zo'n rek, haha)

Geen neurose maar een andere rare gewoonte: Ik giet roosvice over mijn aardappels of puree heen!! Heerlijk! :9~
pi_85335387
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:06 schreef Merel- het volgende:
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was :o :o :o
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst? :')
pi_85335412
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst? :')
Hahaha, ja :9

ER was nog iets, wat was het nou...
(en.. ri(j)ksdaalder.. :') )
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_85335602
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef GieJay het volgende:

[..]

Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
Nummer 6 meldt zich :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85335890
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
Lambo of Rekt
pi_85336301
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef EggsTC het volgende:
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
pi_85347828
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:57 schreef Luna3 het volgende:

[..]

hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
Das verspilling van de alcohol.
Lambo of Rekt
pi_85348097
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef EggsTC het volgende:
Das verspilling van de alcohol.
...en blazen verspilling van je zuurstof. ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:25:24 #67
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_85348666
Om ook maar toe te geven:

het tellen van de tredes van een trap en steeds overal zoeken waar vluchtwegen zijn.
en dan ook echt goed kijken of ik er geen vergeten ben.

dus echt iedere trap die ik loop begint het al 1 2 3 .. .. dat blijft er altijd inzitten en ja ook als ik die trap weer afga..
thuis ook gewoon iedere keer ;(
das pas erg
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_85352337
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...en blazen verspilling van je zuurstof. ;)
Zuurstof is gratis...
Lambo of Rekt
pi_85354375
Voordat ik ga slapen kijk ik constant of ik mijn wekker goed heb gezet, of die aanstaat en of het geluid wel aanstaat. Ik gebruik me mobiel en DS dan als wekker.. en ik kan makkelijk een uurtje constant kijken of ze echt aanstaan.
Daarnaast kijk ik ook als ik in en uitstap of ik alles nog heb, kijk ik elke keer dat ik de winkel uit loop of al mijn pasjes er nog in mijn portemonee zitten en als ik een tas meeheb kijk ik of alles wat ik mee heb er ook nog in zit. Ik kijk ook altijd of er niks op het aanrecht staat dat in de koelkast moet, of de koelkast dicht is (we hebben een klein vakje voor frisdrank)...
En ik kijk ook altijd minstens 2x of iets wel echt op slot zit en om te testen of het écht dicht is :p
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:30:07 #70
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_85356353
ik zit altijd met mijn linkerbeen heel hyperactief te trillen als ik op stoel zit :')
verder ruik altijd aan mijn scheten :D
pi_85356823
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Shispeed het volgende:
verder ruik altijd aan mijn scheten :D
_O-

Dat is territoriumgedrag :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85357148
aan een tafel in een openbare ruimte (bijvoorbeeld: cafe, terras, restaurant, etc..) ga ik zo zitten zodat ik een goed overzicht heb van de omgeving (maw met mijn rug naar de muur).
pi_85373034
- In de supermarkt het achterste product pakken. Dan bedoel ik niet de deo's ofzo, want die kan iedereen al hebben uitgeprobeerd, maar met alles eigenlijk :+

- Als ik op vakantie ga, pak ik op die dag wel 8 keer mijn koffer in en weer helemaal uit. Ook vijf minuten voordat ik wegga, moet ik nog even mijn koffer uitpakken om te kijken of ik alles wel heb, ook al weet ik zeker dat ik het er in heb gestopt :')
(Zelfde geldt voor mijn voetbaltas in- en uitpakken, alleen dat doe ik maar 3 keer ofzo ;(

- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapen :@ Eerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp :D

- Ik zet 3 wekkers altijd als ik er uit moet. Één zit op de radio, die gaat als eerste af en dan heb ik er nog 2 op mijn mobiel. Ik haat me verslapen.

- Ik heb een periode gehad dat ik elke keer als ik in de stad was, oorbellen moest kopen. Zo heb ik binnen 3/4 maand tijd, 20 paar oorbellen ofzo. Toen vond ik dat ik er maar mee moest stoppen.

- Adem inhouden als het Nederlands elftal of Ajax een penalty meekrijgt en het is een spannende wedstrijd.

- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch niet :{ Nou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ :') !!!

Kut, ik voel me raar :{
Noot noot.
pi_85373300
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
pi_85373902
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapen :@ Eerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp :D
Dat doe ik altijd andersom!

Eerst het grote licht uit en daarna de kleine pas. Zo is de overgang van licht naar donker "smooth" :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')