quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Silv het volgende:
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes. Steeds een stoeptegel overslaan tijdens het lopen, hectometer paaltjes tellen enzo. Tegenwoordig niets meer volgens mij.
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditOf precies op de stoeptegel stappen dus niet op dat lijntje.
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ik raar was omdat ik dit zo vaak deed.
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heel chill, dat is zo herkenbaar, schijnbaar zjin er nu 4 in dit topic die dat deden.
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:04 schreef Dipkip het volgende:
Als kind was ik vreselijk daarmee, tig keer dit aanraken, niet daarop stappen, volgordes, ordenen, blabla. Heel neurotisch, dus naar een psycholoog.
Nu heb ik het niet meer. Wel sluit ik mezelf met regelmaat buiten, mis ik tientallen oproepen omdat ik vergeet naar mn telefoon te kijken, sta ik bij de kassa zonder pinpas, sta ik in de bus met een hunkemoller membercard in plaats van mn ov-kaart, enzovoort. Tot aan het gas aanlaten na het koken aan toe. Kom je 's ochtends beneden, heeft dus de hele nacht een gaspit aangestaan.
En het domme is, als je het afleert leer je het dus echt NIET meer aan_!!
Ik heb wel altijd (24/7, ook als ik de kroeg in ga of naar een festival ofzo) mijn tas bij me, met een hele voorraad spullen erin die ik altijd allemaal bij me heb... het boek wat ik op dat moment lees, sleutels, portomonnaie, ov-chipkaart, reservetelefoon, headset voor mijn telefoon, opladers voor beide telefoons, klein potje vaseline en zo'n opklapbaar spiegeltje (ik heb iets aan mijn huid), boxer short en een paar sokken, enkele pennen, voorraad sigaretten, enkele aanstekers (meestal zeker 3), kurkentrekker (!), 2-3 pakjes papieren zakdoekjes, bus deodorant, een tandenborstel, een nagelvijl, ongeveer een half dozijn condooms (terwijl ik het bijna altijd zonder doe), een haarborstel, een flesje met een lekker luchtje wat ik ook bijna nooit gebruik (ingepakt in een washandje wat met een elastiekje dicht zit omdat het vorige flesje is kapotgegaan in mijn tas), een voorraad kauwgom en ook heb ik altijd een flesje water bij me. Daar heb ik trouwens wel een tic mee dat het nooit 100% leeg mag als ik onderweg ben, ik laat altijd een slokje over.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit verhaal had ik zo kunnen schrijven, ik heb vroeger medicijnen gehad voor OCD maar tegenwoordig is mijn leven (incl. mijn huis) een volledige chaos.![]()
Hoe vaak ik wel niet, zoals vanavond, een was in de machine doe, hem aanzet en een paar uur of een (halve) dag later denk, o fuck, de was.![]()
![]()
![]()
(Alleen heb ik geen Hunkemoller membercard.)
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst?quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:06 schreef Merel- het volgende:
Ik dacht dat dit woord: portomonnaie echt Gronings was![]()
![]()
Hahaha, jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net zoals 'dikke teen' zeker, of wat zei je nou laatst?
Nummer 6 meldt zichquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef GieJay het volgende:
[..]
Nummer 5 hier. Ook bijvoorbeeld zigzaggen tussen die streepjes op een fietspad door.
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef EggsTC het volgende:
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
Das verspilling van de alcohol.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:57 schreef Luna3 het volgende:
[..]
hehehe. Klopt wel als je het eerst in de fik steekt.
Zuurstof is gratis...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...en blazen verspilling van je zuurstof.
Dat doe ik altijd andersom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapenEerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |