abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100714016
- ik verzorg me pas laat in de middag of als ik het huis uit ga
- ik doe squirtle na in de douche
- ik word spontaan agressief als ik iets over vrouwenmishandeling lees/hoor
- als mijn mobiel trilt wacht ik met kijken of opnemen totdat ik weet wat het is (2x trillen = bijna leeg, 3x trillen = sms, 4x trillen = gebeld worden maar vaak ben ik dan al te laat)
- het lampje van m'n boxen/beeldscherm moeten uit staan voordat ik ga slapen
- ik moet m'n kamer voorbereiden voordat ik op stap ga (de kant waar m'n hoofd ligt van m'n bed altijd op de hoogste stand zetten, rolgordijnen alvast omlaag, alles wat op m'n bed ligt naar 1 helft schuiven, de andere helft slaap ik op, m'n deur open laten staan, beeldscherm/boxen uitzetten, deken goed om leggen) om enige moeite bij eventueel onverwachts dronkenschap te voorkomen, ik kleed me uit en ga in bed liggen of op de badkamer :@
sup?
pi_100714348
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:13 schreef 2l33t4u het volgende:
- ik verzorg me pas laat in de middag of als ik het huis uit ga
- ik word spontaan agressief als ik iets over vrouwenmishandeling lees/hoor
- ik moet m'n kamer voorbereiden voordat ik op stap ga (de kant waar m'n hoofd ligt van m'n bed altijd op de hoogste stand zetten, rolgordijnen alvast omlaag, alles wat op m'n bed ligt naar 1 helft schuiven, de andere helft slaap ik op, m'n deur open laten staan, beeldscherm/boxen uitzetten, deken goed om leggen) om enige moeite bij eventueel onverwachts dronkenschap te voorkomen, ik kleed me uit en ga in bed liggen of op de badkamer :@
IK OOK!

Daarnaast heb ik altijd muziek aan in de douche en dans en zing ik luid mee hahaha.
pi_100714528
quote:
Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$
Ik ook! Maar de meeste mensen zijn juist altijd dankbaar daarvoor. Is het een vrouwending?
pi_100714535
ohja, en ik schaam me soms voor m'n muziek keuze, al is het maar 1 lied/remix van iemand waar je eigenlijk niet naar luisterd omdat het over het algemeen 'foute' muziek is...
zo bijv fly/come clean van hillary duff

en als ik zin heb om te gamen en ik zie dat het 13.34 is ofzo, dan wacht ik even totdat het 13.37 is :')
sup?
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:43:30 #280
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100720403
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Muisraket het volgende:
Ik herken echt te veel dingen :P. Bijvoorbeeld discussies opnieuw voeren in mijn hoofd;

tandenborstel na én voordat de tandpasta erop zit nat maken;

- als ik alleen thuis ben praat ik enorm vaak in mezelf, gelukkig niet als er andere mensen bij zijn

- ik hou een mes vast zoals je een pen vasthoudt

- op de middelbare school wilde ik altijd bij het raam zitten

- in gedachten met vrienden gesprekken 'voorbereiden', bijv. als ik slecht nieuws heb

- altijd als ik zenuwachtig ben moet ik ergens aan zitten. (Nee, ik ga geen andere mensen betasten :P)
Herkenbaar, je zat vroeger zeker vaak te dromen in de les ;).

quote:
- met een bepaalde vriendengroep nu al 3 jaar dezelfde domme kutgrappen en belachelijke acties van vroeger herhalen en daar nog steeds om in een scheur liggen
Ach, fuck volwassenheid...
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:30:46 #281
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100724485
- Tijdens het werken in bijv. Word of Photoshop constant Ctrl + S indrukken.
- Bij warm eten eet ik pas sla als alles op is. Anders voelt het op de een of andere manier niet goed. :') Meer mensen in mijn familie doen dit trouwens, dus het zal wel erfelijk zijn.
- Tandenpoetsen tijdens het douchen en rondlopen tijdens het bellen doe ik ook. :P
- Een week helemaal gefascineerd zijn door bijv. Noord Korea (had ik paar weken geleden) en dan een hoop documentaires downloaden en veel informatie opzoeken. De volgende week heb ik het dan al weer gehad en heb ik de helft van dat materiaal nog niet eens bekeken. :')
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:47:15 #282
340455 Alle-Andere-Mensen
Dus, jij niet aandachtsgeilerd
pi_100736552
Ik raak in paniek als ik ergens moet afrekenen. Tel mijn losse geld wel 3 keer voordat ik het een beetje vertrouw. Ben altijd bang dat ik niet genoeg heb, de prijs bij de kassa hoger ligt dan op het etiket..

En dat mijn pinpas geweigerd wordt, er geen geld op staat en dat ik mijn pincode niet meer weet.

Innerlijke drama's bij de AH...
pi_100739894
Vroeger had ik heel veel rare gewoontes.. Ik zette ik altijd twee wekkers. Eentje om 7 uur en eentje om half 4. Zo werd ik elke nacht om 03.30 wakker, om te weten dat ik nog 3,5 uur kon slapen :{ En jaren terug, toen ik nog op de middelbare zat, sliep ik met de boeken waar ik de dag erop een toets voor had onder m'n kussen :')
pi_100740081
- Draai aan mijn haren, vervolgens leg ik er een knoop in en probeer deze er uit te halen. Lukt dit niet, dan moet ik de desbetreffende haren er uit trekken of in ieder geval een deel er van. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn haar wat dunner lijkt. Probeer ik overigens mee te stoppen, maar is verdomd lastig.
- Ik vind het lastig om mijn benen stil te houden. Dan voelen ze zwaar en dat voelt niet fijn.
- In alles wat ook maar een beetje reflecteert moet ik mezelf bekijken... spiegels, ramen.. noem 't maar op.
- Ik ben een controlfreak. Dat houdt in: to do lijstjes maken met soms ook tijdschema's, kijken of ik al m'n spullen nog heb in m'n tas, of de deur wel goed op slot zit, het liefst gehele weekenden plannen omdat ik anders onrustig wordt..

Eens kijken of ik nog iets kan verzinnen...
pi_100740652
Oooh ik heb er nog 1:

Ik kan niet fietsen als er iemand achter me fietst (op hetzelfde tempo).
Dan ga ik altijd stoppen en wachten totdat diegene er langs gaat.

Niemand gaat in m'n wind fietsen. :{w En niemand gaat me van de fiets trappen.
Noot noot.
pi_100740798
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
Oooh ik heb er nog 1:

Ik kan niet fietsen als er iemand achter me fietst (op hetzelfde tempo).
Dan ga ik altijd stoppen en wachten totdat diegene er langs gaat.

Niemand gaat in m'n wind fietsen. :{w En niemand gaat me van de fiets trappen.
Dit deed ik vroeger ook altijd :D
pi_100741993
Soms als ik een harde tik hoor gewoon terug tikken.
Meer uitleg nodig? :P
pi_100839508
- Ik controleer een aantal keer of ik de wekker voor de volgende dag goed heb gezet.
- Ik zet agendapunten in mijn mobiel op 2 waarschuwingen; een dag van te voren en een uur van te voren.
- Ik controleer altijd of de auto dicht is nadat ik hem met de afstandsbediening heb gesloten.
- Ik herhaal altijd een aantal keer in een conversatie wat er afgesproken is (met name tijdstippen/data).
- Pas net voor ik weg moet ga ik douchen.
- Ik controleer altijd hoeveel contant geld ik heb voor ik iets wil kopen in de winkel, zodat ik gezeik van het zoeken in de portemonnee voorkom bij de kassa.
- Ik draag 99% van de tijd een t-shirt ook al is het winter.
pi_100839577
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.

Ja, dat is best vervelend.
Ik kijk 10 keer maar ik lees eigenlijk niet echt.. :/

Bij websites/blogs waar ik nog niet op ben geweest moet ik naar beneden scrollen om te zien wat er staat en of het bijvoorbeeld in wordpress wordt gemaakt, of van welke uitgeverij de website is..

En ik kauw op de rand van wegwerpkoffiebekers..
  woensdag 17 augustus 2011 @ 03:17:15 #290
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100839748
- ik wil/kan geen spontane beslissingen nemen, dat voelt altijd fout en ik doe het daarom ook niet, als het niets ingrijpends betreft dan
- ik maak me zorgen over de kleinste dingen
- ik moet alles uit hebben staan behalve mijn ipod om te kunnen slapen
- ik moet altijd op mijn buik met een hand onder mijn kussen gaan liggen, anders kan ik niet slapen
- in de douche keihard meebrullen met de muziek
- nutteloze discussies voeren
- alles van te voren gepland willen hebben behalve huiswerk en andere schoolzaken
- 1 week lange obsessies van dingeb hebben en daarna niet meer omkijken
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100840238
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Ja dit! Alleen doe ik het juist wel als er een boom staat en niet als er niks is. (tenzij niet anders kan)

Dat met de die pasjes checken zou ik wel willen dat ik dat deed! dan zou ik tenminste niet ergens aankomen en denken...shit ik ben mijn pasje kwijt....of in de bus staan met een pasje zonder geld erop. Maar is het niet ontzettend veel werk om dat steeds maar te checken?

Ik heb wel eens dat ik naar de wc ben geweest en pas een half uur later denk...heb ik wel doorgetrokken? Dus als het kan, ga ik dan terug...en anders...tja....ach uiteindelijk ben ik het toch nooit vergeten! (dit komt doordat ik het een keer vergeten was en mn zus me dat kwam vertellen, waardoor ik me heel hard schaamde en niet wil dat dit ooit nog gebeurt :') )
Karma will get back @ you
pi_100840707
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet naar de wc zonder een Donald Duck :p
Same :D
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 06:07:46 #293
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_100840902
Iedereen heeft dit soort afwijkingen in grotere of kleinere mate is heel menselijk......als ik naar bed ga moet ik altijd huilen en rukken tegelijk....hahahaha nee hoor geintje maar mn kussen moet opgeschud worden en het voeteneinde moet goed erin qua dekbed dat is wat ik altijd check voor de rest ben ik heel normaal eigenlijk ondanks dat ik vrij raar ben over het algemeen hahaha
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:29:16 #294
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100852440
Goed topic. Heel herkenbaar.
Ik voel me al iets minder raar nu ;) Zoveel mensen hebben dezelfde gekke dingetjes!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_100854556
Ik heb iets met lantaarns en bomen langs de weg, als ik bijrijder ben adem ik in als er een boom komt en adem ik uit als er een lantaarn komt. Echt supervervelend eigenlijk :P
pi_100855007
Wat een hoop nutcases hierzo zeg!

Ik heb zitten denken en denken, maar ik kan echt niks meer bedenken. Ik heb mezelf wel door de stress onbewust flink staan krabben onder de douche. Ruzie met een goeie vriend. :(
Karma will get back @ you
pi_100868547
- Niet lekker kunnen slapen met kussen.
- Veters nooit strikken maar naast m'n voet proppen omdat ik zo'n strikje niet leuk vind staan (en nee dat is niet omdat ik niet kan veterstrikken :D)
- Zenuwachtig worden van voedsel nuttigen in de nabijheid van andere mensen
- Op vrije ochtenden in bed uitgbreid bedenken wat ik zal gaan ontbijten en hoe ik het ga maken
- M'n adem inhouden als ik op straat langs rokende mensen loop
- Als de reclame begint moet ik altijd zo nel mogelijk het volume zachter zetten, het liefst nog voordat de commercials beginnen, omdat die altijd zo irritant luid zijn. Mijn moeder doet dit trouwens ook.

Dat was het wel.
Valt nog wel mee als ik sommige andere verhalen zo lees.

[ Bericht 7% gewijzigd door HappyGirl91 op 17-08-2011 21:00:44 ]
pi_100915431
Als je in de auto/fiets zit en de zon schijnt door de de bomen waardoor de schaduwen op de weg vallen. dan steeds met je voet op de lichte plekken tikken en de schaduwen overslaan :')

En elke keer als ik ga slapen 4x controleren of m'n bellenwekker ook aan staat.
Children of the night. What music they make.
pi_100917021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef norich het volgende:
Als ik muziek luister, moet het volume altijd een even getal zijn. :')
pi_100917070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Veters nooit strikken maar naast m'n voet proppen omdat ik zo'n strikje niet leuk vind staan (en nee dat is niet omdat ik niet kan veterstrikken :D)

Ik vind dat altijd zo raar als iemand zijn veters niet strikt :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')