IK OOK!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:13 schreef 2l33t4u het volgende:
- ik verzorg me pas laat in de middag of als ik het huis uit ga
- ik word spontaan agressief als ik iets over vrouwenmishandeling lees/hoor
- ik moet m'n kamer voorbereiden voordat ik op stap ga (de kant waar m'n hoofd ligt van m'n bed altijd op de hoogste stand zetten, rolgordijnen alvast omlaag, alles wat op m'n bed ligt naar 1 helft schuiven, de andere helft slaap ik op, m'n deur open laten staan, beeldscherm/boxen uitzetten, deken goed om leggen) om enige moeite bij eventueel onverwachts dronkenschap te voorkomen, ik kleed me uit en ga in bed liggen of op de badkamer
Ik ook! Maar de meeste mensen zijn juist altijd dankbaar daarvoor. Is het een vrouwending?quote:Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$
Herkenbaar, je zat vroeger zeker vaak te dromen in de lesquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Muisraket het volgende:
Ik herken echt te veel dingen. Bijvoorbeeld discussies opnieuw voeren in mijn hoofd;
tandenborstel na én voordat de tandpasta erop zit nat maken;
- als ik alleen thuis ben praat ik enorm vaak in mezelf, gelukkig niet als er andere mensen bij zijn
- ik hou een mes vast zoals je een pen vasthoudt
- op de middelbare school wilde ik altijd bij het raam zitten
- in gedachten met vrienden gesprekken 'voorbereiden', bijv. als ik slecht nieuws heb
- altijd als ik zenuwachtig ben moet ik ergens aan zitten. (Nee, ik ga geen andere mensen betasten)
Ach, fuck volwassenheid...quote:- met een bepaalde vriendengroep nu al 3 jaar dezelfde domme kutgrappen en belachelijke acties van vroeger herhalen en daar nog steeds om in een scheur liggen
Dit deed ik vroeger ook altijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
Oooh ik heb er nog 1:
Ik kan niet fietsen als er iemand achter me fietst (op hetzelfde tempo).
Dan ga ik altijd stoppen en wachten totdat diegene er langs gaat.
Niemand gaat in m'n wind fietsen.En niemand gaat me van de fiets trappen.
Ik kijk 10 keer maar ik lees eigenlijk niet echt.. :/quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.
Ja, dat is best vervelend.
Ja dit! Alleen doe ik het juist wel als er een boom staat en niet als er niks is. (tenzij niet anders kan)quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Samequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet naar de wc zonder een Donald Duck :p
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef norich het volgende:
Als ik muziek luister, moet het volume altijd een even getal zijn.
Ik vind dat altijd zo raar als iemand zijn veters niet striktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Veters nooit strikken maar naast m'n voet proppen omdat ik zo'n strikje niet leuk vind staan (en nee dat is niet omdat ik niet kan veterstrikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |