abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86848594
Ik kijk echt honderd keer of ik het goede nummer heb ingetoetst, ook als hij al overgaat. En ik kijk ook altijd honderd keer of de telefoon overgaat. :')
pi_86849024
Ik bedenk me net dat i kaltijd mijn tanden twee keer kort poets ipv één keer lang en dat ik altijd mijn tong op het eind meepoets. Twee keer omdat ik niet het geduld heb voor één keer lang en omdat de frisse smaak dan beter blijft hangen. Heb ik nog niemand zien doen. :')
pi_86849168
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedenk me net dat i kaltijd mijn tanden twee keer kort poets ipv één keer lang en dat ik altijd mijn tong op het eind meepoets. Twee keer omdat ik niet het geduld heb voor één keer lang en omdat de frisse smaak dan beter blijft hangen. Heb ik nog niemand zien doen. :')
Meld.
Soms wel 3 x! :@
pi_86849216
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Meld.
OMG thank god. _O- Iedereen kijkt me altijd zo raar aan.
pi_86849329
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

OMG thank god. _O- Iedereen kijkt me altijd zo raar aan.
Ik heb wel meer vreemde gewoontes.
Het verkazen van een liedje bijvoorbeeld(gewoon met een Casio keyboardje een Top40 hit multitracken en daar dan gitaar overheen spelen :D
pi_86852546
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kijk echt honderd keer of ik het goede nummer heb ingetoetst, ook als hij al overgaat. En ik kijk ook altijd honderd keer of de telefoon overgaat. :')
:') ik ook..
Beauty is in the eye of the beholder..
  zondag 26 september 2010 @ 08:36:43 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_86852570
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Meld.
inderdaad een vreemde gewoonte, ik heb ook nog nooit iemand gehoord die dat doet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_100698983
Ik heb soms periodes dat ik sommige dingen 4 x moet doen, dus als ik bijvoorbeeld 1 x knip met me vingers dan moet ik dat nog 3 x doen om weer tot 4 te komen.

Als ik me rechts omdraai moet ik weer in dezelfde richting terugdraaien..rondjes draaien mag niet.

Als ik mp3 luister ben ik constant de volume hoger en lager aan het zetten.

Heb nog meer kleine dingentjes maar ik kan op dit tijdstip niet helder nadenken..
Till Lindemann.. <3
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:58:56 #259
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_100699629
Ik heb nog een paar..

Als ik mp3 luister in de trein kan ik niet goed ademen,ben veelste bang dat ik dan te hard adem en dan verlies ik de controle erover en zit ik naar zuurstof te happen.

Als ik in de auto zit moet ik altyd mijn teentjes bewegen als ik over de tussenstukken van de streepjes rij.

Ik kan niet naar de wc zonder een Donald Duck :p

Ik kan niet tegen tassen die openstaan,ze moeten dicht.

Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$

Als ik zenuwachtig ben ga ik altijd mijn rechterbeen bewegen (wat klinkt dat debiel :p)
Till Lindemann.. <3
pi_100700535
Als ik zo'n ijzeren tube zie waar de inhoud gelijkmatig verdeeld is, maar waar het ijzer niet mooi strak staat, moet ik ervoor zorgen dat alles naar de kant van de uitgang gaat zodat hij daar weer bol staat. Even ter illustratie een paint.

zondag 14 augustus 2011 @ 01:45:15 #262
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100700619
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef thenxero het volgende:
Als ik zo'n ijzeren tube zie waar de inhoud gelijkmatig verdeeld is, maar waar het ijzer niet mooi strak staat, moet ik ervoor zorgen dat alles naar de kant van de uitgang gaat zodat hij daar weer bol staat. Even ter illustratie een paint.

[ afbeelding ]
Wat een mooie paint :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_100700714
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat een mooie paint :P
Dankje. Zo uit de losse pols ;)
pi_100703404
Gelukkig ben ik niet de enige met het 3 keer controleren van de ramen en deuren voordat ik de deur uit ga of naar bed ga. Nou woon ik wel in een buurt waar veel ongure types lopen en ik ben wel eens zo stoned geweest dat ik mn achterdeur wagenwijd open heb laten staan toen ik alleen alles even wilde luchten voordat ik ging slapen.

Dat terug rijden naar huis heb ik ook wel eens gehad, maar dat komt gelukkig niet meer voor. Ik check het nu allemaal zo goed en ik vertrek niet voordat mn gevoel zegt dat nu echt alles op slot zit :@
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_100704602
- nooit de thermostaat terugzetten. Ook 's nachts niet en in de winter niet zodat het binnen altijd minstens twintig graden is.

- op randen van wegen lopen.

- altijd 70 euro pinnen

- als ik vanuit het werk boodschappen ga doen nooit een plastic zak of boodschappentas bijhebben, zodat ik elke keer een plastic zak in de winkel bij moet kopen. En dan om de paar maanden een stapel plastic zakken weggooien.
pi_100704662
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:

Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$

Ook bij vreemden vind ik raar.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:58:29 #267
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_100708484
Ik herken echt te veel dingen :P. Bijvoorbeeld discussies opnieuw voeren in mijn hoofd; alinea's die ik lees selecteren; brood in stukjes scheuren voordat ik het eet; tandenborstel na én voordat de tandpasta erop zit nat maken; niet tegen openstaande tassen, uitgevallen haren op iemands t-shirt en labeltjes die uit t-shirts steken kunnen... En dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd van wat ik herkende. :')

- als ik alleen thuis ben praat ik enorm vaak in mezelf, gelukkig niet als er andere mensen bij zijn

- ik hou een mes vast zoals je een pen vasthoudt

- op de middelbare school wilde ik altijd bij het raam zitten

- in gedachten met vrienden gesprekken 'voorbereiden', bijv. als ik slecht nieuws heb

- altijd als ik zenuwachtig ben moet ik ergens aan zitten. (Nee, ik ga geen andere mensen betasten :P)

- ik word lichtelijk panisch als ik denk dat er eten of een beetje saus vlakbij mijn mond of op mijn lip zit, sowieso word ik heel nerveus als ik moet eten waar andere mensen bij zijn

- met een bepaalde vriendengroep nu al 3 jaar dezelfde domme kutgrappen en belachelijke acties van vroeger herhalen en daar nog steeds om in een scheur liggen

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 14-08-2011 13:07:21 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_100709655
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.

Ja, dat is best vervelend.
pi_100709705
Als een hand nat is, bv omdat ik een glas water heb gepakt en daarmee geknoeid heb, dan moet de andere hand ook nat ;)

idd 10x controleren of telefoonnummer/bankrekeningnummer/busnummer/huisnummer etcnummer goed is, ook al stap ik bv elke dag in dezelfde bus

en tijden idd 10x keer controleren
pi_100709729
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef fh101 het volgende:
Als een hand nat is, bv omdat ik een glas water heb gepakt en daarmee geknoeid heb, dan moet de andere hand ook nat ;)
Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100709772
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef waht het volgende:

[..]

Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.
:Y
pi_100709962
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.

Ja, dat is best vervelend.
Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlang :')
pi_100710262
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef thenxero het volgende:

[..]

Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlang :')
En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaan :')
pi_100710703
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaan :')
En dan voordat je weggaat nog een keer controleren, omdat je gaat twijfelen of 'kwart voor acht' nou de tijd was dat de bus vertrekt of dat je van huis moet vertrekken. :')
pi_100712561
Ik voer meer gesprekken met anderen in mijn hoofd dan in het echt. Vooral als het gaat om dingen waar ik mee zit. Als ik het dan in mijn hoofd heb afgehandeld is het klaar en hoef ik het niet meer echt te doen.

Ik durf nooit in de spiegel te kijken als er anderen bij zijn. Ik ben bang dat ik er lelijk uit zie en dat als die mensen zien dat ik in de spiegel gekeken heb, moet ik me bewust zijn van mijn lelijkheid en als ik niet kijk, kan ik het gewoon negeren, want dan heb ik niets gezien.

Als mijn telefoon gaat is er altijd eerst een moment van paniek, maar na een paar keer diep inademen durf ik meestal wel op te nemen.

Ik vind het een verschrikkelijk gevoel wanneer er rook uit mijn neus komt. Echt een hekel aan.

Soms weet ik opeens niet meer in welk jaar we leven. Heel raar.

Ik vind het fijn om lege huizen te zien. Of huizen waar in geklust wordt, als er verf emmers en ladders enzo. Maar ik vind het sowieso fijn om naar huizen te kijken, als ik buiten ben. En ook als ik kan horen hoe mensen leven. Als ik langs een huis loop en ik hoor de douche aanstaan bijvoorbeeld. Ik weet niet waarom, maar gewoon het idee, dat daar iemand bezig is met leven.

Ik hou ook van reizen. Geen wereldreizen, maar gewoon, me voortbewegen. Met de trein, fiets, auto, maakt niet zoveel uit. Ik vraag me dan namelijk altijd af waar al die andere mensen naar toe gaan en waar ze vandaan komen. Ik vind dat heel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')