Meld.quote:Op zondag 26 september 2010 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedenk me net dat i kaltijd mijn tanden twee keer kort poets ipv één keer lang en dat ik altijd mijn tong op het eind meepoets. Twee keer omdat ik niet het geduld heb voor één keer lang en omdat de frisse smaak dan beter blijft hangen. Heb ik nog niemand zien doen.
Ik heb wel meer vreemde gewoontes.quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG thank god.Iedereen kijkt me altijd zo raar aan.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kijk echt honderd keer of ik het goede nummer heb ingetoetst, ook als hij al overgaat. En ik kijk ook altijd honderd keer of de telefoon overgaat.
inderdaad een vreemde gewoonte, ik heb ook nog nooit iemand gehoord die dat doetquote:
Wat een mooie paintquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef thenxero het volgende:
Als ik zo'n ijzeren tube zie waar de inhoud gelijkmatig verdeeld is, maar waar het ijzer niet mooi strak staat, moet ik ervoor zorgen dat alles naar de kant van de uitgang gaat zodat hij daar weer bol staat. Even ter illustratie een paint.
[ afbeelding ]
Ook bij vreemden vind ik raar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik heb ook altyd de neiging om labeltjes in een tshirt naar beneden te duwen bij een ander..ook bij vreemden :$
Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef fh101 het volgende:
Als een hand nat is, bv omdat ik een glas water heb gepakt en daarmee geknoeid heb, dan moet de andere hand ook nat
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef waht het volgende:
[..]
Doe ik ook. En daarna pas beide handen afdrogen.
Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlangquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Shinji-Ono het volgende:
Als ik ergens op tijd moet zijn, honderd keer checken of ik wil de juiste tijd in gedachte heb.
Ja, dat is best vervelend.
En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef thenxero het volgende:
[..]
Of van te voren even checken of de bus wel rijdt om xx:xx, ook al neem je die iedere week al maandenlang
En dan voordat je weggaat nog een keer controleren, omdat je gaat twijfelen of 'kwart voor acht' nou de tijd was dat de bus vertrekt of dat je van huis moet vertrekken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef fh101 het volgende:
[..]
En dan de tijd helemaal uitschrijven, dus niet 19.45 maar 'kwart voor 8' omdat het anders fout kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |