abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85429136
Ik loop alleen over de witte strepen van het zebrapad. :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:11:55 #127
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_85435013
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

haha dat doe ik ook altijd!
Ook na het koken draai ik het gasfornuis uit, maar ik check al die knoppen wel een paar keer automatisch of ze wel echt uit zijn :P
Oja en bij mij moet altijd alles precies recht enzo.. bijv. op de tafel heb ik een bak staan met kaarsjes, die moet altijd exact in de hoek van 90 graden in de hoek van de tafel staan zeg maar.. haha. en de onderzettertjes van de drinken moeten ook evenrecht staan horizontaal van elkaar en evenver weg. Dat heb ik met alle beeldjes enzo wat ik heb in huis. Zelfs de stengeltjes van de waxinelichtjes moeten rechtop staan, hahaha
Ook ik pak altijd in de supermarkt de achterste product.
Dvdtjes/cd's allemaal precies recht bovenop elkaar, ze mogen niet schuin liggen.
Ik check voor het slapen gaan altijd de deuren of ze op slot zijn en dat kan ik ook een paar keer herhalen, dan kijk ik niet alleen maar voel ook echt of ze dichtzitten haha.
En toen ik nog een auto had , altijd als ik parkeerde , auto uitzette, zette ik um in zn vrij en schud ik die knuppel altijd nog ff heen en weer, waarom weet ik niet hahaha. (ja dat klonk fout :P )
Ummm heb er vast wel veel meer, maar ik kom er nu ff niet op :P
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid. Wat gebeurt er als je die dingen niet doet, als bijvoorbeeld je bak met kaarsjes niet in een hoek van 90 graden staat en je zet hem niet recht?
Jij ook?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:19:58 #128
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_85435380
Ik heb er ook wel een paar trouwens: ik maak altijd alle potjes, tubes etc. 2 keer open en dicht als ik ze gebruikt heb, als ik ga slapen maak ik pas het licht uit als mijn wekkerradio een even getal aangeeft en nog meer van dat soort dingen.
Jij ook?
pi_85436094
Als ik muziek luister, moet het volume altijd een even getal zijn. :')
Turn the world into your dance floor.
pi_85439483
Hmm ik heb er vrij veel volgens mij, de eerste die me te binnen schieten:

-wekker moet altijd 1 minuut later staan dan de bedoeling is, dus bijv. 7.01 of 7.31. Ik kan niet tegen een 'rond' getal :+
-onder het computeren steeds met de rechtermuisknop klikken zodat er zo'n menu komt, en dat weer wegklikken 8)7
-steeds tegen de voordeur gaan duwen als ik thuis ben om te kijken of ie wel goed dicht zit

Maar zo zijn er vast nog veeeel meer dingen, die vaak ook onbewust gaan

En dat in jezelf praten bij bijvoorbeeld een stoplicht is ook erg herkenbaar :')
pi_85439845
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef ZodiaX het volgende:

Ook al woon ik alleen, ik doe altijd de badkamer deur op slot als ik ga douchen of naar de WC ga.
Heel handig als je de deur een keer niet openkrijgt.
Zit je daar alleen en waarschijnlijk je tel op de tafel laten liggen ook nog.
pi_85444349
Dit topic begint steeds leuker te worden _O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85444595
Ik hou er van om van plaats te wisselen in bed per nacht. Elke avond bedenk ik me waar ik ga slapen. Ondanks dat ik nu alleen woon, slaap ik nooit in het midden. Ik slaap dus altijd of links of rechts, maar wissel daar telkens in. Ik lig 's nachts daarna doodstil en ik beweeg nauwelijks. Mijn huidige partner voelt soms aan me of ik nog leef :P Ik vind dat super komisch, hij vindt het eng.

Ik heb geen flauw idee waarom ik dit doe. Toen ik van een eenpersoonsbed naar een tweepersoonsbed ging, sliep ik gelijk met mijn toemalige partner in dat bed (140cm) en toen begon ik gelijk het gevoel te krijgen dat ik af en toe wilde wisselen. Hij werd d'r soms wel een beetje beu van dat hij z'n kussen weer anders moest gaan leggen ;)
pi_85444703
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic begint steeds leuker te worden _O-
Goed idee van mij he! :D
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 01:05:34 #135
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_85459228
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:11 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Goed idee van mij he! :D
Een heel goed idee!
Ik heb het met teletekst het nieuws 100 x tot iedereen om me heen gek word. En nog veel meer dingen, praat in mezelf en als ik alleen ben hardop.

Check check en dubbelcheck bij deuren , al vergeet ik mijn autodeur thuis af te sluiten. :@
pi_85459800
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte :P ?
pi_85459873
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte :P ?
Heet dat in het Nederlands niet gewoon een paprika?
pi_85459957
Ik tel altijd alle getallen die ik zie bij elkaar op, en deel ze door elkaar. Alles om uiteindelijk maar een getal te krijgen wat deelbaar is door 5. Doe dit bij kentekenplaten, verpakkingen, prijzen, verkeersborden etc.
Nee.
pi_85460059
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik tel altijd alle getallen die ik zie bij elkaar op, en deel ze door elkaar. Alles om uiteindelijk maar een getal te krijgen wat deelbaar is door 5. Doe dit bij kentekenplaten, verpakkingen, prijzen, verkeersborden etc.
Dat zijn Rain Man-achtige taferelen :P
pi_85460331
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heet dat in het Nederlands niet gewoon een paprika?
U gaat door voor de koelkast :Y
pi_85460418
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:10 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Maar hoe lang doe je dat al? Je kunt toch op laatst geen bell pepper paprika meer zien?
pi_85460547
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:17 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Maar hoe lang doe je dat al? Je kunt toch op laatst geen bell pepper paprika meer zien?
Door alleen die rode te eten; die zijn namelijk erg zoet van smaak, in tegenstelling tot de gele die wat flauw smaken en de groene die ronduit bitter zijn.

Wel ff het kroontje en de zaadlijsten eruit snijden ;) .
pi_85460586
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:27 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Door alleen die rode te eten; die zijn namelijk erg zoet van smaak, in tegenstelling tot de gele die wat flauw smaken en de groene die ronduit bitter zijn.

Wel ff het kroontje en de zaadlijsten eruit snijden ;) .
Die groene zijn niet te doen idd, maar dat zijn ook eigenlijk onrijpe rode paprika's.
En onrijp fruit/groente is niet lekker.

Gele vind ik trouwens wel lekker :9
pi_85460674
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:10 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Waarom gebruik je dat woord dan niet?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:59:05 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85467745
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:30 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Die groene zijn niet te doen idd, maar dat zijn ook eigenlijk onrijpe rode paprika's.
En onrijp fruit/groente is niet lekker.

Gele vind ik trouwens wel lekker :9
Heb geen moeite met die groene. :9
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85469369
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Super goed idee TS, maar ik vind dat je er ook eentje moet openen met rare EET-gewoonten! Ben nu nieuwsgierig naar de meest walgelijke combinaties!!! Kaas met jam, kaas met stroop, erwten met kechup, puree met roosvice erover...dat soort dingen.
pi_85471947
- Wekker altijd op drie minuten van heel of half uur. Dus altijd 6:57 of 6:27 uur
- Wanneer ik onderweg ben behoorlijk vaak controleren of sleutels en portemonnee en alles nog aanwezig is, ook al heb ik dat nog niet eens zo gek lang van tevoren al nagekeken.
- In mijn vaste traject met de trein dwing ik altijd naar bepaalde punten in het landschap te kijken. Zo moet ik een bepaald huis wat vlak bij het spoort sta altijd zien als er langs ga :')
- In mijn hoofd altijd tijdsvolgordes maken: "Over een uurtje ben ik daar, over vier uur zit ik daar. Vorige week op deze was ik daar. Vorige jaar op deze dag zat ik daar". Best vermoeiend :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:27:58 #148
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85478483
Iedere keer als ik in een auto stap kijk ik naar de meter van de benzine om te kijken of er nog genoeg in zit. Ik wil namelijk niet dat ik stil kom te staan en moet gaan duwen. :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_85480014
voordat ik de deur uitstap check ik mn broekzakken, telefoon en pinpas links, sleutels rechts, en dan trek ik de deur achter me dicht. En ik krijg n hele stomme schrikreactie als ik bijvoorbeeld mn sleutels niet rechts voel ( omdat ze in de deur zitten of in mn andere zak 8)7 )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:58:53 #150
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_85482114
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
voordat ik de deur uitstap check ik mn broekzakken, telefoon en pinpas links, sleutels rechts, en dan trek ik de deur achter me dicht. En ik krijg n hele stomme schrikreactie als ik bijvoorbeeld mn sleutels niet rechts voel ( omdat ze in de deur zitten of in mn andere zak 8)7 )
Same here. Het voordeel hiervan is dat ik haast nog nooit iets ben vergeten of ben kwijtgeraakt.
Please Move The Deer Crossing Sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')