abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85403657
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben :') . Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen :')
Ik kan ook echt niet stilzitten als ik telefoneer :')
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_85403885
-Vaak de mail checken
-Pissen onder de douche
-Vanalles vergeten / kwijtraken :')
pi_85404455
Zo maar vanuit het niets tegen de muren slaan met platte hand.

Ik weet ook niet waarom ik dit doe eigenlijk.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:03:09 #104
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_85404748
Ik schrijf getallen kennelijk raar op [daar wees mn lief me van de week op]
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.

Verder alles checken, zenuwachtig worden als mn telefoon niet in de buurt is, lijstjes maken van wat ik moet doen elke dag [maar omdat ik lui ben de helft niet doen en gewoon de volgende dag weer op het lijstje]

En ik heb een koop tic met servies. Ik heb al bergen borden en kopjes bijvoorbeeld maar als ik in de kringloop oid ben koop ik er toch altijd nog wat bij [ik heb allemaal verschillend servies]
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:05:21 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85404849
ik loop altijd tegen dingen aan... kasten, deurposten (schouders) en vooral deurklinken met pols of onderarm (hetgeen nog verdomd pijnlijk kan zijn ook).

Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Intelligent, but fucked up.
pi_85404933
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
ik loop altijd tegen dingen aan... kasten, deurposten (schouders) en vooral deurklinken met pols of onderarm (hetgeen nog verdomd pijnlijk kan zijn ook).

Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Hoezo een aparte manier van roken zoals?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:11:27 #107
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85405104
Ja, dat moet ik effe gaan navragen dus.
pi_85405191
Oke laat het mij weten zodra jij het weet. ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:15:57 #109
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85405313
ehhhhh... I try, okee :D
pi_85406467
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.

Ik had drie jaar lang een wiskundeleraar die dit zo deed :D
Vond ik ook al raar :P
Ja en dus?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:08:18 #111
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_85410360
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Daar is wel een logische verklaring voor: Komt omdat je bijv. éénenzeventig zegt; de één eerst, dan de zeven pas. In Nederland gebruiken we die volgorde van spreken. Het zou pas raar zijn als ze dit iemand in Engeland zo schreef :9. Ik kan bijv. geen telefoonnummers opschrijven als men het als volgt zegt: nul zes, tweeénzeventig, drieendertig, veertien, achtenennegentig: dan komt er iets van 06-27331489 - fictief nummer trouwens hoor - uit.

Waar ik mezelf altijd op betrap: Als ik de trein uitloop, grijp ik altijd angstvallig naar mijn broekzak. Omdat ik altijd bang ben dat ik m'n telefoon/ipod/portemonnee in de trein laat liggen. Heeft vast iets te maken met vergeetachtig zijn..
Your only limit is your imagination
pi_85414805
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Hoezo een aparte manier van roken zoals?
Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken. 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85415353
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef linpunt het volgende:
oh en ik maak mijn tandenborstel nat, doe er tandpasta op, maak hem weer nat, spoel mijn mond EN dan pas poets ik :/
haha dat doe ik ook altijd!
Ook na het koken draai ik het gasfornuis uit, maar ik check al die knoppen wel een paar keer automatisch of ze wel echt uit zijn :P
Oja en bij mij moet altijd alles precies recht enzo.. bijv. op de tafel heb ik een bak staan met kaarsjes, die moet altijd exact in de hoek van 90 graden in de hoek van de tafel staan zeg maar.. haha. en de onderzettertjes van de drinken moeten ook evenrecht staan horizontaal van elkaar en evenver weg. Dat heb ik met alle beeldjes enzo wat ik heb in huis. Zelfs de stengeltjes van de waxinelichtjes moeten rechtop staan, hahaha
Ook ik pak altijd in de supermarkt de achterste product.
Dvdtjes/cd's allemaal precies recht bovenop elkaar, ze mogen niet schuin liggen.
Ik check voor het slapen gaan altijd de deuren of ze op slot zijn en dat kan ik ook een paar keer herhalen, dan kijk ik niet alleen maar voel ook echt of ze dichtzitten haha.
En toen ik nog een auto had , altijd als ik parkeerde , auto uitzette, zette ik um in zn vrij en schud ik die knuppel altijd nog ff heen en weer, waarom weet ik niet hahaha. (ja dat klonk fout :P )
Ummm heb er vast wel veel meer, maar ik kom er nu ff niet op :P
pi_85421532
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bovenhands vastpakken misschien? Dat zeg maar je hele hand zich boven de sigaret bevindt als je een trekje neemt (voor je neus ongeveer) in plaats van dat je twee vingers van onderaf hebt (voor je kin).

Das tenminste een rare manier van roken die je nog wel regelmatig ziet. Of wat ook raar overkomt is mensen die korte trekjes nemen maar wel steeds even hun peuk los moeten laten. Dus niet sigaret op je lip laten, of sigaret rustig even vasthouden tussen de trekjes door, maar steeds achter mekaar door zo van *peuk in mond* *loslaten* *trekje* *meteen weer vast* *peuk uit mond* *uitblazen* *peuk in mond* *loslaten* *trekje* *uit mond halen* *uitblazen*.

Is verdomd irritant als je collega het zo doet en even snel in anderhalve minuut probeert een sigaret te roken. Helemaal debiel word je van al die extra armbewegingen _O- en mijn collega doet het dus OOK nog bovenhands. Rook normaal FFS!!! :o
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:26:01 #115
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85421596
Bij brood eerst de korst op eten en dan het midden pas.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_85421973
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken. :') :@ ;)
pi_85422371
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken. :') :@ ;)
Bij sommige dingen kun je niet anders, zoals een tompouce. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:13:17 #118
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_85422476
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:

de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.

Bespioneer jij me?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_85422483
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.
Het lekkerste voor het laatst houden, wat een gekheid
pi_85422556
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:13 schreef psaexorp het volgende:

[..]

Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.
Het lekkerste voor het laatst houden, wat een gekheid
Eet gewoon iets wat je lekker vind dan, wtf, de korst is het hoogtepunt van een goede boterham ja! :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:36:08 #121
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85422803
Niet echt heel raar misschien, maar ik doe soms wel eens het licht uit als ik ga slapen.
pi_85423015
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:36 schreef rozecroc het volgende:
Niet echt heel raar misschien, maar ik doe soms wel eens het licht uit als ik ga slapen.
:')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85423104
Is de hyves van je exen bekijken ook een rare gewoonte? :')
pi_85423142
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:

• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.

Dit. :D :')
pi_85423259
Ik doe iets belachelijk raars als ik in de auto zit. Dit doe ik niet in de bus/tram of dergelijke, maar echt alleen in de auto. Dan rijden we bijvoorbeeld langs lantaarnpalen, en telkens als er een lantaarnpaal langs komt (dus elke second ongeveer) knipper ik met mijn ogen. Dit doe ik ook soms met lijntjes die structureel langskomen, of andere dingen.

Vroeger, toen ik klein was, was dit namelijk een spelletje dat ik speelde in de auto. Nu ben ik 19 en is het moeilijk om weer "normaal" te knipperen wanneer ik mezelf betrap op het "raar" knipperen. :P Dan voelt het ineens alsof ik m'n ogen expres te lang openhoud ofzo. Echt, vervelend en vreemd.

Ennnn verder loop ik soms ook vreemd, als er tegels zijn. Dan neem ik extra grote of kleine stappen, zodat ik precies op het tegeltje kom, en niet op de "lijn" die twee tegels scheidt. Ook dit is een tik die ik nahoud van vroeger.

EN ik begin ook te ijsberen door het huis of mijn kamer als ik aan de telefoon zit. Soms ook dingen te beklimmen (ik heb een hoogslaper, en ik dan klim ik half omhoog om weer naar beneden te springen). Dat gaat compleet onbewust, ik denk er niet echt over na. :') Je wilt niet weten hoe vaak ik bijna m'n nek breek, of bijna de telefoon op de grond laat kletteren, door mijn niet-stil-zitten tijdens het bellen. Het erge is dat ik vaak urenlang aan de telefoon blijf, achter elkaar. "Bellen" is haast een sport geworden voor mij!

Daarnaast kan ik ook niet eten zonder drinken. Sommige mensen (mijn ouders bijvoorbeeld) die eten altijd netjes hun bord leeg, en gaan dan pas beginnen aan hun glas cola of dergelijke. Maar dat kan ik echt niet - dan kom ik niet eens door drie happen. Ik MOET een slok nemen om de zoveel happen om goed te eten =D

Er zal vast wel meer vreemd gedrag zijn dat ik vertoon, maar ik kan er nu niet op komen :9
What goes on between us, that should just be ours.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')