Ik kan ook echt niet stilzitten als ik telefoneerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ga altijd lopen als ik aan de telefoon ben. Zit ik lekker te chillen op de bank, word ik gebeld, ga ik vervolgens als een neuroot rondjes in het huis lopen
Hoezo een aparte manier van roken zoals?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
ik loop altijd tegen dingen aan... kasten, deurposten (schouders) en vooral deurklinken met pols of onderarm (hetgeen nog verdomd pijnlijk kan zijn ook).
Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Ik had drie jaar lang een wiskundeleraar die dit zo deedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Ik schrijf getallen kennelijk raar op [daar wees mn lief me van de week op]
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.
Daar is wel een logische verklaring voor: Komt omdat je bijv. éénenzeventig zegt; de één eerst, dan de zeven pas. In Nederland gebruiken we die volgorde van spreken. Het zou pas raar zijn als ze dit iemand in Engeland zo schreefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef saaw het volgende:
Ik schrijf getallen kennelijk raar op [daar wees mn lief me van de week op]
Als ik bijvoorbeeld mn postcode opschrijf [1097] dan schrijf ik eerst de 1, 0, 7 en dan de 9 er weer tussen. Dus zoals je het zegt. Ook bij kleinere getallen [huisnummer is bijvoorbeeld 21, dan schrijf ik eerst de 1 en dan de 2].
Geen idee waarom maar zo doe ik het altijd al en nooit echt bij stilgestaan dat dat raar zou zijn maar nu blijkt dat niemand [die ik ken iig] dat doet.
Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo een aparte manier van roken zoals?
haha dat doe ik ook altijd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef linpunt het volgende:
oh en ik maak mijn tandenborstel nat, doe er tandpasta op, maak hem weer nat, spoel mijn mond EN dan pas poets ik :/
Bovenhands vastpakken misschien? Dat zeg maar je hele hand zich boven de sigaret bevindt als je een trekje neemt (voor je neus ongeveer) in plaats van dat je twee vingers van onderaf hebt (voor je kin).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Daarnaast schijn ik een aparte manier van roken te hebben, maar ik weet niet wat voor geks ik doe.
Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Bij brood eerst de korst op eten en dan het midden pas.
Bij sommige dingen kun je niet anders, zoals een tompouce.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als mensen dat doen erger ik me er echt aan, het is bijna net zo storend als een oreo openmaken en de inhoud eruit likken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bespioneer jij me?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
de ander ging pas naar buiten als hij/zij 3x gecontroleerd had of alles in huis wel op slot was enzo.
Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:26 schreef Catkiller het volgende:
Bij brood eerst de korst op eten en dan het midden pas.
Eet gewoon iets wat je lekker vind dan, wtf, de korst is het hoogtepunt van een goede boterham ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:13 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer raar, bij het meeste fabrieksbrood is de korst hooguit ranzig.
Het lekkerste voor het laatst houden, wat een gekheid
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:36 schreef rozecroc het volgende:
Niet echt heel raar misschien, maar ik doe soms wel eens het licht uit als ik ga slapen.
Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:45 schreef Friek_ het volgende:
• Discussies naspelen in mijn hoofd die ik uiteraard dan prachtig voer enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |