abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85755795
Hahahah lachen dit :D

Als ik wegga kijk ik of ik mn mobiel, portomonee, ipod en sleutels mee heb.
En als ik ga douchen pak ik altijd bv een rode handdoek en rood washandje, altijd een setje dus :P
pi_85755857
Het licht wanneer het aan moet aan doen en weer uit en dan weer aan die volgorde. :')
pi_85756861
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef Martin1234 het volgende:
Het licht wanneer het aan moet aan doen en weer uit en dan weer aan die volgorde. :')
straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xD
pi_85757070
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef zakpatat90 het volgende:

[..]

straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xD
Hahaha nou wie weet ja. 8)7
Ik zal wel raar staan te kijken als ze voor de deur staan. :')
pi_86809051
Het viel me pas terug op dat ik altijd 2 portemonnees bij me heb. Eentje met pasjes en eentje met muntgeld. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_86809308
Je eigen topic na een maand kicken. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_86809481
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
Ik mag dat. :{w
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_86816661
Waarom niet het is je eigen topic, zou ik ook doen topic love. O+
pi_86817376
altijd wanneer ik in een oud gebouw kom (regelmatig, m'n schoon ouders hebben er 1) denk ik dat ik spooken zie, terwijl ik me realiseer dat dat niet zo is.
dit geld voor alle oude gebouwen en elk moment van de dag. zoals je mischien wel snapt is dit echt super irri.
pi_86817514
quote:
Maar wel een bazentopic :Y

Ik had er laatst een rare gewoonte bij die iets van 2 weken geduurd heeft. Als ik in de auto reed pakte ik de handrem vast terwijl er even door mijn hoofd schoot wat er zou gebeuren als ik 'm omhoog zou trekken. Ik heb uit voorzorg de armsteun maar naar beneden geklapt voordat er ongelukken gebeuren :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_86817646
Ik droog mezelf af in een bepaalde volgorde. Dit is een vaste volgorde. Doe ik het per ongeluk verkeerd omdat ik afgeleid wordt ofzo dan stap ik weer onder de douche om nat te worden en begin opnieuw met afdrogen :')
pi_86817964
Het bed 10 keer in en uit lopen. :(
pi_86819589
In gedachten irritante kinderen omver schoppen (in de supermarkt bijvoorbeeld, of als ze voor mijn voeten blijven lopen)

O-)
pi_86823225
quote:
Dit is een goed topic, dus dan mag het idd :6
Noot noot.
pi_86823801
Dat klokken vooruit zetten werkt niet bij mij want ik weet dan dat ze 5 minuten voor staan en dan denk ik 'oh ik heb toch 5 minuten extra'. :')

Ik kan zo 1, 2, 3 geen dingen bedenken die ik áltijd op een bepaalde manier doe, maar heb soms wel ineens de neiging om iets te doen (zoals een handstand op het gra,s dat heb ik zovaak) en dan moet ik dat ook gewoon doen. Terwijl ik niet eens een echte handstand kan. :') Of een bepaalde bocht nemen, om een bosje heenrijden, links lopen van iemand. Gewoon random dingen, niet elke keer ofzo. MAar als ik dat gevoel krijg dan moet ik het ook doen want anders is het niet fijn en ga ik me er aan ergeren.

Oh ik weet wel iets trouwens. Als mijn haar in een staart zit en iemand zit eraan, MOET ik hem opnieuw doen want anders voelt het niet fijn.
pi_86823832
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:13 schreef pleeborstel het volgende:
In gedachten irritante kinderen omver schoppen (in de supermarkt bijvoorbeeld, of als ze voor mijn voeten blijven lopen)

O-)
As requested:

pi_86823931
Ohik voer op de fiets ook altidj hele gesprekken met mensen in mijn hoofd, en dan kom ik er soms achter dat ik dingen ook daadwerkelijk fluister. :')
pi_86824156
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohik voer op de fiets ook altidj hele gesprekken met mensen in mijn hoofd, en dan kom ik er soms achter dat ik dingen ook daadwerkelijk fluister. :')
En nu wil er niemand meer naast je fietsen? :P
pi_86825214
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

En nu wil er niemand meer naast je fietsen? :P
Ik doe dat alleen als ik alleen ben en in gedachten verzonken ben, dus ik schrik er gelukkig niemand mee af.
pi_86825575
Nog wat rare gewoontes :+ :
- Klok op m'n mobieltje staat altijd vooruit.
- Ik droog me altijd af na het douchen in een bepaalde volgorde
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen :@
- Voordat ik weg ga 's morgens check ik altijd eerst nog even de tijd
- Ik poets m'n tanden altijd in een bepaalde volgorde
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:56:55 #246
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86828969
Als ik een afspraak maak m'n elleboog voor m'n ogen houden om met gesloten ogen het weekoverzicht van mijn agenda te kunnen visualiseren :D
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86830903
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen :@
Dit is echt totaal niet raar.
Ik doe exact hetzelfde, afgezien van de klok, de pen en de spinnen, maar ook dat vind ik niet raar.

Een rare gewoonte vind je volgens mij alleen bij mensen met een dwangneurose o.i.d.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86839406
Ik dacht dat ik de enige was met deze tic maar ik ben hem al tegengekomen!

Als ik uit de bus of trein stap, Is het eerste wat ik doe, Kijken of mijn telefoon , beurs en sleutels nog zitten waar ze horen.Ik ben altijd bang dat mijn telefoon of beurs of wat dan ook uit mijn tas of zak is gevallen, terwijl dat nog nooit gebeurd is.

Weet ook niet waarom ik het doe,maar doe het élke keer ;)
pi_86847190
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
Valt nog wel mee hoor onder de catergorie,
maar leuk dat je ze noemt want die eerste die je noemt heb ik ook.

- Mijn klok op mijn mobiel staat ook standaar 5 a 6 minuten voor!
pi_86848497
Ik besef me net dat ik altijd een rond bedrag op mijn spaarrekening heb (op 1000 of eventueel 500). Als het niet meer rond is, boek ik het resterende bedrag over naar mijn betaalrekening. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')