straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xDquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef Martin1234 het volgende:
Het licht wanneer het aan moet aan doen en weer uit en dan weer aan die volgorde.
Hahaha nou wie weet ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
straks staat de politie voor de deur, denken ze dat het een SOS-bericht was xD
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
Je eigen topic na een maand kicken.
Maar wel een bazentopicquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
Dit is een goed topic, dus dan mag het iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Inverted_World het volgende:
As requested:quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:13 schreef pleeborstel het volgende:
In gedachten irritante kinderen omver schoppen (in de supermarkt bijvoorbeeld, of als ze voor mijn voeten blijven lopen)
En nu wil er niemand meer naast je fietsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohik voer op de fiets ook altidj hele gesprekken met mensen in mijn hoofd, en dan kom ik er soms achter dat ik dingen ook daadwerkelijk fluister.
Ik doe dat alleen als ik alleen ben en in gedachten verzonken ben, dus ik schrik er gelukkig niemand mee af.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En nu wil er niemand meer naast je fietsen?
Dit is echt totaal niet raar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
Nog wat rare gewoontes:
- Klok op m'n mobieltje staat altijd vooruit.
- Ik droog me altijd af na het douchen in een bepaalde volgorde
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen![]()
- Voordat ik weg ga 's morgens check ik altijd eerst nog even de tijd
- Ik poets m'n tanden altijd in een bepaalde volgorde
Valt nog wel mee hoor onder de catergorie,quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef CelinoPino het volgende:
Nog wat rare gewoontes:
- Klok op m'n mobieltje staat altijd vooruit.
- Ik droog me altijd af na het douchen in een bepaalde volgorde
- Als ik een pen in m'n hand heb en nadenk, ga ik altijd irrirtant tikken met de pen
- Ik ben bang voor spinnen, maar als er dan een spin ergens zit bijv. in m'n kamer, blijf ik hem heel de tijd in de gaten houden maar durf ik hem niet weg te halen![]()
- Voordat ik weg ga 's morgens check ik altijd eerst nog even de tijd
- Ik poets m'n tanden altijd in een bepaalde volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |