abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85482205
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Same here. Het voordeel hiervan is dat ik haast nog nooit iets ben vergeten of ben kwijtgeraakt.
nee idd dat heb ik ook :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_85483028
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte :P ?
Rode paprika's zijn super lekker! _O_
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:44:33 #153
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_85483492
- In een grote groep (bijv. college) altijd achterin zitten, dan heb ik meer "zicht" op dingen.
- DVD's, ik heb al met al een zieke verzameling (1100+), allemaal staan ze ingedeeld op SE en 'gewoon', dan staan ze op volgorde van filmstudio, daarbinnen op alfabet (en soms is een film een vervolg, sequel, maar heet niet "2", bijvoorbeeld The Dark Knight - vervolg op Batman Begins - dan moeten die ook naast elkaar staan).
- Luchtjes / eau de toilettes; staan op volgorde van links naar rechts, favoriet (en ongeveer duurste, voor stappen en bruiloften) tot minst favoriet (goedkoopst, voor vrije dagen, wanneer je alleen maar weggaat voor de supermarkt).
- Vriezerlades; van boven naar beneden (3 lades): brood, vlees & frituur en ijsjes.

Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken... verleden week bij een vriendin, zij heeft ook 200 DVD's, ze is chaotisch, ze vroeg mij om het netjes neer te zetten... met een glimlach op mijn gezicht een heerlijk kwartier bezig geweest met alfabetiseren (ZIEK? Wellicht!)

Volgorde van volgordes, in belang:

1. Chronologisch (boekenreeksen - altijd wat zoekwerk, stripboeken - nummervolgorde, James Bond films - ik heb ze alle 22, ik weet de volgorde ook precies uit mijn hoofd).

2. Nummer- alfabetische volgorde.

3. Belang, het belangrijkste vooraan / bovenop.

4. Kleur (schone t-shirts in de kast, potloden)

5. Gevoel (sleutels aan de sleutelbos; resp. huissleutel, autosleutel, sleutel huis vriendin, sleutel huis ouders, sleutel huis broer, sleutel werk, alarm werk, postvak werk, enz...
Life's often a bitch, cherish your bitch
pi_85486883
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken...
Mr. Monk :D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85493724
Wheheheee 99% van fok aan de dwangneuroses 8)7
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:17:16 #156
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85494076
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- In de supermarkt het achterste product pakken. Dan bedoel ik niet de deo's ofzo, want die kan iedereen al hebben uitgeprobeerd, maar met alles eigenlijk :+

- Als ik op vakantie ga, pak ik op die dag wel 8 keer mijn koffer in en weer helemaal uit. Ook vijf minuten voordat ik wegga, moet ik nog even mijn koffer uitpakken om te kijken of ik alles wel heb, ook al weet ik zeker dat ik het er in heb gestopt :')
(Zelfde geldt voor mijn voetbaltas in- en uitpakken, alleen dat doe ik maar 3 keer ofzo ;(

- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapen :@ Eerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp :D

- Ik zet 3 wekkers altijd als ik er uit moet. Één zit op de radio, die gaat als eerste af en dan heb ik er nog 2 op mijn mobiel. Ik haat me verslapen.

- Ik heb een periode gehad dat ik elke keer als ik in de stad was, oorbellen moest kopen. Zo heb ik binnen 3/4 maand tijd, 20 paar oorbellen ofzo. Toen vond ik dat ik er maar mee moest stoppen.

- Adem inhouden als het Nederlands elftal of Ajax een penalty meekrijgt en het is een spannende wedstrijd.

- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch niet :{ Nou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ :') !!!

Kut, ik voel me raar :{
Je bent verder wel een leuk meisje hoor O+
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:17:58 #157
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85494113
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken. 8)7
Nee jij bent lekker bezig :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:18:57 #158
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85494150
4/5 keer controleren of ik de wekker écht wel goed ingesteld en aangezet heb.
Tics van je petten.
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:41:56 #159
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_85562914
Geen enkele rare gewoonte omdat er in het woord raar een oordeel zit en daar maak ik het liefst zo min mogelijk gebruik van =)
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
pi_85580664
Ik ontdekte er vanochtend nog eentje.
Heb altijd een armbandje om m'n linkerpols gehad, die deed ik ook nooit af.
Als ik dan 's ochtends wakker werd, was ie wat omhoog gekropen en deed ik 'm weer naar beneden.
Dat armbandje heb ik sinds een week niet meer om, maar nog iedere ochtend voelt het alsof dat armbandje nog omhoog zit en dan móet ik met m'n rechterhand over m'n pols gaan om dat zogenaamde armbandje weer naar beneden te doen, anders voelt het niet fijn. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:50:52 #161
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85581818
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
- In een grote groep (bijv. college) altijd achterin zitten, dan heb ik meer "zicht" op dingen.
- DVD's, ik heb al met al een zieke verzameling (1100+), allemaal staan ze ingedeeld op SE en 'gewoon', dan staan ze op volgorde van filmstudio, daarbinnen op alfabet (en soms is een film een vervolg, sequel, maar heet niet "2", bijvoorbeeld The Dark Knight - vervolg op Batman Begins - dan moeten die ook naast elkaar staan).
- Luchtjes / eau de toilettes; staan op volgorde van links naar rechts, favoriet (en ongeveer duurste, voor stappen en bruiloften) tot minst favoriet (goedkoopst, voor vrije dagen, wanneer je alleen maar weggaat voor de supermarkt).
- Vriezerlades; van boven naar beneden (3 lades): brood, vlees & frituur en ijsjes.

Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken... verleden week bij een vriendin, zij heeft ook 200 DVD's, ze is chaotisch, ze vroeg mij om het netjes neer te zetten... met een glimlach op mijn gezicht een heerlijk kwartier bezig geweest met alfabetiseren (ZIEK? Wellicht!)

Volgorde van volgordes, in belang:

1. Chronologisch (boekenreeksen - altijd wat zoekwerk, stripboeken - nummervolgorde, James Bond films - ik heb ze alle 22, ik weet de volgorde ook precies uit mijn hoofd).

2. Nummer- alfabetische volgorde.

3. Belang, het belangrijkste vooraan / bovenop.

4. Kleur (schone t-shirts in de kast, potloden)

5. Gevoel (sleutels aan de sleutelbos; resp. huissleutel, autosleutel, sleutel huis vriendin, sleutel huis ouders, sleutel huis broer, sleutel werk, alarm werk, postvak werk, enz...
alles op volgorde is niet zoooo vreemd, dat doe ik ook. Mijn dvd's gaan eerst bij ''soort'' dus: Kill Bill, en dan AV. Mijn shirts gaan op kleur in de kast, en de fotoboeken op dikte bijelkaar

:)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85583619
6:45 de wekker uit en licht aan
6:45 en 45 sec. 7,5 blz lezen omdat 45:6 = 7,5
6:55 en 55 sec. gordijn open en licht uit omdat er gewoon vet cool uitziet
en nou ja... zo gaat het eigenlijk de hele dag door...
pi_85592362
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
Echt? Vertel verder dan :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:35:04 #164
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85592631
Koekjes en pepernoten in de melk dopen alvorens ze naar binnen te werken. Ook een hap chips gaat gepaard met een slok melk, een boterham ook met melk wegspoelen als ik haast heb. Echt iets ongewoons kan ik eigenlijk niet verzinnen.
pi_85593501
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
Ja ben benieuwd naar de rest?
pi_85593668
Ik was altijd na het plassen mijn handen bij het kraantje in het toilet. Als er geen kraantje in het toilet staat en ik moet naar de keuken oid lopen voel ik mij fiess. Ook al was ik ze daarna alsnog :'(!
pi_85593822
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was altijd na het plassen mijn handen bij het kraantje in het toilet. Als er geen kraantje in het toilet staat en ik moet naar de keuken oid lopen voel ik mij fiess. Ook al was ik ze daarna alsnog :'(!
Gelukkig maak je dit niet zo vaak mee lijkt mij,
althans in de meeste badkamers of toiletten zit wel een kraantje. :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:34:16 #168
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_85593984
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
an urge to help mankind overcomes me
pi_85594157
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
Jij lijkt mij wel. O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:52:18 #170
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85594227
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ook herkenbaar.

Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel heb :') Geld, sleutels, sigaretten :')
Dit heb ik opgelost door alles een vaste plek te geven :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:03:37 #171
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85594338
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Crystal86 het volgende:
Hmm ik heb er vrij veel volgens mij, de eerste die me te binnen schieten:

-onder het computeren steeds met de rechtermuisknop klikken zodat er zo'n menu komt, en dat weer wegklikken 8)7

Toen ik dit las had ik door dat ik dat ook doe :') Ik selecteer ook altijd de alinea die ik aan het lezen ben, en dan balen als de selectie weggaat als ik ergens anders rechtsklik. Dit had ik tot voor kort dus niet eens door :') :') :D

edit: om die reden vind ik het ook bloedirritant als mensen na elke zin op return drukken, dan kan ik de hele tekst niet selecteren met driedubbelklik :@
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_85595164
Laatst weer een paar bedacht:

• Tijdens het afgelopen WK voetbal betrapte ik mezelf erop dat ik serieus dacht dat de plaats waar ik voetbal keek van invloed was op de uitslag van de wedstrijd. Zo ben ik dus keer op keer teruggegaan naar dezelfde kroeg, want hey, vorige keer hadden we immers gewonnen toen ik daar was. :')
• Spullen sorteren op logische ordening. Mijn boeken staan bijv. eerst verdeeld op genres (filosofie, Nederlandse literatuur, buitenlandse literatuur, wetenschap), vervolgens op alfabetische volgorde van achternaam van auteur en uiteindelijk op alfabetische volgorde van titels. DVD's eerst op soort (speelfilm, serie, documentaire) en vervolgens op titel. Audio CD's eerst op artiest en daarna op albumtitel.
• Minutenlang gedachteloos naar de contactpersonenlijst van m'n Windows Messenger kijken.
• Bij goede vrienden steeds dezelfde kutgrappen herhalen. Bij een Amerikaanse vriendin gingen we elkaar constant fokken met de vraag "Have you heard?" en alle variaties daarop, zodat we de ander gelijk konden beetnemen met "THE BIRD IS THE WORD!" (van Family Guy inderdaad). Ook heb ik echt jarenlang (nu niet meer) met een vriend de gluurbuur nagedaan ("Dat kun je toch net zo goed nakend doen?") of een stukje van Jiskefet ("Raarrrr!" of helemaal uit ons dak gaan als er een trein voorbij kwam).

Wie weet volgen er meer. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 04:05:21 ]
pi_85595194
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 03:56 schreef Friek_ het volgende:
Ook heb ik echt jarenlang (nu niet meer) met een vriend de gluurbuur nagedaan ("Dat kun je toch net zo goed nakend doen?")
Heb ik ook een hele tijd gedaan met een vriend, de rest irriteerde zich altijd aan ons aangezien die het nooit gezien hadden :')
pi_85602524
de rest?
om 7:02 2 boterhammen eten,
om 7:10 de eerste 10 pagina's krant lezen, tot aan het economisch nieuws.
om 7:25 25 minuten tv kijken
dan tanden poetsen om 7:52, 13 keer linksboven, 13 keer linksonder, 13 rechtbvoven, 13 rechtsonder want 13 keer 4 is 52..
enzovoort
pi_85602673
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was ze ook niet uitgebreid maar duw alleen m'n vingertopjes onder het water. Het is meer een onbevredigd gevoel, een stomme tick.

Ik dacht namelijk dat ik nooit mijn hande waste maar ik deed het gewoon zo automatisch :') Uitgebreid met zeep staan schrobben doe ik alleen voordat ik ga koken etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')