nee idd dat heb ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Same here. Het voordeel hiervan is dat ik haast nog nooit iets ben vergeten of ben kwijtgeraakt.
Rode paprika's zijn super lekker!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:33 schreef ErictheSwift het volgende:
Elke dag minimaal 1 maar het liefste 2 rooie bell peppers rauw naar binnen werken, geldt dat ook als rare gewoonte?
Mr. Monkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken...
Je bent verder wel een leuk meisje hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
- In de supermarkt het achterste product pakken. Dan bedoel ik niet de deo's ofzo, want die kan iedereen al hebben uitgeprobeerd, maar met alles eigenlijk
- Als ik op vakantie ga, pak ik op die dag wel 8 keer mijn koffer in en weer helemaal uit. Ook vijf minuten voordat ik wegga, moet ik nog even mijn koffer uitpakken om te kijken of ik alles wel heb, ook al weet ik zeker dat ik het er in heb gestopt
(Zelfde geldt voor mijn voetbaltas in- en uitpakken, alleen dat doe ik maar 3 keer ofzo
- Volgorde van lichten uit doen als ik ga slapenEerst gaat het kleine lampje uit en dan de grote lamp
- Ik zet 3 wekkers altijd als ik er uit moet. Één zit op de radio, die gaat als eerste af en dan heb ik er nog 2 op mijn mobiel. Ik haat me verslapen.
- Ik heb een periode gehad dat ik elke keer als ik in de stad was, oorbellen moest kopen. Zo heb ik binnen 3/4 maand tijd, 20 paar oorbellen ofzo. Toen vond ik dat ik er maar mee moest stoppen.
- Adem inhouden als het Nederlands elftal of Ajax een penalty meekrijgt en het is een spannende wedstrijd.
- Ik tel altijd voor het stoplicht van wanneer die nou groen wordt. Vreemd gesprek met jezelf krijg je dan hoor. 4, 3, 2, 1 GROENNNNN!! Oh nee toch nietNou nog een keer: 4, 3, 2, 1 GROENNN!! Oh nee toch niet. 4, 3, 2, 1 GROENNN JAAAA ZIE JE WEL IK HEB GELIJK!!!! EINZZZZ
!!!
Kut, ik voel me raar
Nee jij bent lekker bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een voormalig collega die de vreemde 'gewoonte' had om elke sigaret langs haar tong te halen (en hem net lichtjes aan te raken) alvorens hem aan te steken.
alles op volgorde is niet zoooo vreemd, dat doe ik ook. Mijn dvd's gaan eerst bij ''soort'' dus: Kill Bill, en dan AV. Mijn shirts gaan op kleur in de kast, en de fotoboeken op dikte bijelkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:44 schreef TeaserRay het volgende:
- In een grote groep (bijv. college) altijd achterin zitten, dan heb ik meer "zicht" op dingen.
- DVD's, ik heb al met al een zieke verzameling (1100+), allemaal staan ze ingedeeld op SE en 'gewoon', dan staan ze op volgorde van filmstudio, daarbinnen op alfabet (en soms is een film een vervolg, sequel, maar heet niet "2", bijvoorbeeld The Dark Knight - vervolg op Batman Begins - dan moeten die ook naast elkaar staan).
- Luchtjes / eau de toilettes; staan op volgorde van links naar rechts, favoriet (en ongeveer duurste, voor stappen en bruiloften) tot minst favoriet (goedkoopst, voor vrije dagen, wanneer je alleen maar weggaat voor de supermarkt).
- Vriezerlades; van boven naar beneden (3 lades): brood, vlees & frituur en ijsjes.
Ik heb één tik, maar wel een enorme, welke je ook terugziet in bovenstaande: VOLGORDE... ik vindt het ook heerlijk om van een chaos een ordelijk geheel te maken... verleden week bij een vriendin, zij heeft ook 200 DVD's, ze is chaotisch, ze vroeg mij om het netjes neer te zetten... met een glimlach op mijn gezicht een heerlijk kwartier bezig geweest met alfabetiseren (ZIEK? Wellicht!)
Volgorde van volgordes, in belang:
1. Chronologisch (boekenreeksen - altijd wat zoekwerk, stripboeken - nummervolgorde, James Bond films - ik heb ze alle 22, ik weet de volgorde ook precies uit mijn hoofd).
2. Nummer- alfabetische volgorde.
3. Belang, het belangrijkste vooraan / bovenop.
4. Kleur (schone t-shirts in de kast, potloden)
5. Gevoel (sleutels aan de sleutelbos; resp. huissleutel, autosleutel, sleutel huis vriendin, sleutel huis ouders, sleutel huis broer, sleutel werk, alarm werk, postvak werk, enz...
Echt? Vertel verder danquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
6:45 de wekker uit en licht aan
6:45 en 45 sec. 7,5 blz lezen omdat 45:6 = 7,5
6:55 en 55 sec. gordijn open en licht uit omdat er gewoon vet cool uitziet
en nou ja... zo gaat het eigenlijk de hele dag door...
Ja ben benieuwd naar de rest?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef skytale het volgende:
6:45 de wekker uit en licht aan
6:45 en 45 sec. 7,5 blz lezen omdat 45:6 = 7,5
6:55 en 55 sec. gordijn open en licht uit omdat er gewoon vet cool uitziet
en nou ja... zo gaat het eigenlijk de hele dag door...
Gelukkig maak je dit niet zo vaak mee lijkt mij,quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was altijd na het plassen mijn handen bij het kraantje in het toilet. Als er geen kraantje in het toilet staat en ik moet naar de keuken oid lopen voel ik mij fiess. Ook al was ik ze daarna alsnog!
Jij lijkt mij wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
Dit heb ik opgelost door alles een vaste plek te gevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Evenals bijvoorbeeld terwijl je in de bios zit dat ik de hele tijd ga checken of ik alles nog wel hebGeld, sleutels, sigaretten
Toen ik dit las had ik door dat ik dat ook doequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Crystal86 het volgende:
Hmm ik heb er vrij veel volgens mij, de eerste die me te binnen schieten:
-onder het computeren steeds met de rechtermuisknop klikken zodat er zo'n menu komt, en dat weer wegklikken![]()
Heb ik ook een hele tijd gedaan met een vriend, de rest irriteerde zich altijd aan ons aangezien die het nooit gezien haddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:56 schreef Friek_ het volgende:
Ook heb ik echt jarenlang (nu niet meer) met een vriend de gluurbuur nagedaan ("Dat kun je toch net zo goed nakend doen?")
Ik was ze ook niet uitgebreid maar duw alleen m'n vingertopjes onder het water. Het is meer een onbevredigd gevoel, een stomme tick.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef saaw het volgende:
Ik was vaak mn handen niet als ik van het toilet kom en word daar, in openbare gelegenheden, geregeld raar om aangekeken.
Weet niet hoe jullie meestal plassen/afvegen maar mijn handen worden daar niet vies van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |