OMGquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef skytale het volgende:
dan tanden poetsen om 7:52, 13 keer linksboven, 13 keer linksonder, 13 rechtbvoven, 13 rechtsonder want 13 keer 4 is 52..
WTF, ik merk dat ik nu met mijn rechterbeen sta te trillen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Shispeed het volgende:
ik zit altijd met mijn linkerbeen heel hyperactief te trillen als ik op stoel zit![]()
verder ruik altijd aan mijn scheten
Dat voelt gewoon lekker zonder schoenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:02 schreef CelinoPino het volgende:
- In huis heb ik nooit schoenen aan
Check!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 tien of vijftien minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Check, wekker 20 minutenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Ach ja, wat is gek tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:17 schreef Desunoto het volgende:
Zo lang?! Ik dacht dat ik al gek was met 5 minuten.
nee hoor, half uurtje hieroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:17 schreef Desunoto het volgende:
Zo lang?! Ik dacht dat ik al gek was met 5 minuten.
Dat heb ik echt nooit begrepen, als mijn horloge 5 minuten voorloopt, dan weet je toch hoe laat het werkelijk is als je erop kijkt? Deze truc kan toch alleen werken als je Alzheimer hebt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedenk me net:
Ik zet m'n telefoon, wekker, horloge etc. altijd 4 of 5 minuten vooruit op de echte tijd. Omdat ik mijn klokken altijd aanhoud en dan, ook al ben ik op weg naar iets en heb vertraging door wat dan ook, toch nog op tijd ben door die paar minuten verschil.En dat voelt dan goed.
Komt me erg bekend voorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Het lijkt wel een soort underground geloof hahaha.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Lightly-Salted het volgende:
[..]
Komt me erg bekend voor![]()
Net als ik altijd moest knipperen met mn wimpers als er een hectometerpaaltje of lantaarnpaal precies naast je was. Daartussen mocht het niet natuurlijk![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef CelinoPino het volgende:
- Tandenborstel altijd onder de kraan houden voor ik er tandpasta op doe, en als de tandpasta er op zit ook nog 1x.
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:
Wat is daar nou raar aan, zo zorg je ervoor dat je voldoende water op komt. Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef CelinoPino het volgende:
- Tandenborstel altijd onder de kraan houden voor ik er tandpasta op doe, en als de tandpasta er op zit ook nog 1x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |